Қазақстандағы бейіндік оқытуды ұйымдастыру тәжірибесі

Профильдік мектептерде математика бойынша элективті курстарды әзірлеу әдістемесі
Рубежный контроль № 1
1. Бейіндік – бағдарлы білім беруді ұйымдастыру жөніндегі шетелдік тәжірибелер
2. Қазақстан Республикасында бейіндік оқытуды дамыту тұжырымдамасын іске асыру жағдайы
3. Қазақстандағы бейіндік оқытуды ұйымдастыру тәжірибесі
4. Бейіндік оқытуды жүзеге асырудағы қолданбалы курстардың әдістемелік ерекшеліктері
5.Математикаға оқытудағы оқушының өз бетіндік жұмысының принципі
6. Бейіндік оқыту процесінде портфолионың атқаратын рөлі



Ұқсас жұмыстар

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДА БЕЙІНДІК ОҚЫТУДЫ ДАМЫТУ
Мектептегі информатика курсының тәрбиелік мақсаты. Қазақстандағы бейіндік оқытуды ұйымдастыру тәжірибесі
Бейінді оқытуды ұйымдастыру жолдары
Бейінді оқытудың әдістемелік негізі
Қазақстан инновациялық мектептерінде қосымша білім бағдарламалары негізінде оқытуды бейіндік саралаудың дамуы (1992 – 2005 жж.)
Математиканы оқытуды ұйымдастыру
Бейінді оқыту - оқушының жеке тұлғасын дамыту құралы
12 жылдық білім беруге бейімдеудің психологиялық – педагогикалық шарттары
Мұғалімдердің оқу және кәсіби қызметке даярлығын басқаруды ұйымдастыруда технологиялық қатынастың тиімділігін көрсету
Бейіндік оқытудың жүйесі
Тасымалдау шаруашылығын ұйымдастыру
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Қазақстандағы саяси PR технологияларының сайлау кампанияларындағы қолдану
Қазақстандағы 1867—1868 жылдардағы реформа
Қазақстандағы банктік жүйенің даму кезеңдері туралы
Қаржы механизмі қаржы қатынастары мен қаржы саясатын ұйымдастырудың экономикалық механизмі
ҚР банктеріндегі ипотекалық несиелендіруді ұйымдастыру және дамыту. Ипотекалық несиелер есебі
Мақта тазалау кәсіпорын басқарушылық есебін және ішкі аудитін ұйымдастыруды ( Шардара - мақта ЖШС)