Мектепке дейінгі мекемедегі психологиялық қызметтің моделі
Бақылау құралдары.
1. Білім беру мекемелерінде психологиялық қызметтің қазіргі жағдайы.
2. Психолог тұлғасының дамуы.
3. Білім беру мекемелеріндегі психологиялық қызметтің моделі және құрылысы.
4. Ата-аналармен корекциялық жұмыс мазмұны.
5. Психологиялық-педагогикалық консилиум ұйымдастыру және өткізу.
6. Мектепке дейінгі мекемедегі психологиялық қызметтегі психологтың жұмыс мазмұны, мақсаты, міндеттері.
7. Ата-аналармен диагностикалық жұмыс мазмұны.
8. Психолог жұмысындағы кәсби бағдар жұмысы.
9. Мектепке дейінгі мекемедегі психолог жұмысын ұйымдастыру.
10. Мектепке дейінгі мекеме психологының отбасымен жұмыс ерекшелігі.
11. Мектепке дейінгі мекемедегі психологтың іс-қағаздарын жүргізу қажеттілігі.
12. Мектепке дейінгі мекемедегі психологтың тұлғасының өзіндік дамуы.
13. Мектепке дейінгі мекеме психологының педагогикалық ұжыммен жұмыс ерекшеліктері.
14. Мектепке дейінгі мекемедегі психолог жұмысының жоспарлау.
15. Оқушының психологиялық-педагогикалық мәртебесі, оның мазмұны және параметрлері.
16. Психологиялық қызметтің мақсаты және міндеттері.
17. Мектепке дейінгі мекеме психологының диагностикалық жұмысындағы диагностикалық минимум.
18. Мектепке дейінгі мекемедегі психологиялық қызметтің ерекшеліктерімен маңызы.
19. Ата-аналармен диагностикалық жұмыста қолдантылатын әдістер.
20. Мектепке дейінгі мекеме психологының кәсіби этикалық принциптері.
21. Мектепке дейінгі мекемедегі психологы жұмысының мазмұны.
22. Практик-психолог жұмысының тиімділігін қамтамасыз ететін критерийлер.
23. Мектепке дейінгі мекеме психологының жылдық жұмыс жоспары.
24. Мектепке дейінгі мекемедегі психологиялық қызметтің моделі.
25. Мектепке дейінгі мекеме психологының жұмыс кабинеті және оның рәсімделуі.
26. Мектепке дейінгі мекемедегі психолог жұмысындағы психологиялық ағарту жұмысы.
27. Мектепке дейінгі мекемедегі психолог жұмысындағы дамытушы және жеңілдету жұмыстарының мазмұны.
28. Мектепке дейінгі мекемедегі психологы жұмысының құқықтық-нормативтік аспектілері.
29. Диагностикалық іс-әрекет тиімділігінің шарттары мен көрсеткіштері
30. Кеңес беру жұмысының тиімділігін қамтамасыз ететін критерийлер.
31. Психологтың тұлғалық қасиеттерінің дамуы.
32. Мектепке дейінгі мекемедегі психологиялық қызметтің моделі және құрылысы.
33. Мектепке дейінгі мекемедегі психологтың іс-қағаздарын жүргізу қажеттілігі.
34. Мектепке дейінгі мекемедегі психологиялық қызметтегі мектеп психологының жұмыс мазмұны, мақсаты, міндеттері.
Психологиялық қызметтің дамуы
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы пәні
Оқу процесінің негізі - жоспарлау
Балабақшадағы оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудағы әдіскердің рөлі
Мектепке дейінгі мекемеде логопед қызметінің бағыттары
Мектепке дейінгі мекемеде балалардың музыкалық оқу іс - әрекетін ұйымдастыру жолдары
Мектепке дейінгі мекемені басқару пәнінің ОҚУ БАҒДАРЛАСЫ
Мектепке дейінгі мекеме мен бастауыш буын арасындағы сабақтастық
МДҰ әдістемелік кабинет
Мекемедегі Педагогикалық кеңес
Баланың мектепке келу мәселесі
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
СЫНЫП ҰЖЫМЫНА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Ата-аналарға психологиялық кеңес
1630- жылдан б.з.д. 2000 жылдыққа дейінгі Орта ғасырлық хандықтар
Адольф Гитлердің психологиялық портреуті
Бастауыш сынып оқушыларының психологиялық ерекшеліктері
Сендер мектепке жақсы дайындалыпсыңдар