Педагогика ғылымдарының мақсаттары
2 руб контроль 12 жылдық
12 жылдық білім беру концециясы қашан шықты:
А) 2004.
В) 2005.
С) 2007.
D) 2009.
Е) 2001.
$$$2
Дидактика "Жалпыға бірдей өнер, барлығын бәріне үйретеді",-деп түсіндірген:
А) Я.А.Коменский.
В) Ж.Ж. Руссо.
С) И.Г. Песталоцци.
D) П.Ф. Каптерев.
Е) В. Ратке.
$$$3
Портфолио:
А) Әңгімелесу.
В) Иллюстрация және демонстрация.
С)Оқушының білімдік рейтінгі және жетістіктері.
D) Практикалық жұмыс.
Е) Лабораториялық жүмыс..
$$$4
Технологиялардың негізгі аспектілеріне жататындар:
A) процесуалдық
B) ғылыми- техникалық
C) эмоционалдық
D) ұйымдастырушылық
E) формальды - техникалық
$$$5
Қ.Р. Білім туралы заңы:
А) 1997,маусым.
В) 2007
С) 1984,сәуір.
D) 2001
Е) 1992
$$$6
12жылдық білім беруде ұстаздың кәсіби құзіреттілігі
А) Әдістемелік жұмысты ұйымдастыру.
В) Сабақ кестесін құрастыру.
С) Оқушылардың үлгерімі мен тәрбиесін қадағалау.
D) Оқу бағдарламасының орындалуын қадағалау.
Е) коммуникативтік қарым қатынас
$$$7
Жастар арасындағы ең шығармашылық бағыты
A) бинго
B) нарды
C) биллиард
D) шахмат
E) КВН
$$$8
.Оқыту үрдісіндегі басты өкіл кім ?
A) ата- ана, бала
B) жоғары төменгі оқушы
C) оқушы мен оқытушы
D) мектептен тыс мекеме
E) мектеп мүдірі және оқу ісінің меңгерушісі
$$$9
Оқудың практикалық әдісіне қайсысы жатады ?
A) демонстрация
B) иллюстрация
C) зертханалық
D) бақылау
C) түсіндірмелі
$$$10
Оқу үрдісінің негізгі функциясы:
A) реттеуші
B) комуникативті
C) әлеуметтану
D) білімділік, тәрбиелік, дамытушылық
E) ақпараттылық
$$$ 11
Грек тілінен аударғанда баланы жетектеу (paida gogos, paida - бала, gogos- жетектеу) түсінігін береді
А. Педагогика
B. Психология
С. Философия
D. Этика
Е. Әлеуметтану
$$$ 12
Педагогиканың негізгі түсініктеріне жатады:
А. Тәрбие, оқыту, іс-әрекет
B. Тәрбие, тұлға, іс-әрекет
С. Тұлға, іс-әрекет, оқыту
D. Тәрбие, білім беру, оқыту
Е. Тәрбие, оқыту, дамыту
$$$ 13
Педагогика ғылымдарының мақсаттары:
А. Жас ұрпақтарды оқыту, тәрбиелеу
B. Тәрбиенің заңдарын тану, практик педагогтарды оқу тәрбие процесінің теориялық білімдерімен қаруландыру
С. Тәрбиені адамдардың рухани дамуының факторы ретінде зерттеу
D. Қазіргі әлемде адамдарға білім беру және оқыту мәселелерін зерттеу
Е. Адам табиғатын зерттеу
$$$ 14
Педагогика ғылымының пайда болған жері:
А. Австралия
B. Греция
С. Франция
D. Египет
Е. Италия
$$$ 15
Тәрбие жөніндегі ғылымның әсер ету ауқымын ең дәл анықтайтын термин
А.Антрогогика (грек сөзі андрос - ер адам және аго - жетелеу)
B. Педагогика (грек сөзі пайдос - бала және аго - жетелеу)
С. Антропология (грек сөзі антрпос - адам және логос - ғылым)
D. Антропедогика (грек сөзі антрпос - адам және логос - ғылым)
Е. Педология (грек сөзі пайдос - бала және логос - ғылым)
$$$1 6
Тұлға:
А.Тұтас, қайталанбас тектің өкілі
B. Өзін-өзі тануға және өзін-өзі жүзеге асыруға қабілетті қатынастар мен саналы іс-әрекеттің субъектісі
С. Адам
D. Жеке адамның өзіне тән психологиясы мен тұлғасы оның қайталанбастығы
Е. Ойлау дарының, сөйлеу дарының, еңбек құралдарын жасау және оларды пайдалану қабілетін меңгерген тіршілік иесі
$$$ 17
Термин неміс тілді, франкотілді, скандинавиялық және батыс-европалық мемлекеттерде қолданыста. Ағылшын тілді мемлекеттерде ол қолданыста жоқ, аталған мемлекеттерде бұл ұғымның орнына білім беру туралы ғылым термині қолданылады
А. Педагогика
B. Психология
С. Философия
D. Этика
Е. Әлеуметтану
$$$ 18
Педагогика пәні неше бөлімнен тұрады?
А. 2
B. 4
С. 5
D. 7
Е. 3
$$$ 19
Жеке адамның арнайы ұйымдастырылған тәрбие жағдайында дамуы және қалыптасуының мән-мағынасы мен заңдылықтарын зерттеу; тәрбиенің мақсатын анықтау, мазмұнын белгілеу; тәсілдерін зерттеу; оқыту мен тәрбиелеудің өзара байланысы мәселелері:
А. Психология ғылымының зерттейтін мәселелері
B. Философия ғылымының зерттейтін мәселелері
С. Педагогика ғылымының зерттейтін мәселелері
D. Тарих ғылымының зерттейтін мәселелері
Е. Акмеология ғылымының зерттейтін мәселелері
$$$ 20
Педагогиканың объектісі –...
А. Тәрбие
B. Оқыту
С. Даму
D. Әлеуметтендіру
Е. Педагогикалық іс-әрекет
$$$2 1
Педагогика пәні көбінекей ... категориясының көмегімен анықталады:
А. Тәрбие
B. Оқыту
С. Оқу
D. Әлеуметтендіру
Е. Педагогикалық іс-әрекет
$$$ 22
Педагогика пәні – индивидтің өткен ұрпақтардың әлеуметтік тәжірибені меңгеруі, оқу және оқудан тыс уақыт бірлігіндегі ... болып табылады
А. Тәрбие
B. Оқыту
С. Оқу
D. Әлеуметтендіру
Е. Біртұтас педагогикалық процесс
$$$ 23 Жалпы педагогиканың құрылымы (артығын алып таста):
А. Педагогиканың жалпы негіздері
B. Тәрбие теориясы
С. Дидактика
D. Мектептану
Е. Ұстаз психологиясы
$$$ 24
Педагогика қандай ғылымға жатады?
А. Жаратылыстану
B. Медицина
С. Гуманитарлық
D. Әлеуметтік
Е. Техникалық
$$$ 25
Педагогиканың білім беру және оқыту мәселелерімен айналысатын бөлімі:
А. Дидактика
B. Педагогиканың жалпы негіздері
С. Мектептану
D. Тәрбие теориясы
Е. Барлығы дұрыс
$$$ 26
Педагогика ғылымының салалары:
А. Анатомия, физиология, гигиена
B. Тарих, этнография, этнология
С. Педагогика тарихы, әлеуметтану, философия
D. Жалпы педагогика, жас ерекшелігі педагогикасы, арнайы педагогика, педагогика тарихы, әлеуметтік педагогика, этнопедагогика
Е. Педагогиканың жалпы негіздері, тәрбие теориясы, дидактика, мектептану
$$$27
Мектепке дейінгі балалардың жеке тұлғасының даму мен қалыптасу заңдылықтары туралы ғылым:
А. Мектеп педагогикасы
B. Мектепке дейінгі педагогика
С. Кәсіби педагогика
D. Өндірістік педагогика
Е. Жоғары мектеп педагогикасы
$$$28 Педагогикада кеңінен таралған және жиі қолданылатын әдіс:
А. Тест
B. Сөйлесу
С. Сұқбат
D. Анкета
Е. Бақылау
29. Белгілі жас кезеңінде қандай да бір қасиеттің дамуы үшін жағдайдың ең қолайлы кезі
А. Ана құрсағындағы кезең
B. Сензитивті кезең
С. Жеткіншектік кезең
D. Жас өспірімдік кезең
Е. Отбасындағы тәрбие
$$$
30. Даму дегеніміз:
А. Aдам организмінде сандық өзгерістердің жинақталуы
B. Ескіні жойылып, жаңанын пайда болуы
С. Адамның қалыптасуы өмір және іс-әрекет процесінде жүзеге асатын әлеуметтік тіршілік иесі ретінде
D. Түрлі факторлардың әсерімен уақыт ішінде адам организіміндегі сандық және сапалық өзгерістер
Е. Адамдарда белгіленген сапаларды қалыптастырудың мақсатқа бағыты процесі
Педагогика ғылымының дамуы мен міндеттері
Мектептегі білім және тәрбие беру жүйесінің негізі – жас ерекшелігі физиологиясы
Тәрбие теориясы
Педагогика тарихының әдіснамалық негіздері және басқа ғылымдармен байланысы
Педагогиканың теориялық - әдіснамалық негіздері
Педагогика пәні, оның негізгі ұғымдары.
Педагогикалық тәрбие туралы ғылым
Педагогикалық эксперимент - педагогика ғылымындағы негізгі әдіс
Мектеп подагогикасы
Педагогика ғылымының салалары және оның басқа ғылымдармен байланысы
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Педагогикалық процестің мәні мен мазмұны, құрылымы, қозғаушы күштері мен принциптері
Жүсіп Баласағұнның «Құтты білік» дастанындағы халықтық педагогика негіздері
Мемлекеттiң әлеуметтiк саясаты мақсаттары, мiндеттерi, жүзеге асуы
Педагогикалық процесті басқарудағы әлеуметтік институттардың өзара әрекеттестігі
Студенттердің қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыруда педагогика
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
СЫНЫП ҰЖЫМЫНА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Бюджеттің мақсаттары және қағидаттары