Спорттық ұжымды тәрбиелеу әдістемесі

Дене шынықтыру және спорт педагогикасы пәнінен 2 аралық бақылау тапсырмалары

ІІІ. Дене шынықтыру және спорт саласындағы педагогикалық басқару.
Педагогикалық басқарудың мәні
... бұл нақты бір объекті жүйелі және жоспарлы, ұйымдасқан түрде әсер ету:
А. басқаур-сөздің әлеуметтік мағынасында
В. жетекшілік
С. администратор
Д. басқарма
Е. жүйе

... бұл білім беру мекемелер жүйесінің барлық звеноларын басқарудың жолдары мен басты міндеттері:
А. жетекшілік
В. басқару
С. басқарма (управляющий)
Д. администрация
Е. жүйелілік

Жетекшілік ету және басқару принциптерінің негіздерін атаңыздар, бұл:
А. демократиялық централизм, жоспарлық, ғылымилық
В. түсінушілік және белсенділік
С. біртіндеп және ретімен
Д. жүйелілік және біртіндеп
Е. тиімділік және беріктілік

Мектепке жетекшілік етіп басқару бір қана қолда болады, бұл
А. мектеп мүдірі (директор)
В. завуч
С. шаруашылық жөніндегі директордың орынбасары
Д. мектептен және класстан тыс жұмыстарды
Е. педагогикалық совет

Дене тәрбиесінің мазмұны реттейтін мектептегі жоспарлаудың мемлекеттік құжатының негізін атаңыз, бұл:
А. оқу жоспары, президенттік тестер, оқу бағдарламасы
В. план-график
С. нұсқау мендұйрықтар
Д. жұмыс жоспары
Е. план-конспект

Дене мәдениетінің мұғалімінің құрайтын жоспарлау құжатын атаңыздар, бұл:
А. оқу-тәрбие жұмыстарының графигі, жұмыстарының графигі, жұмыс жоспары, сабағының конспектісі
В. календарный, поурочный жоспар
С. дт жұмыстарының жылдық оқу жоспары
Д. сабақтың конспектісі
Е. айлық жоспар-график, сабақтың жоспары

Мектеп оқушыларының дене тәрбиесінен сабақтан тыс жұмыстарын жоспарлаудың негізгі құжаттарын атаңыздар, бұл:
А. дене тәрбиесінен жалпы мектептік сабақтан тыс жұмыстарының жоспары, президенттік тесті тапсыруға және дайындықтың график-жоспары, көпшілікке арналған спорттық шаралардың календары, секция сабақтарының кестесі, секция жұмысының жоспары
В. жарыстардың календары, мектептегі дене тәрбимесі ұжымының (КФК) жұмыс жоспары
С. көпшілікке арналған спорт жұмыстарының айлық жоспары
Д. оқушыларды президенттік тестке дайындайдың жұмыс жоспары
Е. көпшілікке арналған спорт жұмыстарының жылдық жоспары

Мектептерді барлық басқару және жетекшілік ету жұмыстары бір қолға ғана тапсырылады, бұл:
А. мектеп директорлары
В. Зав. ГОРОНО (қалалық халыққа білім беру бөлімі)
С. Зав. ОБЛОНО (облыстық халыққа білім беру бөлімі)
Д.завучтер
Е. мектептен және кластан жұмыстарды ұйымдастырушы

Нақты жағдайда ескере отырып, коллектив мүшелерінің жұмыла отырып белсенділікпен шешкен демократиялық жолмен, орталықтан басқару принципіне сүйеніп жетекшілік ету, бұл:
А. демократиялық централизм принципі
В. либеральді принцип
С. жоспарлық принципі
Д. авторитеттік (беделділік) принципі
Е. өзгеріштік принципі

Әр мектепте жоспарлық принципт сақтай отырып мынандай құжаттар құрылады, бұлар:
А. болашақтық және жылдық жұмыс жоспары
В. жарты жылдық және айлық
С. тоқсандық және әр сабақтың жоспары
Д. әр сабақтың және айлық
Е. айлық және жоспар-конспекті

Мектеп коллективінде ұйымдастырушы мен жетекшінің қызметін педагогикалық жұмысшылардың арасынан кім өзіне алады, бұл:
А. мектеп дирокторы
В. завхоз
Е. мектептен тыс және класстын тыс жұмыстарды ұйымдастырушы
Д. мектеп диреторының тәрбие жұмысының көмекшісі
Е. завуч

Мектептегі оқу-тәрбие және әдістемелік жұмыстарды педагогикалық жұмысшылардың арасынан кім ұйымдастыралы, бұл:
А. оқу ісінің меңгерушісі, мектеп директорының оқу-тәрбие жұмысының орынбасары
В. әдіскер
С. бас маман
Д. мұғалім
С. класс жетекшісі

Жалпы білім беретін мектептерде педагогикалық жұмысшылар арасында кім тәрбие жөніндегі жұмыстарға жауап береді, бұл:
А. мектептен және класстан тыс жұмыстарды ұйымдастырушы
В. директор
С. завуч
Д. тәрбие жұмысының әдіскері
Е. класс детекшілер ұйыны

Мектептегі оқу-тәрбие талдап және пайда болған ситуацияларды шешімін табу үшін директордың жанынан қандай ұйым құрылады ?
А. педагогикалық ұйым (пед. совет)
В. класс жетекшілер ұйымы
С. администрация ұйымы
Д. оқу-әдістемелік ұйым
Е. мұғалімдердің кіші ұйымы

Мектептегі педагогикалық жұмысшылар арасынан педагогикалық ұйымның төрағасы болып кім тағайындалады, бұл:
А. мектеп директоры
В. завуч
С. мектеп және класстан тыс жұмыстарды ұйымдастырушы
Д. мұғалім-әдіскер
Е. бас маман

Мектепке жетекшілік етудің жақсы деңгейде болу көп жағдайға мынаған тәуелді, бұл:
А. педагогикалық коллективтің мүшелерінің арасында әр қайсысының міндеттерін дұрыс бөлып беруге, олардың іс әрекетінің бірімен-бірінің келісімділігі және түсінушілік
В. мұғалімдердің тәжірибелеріне
С. директордың компоненттік
Д. өз міндеттерін білу
Е. мектеп жұмысшыларының өз жұмыстарын білулері

Мектептің дене мәдениеті ұжымының (КФК) алдына қойғын міндеттерін анықтайтын, оқушылардың дене тәрбиесіне жетекшілік жасап, басқару саласындағы маңызды, мемлекеттік құжат, бұл:
А. жалпы білім беретін мектептердегі оқушылардың дене тәрбиесі туралы положениесі (жағдайы)
В. мектептің уставы
С. дене тәрбиесі мен спорт қоғамының (ФСО) положениесі
Д. дене мәдениеті мен спорт ұйымының (ФСК) положениесі
Е. оқу бағдарламасы

Мектептегі педагогикалық жұмысшылардың арасынан дене тәрбиесі саласындағы оқу бағдарламасының орындалуына және оқушылардың білімді, ептілік пен әдеттерді игерулеріне кім жаупкершілік алып жүреді, бұл:
А. дене мәдениеті мұғалімі
В. мектеп директоры
С. завуч
Д. сынып жетекшісі
Е. әдіскер

Мектептегі педагогикалық жұмысшының арасынан кім оқушылардың күн кестелерін сақтауларына, таңертеңгілік гимнастика жасауларына, мектеп денсаулықы арттыру шараларын өткізуге қатысуға, дене мәдениетінің секциялары мен кружокторына оқушыларды икемдеп, қатысуға, гигиеналық талаптарды сақталуғы, бойды тік устаға кім қол жеткізуге талпыну қажет, бұл:
А. класс жетекшісі
В. пән мұғалімі
С. аға вожатый
Д. алғашқы әскери дайындық жетекшісі
С. директор

... бұл ерікті қоғамдық ұжым, мектеп жасындағы балалардың дене тәрбиелеуін жанұяда және мектепте ұйымдастыруға көмек жасауға ұмтылады
А. КФК (школьный коллектив ФК)
В. ФСК (физкультурно-спортивный коллектив)
С. СК (спортивный коллектив)
Д. ФСО (физкультурно-спортивное общество)
Е. секциялар бюросы

2 – тақырып. Педагогикалық процесті басқару жүйсенідегі мұғалім мен жаттықтырушы.
Дене мәдениеті мұғалімінің маңызды әлеуметтік қызметі немен нақтыланады, бұл:
А. өте көлемді ағарту міндеттерін шешу, халықтар арасында саясатты таратушы, қолдаушы бола білу
В. өз ісін білу
С. балаларды сүю
Д. коммуникабельді болу
Е. алдын ала жоспар жасап, шығармашылық

Дене мәдениетінің мұғалімі, оқытушы-тренердің бойында педагогикалық процесске жетекшілік етуде үлкен маңызы бар, бұл:
А. өз пәнін терең-жетік білу
В. белсенді болу
С. классты ұйымдастыра білу
Д. маркстік-лениндік философияны білу
Е. тәртіпті болу

Дене мәдениетінің мұғалімі, оқытушы-тренердің оқу және тәрбие жұмыстарының жемісті, жақсы болуы үшін қажетті, бұл:
А. жастар мен балаларды сүю
В. тәрбиелік
С. инициативный болу
Д. мақсатқа дұрыс бағытталу
Е. жауапкершілік

Тәрбие барысында еркелету мен қатал болу, оқушылармен дұрыс қарын-қатынаста болу, қажетті деңгейде талаптар қоя білу, олардың адамгершілік тарапынан сыйлай білу өте маңызды, бұл:
А. педагогикалық такт
В. педагогикалық техник
С. педагогикалық шеберлік
Д. коммуникативтік
Е. гностикалық

Тәрбиелеу процессін игерген жағдайда ғана дене мәдениеті мұғалімінің жалпы және кәсіпқойлық әрекеті жақсара түседі, бұл:
А. ұйымдаструшылық, коммуникативтік, конструктивтік (ойлап-тапқыштық) гностикалық қабілеттер болған жағдайда
В. скромность
С. отзывчивость
Д. өз ісіне берілгендік
Е. любознательность

... бұл оқушыларды қызықтыра білу, өзінің психологиялық жағдпйын игере алу, педагогикалық іс әрекеттің желісті сезініп, ілесе алу, өзінің бет әлепетімен жест, мимикасын игере алу, бұл:
А. педагогикалық элементтердің техникаларын игеру
В. дене жаттықуларының техникаларын игеру
С. қозғалыс ептіліктері
Д. авторитет
Е. ұйымдасқан-жинақы

Педагогикалық шеберлікті игерген әр мұғалім өзі өмір сұріп отырған ортада ... болып табылады.
А. ең жоғары педагогикалық тәжірибе
В. ұйымдастырушы
С. үгіт-насихатшы
Д. инициатор
Е. қоғамдық қызметкер

... бұл педагогикалық мақсатқа бағынатын қызметтік және құрылыстық компонентердің жиынтығы:
А. педагогикалық жүйе
В. педагогикалық процесс
С. обязанность
Д. құқық
Е. оқу-тәрбие процессі

Дене мәдениетінің мұғалімі және оқытушы-жаттықтырушының білімінің құрылысын құрайтындар:
А. қоғамдық саясат, психолог-педагогикалық, медико-биологиялық және әлеуметтік
В. гигиеналық, әлеуметтік-гуманитарлық
С. базалық, вариативтік
Д. физкультуралық және спорттық
Е. қоғамдық-тарихи, арнайы

3 – тақырып. Дене шынықтыру және спорт бойынша мамандар қызметіндегі педагогикалық басқарудың ерекшеліктері. Педагогикалық менеджмент.

Педагогикалық жүйенің негізгі компоненттері ретінде бөліп алуға болады:
А. гностикалық, проектировочный, конструктивтік, ұйымдастырушылық және коммуникативтік компоненттер
В. оқу және түйсіну
С. қозғалыстық
Д. жеке бастың бағдарламалық
Е. мәдени шығармашылық

Кез келген іс әрекеттің сипаттамасы мен мазмұны анықталады:
А. қоғамдық талапқа сай, қоғам алдынада тұрған міндетті жену, қоғамдық мақсатты іске асыру
В. мақсат, әдістер
С. міндеттер, формалар
Д. амалдар, әдістер
Е. әдістер, формалар

... бұл компонент жаңа білімді игерумен, мақсатқа байланысты жүйелеу, анализировать ету, педагогикалық міндеттерді қалыптастырумен сипатталады:
А. гностикалық
В. коммуникативті
С. ұйымдастырушылық
Д. проектировочный
Е. конструктивтік

... бұл компонент іс әрекеттердің әдістерінің мазмұнын ұзақ мерзімге болашақты жоспарлау саласымен байланысты:
А. проектировочный (проект жасау)
В. коммуникативтік
С. гностикалық
Е. конструктивтік
Д. ұйымдастырушылық

... бұл компонент оқушылырдың алдында тұрған сабақтардағы іс әрекеттерінің оқу хабарламасының композициясымен байланысты:
А. конструктивтік
В. гностикалық
С. гноснтикалық
Д. проект жасау
Е. ұйымдаструшылық

... бұл компонент хабарламаны жеткізу процессі кезендегі ұйымдастыра білумен байланысты
А. ұйымдастырушылық
В. коммуникативтік
С. констурктивті
Д. іс әрекеттік
Е. қозғалғыштық

... бұл компонент оқушылармен , жұмыстағы жолдастарымен және администрациямен педагогикалық мақсатты түрде байланыс жасай білумен байланысты:
А. коммуникативті
В. локальді-моделировать ету
С. сезініп-түсіну
Д. шығармашылық
Е. мәдени-шығармашылық

Дене тәрбиесінің ілімдері мен әдістерінің негізгі салушылардың қайсысыс дене мәдениеті мұғаліміне жалпы және арайы талап поя білді Дене тәрбиесі білімінің жетекшісі өз пәніні өте жақсы түсінумен қатар, жас адамның ағзасының формасының маңызы мен анықтамасын жете білгені жөн. Ең бастысы ол тәртіпті, тәрбиелі және ұстамды, өз қозғалысынң жете, әсем игеруі қажет
А. П.Ф. Лесгафт
В. Н.А. Бериштейн
С. А.Н. Леонтьев
Д. П.Я. Гальперин
Е. Л.С. Выготский

Жаттықтырушы-оқытушының іс әрекеті әр түрлі міндеттерді шешуді талап етеді, бұл:
А. ұйымдастырушылық, педагогикалық, шаруашылық, қамтамасыз ету, кәсіпорындық, администрациялық және т.с.с.
В. білім беру, денсаулықты арттыру
С. білім беру, тәрбиелеу
Д. ұйымдастырушылық, оқу-түсінуі
Е. угіт-насихат ұйымдастырушылық

Дене мәдениетінің мұғалімін іс әрекеттің өзіне тән сипаттамалық ерекшелігі болып табылады:
А. көпшілікке арналған спорт жұмыстарының кең қанат жоюы
В. локальді-модельді
С. жүйелі-модельді
Д. шығармашылық-түйсіну
Е. оқу-секциялық

Тұрғындардың кең көлемде дене мәдениеті және спортқа бет бұрудың әдісі, олардың дене дайындықтарын көтеру, олардың бойында пайдалы қозғалыс әрекеттері мен ептіліктерін қалыптастыру, дене мәдениеті және спорт сабақтарының келешекте жандануы, бұл:
А. физкультуралық-спорттық таралар
В. дене мәдениеті сабағы
С. өз беттерінше ұйымдастырудын сабақтар
Д. жеке адамға арналған сабақ
Е. топқа арналған сабақ

Физкультуралық-спорттық шаралардың негізгі бағыттарын атаңыздар:
А. үгіт-насихат жұмыстары, оқу-жаттығу бағыты
В. бағыт бағдар беру және іріктеп алу
С. оқу-позновать ету
Д. информациялық
Е. мәдени-шығармашылық

Физкультуралық-спорттық шаралардың үгіт-насихат бағытындағы басты мақсат, бұл
А. дене мәдениеті сабақтарының деңгейін көтеру және әр түрлі контингенттегі адам баласын дене мәдениеті мен спортпен айналысуға тарту
В. денсаулықты арттыру
С. білім беру
Д. секциялық
Е. көпшілікке көріну

Физкультуралық-спорттық шаралардың оқу-жаттығу бағытында басты мақсаты, бұл:
А. көңіл күйді көтеру, өзіңе жағымды көңіл күй қалыптастыру, шеберлігінің көтеріліп-жақсаруына жағдай жасау, жеткілікті дене дайындығын игеру
В. спорттық теберлікті көтеру
С. спорттық разряд
Д. ГТО-ның нормасын тапсыру
Е. жарыстарды өткізіп, оларға қатысу

Көпшілікке арналған физкультуралық-спорттық шараларды ұйымдастыру үшін міндетті түрде ертерек жасау қажет:
А. дайындық комиссиясы
В. педагогикалық ұйым
С. тренерлік ұйым
Д. КФК председателінің ұйымын
Е. ФСО ұйымы (физкультурно-спортивное общество)

... бұл ең басты жетекшілік ететін құжат, осы құжаттың негізінде көпшілікке арналған спорттық шараларды ұйымдастырып , өткіземіз
А. положение
В. конспект
С. жоспар
Д. устав
Е. инструкция

Жарыстың положениесі қандай негізгі бөлімдерден тұрады ?
А. ұйымдастырудың мақсаты, өткізілетін мерзімі және әдәсә, қатысатындар, бағдарламасы, жеңімпаздарды анықтаудың жолдары, марапаттау, заявкалар, командаларды таныстырудың реті
В. дайындық , негізгі бөлімдер
С. ұйымдастырушылық жұмыстар, жарысты өткізу
Д. өткізудің басы және қорытындысы
Е. мақсаты, міндеттер, мазмұны

Спорттық жарыстарды өткізудің негізгі жолдарын атаңыздар, бұл
А. тура, шеңбер, бойынша, шығып отыратын әдіс
В. веревка, саты
С. тура сызықпен, толқынды
Д. концентрический, қайта
Е. ступенчатый, толқынды

Спорттық жарыс тәжірибесінде қандай атрибутикалар қолданылады:
А. мемлекеттік ту, спорт қоғамның туы жарыстың эмблемасы, төрешілердің және оқушылардың формалары
В. ашық, жабық
С. сапқа турғызу, митинг, шествовать ету
Д. веноктар қойып, от жағу
Е. спортсмендердің ант берулері

Дене мәдениеті мен спорт саласындағы Педагогикалық мендежмент қандай ойды білдіреді, бұл:
А. жетеекшілік іс әрекетінің арнайы түрі, дене мәдениеті және спорт саласындағы ерекше жетекшілік етудің түрі
В. жетекшілік ету органы
С. способтар, манера
Д. адамдермен қарым-қатынас
Е. администрациялық бірлік

Балар мен жас өспірімдер спорт мектептеріің жағдайында тренер спортсмендерге жетекшілік етудің қандай әдістерін қолданады ?
А. педагогикалық және әлеуметтік психологиялых
В. жаттығу әдісі
С. формальды және формальді емес іс әрекет
Д. тура немесе жанама әсер ету
Е. ұйымдастырушылық және экономикалық

... бұл өз ара байланысты алдағы қойған әрекеттің мақсатының тиімділігіңн қамтамасыз ететін және қажеттілікке сай толық ризашылық алудың әдістері мен формаларының комплексі:
А. жетекшілік жүйесі
В. жетекшілік етіудің құрылысы
С. жетекшілік етудің әдістері
Е. жетекшілі пәні

ІҮ. Дене шынықтыру және спортпен айналысатын адамдармен жүргізілетін тәрбие жұмысының әдістемесі.
1 – тақырып. Дене шынықтыру және спорт ұралдары арқылы жүргізілетін тәрбие жұмысы әдістемесінің негіздері

Жаңа заман кезеңінде мемлекеттің қай қужатында тәрбие жұмысынның міндеттері берілген, бұл:
А. ҚР конституциясында, білім туралы заңда, дене мәдениетінен спорт заңында
В. уставта, оқу бағдарламасында
С. оқу жоспарында, бағдарламада
Д. нұсқаулар мен бағдарлама
Е. бағдарлама мен конспектіде

Жаңа замандағы тәрбие іс әрекетінің негізгі бағыттарын атаңыздар:
А. өмірге көз қарасын қалыптастыру; қоғамдық-саяси тәрбие, адамгершілік тәрбие, патриоттық және мнтернационалдық, әскери-патриоттық, еңбек, ақылдылық, экономикалық білім, эстетикалық білім тәрбиесі
В. салауатты өмір салты
С. ғылыми-әлем көзқарасы, дене тәрбиесі
Д. саяси идеялық және дене мәдениеті-спорттық бағыт
Е. политикалық және экономикалық бағыт

... бұл адам баласының қоғамдағы өзін ұстау әдеті және ептілікті қалыптастыруы, сезімін дамыту және мақсатты түрде адам баласының моральдық сенімін қалыптастыру
А. адамгершілік тәрбие
В. эстетикалық тәрбие
Е. еңбек тәрбиесі
Д. саяси идеологиялық тәрбие
Е. саяси қоғамдық тәрбие

Дене мәдениеті және спорт процессі барысында адамгершілікке тәрбиелеудің амалына жататындар:
А. оқу-жаттығу сабақтары, спорттық режим, жарыстар, оқытушының, жаттықтырушының іс әрекеттер
В. сөз, көрнектілік
С. практикалық жаттығулар
Д. спорттық жаттығулар
Е. смоторлар-конкурстар

Адамгершілік тәрбиесінің негізгі әдістерін атаныздар, бұл:
А. сендіру, сухбаттасу, диспуттар, көрнекті мысал келтіру, практикалық тапсырма, марапаттау, сенім көрсету, айыптау, марапаттау,
В. айыптау, марапаттау
С. сұрау, бақылау
Д. бағалау, анализ
Е. сөз, практикалық жаттығулар

Дене және ақылдылық және дене тәрбиесінің арасында қандай байланыс бар ?
А. ақылдылық жұмыс қабілеттілігіне жағдай жасау, дене тәрбиесінің тиімділігін арттыру, оқушының дене тәрбиесіне деген қатынасы мүмкіндігінше ойлауға бағытта
В. дене дамуын жоғарлату
С. дене дайындығынығ деңгейін арттыру
Д. денсаулықты жақсартылау
Е. денсаулық жағдайын жақсарту

Ақылдылыққа тәрбиелеудің амалдарын атаңыздар, бұлар:
А. дене мәдениеті сабағы, дене жаттығулармен айналысу процессіндегі проблемалық ситуациялар
В. математика, дене жаттығулары
С. индукция, дедукция
Д. анализ және хабарландыру
Е. бақылау мен салыстыру

Ақылдылықа тәрбиелеудің негізгі әдістерін сатаңыздар, бұлар:
А. сұрау, бақылау және салыстыру, анализ және хабарландыру, практикалық бағалау және қозғалыс әрекетін анализдеу
В. сұрау, бақылау жаттығуларын қабылдау
С. пән аралық байланыс
Д. әрекетті бағалау әдісі
Е. алдын-ала, өтпелі және қорытынды

Тәрбиенің қай жағы сұлулықта түсінуге, ең бастысы соны өмірде іске асыру қабілеттілігін тәрбиелейтін және содан қайдада бір қанағаттанарлық сезінде болатын етіп тәрбиелейді , бұл:
А. эстетикалық (сұлулыққа)
В. ақылдылық
С. адамгершілік
Д. саяси-идеялық
Е. еңбек

Дене жаттығуларымен айналысу процессіндегі эстетикалық тәрбиенің негізгі әдістерін атаңыз, бұл:
А. эмоционалды-көрнекті тсіндіру, қанаттандыратын мысал, қозғалыс әрекеті әсемдіктің практика жүзінде пайда болуы.
В. мейрамдар мен мейрамдарға қатысу
С. гигиеналық жағдайлар мен табиғаттың факторлары
Д. сабақтардың жағдайлары мен музыка
Е. көркемдік тәрбиенің арнайы амалдары

Дене аттығуларымен айналысу барысында еңбекке тәрбиелеудің негізгі қандай сапалар қалыптасады ?
А. тәртіптілік, еңбектегі инициативаның пайда болуы, коллективтік еңбекке жеке басының қосары
В. төзімділік, жылдамдық
С. адамгершілік ақыл және сезім қалыптасады
Д. адамгершілік сапасы қалыптасады
Е. қажыр қайрат сапасын тәрбиелеу

Дене тәрбиесінің процессі барысында еңбекке тәрбиелеудің арнайы әдістерін атаңыздар, бұлар:
А. практика жүзінде еңбекке үйрету, сұхбаттасу еңбектің тнәтежесін бағалау жақсы еңбекті мысалға келтіру
В. өзіне үйрету
С. практикалық жаттығулар
Д. түсіндіру, сендіру
Е. сұхбаттасу, өзін өзі күту

Дене мәдениеті және спорт педагогикасында тәрбиелеудің ... дегеніміз оның нгізгі басты бағытын, барлық жүйесін анықтайды, мазмұны, әдісі, оларға қатысатын адамдар арасындағы қатынастар мен ұйымдастыру:
А. принциптері
В. амалдары
С. формалары
Д. әдістері
Е. әдістемелік жолдары

Адамзат баласының қалыптасуының объективті негізін қажыр-қайрат пен ақылға тәуелді емес факторлар құрайды, бұлар:
А. материалдық-техникалық база; қоғамдық қатынас; дене мәдениеті және спорт; күнделікті өмір, табиғи орта және адамның тұқым қуалаушылық ерекшеліктері
В. денсаулығының қалпы
С. өмір жағдай
Д. адамгершілік және ақылдылық сапалары
Е. адамның психологиялық жайғдайлары

Коллектив деп мынандай белгілері бар адамдар тобын атауға болады, бұлар:
А. мақсаттары біреу, міндеттері мен құқылары тең, өздерін-өздері басқару жолға қойылған, басқа коллективтермен байланысты, өз ара жаупкершілікті сезінетін
В. амалдары мен әдістері үқсас, бірдей
С. мақсаты мен міндеттері жалпы
Д. талап біреу
Е. дене даму көрсеткішінің бір келкі болуы

Спорттық коллективтің өзіне тән арнайы ерекшеліктері , бұл:
А. ерікті және әр қайсысы жеке спорттық көрсеткішке ұмтыпы, тырысуы
В. мақсаты және формалары бірдей
С. міндеттері мен амалдары
Д. әр түрлу міндеттері бар
Е. тең проволы

... бұл бірімен бірі өзара байланысты, бір тұтас қызмет ететін бұтін
А. жүйе
В. оқу процессі
С. құрылыс
Д. тәрбиелеу процессі
Е. кезеңдер

... бұл жалпы қоғамдық іс әрекетте біріккен, адамзат баласының ұйымдасқан қоғамы:
А. коллектив
В. топ
С. команда
Д. топшылар
Е. топтастыру

... бұл спорттың тәрбиелеу сферасына сай тәрбиелеу заңдылықтарын ашатын педагогикалық процесстің жай бөлінуі:
А. кезеңдер
В. құрылыс
С. жүйе
Д. оқу
Е. үйрету

Спорттық коллективтің даму кезеңдерін атаңыздар, бұлар:
А. коллективті ұйымдастыру; коллективтің құрылуы, коллективтің беріктігі, коллективтің тәрбиелеу субъектісіне айналуы
В. дайындық, негізгі, қорытынды
С.дайындық, жарыстық, өтпелі
Д. бастапқы, өтпелі, қорытынды
Е. алдын-ала, жылдам, қорытынды

2 – тақырып. Дене мәдениеті және спорт саласындағы тәрбие әдістерінің жүйесі.

Жеке бастың ақылың қалыптасу әдістерін атаңыздар, бұлар.
А. түсіндіру, сұхбаттасу, сендіру, мысал
В. көрнектік
С. практика жүзінде үйрету
Д. сөз
Е. хаттасу, интервью, көрсету

Адам баласының ортада өзін ұстау мәдениетінің жағымды жақтарының қалптасуларының негізгі әдістерін атаңыздар, бұлар:
А. үйрету, жаттығу, тәрбиелеу ситуацияларын тудыру
В. обобщать ету, анализ
С. қорытынды шығару
Д. әңгімелесу, сұхбаттасу
Е. жеке бастың мысалы

Адам баласының өзін ұстауының тиімді стимуляторларының бірі – жақсы баға және оның іс әрекетін істеген істін құптап, қолдау бұл мына әдіс болды:
А. адамның өзін ұстауын стимулировать ету әдісі
В. адамның өзін ұстауын ұйымдастыру әдісі
С. принуждать ету әдісі
Д. жаттығу әдісі
Е. көрсету әдісі

... бұл әдістің көмегімен адам баласының ақылына мақсатты түрде педагогикалық әсер ету іске асырылады; оқушының өзін ұстауына, қажетті сапаларпдың қалыптасуларына, пайдалы іс әрекетті тәжірибе жүзінде жинақтау және әр түрлі, көптеген өз ара қатынастар:
А. тәрбиелеу әдісі
В. амалдары
С. формалар
Д. приемдар
Е. бақылай

Адамның өзін өзі ұстауын ұйымдастырудың негізгі әдісі ретінде үйретудің негізгі әр түрлерін атаңыздар, бұлар:
А. талап , тапсыру, жаттығу, қайталап қосылу
В. жаттығушылық
С. бақылау
Д. өзің-өзі бақылау
Е. өзің-өзі тәрбиелеу

Стимулировать етудің негізгі әдістерін атаңыздар, бұлар:
А. қолдау, жазалау
В. сөгіс жариялау
С. мақтау айту, марапаттау
Д. спорттық жарыс
Е. секция сабақтарына қатысу

Бұл ғылымның объектісі болып дене мәдениеті және спорт саласындағы моралі болып табылады:
А. спорттық этика
В. этика
С. эстетика
Д. философия
Е. педагогика

Дене мәдениеті және спорт саласындағы сендіру әдісінің негізгі түрлерін атаңыздар, бұлар:
А. сөзбен айтып және іспен көрсетіп мендіру
В. тренигово-игровые
С. формальді емес, жеке басты
Д. алгоритмгуация
Е. шығармашылық инвариантность

... бұл мұғалім, жаттықтырушы және коллективте қолданылатын идеялық, адамгершілік сенімінің, сезімнің және ортада өзін ұстауды қалыптастыру мақсатында жеке адамды тәрбиелеуде қолданылатын әдіс
А. тәрбиелеу әдістері
В. педагогикалық процесс
С. тәрбиелеу амалдары
Д. тәрбиелеу жүйесі
Е. тәрбиелеу формалары

... бұл жоспарлы және жүйелі түрде ұйымдастырылатын оқушылардың әр түрлі әрекеттері, практика жүзіндегі істері, негізгі мақсаты жатақханадағы ереже мен мен правиланың нормаларын сақтауға, қажетті әдеттерді, ептіліктерді қалыптастыру
А. жаттығу
В. жоспарлық
С. жүйелілік
Д. практичность
Е. бірлік

Адамгершілік нормада өзіне ұстауда үйрету барысында тәрбие практикасында мынандай жаттығулардың түрлері қолданылады:
А. іс әрекеттегі жаттығулар, режимдік жаттығулар, арнайы жаттығулар
В. дене жаттығуы
С. қайталағыштық
Д. циклділік
Е. келісімділік

3 – тақырып. Спорт және дене шынықтыру саласындағы тәрбие жұмысы әдістемесінің ерекшеліктері.

... бұл тәрбиелеу саласындағы білімдер жүйесі, күнделікті өмірде, практикада қолданылатын білімнің, ептілік пен әдеттің тұрақтылығы:
А. тәрбиеліктің деңгейі
В. дайындықтың деңгейі
С. тәрбие
Д. даму
Е. білімділік

... бұл белгілер бойынша адамның тәрбиелік деңгейін және тәрбиелік іс әрекеттерінің көрсеткіштерін бағалауға болады:
А. критерий
В. адманың өзін-өзі ұстау (поведениесі)
С. бағынғыштық
Д. деңгей
Е. тәрбие

Тәрбиелеу принциптері іске асырылады:
А. амалдарда, әдістерде, приемдарда, формаларда, тәрбие жұмыстарында
В. оқуда
С. оқып үйренуде
Д. спорттық жаттығуларды ұйымдастыру
Е. дене жаттығуларын ұйымдастыру

Дене мәдениеті мұғалімі мен оқытушы-тренердің міндеттері болып табылады:
А. жеке бастың жан-жақты дамуына тәрбиелеу жөнінде белсенді әсер ете білу
В. өзін өзі тәрбиелеу
С. өзін өзі бақылау
Д. дене жетілуі
Е. ...

Жеке адамның өз басында жақсы жақтарда қалыптастырып және жетілдіруге, жаман сапаларды жоюға , қоғамның талабына, жеке басының қажеттілігіне сай өзімен өзінің түсініп барып, жүйелі түрде жұмыс істеуі, бұл:
А. өзін өзі тәрбиелеу
В. өзін өзі сезіну
С. өзін өзі жетілдіру
Д. өзін өзі бақылау
Е. өзін өзі бағалау

Дене мәдениеті мұғалімі, жаттығудың тәрбиелік жұмыстарының тиімділігі көп жағдайда оларда төмендегі көрсетілген ерекшеліктердің қаншаға дамығанымен көруге болады:
А. педагогикалық этика мен педагогикалық такт
В. дене дайындығы
С. техникалық дайындық
Д. тактикалық дайындық
Е. психологиялық дайындық

... бұл оқытушының тәрбиелеу процессі барысында өз оқушылардың морально-педагогикалық әсер етуіне жағдай жасайтын адамгершілік ұстамдылығының нормасы
А. педагогиелық этика
В. шеберлік
С. педагогикалық тактика
Д. сапаларды тәрбиелеу
Е. ұйымдасқан жинақылық

... бұл нақты ситуацияда жеке адамға немесе коллективке мақсатты түрде әсер етудің педагогикалық жолы:
А. педагогикалық такт
В. педагогикалық шеберлік
С. өзінің ұйымдасқан-жинақы болуы
Д. педагогикалық этика
Е. педагогикалық этикет

Оқу-жаттығу процессі барысындағы оқу сипаттамасының негізгі компоненттері:
А. мотивациялық, ориентациялық, мазмұндық, операциялық, энергетикалық, бағалау компоненттері
В. разминка, жарыс
С. дайындық, негзгі, қорытынды бөлімдер
Д. спорттық тренировка, жарыстар
Е. спорт, ойын, гимнастика, туризм

Оқу-тренировка сабақтарын ұйымдастыру барысындағы тренердің іс әрекетінің арнайы ерекшеліктері, бұлар:
А. сабаққа өз еркімен қатысу; спорт коллективінің ерекшілігі , өзінің квалификациясы; техникалық жетілдірудегі өз деңгейінің дене мүмкіншілігі
В. спорт түрінің спецификасы
С. спорттық бағдарлау
Д. спорттағы іріктеп алу
Е. сабаққа деген қызығушылық

Жас спортсмеңдерді үйретудің негізгі коллективтік формасын атаңыз, бұл:
А. спорттық тренировка
В. спорттық жарыс
С. таңертенгілік гимнастика
Д. ойындар
Е. серуендер, туризм

Тренердің үйрету қызметіне кіретіндер:
А. жоспарлау, ептілік пен әдетті және білімді жеткізіп, үйрету; жас спортсмендердің оқу-жаттығу әрекеттерін ұйымдастырып оны стимулировать ету, тренировканың барысына бақылау жасау, мазмұның игеру, оқу-жаттығу процессін коррекциялау
В. жоспарлау, еспке алу
С. жоспарлау, бақылау
Д. жоспарлау, есепке алу, бақылай
Е. спорттық білімді, ептіліктер мен әдеттерді беру

Психологиялық жағынан қарайтын болсақ тренердің авторитеті (беделін) мыналармен сипатталады, бұлар:
А. инерция, ирреднация (перенос), авторитетін нақтылау заңымен
В. көңіл бөлу, еске салу
С. ойлау қабілеті мен, қиялдауымен
Д. ұйымшылдылығымен, тәртіптілігімен
Е. қабылдау, ес, көңіл, ойлау қабілеті

... бұл жалпыға бірдей маңызды, әсер бар идеялар жүйесі, белгілі сапасы бар, әлеуметтік институт
А. авторитет
В. пропогондист (үгіт-насихатшы)
С. новатор
Д. передовик
Е. жетекші

4 – тақырып. Спортшылардың өзін-өзі тәрбиелеуіне басшылық жасау.

... бұл жеке бастың өзі өмір сүріп отырған ортамен белсенді қатынасы арқасында пайда болатыне жеке бастың жетілуі мен дамуына әсер ететін ойлап істелеген мақсатты және ерікті іс әрекет:
А. өзін өзі тәрбиелеу
В. өзін өзі жетілдіру
С. өзімен өзі болу
Д. өзін деген сенімділік
Е. өзін өзі түсіну

Спорттағы өзін өзі тәрбиелеудің негізгі бағыттары, бұл:
А. өзіне өзінің сенімді болуы, өзін-өзі игере алуы, өзін өзі бақылау білу
В. өзін өзі утверждать етіп дәлелдеу
С. өзін өзі бағалау
Д. өзін өзі текесеру
Е. өзін өзі анализ жасау

Жас спортсмендердің тәрбиеліліктерін оқудың негізігі әдістерін атаңыздар:
А. спортсмендердің әрекеттерінің анализдері, педагогикалық бақылау, сухбаттасу әдісі, байланып істелген ситуацияны тудыру әдісі
В. педагогикалық эксперимент
С. әдеби және документальді материалдардың анализдері
Д. математикалық статистика әдісі
Е. анализ және хабрламаны тарату

... бұл оқушының жеке бас ерекшеліктері туралы қорытынды жасауға мүмкіндік беретін жүйелі түрде, мақсатты, табандықпен фактірлерді жинау
А. бақылау
В. эксперимен
С. сұрастыру әдістері
Д. социометрия
Е. педагогикалық өлшем

Педагогикалық эксперименттің негізгі түрлерін атаңыздар, бұл:
А. табиғи, модельді, лабораториялық, диагностикалық
С. ұздіксіз, ұзіп-ұзіп
Д. бірінің ізімен, тура
Е. ашық, жабық
В. қосылқан, қосылмаған

Сұрастыру әдісінің негізгі түрлерін атаңыздар, бұлар:
А. интервью, анкета алу
В. сұхбаттасу, хабарлама
С. информация
Д. дәріс, семинар
Е. анализ, әңгімелесу

Педагогикалық өлшемнің негізгі түрлерін атаңыздар, бұл:
А. констатирующий, диагностирующии, прогнозируюшие
В. бақылау ізденістері
С. тестер
Д. бақылау жаттығуы
Е. бақылау өлшемі

Мектеп оқушыларының жеке басының және жас ерекшеліктерін ескере отырып дамыту және өзін өзі жетілдірудің негізгі формаларын атаңыз, бұлар:
А. приспособление, еліктеу, ересектерге, достарына, коллективте, құрбыларына еліктеу
В. бағыт бағдар беру және іріктеп алу
С. денені жетілдіру
Д. сабақ, спорттық тернировка
Е. ойындар, спорттық жарыстар

Өзін-өзін тәрбиеленудің мазмұның негізгі компоненттері болып табылады:
А. қажыр-қайрат және адамгершілік сапасын қалыптастыру
В. төзімділк
С. қозғалыс сапасын тәрбиелеу
Д. күш
Е. алқылдылыққа тәрбиелеу

Тәрбиелеу процессінің тиімділігін арттыру әр түрлі жолмен іске асырылады:
А. тәрбиелік міндеттерді жоспарлаудың жүйелері, тәрбие процессінің мазмұнын жетілдіру, тәрбиенің әдістері мен түрлерін іріктеп алу арқылы
В. амалдары арқылы
С. түрлері арқылы
Д. дене мәдениеті мұғалімінің, жаттықтырушының жеке басы
E. спортпен айналыстаын оқушылардың жеке бастары

... бұл алдыда тұрған міндеттердің қандай амалдары мен әдістерін қолдана отырып шешуге болады және соңғы нәтежиелі көрсеткіші қандай болатынын алдын-ала көре білу
А. жоспарлау
В. есепке алу
С. бақылау
Д. бағалай
Е. іріктеу

5 – тақырып. Спорттық ұжымды тәрбиелеу әдістемесі.

Коллективтің жалпы сипаттамасы, бұл:
А. кез келген ұжымның, адамдардың топтары, топтың өте жоғары деңгейде дамуы, мақсатка ұмтылу, тұтастық, рухани бірлік
В. мақсаты мен міндеттерінің бірлігі
С. бірігіп мәселені жену
Д. жұмыстың тиімділіг
Е. ең жоғары жетістік

Жас өспірім балаалардың спорттық коллективінің негізгі психологиялық жағы, бұл:
А. мақсатқа тура бағыттау, мақсатқа ұмтылу
В. дененің жетілуі
С. спорттық жетістік
Д. спорттық шеберлік
Е. дене жағдайы

Балалар спорт колективінің әлеуметтік психологиялық ерекшеліктері, бұл:
А. қоғамнық ой, көңіл күй және коллективтің традициясы
В. жеке адамның ойы
С. психологиялық ауытқу, конформизм
Д. ауытқу, сендіру-внушать ету
Е. еліктеу, сендіру-внушать ету

Спорттық коллективтік ұйымдастырудың 1 кезеңіндегі негізгі міндеттері
А. рольдерді бөліп беру
В. міндеттер мен қазметтерді бөліп беру
С. активтерді іріктеп алу, қабілеттіліктерін анықтау, тапсырмаларды бөліп беру
Д. неформальді лидерді іріктеп алу
Е. коллективтің мүшелерін танысу

2 кезеңің өзіне тән сипаттары мен міндеттері; коллективтің аяғынан туруы, бұл:
А. активке баса көңіл болу, олар қалай авторитет (бедел) жинады, коллективтің алдыңғы қатарлы ойларын қалай және жетекшілердің талаптарын қалай өткізді
В. лидерлермен сұхбаттасу
С. жақсы спортсмендермен жиналыс өткізу
Д. қиын өспірімдеремн жұмыс
Е. әр түрлі физкультуралық-спорттық шараларды бірігіп өткізуі

Коллективтің құрфлуының 3 кезеңі: коллективті бекіту, біріктіру
А. барлық жас спортсмендерде коллективтің міндеттеріне көз қара қарастарын жақсы қалыптастырып, жауапкершіліктерін арттыру
В. лидердлерді анықтау
С. жарыстарда жақсы өнер көрсету
Д. тәрбиелеудің амалдары және түрлерінің бірлігі
Е. мақсаты мен міндеттеріне әртүрлі подход жасау

Коллектитвтің қалыптасуының 4 кезеңі: коллективті тәрбие процессінің субъектісіне айналуы:
А. коллективтің жалпы талабына сай әр спортсменнің өзіне өзінің максимальді талап қоя білуі
В. жекешеленген
С. эгоистік сипаттың пайда болуы
Д. ойларының бірлігі
Е. жеке педагогикалық ситуацияны прогнозировать ету

Коллективтің іс әрекетің және ұйымдаструдың негізгі принциптері
А. суверенитет өзін өзі басқару және жетекшіліктің дилектикалық тепе-теңдігі, коллективтің сйлауы, жақсы традицияның бірлігі, мажорлы жоғары болуы; коллективтің эстетикалық жағы
В. бір тұтастық
С. түсінуі және белсенділік
Д. жекешеленген принцип және тиімділік
Е. беріктік және прогрессировать ету

Мектептер мен жас өспірімдер спорт мектептерінде дене мәдениеті коллективтерінде қандай жетекшілік органдар бар ?
А. Совет КФК (коллектив физической культуры)
В. ДСО (добровольное спортивное общество)
С. ФСО (физкультурно-спортивное общество)
Д. СКС
Е. КСК

Коллективтің алғашқы құрылу саптасында жетекшілікті қандай орган іске асырады :
А. класс белсенділері (староста, физорг, ректор, спорт секциясының бюросы )
В. команда капитаны
С. физорг
Д. староста
Е. дружина Советі

6 – тақырып. Спорттық ұжымда жеке тұлғаны тәрбиелеу.
Адамның қоғамдағы нақты маңыздылығы, оның жеке психологиялық қалпы және әлеуметтік қызметі, қоғамдық тіршілк иесі ретінде немен тұсіндіріледі
А. жеке тұлға ретінде
В. темпераментімен
С. адамдарға деген көз-қарасымен
Д. спортқа деген қатынасымен
Е. адамның өзін-өзі ұстауымен

Балалар спорт коллективті-өте күрделі организм, әр қиялы жетекшілікті, басқару процессін қажет етеді, бұл:
А. капитандар ұйымы, физоргтар ұйымы, кішкентай балалармен жұмыс істейтін ұйым, жастар сарайында спорт жұмысының активтерін ұйымдастыру , спорт түрлерінің төрешілері ж.т.с.с.
В. отряд ұйымы
С. дружина ұйымы
Д. звено ұйымы
Е. жарыққа шығару

... - бұл бір қалыптан екінші сапалы оданда жоғары қалыпқа жоғарлау, өзгеру түсінігі болып табылады
А. даму
В. тәрбие
С. тәрбиелі
Д. қайталау
Е. жаттығу жасау

Адам баласының дамуына әсер ететін негізгі фаторларды атаңыз, бұл:
А. биологиялық және әлеуметтік факторлар
В. қозғалыс сапасын тәрбиелеу
С. денсаулық
Д. дене бітімі
Е. жұмыс қабілеттіліг

Акселерация деген сөзді біз қалай түсінеміз, бұл:
А. балалар мен жеткіншектердің жамуының жеделдеу
В. өте ақырын даму
С. даму процессі бояулаған
Д. тәрбиелеу
Е. жеделдетіп тәрбиелеу

Дұрыс, жақсы қарым- қатынасты қалыптастыру үшін спорт ұйымдастурышысына төмендегідей жағдай жасау қажет
А. өзін өзі бекіте білу, коллективтегі әр жеткіншекттің авторитетін қалыптастыру
В. спорт жаттығу
С. сабақ
Д. спорттық жарыстар
Е. командалар

Балалар спорт коллективінің қоғамдық ой пікір спорт ұйымдастырушының оқуына, есепке алуына деген қандай элементтерден тұрады ?
А. интеллектулды, эмоционалды, мотивациялық және қажыр-қайрат элементі
В. тәрбиелік
С. дене дайындығы
Д. техникалық дайындық
Е. спорттық көрсеткіштер

... бұл жас спорсмендердің жалпы ұзақ эмоционалды күйі, өз кезінде спортсменнің бойындағы сапасын көрсетуге әсерін тигізеді
А. коллективтің көңіл күйі
В. жеке басының көңіл күйі
С. топтың көңіл күйі
Д. белсену көңіл күйі
Е. психологиялық ауытқу

... бұл ұрпақтан ұрпаққа берілетін адамдар өмірінің нормасы, ережесі және ғұрып салты
А. традиция (дәстүр)
В. инструкия
С. ереже
Д. нормы
Е. міндеттер

Балалр спорт коллективіндегі еліктеуді былай бөлуге болады:
А. мәнерлі және түсінушілікпен
В. жүгіру
С. киіну
Д. жүру
Е. дене жаттығуларынын орындалу техникасы

Сендіріп внушать ету мыналардың көлемінен іске асырылады:
А. сөз, эмоцияның сыртқы көрінісі, сезім, сендіру, қалып
В. авторитет (бедел)
С. бағалау
Д. көңіл күй
Е. мінез

... бұл коллективтег қалыптасқан түсініктер мен ойларға, коллектив жағдайына адамның қалыптасуы:
А. ...
В. предпримчивость
С. мінез
Д. педагогикалық такт
Е. техника

Коллективтің жарыс кезіндегі моральді тұрақтығының қалыптасуы:
А. жас спортсмендердің идеялық сенімдерді, денсаулық, коллективтің психологиясы, оның бір тұтастығы
В. ұмтылу
С. одержимость
Д. табандылық
Е. турашылдық

Коллективте жеке адамдардың өз ара байланысы болғандықтан, коллектив мүшелерінде болатын өзгерістер мыналардан білінеді:
А. қалып, деңгей, коллективтің даму сатысы және басы
В. спорттық нәтежиеде
С. денсаулық
Д. дайындық деңгейі
Е. қозғалыс сапаларын дайындау деңгейі

Жалпы қоғамдық ойды тәрбиелеу барысына арналған жұмыстарды бірнеше бағыттарға бөліп алуға болады:
А. талап қою жүйесін анықтау, саяси және адамгершілік ағарту, спортпен айналысушылардың қоғамдық жұмыстан тәжірибелерінің жинақталуы, мұғалімдердің жаттығулардың оқушылар арасында өз ара қатынастарының қалыптасуларына әсері
В. ептіліктің қалыптасуы
С. міндеттерді орындау жүйесі
Д. традиция
Е. дәстүр

Коллективтің жеке бастың қалыптасуына тигізетін әсерін атаңыздар, бұлар :
А. сұхтбаттасу, іс әрекетін ұйымдастыру (талап қою, үйрету жаттау, қайта қосылу), іс әрекетін қолдау (марапаттау, сенім, жарыстар), зорлап істету (жазалау, айту және т.с.с)
В. жиналыс, инструктаж
С. диспуттар, Ұлы Отан соғысының ардагерлерімен кездесу
Д. линейкалар, жарыстар
Е. ойындар, серуендер, кездесулер



Ұқсас жұмыстар

Тәрбие технологияларының жіктелуі
Дене әдістемесінің теориясы мен әдістемесі, пәні
Дене тәрбиесінің әдіс- тәсілдері
Өндірістік оқыту шеберінің оқушылар ұжымындағы рөлі
Сыныптан тыс жұмыстардың формалары
СПОРТТЫҚ КҮРЕС БӨЛІМІНДЕ ҰЖЫМДЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ ОҚЫТУШЫ- ЖАТТЫҚТЫРУШЫНЫҢ РӨЛІ
Оқушылар ұжымы туралы түсінік
Оқушыларды коньки спортына тәрбиелеу жолдары
Мектепке дейінгі балалардың дене тәрбиесі
ДЕНЕ ТӘРБИЕСІ МЕН СПОРТ ЖҰМЫСТАРЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Мектепте тарихты оқыту әдістемесі пәні
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
Оқыту және тәрбиелеу тілі
Бастауыш мектепте сөз тіркестерін оқытудың әдістемесі
Отбасының басты қызметі баланы тәрбиелеу
Мұғалім сенің тәрбиелеушің
Жеті атсын білуге тәрбиелеу