Оқытудың әдістері

Білімді бақылау бөлімі
...
1-модуль бойынша тапсырма

12жылдық білім беруде ұстаздың кәсіби құзіреттілігі.
Тапсырма: Сұрақтарды зерттеп, тезис жазу.
...
2-модуль бойынша тапсырма

12 жылдық білім беру тұжырымдамасы
Тапсырма: Тақырып бойынша конспект жасап,сұрақтар тізбесін (жауабымен) жаса.
3-модуль бойынша тапсырма.
К.Р. білім беру жүйесін модернизациялау.
Тапсырма: Оқып жаңа шыққан құжаттарды зертте

1-межелік тест сұрақтары

1.12 жылдық білім беру концециясы қашан шықты:
А) 2004.
В) 2005.
С) 2007.
D) 2009.
Е) 2001.

2.Дидактиканың негізгі категорияларының тобын көрсетіңіз:
А) Объект, пән, болжам, мақсат, оқыту әдістері.
В) Ілім, білім, оқыту, білік, білім беру.
С) Сендіру, тәрбиелеу, жазалау, мадақтау, адамгершіліктілік.
D) Идеология, менталитет.
Е) Ізгілік, көзқарас, аспект, қоғам, идея.

3. Оқытудыц мазмұны:
А) Оқыту процесінде оқушылардың меңгеретін білім, білік,
дағдыларының жиынтығы.
В) Оқытудың нәтижесі.
С) Оқушылардың білім, білік, дағдьшарының жүйесі.
D) Әрбір оқушы өзінің бейімділіктерін, қажеттіліктерін дамыту үшін
таңдап алатын, мектепте оқылатын пәндер тізімін құрайтын білімдер шеңбері.
Е) Ғылым негіздерінен білімдер жиынтығы.

4. Мемлекеттік білім беру стандарты:
А) Жалпы білім беру мазмұны
В) Мектеп бітірушілердің жалпы білімдік даярлығына қойылатын
талартардың міндетті деңгейі және осы талаптарға сәйкес келетін
оқытудың мазмұны, әдістері, формалары, құралдары және бақылау.
С) Жеке алынған білім беру мекемесінің өзіндік ерекшелігін бейнелейтін құжат.
D) Білім, ғылым және іс - әрекет түрлерінің үздіксіз білім алудың
технологиялары (әдістемелері).
Е) Әр оқу жылындағы оқу жүктемесінің ең көп мөлшері.

5. Оқу жоспары:
А) Оқу пәндерінің толық тізімін анықтайтын, пәндерді әрбір оқу жылына, әр
пән бойынша сағат санын бөлетін құжат.
В) Оқылатын материалдың тақырыптық мазмүнын анықтайтын құжат.
С) Оқушылардын білім, білік дағдыларына қойылатын негізгі талаптарды
ашып көрсететін құжат.
D) Дүниеге көзқарас мәселелерінің негізгі тізімі.
Е) Жалпы білім беретін мектептің оқу процесін ұйымдастыруға нұсқау.
6. Оқулықтың атқаратын қызметі:
А) Түрткі (мотивациялық), хабарламалық, жаттығулық (тренировочную).
В) Дамытушылық, тәрбиелік, білімділік.
С) Тәрбиелік, қалыптастырушылық, құрылымдылық (конструктивную).
D) Коммуникативтік, үйымдастырушылық, мотивациялық.
Е) Жаттығулық (тренировочную), орталықтандырылған бақылау.

7. Білім берудің мазмұнын көрсетпейтін құжат:
А) Қазақстан Республикасының мемлекеттік білім беру стандарты.
В) Оқу жоспары.
С) Сынып журналы.
D) Оқу бағдарламасы.
Е) Оқулықтар.

8. Оқудың мотивтері (түрткі):
А) Оқу жұмыстарына немқүрайлы қарау.
В) Оқушының белсенді оқу- әрекетіне және білім алу мазмұнын нәтижелі
таныға іштей оянуы.
С) Қоршаған ортаға теріс қатынас.
D) Оқуды қаламау.
Е) Білім алушының оқу процесіне қатысуы.

9. Білік:
А) Автоматтық деңгсйге жеткізілген практикада білімдерді
қоданудағы жақсы жетілдірілгсн әрекет.
В) Тәжірибеде ігерлінген білімдерді қолдануды меңгеру тәсілдері (айла -
шарғыларды, әрекеттерді).
С) Білімдерді мағыналауға бағытталған әрекет.
D) Дағдылардың жиынтығы.
Е) Білімдерді бекітуге бағытталған әрекет.

10. Оқыту белгілеріне қайсысы жатпайды:
А) Екі жақтылық сипат.
В) Мұғалімдер мен оқушылардың бірлескен іс - әрекеті.
С) Мұғалім тарапынан басшылық.
D) Оқушылардың дамуы мен тәрбиесін басқару.
Е) Әкімшілік бақылау.

11. Дифференциалды оқыту:
А) Артта қалушы оқушылармен жұмыс.
В) Әр бір оқушының немесе жеке оқушылар топтарының мүмкіншіліктері
мен мұқтаждарын барынша есепке алу.
С) Қиын балалармен жеке жұмыс.
D) Оқушылардың өзіндік жұмыстары.
Е) Дарынды балаларды оқыту.

12. Оқытудың зандылықтары:
А) Оқыту ережелері.
В) Өсиет.
С) Оқушылардың білім, дағдыларына қойылатын нақты жағдайлардағы өзара байланысы.
D) Оқыту процесін үйымдастырудағы нүсқаулар.
Е) Айқындалған жағдайлардағы қайталанатын объектитггі, елеулі,
қажетгі, тұракты байланыстар.

13. "Жеңілден қиынға", "Белгіліден белгісізге", "Қарапайымнан күрделіге" ережелсрі оқытудың қай принципіне -
А) Ғылымилық.
В) Теория мен тәжірибенің байланысы.
С) Қол жетерлік.
D) Көрнекілік.
Е) Жүйелілік және бір ізділік.

12. Я.А. Коменскийдің пікірінше "Дидактиканың алтын ережесі"
А) Көрнекілік.
В) Қол жетерлік.
С) Сабақтастық.
D) Ғылымилық.
Е) Жүйелілік.

15.Дидактиканың "Бүкіл сыныппен жүмыс істей отырып, оқушыны есіңде үста" ережесі оқытудың қай принципіне қатысы бар:
А) Жүйелілік және бірізділік.
В) Оқушылардың дербес ерекшеліктерін есепке алу.
С) Саналылық және белсенділік.
D) Беріктілік.
Е) Көрнекілік.

16. Білім көздеріне байланысты оқыту әдістерін топтап бөлу;
А) Индуктивтік және дедуктивтік әдістер.
В) Ынталандыру, іс - әрекстті ұйымдастыру, бақылау және өзін - өзі бақылау әдістері.
С) Проблемалық, бірен - саран іздеу және зерттеу әдістері.
D) Жаңа білімдерді зерттеу, бекіту және бақылау әдістері.
Е) Сөздік, көрнекілік, тәжірибелік.

17. Тәжірибелік әдістер тобына жататын оқыту әдістерін атаңыз:
А) Жаттығу.
В) Түсіндіру.
С) Иллюстрациялау.
D) Әңгімелеу.
Е) Демонстрациялау.

18. Оқытудың сөздік әдістерін көрсетіңіз:
А) Тәжірибелік жұмыс.
В) Жаттығу, байкау.
С) Иллюстрациялау, демонстрациялау.
D) Әңгіме, түсіндіру, әңгімелеу, оқулықпен жұмыс.
Е) Лабораториялық жұмыс, иллюстрациялау.

19. Оқытудың көрнекілік әдістерін көрсетіңіз:
А) Байқау, демонстрациялау.
В) Жаттығу, лабораториялық жұмыс.
С) әңгіме, демонстрациялау.
D) Кітаппен жұмыс, түсіндіру.
Е) Лекция, әңгімелеу.

20. Оқытудың тәсілі:
А) Оқытудың моделі.
В) Оқытудың амал-жолдары.
С) Оқыту әдісінің құрамды бөлігі немесе жеке жағы.
D) Оқытудың эталоны.
Е) Оқытудың құралы.

21. Қай белгісіне қарап сабақтың типін және құрылымын анықтайды:
А) Дидактикалық мақсаттарына.
В) Басты мақсатқа жетудегі уақыт мөлшеріне.
С) Кұрылымдық компоненттердің құрамына.
D) Мұғалімнің іс - әрекетіне.
Е) Сабақтың бөліктерінің орналасуына.

22."Дидактикалық очерктер" еңбегінің авторы:
А) Н.К. Крупская
В) Н.Д.Хмель
С) Р.Г. Лемберг
D) Қ. Бержанов
Е) Н. Құлжанова

23. Мұғалімнің сабаққа даярлығы:
А) Сабақ тақырыбына байланысты картотека жасау.
В) Бағдарламаны, кадендарлық жоспарды, оқулықты, берілген тақырып
бойынша қосымша материалды зерттеу оқушылар үшін тапсырмаларды
іріктеу, әдістемелік әдебиеттерді зерттеу.
С) Сабақтың тақырыбына байланысты тақырыптық жоспарды құру
D) Сабақтың тақырыбына байланысты әдебиеттерді оқу және талдау
Е) Сабақтын тақырыбына байланысты әдістемелік нұсқауларды оқып үйрену.

24. Үй тапсырмасын үнемі орындау не нәрсеге қабыеттілік тудырмайды:
А) Білімді терең меңгеруге.
В) Үлгерімді төмендетпеуге.
С) оқылған материалды бекітуге
D) еңбексүйгіштікке тәрбиелеуге
Е) Білімді жүйелендіруге.

25. А.С.Макаренко тұтас педагогикалык процесс ретінде қарастырды:
А) Тәрбие мен оқытудың бірлігі.
В) Оқытудың білімділік, дамытушылық және тәрбиелілік функцияларының бірлігі.
С) Оқушылардьтң өзара әрекетінің сипаты.
D) Оқу- тәрбие процессінің оқудан тыс уақыттағы қатынасушылардың
өзіндік әрекеттері.
Е) Оның даму жағдайы.

2-межелік тест сұрақтары

26. Б.Т. Лихачев тұтас педагогикалық процес ретінде қарастырды:
А) Тәрбие мен оқытудың бірлігі.
В) Оқытудың білімділік, дамытушылық және тәрбиелілік функцияларының бірлігі.
С) Оқушыдардын өзара қатынастырының сипаты.
D) Оқу - тәрбие процесіне қанытасушылардың оқудан тыс оқыттағы өзіндік
әрекеттері.
Е) Оның даму жағдайы.

27. Дүниеге көзқарастың құрылысына жатпайды:
А) Білімін жалпылау.
В) Білімді қажет етуі.
С) Көз жеткізуі.
D) Іс-әрекетке дайындығы.
Е) Идеалдары.

28. Дүниеге көзқарастың жүйесі:
А) Ғылым.
В) Дін.
С) Дүниеге көзқарас.
D) Менталитет.
Е) Дүниетану.

29. Мұғалімнің шешімі тиімді болмайды, егер ол:
А) Диагностикада жинақталмаса.
В) Мектеп әкімшілігі қоддамаса.
С) Оқушыларды тарту және қызықтыру жүзеге аспаса.
D) Оның өзіндік кызығушылығы ескерілмесе.
Е) Ата-аналармен келісілмесе.

3О.Тұлғаның қалыптасуы бойынша саналы іс-әрекеттің өзіндік адамгершілік сапасы:
А) Өзін-өзі дамыту.
В) Өзіндік білім алу.
С) Өзіндік басқару.
D) Өзін - өзі тәрбиелеу.
Е) Өзіндік жетілдіру.

31. Түлғаның дамуына әсер ететін жетекші факторлар:
А) Жалпылау.
В) Өзін-өзі төрбиелеу.
С) Орта, тәрбие, тұқымқуалаушылық.
D) Жолдастары.
Е) Отбасы.

31. Оқушының білімін кызықтыратын және оның меңгеруге мақсатты бағытталу:
А) Тұлғаның қалыптасуы.
В) Өзіндік білім алуы.
С) Қайта төрбиеленуі.
D) Өзіндік дамуы.
Е) Өзін-өзі басқаруы.

33. Тұтас педагогикалык процестің кұрамына кіреді:
А) Мүғалімдер мен оқушылар.
В) Оқушы, мүғалім және ата-аналар.
С) Максатты, мазмүны, түрлері.
D) Мұғалім, оқушы, мақсат, мазмұн, міндет, оқу түрлері, құралдары, әдістері, тәсілдері.
Е) Мақсат, міндет, әдістер, тапсырмалар.

34. Жоғары тиімділікті көрсететін, педагогикалық процеске қатысушылардың ара – қатынасы:
А) Өзіндік басқару.
В) Өктемдік (авторитарлық) басқару.
С) Комминарлық әдіс.
D) Либералды басқару.
Е) Қарым-қатынас педагогикасы.

35. Оқыту:
А) Мұғалімнің оқытушылық іс-әрекеті.
В) Мұғалімнің оқушыларға білім беруі.
С) Мұғалім мен оқушының өзара қатынасы.
D) Оқушының оқу іс-әрекеті.
Е) Арнайы ұйымдастырылған оқушының жұмысы.

36. Ғылыми дүниетаным жеке түлғаға мүмкіндік береді:
А) Кәсіпті дүрыс тандауға.
В) Өзінің қабілетін бағалауға.
С) Қоршаған ортаның құбылыстарын дұрыс қабылдау және ұғану.
D) Нағыз достарды тандау.
Е) Тиімді оқып үйрену.

37. Дүниетаным:
А) Шынайылықты сезіну.
В) Адам санасының ерекше (спецификалық) формасы.
С) Өзіндік позицияны таңдау.
D) Басқа адамды түсіну қабілеті.
Е) Адамдық қарым-қатынасты түсіну.

38. Білім:
А) Адамның әлемді сезінуі.
В) Оқулықтың мазмұны.
С) Сабақтың жаңа материалының мазмұны.
D) Ғылыми шындық жүйесі.
Е) Оқушының үй тапсырмасы.

39. Дүниетанымдық негізге жатқызуға болмайды:
А) Әлемнің даму заңдылықтарын.
В) Әлемді және оның зандылықтарын тануды.
С) Практика танымның және шындык өлшемдерінің негізі ретінде екендігін.
D) Білім беру жүйесінің құрылу заңдылықтарын оқып білу.
Е) Қоғамдық сананың түрі мен рөлі.

40. Педагогикалық ғылым жүйесіне келесі пәндер кірмейді:
А) Мектепке дейінгі педагогика.
В) Тәрбие теориясы.
С) Психология.
D) Жоғары мектеп педагогикасы.
Е) Оқыту теориясы.

41. Тәрбиенің теория және әдістемелік зерттеу пәніне жатпайтындар:
А) Жеке тұлғаны қалыптастыру барысындағы тәрбиенің мәні мен маңызы.
В) Тәрбие жұмысының мазмұнын анықтау.
С) Тәрбие әдістерін құрастыру.
D) Оқушыларды окытудың тәрбиеге әсерін зерттеу.
Е) Оқушылардың білім алу деңгейін зерттеу.

42. Қарым-қатынас:
А) Қоршаған дүние мен адамдардын арасындағы байланысы.
В) Адамдар әдебі.
С) Алған білімді меңгеру.
D) Қазіргі заманғы проблемаларды түсіну.
Е) Тұлғаның көзін жеткізу.

43. Оқытудың техникалық құралдарына жатқызуға болады:
А) Жаттығуларды.
В) Көрнекі кұралдарды.
С) Кестелерді.
D) Демонстрациялауды.
Е) Компьютерлерді.

44. Технологиялардың негізгі аспектілеріне жататындар:
А) Проссеуальдық іс-әрекет.
В) Ғылыми-техникалық.
С) Эмоциональдық.
D) Ұйымдастырушылық.
Е) Формальды-техникалық.

45. Бес балдық баға мынадай жағдайда қойылады:
А) Оқушы материшщағы білімін көрсетеді.
В) Бағдарлама бойынша материалдың барлық көлемін меңгереді.
С) Жазба жүмыстарында қателік жібереді.
D) Оқушы меңгерген материалдарының кейбіреуінен ғана түсінігі бар.
Е) Жауабында салмақты қателер жібермейді.

46. Отбасының қызметіне жатпайды:
А) Тұқым жалғастырушылық.
В) Тәрбиелеушілік.
С) Экономикалық.
D) Кәсіпке оқытушылық.
Е) Түзетушілік.

47. Мектеп пен отбасының қарым-қатынасы болып табьомайтын форма:
А) Ата-аналар жиналысы.
В) Спорттық жарыстар.
С) Туристік саяхат.
D) Үйірме жұмыстары.
Е) Әдебиетті бірлесе оқу.

48. Отбасы тәрбиесі туындады:
А) Құлиеленушілік қоғамда.
В) Б.з.д. І-ІІ ғ.ғ.
С) Алғашқы еңбек қүралдарының пайда болуына байланысты.
D) Тәрбиенің қоғамдық қызметінің ерекшеленуіне байланысты.
Е) Моногамиялы отбасының пайда болуына байланысты.

49.Оқушылардың білімін бақылау болып саналмайды:
А) Күнделікті.
В) Бір рет.
С) Үнемі.
D) Қорытынды.
Е) Аралық.

50. Білімді бағалау түріне жатпайды:
А) Оқушының сабақтағы жауабы.
В) Тапсырманы карточка арқылы орындауы.
С) Шығарма жазуы.
D) Үй жүмысын орындауы.
Е) Дискуссия клубтарында сөйлеуі.

1. ҚР білім беру жүйесін басқару қандай қүжатқа негізделеді:
А) Гуманитарлық білім беру тұжырымдамасына.
В) Этномәдени білім беру түжырымдамасына.
С) Жергілікті білім беру бөлімдерінің қатысуына.
D) Тіл туралы заңға.
Е) Білім беру заңына.
2. 12 жылдық білім беру шарттары:
А) Қ.Р. жаңа заңнама және нормативтік құқықтық акт жасауы.
В) Өмірмен байланьгстылығы,үлттық срекшеліктері.
С) Жеткіліктілік, айналысу қызметі,мектеп оқушыларының жас
ерекшелігіне байланысты мүмкіншіліктерін ескеру.
D) Педагогтарға, ата- аналарға талап қоюды есепке алу.
Е) Білімді кіріктіру, жаңа технологияны қолдану.

3. Оқу бағдарламасында көрсетіледі:
А) Белгілі тақырыптарды оқуға байланысты сағат саны, оқу пәндерінің
мазмұны мен білім көлемі.
В) Оқу пәндерін кластарга бөлу жоне сагат санына қарай оқыту.
С) Тоқсандық оқыту жалгасындағы оқу пәндерін оқыту тәртібі.
D) Әр бір оқушының қажеттілігі мен қызығушылығын қанағаттандыратын
білім өрісі.
Е) Мектепте оқытылатын пәндер тізімі және оларға бөлінген сағат саны.

4. Бейімді оқыту мына бағыттарда жүредіі:
А) Оқушылардың қүрамының түрақсыздығы.
В) Дарынды балаларға бағыттау.
С) Оқушылардың тұрақты құрамы және олардың дайындық деңгейі.
D) Жаратылыс тану,гуманитарлық,технологиялық.
Е) Жаңа материалдарды түсіндіру.
5. Портфолио:
А) Әңгімелесу.
В) Иллюстрация және демонстрация.
С)Оқушының білімдік рейтінгі және жетістіктері.
D) Практикалық жұмыс.
Е) Лабораториялық жүмыс.

6.Мектептегі білім беру мазмұнының анықтайтын негізгі құжаттар:
А) Оқулықтар, оқу жоспары, оқу бағдарламалары.
В) Газеттер, журналдар жоне баска да баспасөз беттері.
С) Әдістемелік оқулықтар.
D) Мектептегі тәрбие жүмысының жоспары.
Е) Класс жетекшінің жүмыс жоспары.

7. 12 жылдық білім беру құрылымы:
А) Тәрбиелеу
В) Оқу процесі және оның заңдылықтары.
С) Педагогикалық шеберлік
D) 1-4,5-10,11-12сыныптар
Е) Үздіксіз білім беру

8. Оқыту әдістеріне мыналар жатады:
А) Ауызша баяндау, көрнекілік, практикалық әдістер.
В) материалды өңдеудің математикалық әдістері
С) факультативтік сабақтар
D) интервью және анкеталық сауал
Е) Сабақтан тыс үйірмслердін жұмысын ұйымдастыру.

9.Окыту процесінің жалпы заңдылықтарын ашатын педагогиканың жеке бөлімі:
А) Мектеп педагогикасына кіріспе
В) Дидактика
С) Педагогика тарихы
D) Тәрбие теориясы
Е) Этнонедагогика

10. Оқу пәндерінің құрамы әр жыл сайын қандай құжатпен реттеледі:
А) Мектептің жылдық жоспарымен.
В) Мектеп жарғысымен.
С) Оку бағдарламалармен.
D) Оқу жоспарымен.
Е) Күнтізбелік жоспармен.

11. Оқу процесін ұйымдастыруга байланысты қойылатын талаптардың ережелері:
А) Білім беру мазмүны.
В) Оқытудың принциптері.
С) Окытудың мақсаты.
D) Оқытудың міндеттері.
Е) Оқытудың әдістері.

12. Қазіргі оқыту теориясының әдіснамалық негізі:
А) Таным теориясы.
В) Табиғаттың даму заңдылықтары.
С) Қоғамның даму зандылықтары.
D) Білім алушылардың жас ерекшеліктері.
Е) Білім беру туралы деректі құжаттар.

13. Қ.Р. Білім туралы заңы:
А) 1997,маусым.
В) 2007
С) 1984,сәуір.
D) 2001
Е) 1992

14. Білім берудегі ҚР мемлекеттік саясатының принциптеріне жатпайтындар:
А) Білім берудің зайырлы сипаты.
В) Ерлер мен әйелдердің бөлек оқытылуы.
С) Үздіксіз білім беру.
D) Барлық азаматтардың тең қүқылығы.
Е) Жалпы орта білімнің ақысыз оқытылуы.

15. 12жылдық білім беруде ұстаздың кәсіби құзіреттілігі
А) Әдістемелік жұмысты ұйымдастыру.
В) Сабақ кестесін құрастыру.
С) Оқушылардың үлгерімі мен тәрбиесін қадағалау.
D) Оқу бағдарламасының орындалуын қадағалау.
Е) коммуникативтік қарым қатынас.

16. Мектептеи және кластан тыс тәрбие жүмыстарын ұйымдастырушы-нын міндетіне жатпайды:
А) Мектептегі сабақтан тыс тәрбие жүмысын жоспарлау.
В) Класс жетекшілерге тәрбие іс-шараларын өткізуді үйымдастыруға
әдістемелік көмек.
С) Тәрбие жұмысының жоспарының орындалуын бақылау.
D) Белсенді окушылардың сабақтан тыс тәрбие жүмысын өткізулеріне
әдістемелік көмек.

17. Оқу пәндерінің құрамын, тәртібін және бірізділігін апталық сағат көлемін көрсете отырып, қандай құжатпен анықтайды:
А) Мемлекеттік стандартпен.
В) Оқу бағдарламасымен.
С) Оқу жоспарымен.
D) Проффессиограмма арқылы.
Е) Білікті мінездемемен.

18. Жинақы тарихи қалыптасқан және өзара байланысты мемлекет-тің оқу-тәрбие мекемелері:
А) Үздіксіз білім беру.
В) Кәсіби даярлық жүйесі.
С) Білім беру жүйесі.
D) Өзін-өзі білімдендіру.
Е) Жалпыға бірдей орта білім беру.

19.Дидактика:
А) Оқыту әдістері.
В) Танымдық процестің зандылықтары.
С) Оқыту принциптері.
D) Оқу процесінің қүрыльшы.
Е) Оқытудың жалпы теориясы.

20. Оқу-тәрбие жұмысының нәтижесін бағалау және есепке алудағы негізгі атқаратын қызмет:
А) Ынталардырушылық, дамытушылық, оқытушылық, бақылаушылық, тәрбиелеушілік.
В) Шығармашылық, мәдениетті қалыптастырушылық, тілді дамытушылық.
С) Ұлтаралық келісімді нығайту, этнопедагогиканы ендіру, сабақ беру дең-
гейін көтеру.
D) Педагогикалық іс-әрекеттің алдыңғы тәжірибелерін тарату, оқыту
мотивтерін бекіту,оқу пәндерін нығайту.
Е) Қызметтестік, зерттеушілік, компьютерді танушылық.

21. Педагогикалық кеңестің мәжілісінде қарастырылмайтын мәселелер:
А) Мұғалімдердің қосымша ақыға жұмысы (репетиторлық).
В) Әдістемелік үйымдардың жүмысы.
С) Алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибені тарату.
D) Тәрбие жұмысының тиімділігін арттыру проблемалары.
Е) Жаңа педагогикалық технологияны ендіру.

22. Педагогикалық процестің негізгі компоненттеріне жатпайды:
А) Білім беру мазмүны.
В) Білім беру мақсаты.
С) Тәрбиенің міндеттері.
D) Оқыту түрлері.
Е) Мұғалімдерді даярлау.

23. Қазіргі білім берудің даму тенденциясына не жатпайды:
А) Ақпараттандыру.
В) Ұлттандыру.
С) Демократияландыру.
D)Компьтерлендіру
Е) Ізгілендіру.

24. Педагогиканың ғылым ретіндегі дамуын анықтады:
А) Ғылыми қызметкерлердің қажеттілігі.
В) Ата-аналардың балалар бақыты жөніндегі қамқорлығы.
С) Тұқымды сақтаудың биологиялық заңы.
D) Адамның өмір мен еңбекке дайындалуының обьективтік қажеттілі.
Е) Тәрбиенің өмірдегі рөлін арттыру.

25. "Ұлы дидактиканы" жазған:
А) Ж.Ж.Руссо.
В) И.Герберт.
С)А.Дистервег.
D) Я.А. Коменский.
Е) Джон Локк.

26. Жас ерекшелік педагогикасына қатыстылар:
А) Сәбилер педагогикасы, мектеп педагогикасы, жоғарғы мектеп
педагогикасы, ересектер педагогикасы.
В) Педагогиканың тарихы.
С) Салыстырмалы педагогика.
D) Этнопедагогика.
Е) Сурдопедагогика, тифлопедагогика, олигофренопедагогика.
27. Ғылыми зерттеу әдісіне төмендегілердің қайсысын жатқызуға болады:
А) Кезекші мүғалім асханадағы тәртіпті бақылайды.
В) Педегог курстың жекелеген тақырыптарын оқып-үйрену барысында
оқушылардың дамуын компьютерлік бағдарламаның көмегімен байқалады.
С) Экскурсия кезінде биологияның мүғалімі оқушылармен бірге
құмырсқалардың мінез-күлқын бақылайды.
D) жас мүғалім тәжірибелі әріптесінің қиын оқу материалын түсіндіру
барысындағы әрсксттсрін бақылайды.
Е) Сынып жетекшісі оқушылар киімінің үқыптылығын қадағалайды.
28. Жеке тұлғаны қалыптастыру:
А) Әр түрлі жағдайлардың адамдардың саналы қызметіне тәуелсіз түрде ықпал етуі.
В) Адам ағзасындағы сандық өзгерістер процесі мен нәтижесі.
С) Барлық, әлеуметтік, идеологилық, психологиялық және т.с.с.
ықпалымен адамның әлеуметтік жан иесі ретінде қалыптасуы.
D) Игерілген білімдер негізінде практикалық және теориялық әрекеттерді
саналы және өз бетінше орындауға дайындық.
Е) Нақты тәрбиелеу міндеттеріне бағытталған тәрбиелеу жүмыстары
процесі мен нәтижесі.
29. Даму:
А) Сандық өзгерістердің адам ағасында жинақталуы.
В) Ескіні жою және жаңаның пайда болуы.
С) Өмір мен қызмет процесі барысында жүзеге астын адамның әлеуметтік
тіршілік иесі етіндс қалыптасуы.
D) Уақыт ішінде әр қилы факторлардың ықпалымен жүзеге асатын
адамның сандық және сапалық өзгерістері.
Е) Алдын-ала козделген сапалық қасиеттсрдің адамдарда
қалыптасуының белгілі бір мақсатқа бағытталған процесі.
30. Жалпы педагогиканың дәстүрлі бөлімдері:
А) Дидактика, тәрбиелеу теориясы.
В) Жалпы негізі, дидактика, тәрдиелеу теориясы, мектеп тану.
С) Жалпы негізі, дидактика, педагогика тарихы.
D) Мектептану, оқыту әдісі, мектепке дейінгі педагогика.
Е) Тәрбиелеу теориясы, мектептану, жас ерекшеліктері педагогикасы,
мектепке дейінгі педагогика.
31. Әңгімелесу:
А) Әлде қандай педагогикалық құбылысты белгілі бір мақсатқа орай қабылдау.
В) Озық тәжірибені, сол сияқты оқытушылар тәжірибесін зерттеу,
сабақ жүргізу әдістемесін анықтау.
С) Кез-келген әдісті, жұмыс тәсілік оның тиімділігін айқындау
үшін арнайы ұйымдастырылған тексеру.
D) Қатаң қадағаланатын жағдайларда өткізілетін алдына белгілі бір мақсатқа
бағытталған, сынаққа түсксндердің барлығына арналған біркелкі зерттеу.
Е) Қажетті ақпарат алу немесе бақылау барысында түсініксіз болған
құбылысты түсіну максатындағы дербес және қосымша зерттеу әдісі.

32. Қазіргі замандағы педагогика атқаратын қызметтері:
А) Ғылыми-теориялық, пратикалық, болжам жасаушылық.
В) Тәрбиелік, қалыптастырушық, білімділік, тәжірибелік.
С) Ғылыми-теориялық, экономикалық, тәжірибелік.
D) Мотивациялық, экономикалық, тәжірибелік.
Е) Жасампаздық, тәрбиелік, дамытушылық.

33. Педагогикалық біліктілік:
А) Педагогикалық жобалау дағдысы мен тәжірибесінің барлығы.
В) Обьективтік, шындық заттары мен құбылыстары туралы игерілген
мәліметтердің, ұғымдардың, түсініктердің жиынтығы.
С) Адамның сакасының ерекшс формасы озінің көзқарасын, сенімін,
идеясын жүйеге еңгізіу.
D) Педагогтың оқыту мақсатын жүзеге асътру жөніндеғі тәртіпке
келтірілген қызметі.
Е) Тәжірибеге бағытталған қызығушылығын жүзеге асырудағы адамның іс-
әрекеттерінің жиынтығы.

34. Коршаған ортадағы оқушылардың қарым-қатынас кезіндегі тұлғалық өзгерістеріндегі процестердің пайда болуы әсерінен, тұлға кұрылымындағы физикалы және әлеуметтік - психологиялық өзгерістерінің пайда болуы қалай түсіндіріледі:
А) Құрылуы.
В) Қалыптасуы.
С) Дамуы.
D) Тәрбиесі.
Е) Әлеуметтенуі.

35. Оқушылардың ғылыми көзқарасынын жоғары деңгейде
қалыптасуына мүмкіндік береді:
А) Дәстүрді оқыту.
В) Проблемалық оқыту.
С) Бардарламаланған оқыту.
D) Технологиялық оқыту.
Е) Догматикалық оқыту.

36. Бірлікке жетуді талап ететін және оған қатысты барлық
компоненттер мен факторларды күрайтын қағиданың мәні:
А) Демократиялық.
В) Ақпараттық.
С) Тұтастық.
D) Мәдени үйлесімділік.
Е) Табиғи үйлесімділік.
37. Профессиограммаға жатпайды:
А) Болашақ мамаң жүмысьшың түрі мсн жағдайларына қысқаша сипаттама.
В) Кәсіби қажеттіліктің нормативтері мен көрсеткіштері.
С) Жас мамандарды таңдауға қүралған бағалау шкалалары.
D) Бітірушілерді даярлаудағы қойылатын косіби талаптар.
Е) Мамандарды мақсатқа сәйкес даярлаудық приоритеттернің алмасуы.

38. Жеке тұлғаның ғылыми ақиқат жүйесі ретіндегі пікірінің
құрастырушылық сипаттының формасы болып табылады:
А) Білім.
В) Көз жеткізуі.
С) Көзқарасы.
D) Идеалары.
Е) Құндылықтары.

39. Өз-өзіне аз уақытта нүсқау жасауы:
А) Көз жеткізуі.
В) Өзін-өзі бақылауы.
С) Өзіндік бұйрық.
D) Өзін-өзі тиянақтау.
Е) Өзін-өзі сендіру.

40. Жүріс-тұрысты, ынталандыруды өзгертуге бағытгалған сыртқы реакциялардың өзгерістері ретінде ғылыми сипатталатын теория:
А) Когнитивтік ( латын тілінен “білу”).
В) Бихевиористтік (тәртіп, мінез – құлық (ағл. тілі).
С) Прагматизм грек тілінен ауд. “әрекет” Д. Дюи.
D) Іс-әрекеттік.
Е) Асоциативті.

41. Теориялық ойлаумен, практикалық іс-әрекетте сезімдік кабылдаудың бірлігімен көрінетіН іс-әрекеттің аталуы:
А) Еңбек ету.
В) Танымдық.
С) Тәжірибелік.
D) Ойын.
Е) Өз бетінше.

42. Педагогикалық технологияларға кіретін, оқыту процесін
басқару мен ұйымдастырудың тиімділігі негізінде құрылған жүйелер:
А) Проблемалық окыту.
В) Бардарламалы оқыту.
С) Ойын технологиясы.
D) Тұлғалық-бағдарлау технологиясы.
Е) Дәстүрлі оқыту.

43.Дидактикалық бірлікті кеңейтетін (ДБК) педагогикалық
технологияның авторы болып:
А) С.Н. Лысенкова.
В) В.Ф. Шаталов.
С) Л.В.Тарасов.
D) П.М. Эрдниев.
Е) В.К.Дьяченко.

44. Ғылыми білім жүйесі ретінде дидактика үғымын алғаш рет өңдеген:
А) Я.А. Коменский.
В) В.Ратке.
С) И.Г. Песталоцци.
D)И.Ф.Гербарт
Е)Ж.Ж. Руссо.
45. Дидактика "Жалпыға бірдей өнер, барлығын бәріне үйретеді",-деп түсіндірген:
А) Я.А.Коменский.
В) Ж.Ж. Руссо.
С) И.Г. Песталоцци.
D) П.Ф. Каптерев.
Е) В. Ратке.
46.Оқыту процесінде жетекші жүйе қүрушы фактор болып:
А) Оқыту әдісі.
В) Оқыту түрлері.
С) Оқытудың мақсаты.
D) Педагогикалық технология.
Е) Білімнің мазмүны.
47.Тұтастық пен жекенің бірлігіне жету саласында оқыту мазмұнын меңгерту кезіндегі құрылымы мен элементтері қандай қағидаға мақсатталады:
А) Жүйелілік.
В) Көрнекілік.
С)Нақтыл.
D) Ғылымилық.
Е) Жеткілікті.
48.Педагогика мен психологияның жаңа жетістіктерінің негізінде
педагогикалық процесті ұйымдастыру мына кағиданы ұсынады:
А)Жүйелік.
В)Көрнекіл
С)Нақтыл.
D) Ғылымилық.
Е) Жеткілікті.
49. Педагогика пәніне не кіреді:
А) Оқыту процесі.
В) Тәрбие процесі.
С) Педегогикалық процесі.
D) Білім беру жүйесі.
Е) Оқытушының педагогикалық іс-әрекеті.
50.Дидактиканың пәніне не кірмейді:
А) Оқытудың мазмұны мен мақсаты.
В) Оқытудың заңдылықтары.
С) Оқушыларға ата-аналардың ықпалы.
D) Оқытудың принциптері мен әдістері.

Әзірлеген п.ғ.к, доцент Дуйсембекова Ш.Д.



Ұқсас жұмыстар

Қазақ тілін талдау оқыту әдістемесі
Математиканы оқыту әдістемесі пәнінің мақсаты және оқыту әдістері
Оқытудың белсенді әдістері ұғымы
Тұтас педагоикалық процестегі оқыту
Оқытудың теориялық және әдістемелік негіздері
Оқыту әдістерін тиімді қолдану арқылы мектепте математикалық білім беру
Бастауыш мектеп оқушыларының экономикалық тәрбиесі
Жоғары оқу орындарындағы оқу үрдісінде оқытудың белсенді әдістерін қолданудың маңызы
Мемлекеттік тілде іс-қағаздарды қашықтан оқыту технологиясы
ПСИХОЛОГИЯНЫ ОҚЫТУ БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Валюта нарығындағы валюталық реттеудің нысаны мен әдістері
Шетел мемлекеттері экономикасының мемлекеттік реттелуінің мәні мен әдістері
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
ТӘРБИЕНІҢ ӘДІСТЕРІ
Өндіріс шығындарын есепке алудың әдістері мен өнімнің өзіндік құнын калькуляциялау
Топырақ шіріндісі (гумус) және оны анықтау әдістері