Нарықты Қай жерде сату Қандай бағамен

Маркетингтің принциптері,атқаратын қызметтері және онйң концепциясы.

Нарық концепциясы ретіндегі маркетингтіңнегізгі принциптері маналар:
өндірістің түпкі нәтижесіне жетуге ұмтылу-тауарларды нарықта тиімді өткізу;
алға қойған мақсат пен міндетке жету үшін бағдаралмалы- мақсатты әдіс пен кешеңді қатынас жасау,тек осындай жағдайда ғана маркетинг нарқтық қатынастардың сәтті дамуын қамтамасыз етеді;
нарыққа икемделудің стратегиясы мен тактикасын бірлікке және өзара байланыста қолдану, сонымен бірге оған мақсатты бағытта әсер ету;
кәсіпорынның жұмысын шұғыл нәтижеге емес,ұзақ мерзімді нәтижеге бейімдеу, ал ол , тиісінше болжамды зертеулерге және жаңа тауарлар жасауға көңіл аударуды талап етеді.
Осы көрсетілген принциптер бойынша маркетингтің негізгі атқаратын қызметтерін анықтауға болады.Біріншісі, нарықты зерттеу (31 сүрет).Бұл тұтынушылардың әртүрлі топтарының тұтыну қажеттігі және сұранымы,тауар ұсынымы мен жаңа тауарлар өндіру үшін ақпар тасқынының бағыттары немесе бұрын игерілген ассортиментті (тауар түрі) жаңарту тұралы барлық қажетті жинақтау процесі.Келесі атқаратын қызметі-жарнаманы пайдалану,ол нарықтың барлық тармақшаларын (сегменттерін) тұрақтандыруға және тұтынушылардың жаңа топтарын тартуға бағытталған.Сатуды ынталандыру қызметі тауарларды сатыду жеделдетуге (жарнаманы есептемегенде ), көтермелеп,жеңілдікпен сату,тауарларды арзандатылған бағамен өткізуге, дилерлердің қызметін пайдалануға бағытталған түрлі шараларды қамтиді.Баға саясаты – сұраным мен ұсынымның ара қатынасын реттейтін маркетингтің аса маңызды қызметтерінің біріне жатады.

Осы сұрақтар тұралы толық ақпар алу

Нарықты Қай жерде сату Қандай бағамен
Зерттеу тиімді екенін анықтау сату қажет?
(шығыста,батыста, Бәсекелес бар ма?
шетелдерде)

Маркетингтік зерттеу Іс жүзінде асыру, Қандай көлемде? Көлемде?
Кезінде мынадай өндіру Қашан?
сұрақтарға (айына ,жылына)
Жауап алынады:
Кімге керек? Өнімді өткізу Пайда
Қандай түсте? (сату) $
Неден жасалады? Жарнаманы
Қандай сәнде? Пайдалану

Маркетингтің қызметі ретінде,өткізу (сату) саясаты тауар қозғалысының бүкіл жүйесі мен тауар сатылғаннан кейінгі тұтынушыларға көрсетілетін қызметті,тіпті пайдаланылған өнімді қалдықтандырудыда қамтиді.Маркетинг жүйесіндегі тауар саясаты тұтынуға қажетті нақты тауар топтарын,тұтыну әдістерін,сатып алу тұралы шешім қабылдайтын адамның артықшылығын, сонымен бірге сатылған тауарға, қызмет көрсету қажеттілігін ескере отырып құралады.Жоғарыда көрсетілген қызметтер бірте-бірте емес,бір мерзімде орындалады,сөйтіп өндірісте ,сатуда және тұтынушыларға ықпал етуде уақытылы болатын өзгерістер үшін ақпарат тасқынының үзіліссіздігі қамтамасыз етіледі.



Ұқсас жұмыстар

Ассортименттік баға белгілеу стратегиясы
Нарық оның механизмі мен қызметі
Лекция Маркетинг жүйесіндегі тауар
Нарық механизмінің мәні және ерекшеліктері
Қазақстан Республикасында нарық инфрақұрылымдарының қалыптасу мәселесі
Нарық: түсінігі, қатынастары, құрылымы
Нарықтық механизм және жетілген бәсеке
Тұтыну нарығы және экономикалық мазмұны
Сұраныс пен ұсыныс жайлы
Тауарды нарыққа шығару кезеңі
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
ӘБДІКӘРІМ САТҰҚ ҚАРАХАН
СӘБИТҰЛЫ АСАНҚАЙҒЫ
Валюталық нарықтың және валюталық операциялардың ерекшеліктері мен дамуы
ӘСКЕНҰЛЫ ӘБІЛҚАЙЫР ХАН
Кәсіпорынның өндіріске, өнімді сатуға жұмсалған және басқа да шығындары
ШОҚАЙҰЛЫ МҰСТАФА
ҚР -ғы нарықтық экономиканың қалыптасуы
Нарықтық экономиканы реттеу жүйесіндегі мемлекеттік бюджеттің маңызы
Алтай осы жерден басталады