Эмперикаклық таңдауды өңдеудегі әдіс - тәсілдері

1. Эксперименталды психология пәні бойынша
2. 3 – кредит
3. Құрастырған: п.ғ.к. Кулмышева Н.А.
4. Педагогикалық психология кафедрасы, педагогикалық факультет

2-аттестация бойынша межелік бақылау тест тапсырма

1 Жоспарлау дегеніміз?
A. жеке басына байланысты
B. тік бұрыш түріндегі график
C. зерттеу схемасы
D. зерттеудін қорытындысы
E. сапалық бақылау
2 Психологияда эксперементті жоспарлау нешінші ғасырдан бастап қолданыла бастады.
A. 19
B. 19-21
C. 20-21
D. 20ғ
E. 18-19
3 Соломан жоспарын неше топқа бөлуге болады.
A. 6 топқа
B. 4 топқа
C. 2 топқа
D. 8 топқа
E. 5 топқа
4 А.Кетль 1835 жылы шыққан еңбегің ата.
A. социольная физика
B. геометрия
C. биология
D. химия
E. психо физика
5 Психологиялық құбылыстарды сандық бағалау қай ғасырдан бастап қолдана бастады.
A. 19-20
B. 19ғ
C. 17-18
D. 18-19
E. 20
6 Эмперикаклық таңдауды өңдеудегі әдіс- тәсілдері.
A. математикалық статистикалық әдістер,материалдық сапалық
B. диаграмалар
C. соломон жоспары арқылы
D. стандартар
E. матрицалар арқылы
7 Н.Е.Роговин мен Г.В.Золовсиский зерттеуді негізгі неше әдісін ажыратты.
A. сегіз
B. екі
C. үш
D. алты
E. төрт
8 В.Н.Дружииның қарастрған әдістемелері.
A. келісім,айырмашылық
B. сапалық бақылау,сауалнама
C. бақылау әдістері арқылы
D. эмпирикалық,теориялық,интерпреитация және сурет
E. сухбат,лонгитюд әдісі,табйғи,жанама
9 Типтік кестелер қалай жасалады
A. аты жок кесте,ескертпелері жоқ,бағаны аттары бар
B. гистаграмалар арқылы
C. диаграмалар арқылы
D. қйсық сызықты
E. реттік кестелер арқылы
10 Математикалық модель дегеніміз .
A. сызықтық емес схемалардын жиынтығы
B. сызықтардын топтасуы
C. қорытынды гмстаграмма
D. қандайда бір матиматикалық теорияның енуіндегі білім құрылымы,яғни сол табиғатқа сай элемент,аксимолар,ережелер қолданылыды
E. көптеген бірліктер арасындығы жиынтық
11 Выготский бұл әдістеменің ерекшелігі мынада деп атаған әдіс
A. сухбат әдісі
B. гештальт әдісі
C. бақылау әдісі
D. сохоров әдісі
E. эксперемент әдісі
12 Сөздік лабиринт дегеніміз?
A. ойлау әрекеті субиектісі және ерекшеліктерін график арқылы көрсетуі
B. есептердін шешілімі бойынша
C. матиматикалық статистикалық әдістер,материалдық сапалық
D. көптеген бірліктер арасындығы жиынтық
E. сызықтардын топтасуы арқылы
13 Лири тесті
A. көп аспектілі және өз- ара қарым -қатынасты зертеу үшін бағытталған
B. балардын ақыл ойын арттыруға арналған
C. қорытынды арқылы
D. іс жүргізуге арналған
E. сехемалар мен гистограмалар
14 Эксперементтік қорытынды нешеге бөлінеді
A. 3
B. 7
C. 4
D. 5
E. 2
15 Эксперименталды гипотеза дегеніміз
A. қарапайым санақ
B. ішкі сандық қорытынды
C. гипотизаның тендігі
D. тестің көмегімен алынған қорытынды
E. эксперементке тексерілетін болжамдарды нақтыландыру
16 Психологияда адамның тәртібін зерттейді, негізгі сұрақтарды алдын ала әзірленген сұрақ?
A. Эксперимент
B. Тест
C. Анкета
D. Әңгімелесу
E. Сұхбат
17 Жеке адамдармен әр түрлі топтармен де жүргізіледі?
A. Сұхбат
B. Анкета
C. Эксперимент
D. Әңгімелесу
E. Тест
18 Әлеуметтік психологияда жиі қолданатын зерттеу әдісінің бірі?
A. Тест
B. Эксперимент
C. Сұхбат
D. Анкета
E. Әңгімелесу
19 Бақылау әдісінің неше түрі бар?
A. 3
B. 5
C. 6
D. 2
E. 4
20 Бақылау әдісінің түрлері?
A. Сырттай, іштей, лангитюдті
B. Лангитюдті
C. Ашық және жабық
D. Ашық
E. Сырттай және іштей
21 Құбылыстар арасында себеп – салдарлық байланыс орнатуға мүмкіндік береді.
A. эксперимент
B. сауалнама
C. тест
D. анкета
E. бақылау
22 Ғылыми зерттеудің ең ескі әдістерінің бірі –
A. эксперимент
B. бақылау
C. сауалнама
D. тест
E. анкета
23 Теоретикалық құрылымның дұрыстығын тексеру үшін өткізілетін зерттеулер.
A. рационалистік зерттеулер
B. сыни зерттеулер
C. эмпирикалық зерттеулер
D. заманауи зерттеулер
E. қоғамдық зерттеулер
24 Зерттелінушінің психикалық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған және экспериментатормен ұйымдастырылған зерттелінуші мен экспериментатордың бірлескен іс-әрекеті бұл –
A. эксперименттік психология
B. эксперименттік қарым – қатынас
C. психологиялық эксперимент
D. зерттелінуші мотивациясы
E. тұлғааралық қарым – қатынас
25 Психологиялық экспериментте әлеуметтік – психологиялық аспектілерді зерттеудің негізін салған
A. А.Ф. Лазурский
B. С. Розенцвейг
C. Ф. Гальтон
D. В. Анри
E. М.Т. Орн
26 Фабрикаларда әлеуметтік-психологиялық зерттеулерді өткізгенде көрінген эффекті
A. Әлеуметтік эффект
B. Плацебо эффектісі
C. Әлеуметтік күшею эффектісі
D. Аудитория эффектісі
E. Хотторн эффектісі
27 Зерттелінушінің экспериментатор тұлғасын қабылдауымен байланысты пайда болатын қателіктер
A. Бақыланушыға қатынасындағы қателіктер
B. Зерттелінушінің мотивациясымен байланысты қателіктер
C. Мәжбүрлеп қатыстыру қателігі
D. Тұлғалық ықпал ету қателіктері
E. Сендіру қателіктері
28 Сыртқы бақылаушының (экспериментатордың) болуы зерттелінушінің мотивациясына қалай әсер етеді?
A. Бақыланушының тенденциясына әсер етеді
B. Іс-әрекет өнімділігін төмендетеді
C. Іс-әрекет өнімділігін жоғарлатады
D. Іс-әрекет өнімділігін жоғарлатады немесе төмендетеді
E. Еш әсері болмайды
29 Экспериментке қатысудың өзі зерттелінушіде мінез-құлықтық көрінулер қатарын тудырады, олардың себептері болып табылатындар
A. Фасад эффектісінен
B. мотивация
C. артефактілер
D. перцептивті дағдылар
E. сенсоматорлық дағдылар
30 Зерттелінушінің негізгі мотивациясын әлеуметтік мақұлдауға ұмтылуынан, жақсы болғысы келуінен: ол экспериментаторға көмектескісі келеді және экспериментатордың болжамын растау үшін өзін солай ұстауынан көрінеді деп болжаған
A. Р. Зайонц
B. С. Розенцвейг
C. М. Т. Орн
D. Жан-Пиаже
E. А. Бине
31 Жарыс кезіндегі спортсмендердің арсында жақсы көрінетін эффект:
A. Әлеуметтік күшею немесе Аудитория эффектісі
B. Зайонц эффектісі
C. Фасад эффектісі
D. Хотторн эффектісі
E. Плацебо эффектісі
32 Интеллектуалды күш жұмсуды талап ететін күрделі және жаңа тапсырмаларды орындауда, эмоционалды тұрақты тұлғаларға қарағанда көптеген қиыншылықтарды сезінетін зерттелінушілер
A. Үрейлі зерттелінушілер
B. Мәжбүрлеп қатыстырылған зерттелінушілер
C. Жақсы болғысы келетін зерттелінушілер
D. Экспериментатордың болжамын растайтын зерттелінушілер
E. Әлеуметтік мақұлдауға ұмтылған зерттелінушілер
33 Балалар интеллектісінде көрінетін жағдайдың тестілеуге ықпалы қашаннан бастап белгілі болды?
A. 1910 – 1920 жылдардан бері белгілі
B. 1890 – 1900 жылдардан бері белгілі
C. 1920 – 1925 жылдардан бері белгілі
D. 1915 – 1917 жылдардан бері белгілі
E. 1915 – 192 1 жылдардан бері белгілі
34 Төмендегі қай ғалымның аттары психологияда эксперименттің пайда болуымен тығыз байланысты? Аттарын көрсетіңіз:
A. Бехтерев – Вундт
B. Морган - Торндайк.
C. Бехтерев – Уотсон
D. Коффка – Бехтерев
E. Вундт – Келер.
35 Берілген белгілер бойынша психологияның зерттеу әдісін анықтаңыз: сыналушыға келесі сұрақтарға жазбаша жауап беруді ұсынады. Достарыңыз көп пе, аз ба? Сіз жаңа адамдармен тез немесе баяу танысасыз ба? Жаңа ортада өзіңізді қалай ұстайсыз, еркін немесе дүрдараз ба?
A. Интервью.
B. Лабораториялық эксперимент
C. Тест.
D. Анкета
E. Әңгімелесу
36 Психология зерттеууіндегі ерекше құбылыстар ауқымы:
A. саясат мәселелері
B. адам ықылас-ниеттері
C. демографиялық құбылыстар
D. этногеографиялық процестер
E. экологиялық жағдайлар
37 Ғылымдық деңгейге дейінгі жай психологиялық пайымдалулардың жинақталу көзі:
A. әр адамның күнделікті өз өмір тәжірибесінен
B. оқытудан
C. қандайда сыртқы күш ықпалынан
D. жоспарлы зерттеу негізінде
E. ғылымдық деректерден
38 Психологиядағы алғашқы теориялардың бәріне ортақ қате түсінік
A. сан адамаралық қатынастар жемісі
B. адам болмысын өзіндік сана белсенділігі айқындайды
C. адам сыртқы дүниемен белсенді қатынаста
D. адам жан дүниесі қоршаған орта ықпалында
E. қоршаған орта іс-әрекет – сана ажыралмас байланысты
39 Зерттеу объекті адам болған барша ғылымдардың жетістіктерін біріктіріп, байланыстырушы білім саласы:
A. психология
B. антропология
C. кибернетика
D. философия
E. социология
40 Неміс психологы В.Вундт темпераментті анықтады
A. жүйке жүйесінің тонусына байланысты деп
B. Жан дүние тебіреністерінің күш-қуаты мен жылдамдығының арақатынастарына тәуелді болады
C. ішкі секреция бездері қызметінің арақатынасына байланысты
D. ми қабықшасындағы молекулярлық қозғалыстың жылдамдығы мен біркелкілігі
E. сезім күйі
41 Эксперименттің мүмкін деген қорытындысы
A. Бөлу заңы
B. Жиілік
C. Оқиға
D. Гистограмма
E. Орташа мән
42 Бөлу орталығының деңгейі мен жағдайын жалпылайтын көрсеткіш
A. Бөлу заңы
B. Нормалды бөлу
C. Орташа мән
D. Корреляция коэфициенті
E. Рангілеу коэфициенті
43 Корреляция коэфициентінің қарапайым формасы
A. Нормалды бөлу
B. Орташа мән
C. Рангілеу коэфициенті
D. Бөлу заңы
E. Корреляция коэфициенті
44 Жалпы таңдау көлеміндегі әрбір жүйедегі жиіліктің үлесі
A. Бөлу
B. Жиілену
C. Жауап жоқ
D. Нормалды бөлу
E. Орташа мән
45 Объект жайлы информация таситын сигнал белгілер
A. Бөлу
B. Жиілену
C. Орташа мән
D. Индикатор
E. Корреляция
46 Сыналушы өзінің ой-пікірін графикалық шкалада белгілейтін субъективті бағалау процедурасы
A. Бөлу
B. Графтар теориясы
C. Графикалық шкалалау
D. Болжау сызығы
E. Деңгей
47 Сандық типтегі тәуелсәз өзгерткіштіктің әрекетін беру тәсілі
A. Деңгей
B. Корреляция
C. Жиілену
D. Бөлу
E. Орташа мән
48 Кездейсоқ өзгерткіштердің байланысын орнататын және оның тығыздығын бағалайтын статистикалық әдістердің жиынтығы
A. Жиілену
B. Корреляция
C. Орташа мән
D. Корреляциялық анализ
E. Анализдеу
49 Өлшеудің сенімділігі дегеніміз -
A. Қайталануда өлшеу нәтижелерінің көшірілуі
B. Кездейсоқ нәтижелерді бөлу
C. Нәтижелерді қайталау
D. Орташа шаманы бөлу
E. Үзіліссіз кездейсоқ шамаларды бөлу
50 Экспериментке сыналушының мінсіз мінез-құлқына әсер ететін кез-келген болмыс
A. Шарт
B. Рангілеу
C. Фактор
D. Анализ
E. Таңдау
51 1905 жылы француз психологы А.Бине қандай тест жасады?
A. Интеллект
B. Сауалнама
C. Мамандық
D. Креативтілік
E. Жетістік
52 Зерттеу объекті адам болған барша ғылымдардың жетістіктерін біріктіріп, байланыстырушы білім саласы:
A. кибернетика
B. антропология
C. философия
D. психология
E. социология
53 Психологиялық кәсіби қызметтің ерекше саласы
A. жалпы психология
B. қолданбалы психология
C. таным психологиясы
D. теориялық психология
E. эксперименталды психология
54 Экспериментальды психология зерттеуіндегі ерекше құбылыстар ауқымы:
A. демографиялық құбылыстар
B. адам ықылас-ниеттері
C. этногеографиялық процестер
D. экологиялық жағдайлар
E. саясат мәселелері
55 Психологиялық пәндер құрылатын басқа экспериментальды психология негізін меңгертетін пән.
A. Экспериментальды психология
B. Жас ерекшелік психологиясы
C. Педагогика
D. Заң психологиясы
E. Еңбек психъологиясы
56 Кімнің көзқарасы бойынша зерттелінушінің тәжірибе барысындағы барлық қылықтарын ұмтылу актуализациясымен түсіндіруге болады?
A. Л.Б. Кристиансен
B. Е.Б. Бодров
C. С.А. Макарнеко
D. А.Т .Ковалев
E. Д.Дидро
57 Эксперимент өтілу тараптарындағы ерекшеліктер:
A. Лабаратория жабдықтары,ғимарат қалпы
B. Кітаптар саны
C. Экспериментши киім үлгісі
D. Бақылау,қабылдау
E. Кіру,шығу
58 Экспериметті театырға айналдырушылар өздерін қалай көрсетеді?
A. Өздерін шынайы көрсетеді
B. Өздерін шынайы көрсетпейді,өздерін сахнада жүргендей ұстайды
C. Сезімдерін байқатпайды
D. Экспериментте бос тұрады
E. Экспериментке қатысудан бас тартады
59 Егер экспериментатор зерттелінушімен монипуляция жасап тұр деп ойласа, онда өзіңдік репрезентация мотиві өзгере ма?
A. Өзгермейді
B. Күшейе түседі
C. Уақыт алады
D. Өзгеріссіз қалады
E. Баяулайды
60 Арнайы қабылдаудың неше әдісі бар?
A. 4
B. 2
C. 5
D. 3
E. 6
61 Зерттелетін жағдайда қабылдауды бақылау. Әдетте ол қандай схема бойынша қолданылады?
A. Сызу схемас арқылы
B. Обемо схемасы арқылы
C. Мир схемасы арқылы
D. Талдау схемасы арқылы
E. Орено схемасы арқылы
62 Психологияның кең тараған екі түрін атап көрсет?
A. Ғылыми және қолданбалы
B. Ғылыми және теориялық
C. Тәжірибелік және педагогикашыл
D. Қолданболы және зертханалық
E. Ғылыми және ғылыми емес
63 Неміс ғалымы Вунд тұңғыш рет лабарторияны қай жылы ұйымдастырды?
A. 1877 жылы
B. 1881 жылы
C. 1878 жылы
D. 1879жылы
E. 1880 жылы
64 Эксперимент үшін алынған мәселелер қандай критерилерден тұрады?
A. Өзектілігі мен көкей кестілігі
B. Практикалық және теориялық маңыздылықтан
C. Жаңалықтан
D. Өзектілігі,көкей кестілігі,жаңалығы,практикалақ мазмұнынан
E. Ғылыми теориялығынан,жағалығынан
65 Ересектер көбінесе күдік болжамдарға берілмей зерттеуде тек қана дәл орындауға ұмтылады. Ол зерттелінушінің несіне тәуелді?
A. Жас ерекшелігіне
B. Критерилермен
C. Жыныстық белгілеріне
D. Киім үлгілеріне
E. Өмір сүру ұстанымына
66 Зерттеу объекті адам болған барша ғылымдардың жетістіктерін біріктіріп, байланыстырушы білім саласы:
A. кибернетика
B. социология
C. психология
D. философия
E. антропология
67 Элементтер психологиясына қарсы шығып, психикалық қастықты дәріптеуші психология бағыты:
A. генетикалық
B. гештальт психология
C. нейропсихология
D. фрейдизм
E. ассоциативті психология
68 Ұйымдастыру әдістері тобына кіретін зерттеу тәсілі
A. бақылау
B. әңгімелесу
C. топ тренингі
D. лонгитюд әдісі
E. сапалық бақылау
69 Педагогикалық процесті зерттеуде көп қолданылатын әрі ең қолайлы әдіс
A. эксперименттік
B. әңгімелесу
C. психотерапиялық ықпал
D. комплекстік
E. шығармашылық
70 Зерттеуге әр түрлі ғылым өкілдері қатысып, бір объекті жан-жақты, түрлі құралдармен зертеу әдісі
A. лонгитюд
B. аутотренинг
C. эксперименттік
D. комплексті
E. бақылау
71 Гистограмма дегеніміз:
A. диаграмма
B. қисық сызықтар
C. схема түрінде берілген қйсық сызықтар
D. схема
E. тік бұрыш түріндегі график
72 О.Конт дүниені танып білудің бір ізді фазасын нешеге бөліп қарастырды.
A. 7
B. 4
C. 3
D. 1
E. 6
73 Психологиялық эксперемент қай ғасырда пайда бола бастады?
A. 20ғ
B. 8ғ
C. 18-19ғ
D. 21ғ
E. 10ғ
74 Г.Т.Фехтердің 1860ж шықан еңбегін ата.
A. Анологиялық элементтері
B. Психофизика элементтері
C. Физикалық элементтері
D. Химиялық элементтері
E. Биологиялық элементтері
75 Эксперементальді психологиянын методологялық принціпін ата
A. бір ізділік принціпі
B. психологиялық принціпі
C. детерминизм принціпі
D. жоспарлау принціпі
E. бақылау принціпі



Ұқсас жұмыстар

Хорды өңдеу
Төлке бөлшегін өңдеудің технологиялық процесін жасау
Машина жасау технологиясын дамытудың заманауи бағыттары
Парасат Телеарна қызметкерлерінің деректер қорын жобалау
Білік бөлшегінің тағайындалымына технологиялық үдерістің базалық вариантына талдау
Криптографиялық интерфейс
Қазақ тілінен ағылшын тіліне машиналық аударудағы лексикалық таңдауды шешу жолдарының моделдері мен әдістерін жасау
Өндірісті ұйымдастыру процесстері
«Есік-терезе» құрылыс дүкені деректер қорын құру
Деректер қорын үйлестіру
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Валюта нарығындағы валюталық реттеудің нысаны мен әдістері
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
Шетел мемлекеттері экономикасының мемлекеттік реттелуінің мәні мен әдістері
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
ТӘРБИЕНІҢ ӘДІСТЕРІ
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі