Бірінші бақылау жұмысы

Бірінші бақылау жұмысы

1. Макроэкономикада агрегатталған шамалар көрсетедi:
A. жеке фирманың өнiм шығаруы;
B. тауарға сұраныс;
C. тауар ұсынысы;
D. алма нарығындағы сұраныс пен ұсыныс;
E. инфляция және жұмыссыздық көлемi.

2. Макроэкономикада позитивтi бағыт бiлдiредi:
A. салық заңнамасы базасында экономикалық саясатты;
B. әрекеттегi салық заңнамасына сынды;
C. Экономика қалай болу керек деген сұраққа жауап берудi;
D. экономиканың нормативтiк актiлерiн сақтауды;
E. үкiметтiң таңдап алған бағытына сәйкес экономикалық саясатты.

3. Мемлекеттiң фискалды саясаты – бұл:
A. мемлекеттік бюджет, салық салу және мемлекеттік шығындар облысындағы саясат;
B. тек салық салу облысындағы саясат;
C. ақша массасы және ақша айналымын реттеу бойынша саясат;
D. халықаралық конфликтердi реттеу бойынша саясат;
E. ұлттық валюта бағамын реттеу бойынша саясат.

4. Фундаментальды экономикалық "нені, қалай және кім үшін өндіру керек" деген мәселелер микро және макро деңгейде шешіледі. Бұл мәселелелердің қайсысы тек қана макроэкономикалық деңгейде шешілуі мүмкін:
A. не өндіріледі?
B. қандай инфляция деңгейімен біз кездесеміз?
C. қанша товарлар мен қызметтер өндіріледі?
D. товарлар мен қызметтерді кім өндіреді?
E. қалай өндіру.

5. Төмендегі түсініктердің қайсысы макроэкономикада оқытылады:
A. жеке ұсыныс;
B. экономикалық іс-әрекет;
C. экономикалық саясат;
D. фирманың активтері;
E. жеке сұраныс.

6. Макроэкономика мыналарды зерттеумен айналысады:
A. үй шаруашылығы, фирма, жеке тұтынушы және өндіруші тәртібің;
B. тұтаcтай экономикалық жүйенің тепе-тендігі және ақша айналымының жүйесі, жұмыссыздық, инфляция себептерін;
C. өндіріс тиімділігін жоғарылату және өнімдерді сату проблемаларын;
D. мемлекеттік бюджетті қалыптастыру және өндіріс факторларын пайдалану;
E. бюджет тапшылығы себептерін.

7. Макроэкономикалық айналым келесiнi болжайды:
A. бизнес-фирмаларды ресурстармен үй шаруашылығы қамтамасыз ететiнiн;
B. үй шаруашылықтарын тауар және қызмет көрсетулермен бизнес-фирмалар қамтамасыз ететiнiн;
C. мемлекет ресурстар нарығында ақша шығындайтынын;
D. мемлекет үй шаруашылықтарын тауар және қызмет көрсетулермен қамтамасыз ететiнiн;
E. барлық жауаптар дұрыс.

8. Айналым моделінде ағым және қорға не жатады:
A. өндірілген ЖІӨ;
B. қолданылған капитал көлемі;
C. мемлекеттік бюджет тапшылығының мөлшері;
D. мемлекеттік қарыздың мөлшері;
E. жұмыссыздар саны.

9. Еңбекке жиынтық сұраныс келесi қажеттiлiктерге негiзделген:
A. нақты жалақының әртүрлi деңгейi кезiнде жұмыс iстеуге дайын еңбек ресурстарына;
B. үй шаруашылығы, мемлекет, кәсiпорын, шетел субъектiлерiнiң жалдамалы жұмысшы күшiне;
C. тек кәсiпорын мен мемлекеттiң жалдамалы жұмысшы күшiне;
D. еңбекке қабiлеттi адамдардың жалақы алуға;
E. тауарларға сұраныс.

10. Еңбектiң жиынтық ұсынысы сипаттайды:
A. жұмыс берушi ретiнде үй шаруашылығы, мемлекет, кәсiпорын, шетел субъектiлерiн;
B. еңбек жасындағы тұрғындар санын;
C. экономикалық белсендi тұрғындар санын;
D. нақты жалақының әртүрлi деңгейi кезiнде жұмыс iстеуге дайын еңбек ресурстарының жалпы санын;
E. елде берiлген жұмыс орындарының жалпы санын.



Ұқсас жұмыстар

Орта мектепте «жарық дисперсиясы» тақырыбын оқыту әдістемесі
Математиканы тереңдетип окыту
Кредиттік оқыту технологиясы бойынша оқу үдерісін ұйымдастырудың ережесі
Жалпы орта білім беретін мектептердегі басшылыққа алынатын нормативтік құжаттар
Жоғары оқу орындарында Қазақ диалектологиясы пәнін модульдік технология арқылы оқыту
Бастауыш мектепте жазба жұмыстары арқылы сауаттылыққа үйрету туралы
Өзіндік жұмыс арқылы студенттердің кәсіби бағыттылығын қалыптастыру туралы
Цементтік диірменде цемент өндірудегі қоспалардың тұтқырлығы мен жүктеме деңгейін реттеу барысы технологиясын автоматтандыру.
Орта мектепте физика курсындағы қазіргі технология
Билет шаруашылығын тексеру
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
ҚАЗАҚСТАН БІРІНШІ ДҮНИЕЖҮЗШК СОҒЫС ЖЫЛДАРЫНДА
Бақылау жұмысына дайындық
Автоматтың бөліктері мен механизмдерінің оқтау және ату кезіндегі жұмысы
Өзіндік бақылауға бейімдеу шарттары
Алдыңғы қатарлы мемлекеттердегі қаржылық бақылаудың ұйымдастырылуы.
Ішкі қатынастағы контейнер паркінің жұмысын есепке
Ньютонның бірінші заңы.
Студенттердің өзіндік жұмысының мақсаты мен міндеттері
Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі халықаралық қатынастар