Қазіргі білім беру жүйесіндегі мұғалімнің жеке тұлғасына деген талаптар
2- аралық бақылау:
2
ХХІ ғасыр мұғалімі ол қандай ?
Қазіргі білім беру жүйесіндегі мұғалімнің жеке тұлғасына деген талаптар.
Тапсырма 1.Эссе жазу
Тапсырма2.ХХІ ғасыр
мұғалімінің моделін,
үлгісін жасап
көрсетіңіз.
Шығарма жазу
14, 15 апта
сәуір - мамыр
Студенттің өзін-өзі бақылауға арналған сұрақтар:
1. Білім беру барысындағы тұлғалық қатынас пен дербестік қатынастың айырмашылығы неде?
2. Білім беру саласындағы дағдарыс дегеніміз не?
3. Әлеуметтік фрустрация дегініміз не?
4. Білім беру саласындағы тұлғалық-бағдарлық теориясының мәні неде?
5. 5. Білім беру саласындағы іс-әрекеттік тұрғысынан қарау теориясының мәні неде?
Әдебиеттер:
1.
2. Мұханбетжанова, Ә.М.
Педагогикалық мамандыққа кіріспе [Эл.ресурс]: электр. оқу құралы Ә.М. Мұханбетжанова, Ш.Т. Мұқанбетова, С.Б. Калаханова; БҚМУ.- Орал, 2009.- 1 эл.диск.- (WKSULibrary).
3.
Берикханова, А.Е.
Педагогикалық мамандыққа кіріспе: кәсіби құзіретті ұстаздарды даярлау негіздері: оқу құралы А.Е. Берикханова; Абай атындағы қазақ ұлттық пед. ун-ті.- Алматы: Palitra Press, 2009.- 239б.
4.
Мижериков, В.А.
Введение в педагогическую деятельность: Учебное пособие В.А. Мижериков; под ред.П.И.Пидкасистого.- М.: Педагогическое общество России, 2005.- 352с.
5. Кукушин, В.С.
Введение в педагогическую деятельность: Учебное пособие В.С. Кукушин.- 2-е изд., доп. и перераб.- М.; Ростов н Д: МарТ, 2005.- 256с.- (Педагогическое образование).
6. Орлов, А.А.
Введение в педагогическую деятельность. Практикум: Учебное пособие А.А. Орлов, А.С. Агафонова.- 3-е изд.стер.- М.: Академия, 2008.- 256с.- (Высшее профессиональное образовани
7.
Никитина, Н.Н.
Введение в педагогическую деятельность. Теория и практика: Учебное пособие Н.Н. Никитина, Н.В. Кислинская.- 4-е изд., стер.- М.: Академия, 2008.- 223с.- (Высшее профессиональное образование).
1. Қазақстан Республикасының Білім туралы заңы. Астана, Ақорда, 2007 жылғы шілденің 27-сі. № 319-Ш ҚРЗ.
2. Бабаев С.Б, Оңалбек Ж.К. Жалпы педагогика Алматы 2006.
3. С.Ш. Әбенбаев, А.М. Құдиярова, Ж.Ә. Әбиев Педагогика Астана 2003.
4. Ж. Әбиев, А.М. Құдиярова, С. Бабаев Педагогика Алматы 2004.
1. Жексенбаева У.Б. Компетентностно ориентированное образование в современной школе: учебно-методическое пособие - Алматы, 2009 - 190 с.
2. Решетников П.Е. Нетрадиционная технологическая система подготовки учителей: Рождение мастера.- М., 2000. - 304 с.
3. Концепция непрерывного педагогического образования педагога новой формации республики Казахстан. Алматы. 2005.
4. Қазақстан Республикасының мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты. Негізгі ереже. Астана, 2006. 68 бст.
5. Балтабаев М.Х. Педагогическая культурология:Учебное пособие. Респ.изд.каб. Казахской академии образованияим. И.Алтынсарина. - Алматы, 2000. - 268 с.
6. Станкин М.И.. Психология общения: курс лекций. М. - 2000. - 304 с.
7. Введение в педагогическую деятельность. А.С.Роботова, Т.В.Леонтьева, и др. - М., 2000. - 208 с.
8. Айсмонтас Б.Б. Педагогическая психология: Схемы и тесты. -М., 2002.-208 с.
10.Виктор Пекелис. Адам қабілетінің қайнары. Алматы, 1976. -196 б
11.Станкин М.И. Психология общения. Курс лекции, М., 2000 г.
Тәрбиешінің тұлғалық қасиеттерін ұйымдастыруда әсерін анықтау
Иерархиясы кәсіби маңызды және маңызды қасиеттері
Мұғалімнің сөйлеу мәдениеті және оған қойылатын талаптар
Педагогикалық әдеп және ұстаздық шеберлік
Мұғалімнің жеке тұлғасы-оның кәсіби қызметінің негізгі өзегі
Педагогтың коммуникативтік құзыреттілігі оның кәсіби іс-әрекет жетістігінің шарты ретінде
МҰҒАЛІМНІҢ ЖЕКЕ ТҰЛҒАСЫНЫҢ ОҚУШЫЛАР ТӘРБИЕСІНЕ ЫҚПАЛЫ
Болашақ мұғалімдерді кәсіби дайындау үдерісіндегі педагогикалық практика
12 жылдық білім беру жағдайында жаңа тұрпатты тарихшы мұғалім дайындаудың мәселелері
Педагогтың құзырлылығының компоненттері жалпы педагогикалық дағдылар
Қазіргі дүниежүзінің саяси картасы
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Салық жүйесі және оның қазіргі кездегі қызмет етуі
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Ақшаның қызметтерi және олардың қазiргi жағдайдағы дамуы
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Салықтардың экономиканы мемлекеттік қаржылық реттеу жүйесіндегі рөлі мен орны
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
XX ғасыр басындағы тарихи білім беру жүйесі