Акмеология ғылымының обьектісі
ААА
Акме сөзінің грек тілінен аудармасы қандай мағынаны білдіреді?
А) жоғарғы нүкте, толығу кезеңі
Акмеология термині ғылымға қай жылы енгізілді?
А) 1928 ж
Акмеология терминін ғылымға енгізген профессор:
А) Н.А.Рыбников
Акмеологиялық тәсілдерді дамыту кезеңі қай жылдарға сәйкес келеді?
А) 1926-1928
Акмеологияның ғылым ретіндегі мәселелерін адам танымдық зат ретінде тұжырымдады:
А) Ананьев Б.Г
Акмеологияның ғылым ретіндегі мәселелері адам -танымдық зат ретінде тұжырымдалған уақыт:
А) 1969 ж
Акмеологияның ғылым ретіндегі мәселелерін оқу және ғылыми тәртіп ретінде тұжырымдаған:
А) Бодалев А.А
Акмеологияның ғылыми мәселелері оқу және ғылыми тәртіп ретінде тұжырымдалған уақыт:
А) 1993 ж
Акмеологияны адам дамуының заңдылықтары, шығармашылық әлеуеті жасампаздықпен жүзеге асыруда жетістіктерге жету туралы ғылым деген:
А) Н.В.Кузмина
Акмеология ғылымының обьектісі
А) адамның кәсібилігі
Акмеология:
А) оқу және ғылыми пән
Акмеология адамның толығу деңгейіндегі дамуының _________ айқындайды:
А) феноменологиясын
Акмеология қай ғылым салаларымен күрделі әрі көпжақты байланысады?
А) педагогика, психология
Акмеологиялық технологиялар дегеніміз:
А) өзін-өзі дамытуға, шығармашылыққа бағытталған
Акмеологияның зерттеу мақсаты қандай әрекетке көмек беру:
А) адамның кәсіби жетілуіне
Акмеологиялық орта дегеніміз:
А) шығармашылық ізденістер тудыратын еңбек әрекеті
Акмеологиялық кемелдену бұл:
А) тұлғаның рухани, даралық, кәсіби дамуының қиылысу кезеңі
Акмеологиялық кәсібилік :
А) тұлғаның өз кәсібінде дамуының жоғары деңгейі
Акмеологиялық құзіреттілік деген не?
А) тұлғаның жаңа білімді қолданудағы шапшаңдығы
Акмеологияның психологиялық қызметте қолдану міндеттері нешеге бөлінеді?
А) 6
Акмеология грек тілінен аударғанда білдіреді?
А) шың, өткірлік, кемелдік
Акмеология анықтайтын ақпараттық сипаттамалар:
А) сандық және сапалық
Акмеологиялық зерттеу арқылы қалыптасады:
А) білім беру бағыттары
Акмеологияны қамтитын ғылымдар жүйесі:
А) педагогикалық, инженерлік, медициналық
Акмеология тығыз байланысты болатын бірақ оның саласына жатпайтын ғылым:
А) педагогика
Акмеологияның зерттеу нысаны:
А) прогрессивті дамушы тұлға
Акмеологиялық зерттеу технологиясының элементтері:
А) модельдеу, рейтинг, аутрейтинг
Акмеологияның ғылым ретінде дамуына үлес қосқан ғалымдар:
А) К.А.Абульханова, О.С.Анисимов, А.П.Ситников
Акмеология бағдарлайды:
А) орта мен табиғи жағдайлар ықпалының механизмі мен нәтижесін
Акмеология толығуды зерттейді:
А) акмені айқындау арқылы
Акме сөзінің мағанасы
А) кемелдену
Акмеология қандай ғылымдармен байланысты:
А) психология, педагогика, философия
Акмеологиялық зерттеу технологиясының элементтері:
А) модельдеу, рейтинг, аутрейтинг
Акмеология идеясы қамтиды:
А) қоғам өмірі мен адам өмірінің тарихи рефлексиясын
Акмеология ғылымы қай жылы қалыптасты
А) 1928
Акмеология ғылымының обьектісі болып табылады:
А) адамның түрлі қызметтегі кәсібилігі
Акмеологиялық зерттеудің теориялық әдістерінің логикалық түріне
А) анализ, синтез, дедукция, ойша тәжірибе жасау
Акмеограмма құру үшін қандай өлшемдер қажет
А) барлығы
Акмеология бұл:
А) адам туралы ғылым
Акме сөзінің грек тілінен аудармасы қандай мағынаны білдіреді?
А) жоғарғы нүкте, толығу кезеңі
Акмеология ғылымын адам дамуының ең жоғарғы деңгейге жетуіндегі заңдылықтар, тетіктер мен тәсілдерді зерттейтін ғылым ретінде бекіткен ұйым:
А) ғылым мен техника бойынша мемлекеттік комитет
Акмеологияның негізгі саласы байланысты:
А) кәсібилікті адам дамуының жоғарғы сатысы ретінде қарастырумен
Акмеология ғылымының обьектісі болып табылады:
А) адамның түрлі қызметтегі кәсібилігі
Акмеология идеясы қамтиды:
А) қоғам өмірі мен адам өмірінің тарихи рефлексиясын
Акмеология:
А) оқу және ғылыми пән
Акмеология айқындайды:
А) адамның толығу деңгейіндегі дамуының феноменологиясын
Акмеологиялық жұмыстардың ішінде маңызды орынды алады:
А) адам дене бітімі мен рухани сапаларының өзара сипаты
Акмеология қай ғылым салаларымен күрделі әрі көпжақты байланысады?
А) педагогика, психология
Акмеологиялық категория
А) кемелдену
Адамға соққы болатын жәйттердің сана деңгейінен шегеріліп,басылуында көрінетін психологиялық қорғаныс түрі?
А) оқшаулану
Адамның психикалық толығуы:
А) ақыл-ой, сезім, ерік күшінің қалыптасуынан көрінеді
Адамның тұлғалық толығуы:
А) интеллект пен ерік-күшке бағыныштылығынан көрінеді
Адамның субьект ретінде толығуы:
А) бір-бірімен байланысты қабілеттерден көрінеді
Адамзаттың кәсіби шеберлік шыңына, шығармашылық ұзақтығына әсер етуші обьективті факторлар болып табылады:
А) тәрбие мен білім саласы
Адам туралы ғылымдар арасында адамнын өмірінің жас ерекшелігі мен фазасын зерттейтін ғылымдарды топтастырған, Ленинград психологиялық мектебінің негізін салушы, ғалым:
А) Б.Г.Ананьев
Адамның толығу жағдайын көрсететін субьективті іс-әрекет:
А) білім, іскерлік, дағды
Адамның тұлға ретінде қалыптасуының алғышарты?
А) әлуметтік қасиеттерді меңгеруі
Адамның тұлғалық толығуы неден көрінеді:
А) интеллект пен ерік-күшке бағыныштылығынан
Адамның ақыл-ойы, сезімі, ерік-күшінің қалыптасуы бұл:
А) психикалық толығуы
Адамның толығу жағдайына әсер етеді:
А) адамның бүкіл алдыңғы өмірі
Адамның индивидуалдық, еңбек субьектісі ретінде, кәсіби қарым-қатынаста тұлғалық дараланудың шыңына жету процесі:
А) акмеологияның зерттеу заты
Адам дамуының тетіктері мен тәсілдерін зертейтін ғылым
А) акмеология
Адамның әрқандай қылық әрекеті оның себеп күштеріне байланысты-деп ой қортынды айтқан ғалым
А) Е.П.Ильин
Адам қай жас шамасында өміріне ривизия жасап мен қандай жетістікке қол жеткіздім деп өмірін қайта қарастырады
А) 40 жас шамасында
Адамның нақты өнім пайда етумен шұғылдану түрі
А) іс-әрекет
Адамның рухани-мәдени сан-алуан қажеттіктерінің бір түрі
А) кәсіп
Адамды алдағы еңбектік қызметке арнайы дайындау мақсатын атқарушы іс-әрекет түрі
А) оқу
Адамзат іс-әрекетінің қалыпты түрі-еңбек қай категория
А) психологиялық
Адам сана сезімінің құрылымының қалыптасу ненің нәтижесі
А) сендірудің
Адамның даму заңдары мен оның жасампаздық мүмкіндіктерін зерттеуші ғылым?
А) психология
Адамның іс-әрекетінің қалыптасуына себепші фактор?
А) қоғамдық-тарихи жағдай
Адам Дамуының әлеуметтiк бағытының негiзiн салушы
А) Джон Локк
Адамның дамыған мотивациялық ортасына тән қасиеттер-бұл кеңдік, икемділік және
А) сатылық
Адамның қабілетінің даму ерекшелігін зерттеуде егіздер ідісін қай психолог қолданды?
А) И.В.Равич-Щербо
Адамның абстрактілі ойлауға бейімдігі нені қамтамасыз етеді?
А) теориялық қабілеттерді
Адамның өз-өзін жағдайға қатысты орынды бағалай білмеуі, өзі орындай алмайтын іс-әрекетке қатысуға, араласуға ұмтылысы қандай бағалаудың деңгейін анықтайды?
А) өзін-өзі жоғары белгілеу
Адам өзі жөніндегі шындықты білуінің негізі?
А) басқалар қатынасы
Адам аралық қатынастар төркіні?
А) өмірлік қажеттілік
Адамдар арасындағы қатынастардың өзгеруіне ықпалды себеп?
А) әлеуметтік писихологиялық орта
Адамзаттық қауымдардың: мемлекет, ұлт, ұлыс-түзілуіне негіз болған басты себеп?
А) қатынастардың тұрақты орнығуы
Адам дамуының қандай аймақтары бар?
А) денелiк, когнитивтiк, психоәлеуметтiк аймақтар.
Адамның даму барысында кездесетін іштей көрінбейтін, бірақ көмек көрсеткенде байқалатын қабілеттер:
А) жақын аралық даму;
Адамның өзін-өзі жетілдіруімен байланысты іс-әрекет негізіне қандай мотивтер жатады?
А) рухани
Адамның жаңа білімді қолданудағы шапшаңдығы
А) акмеологиялық құзіреттілік
Адамзат іс-әрекетінің қалыпты түрі еңбек қай категория...
А) психологиялық
Адамның негізгі қажеттіліктерін қозғап, оны әрекетке ынталандыратын, мотивке айналатын сыртқы жағдай
А) стимул
Адамдардың қатысуымен іс-әркет жемісінің төмендеуін не дейді
А) ингибация
Американ ғалымы Э.Холл адамның кеңістік қажеттіліктері саласын бірінші болып қай жылы зерттеген?
А) 1969 ж
Амбивалентті қатынастар мәні?
А) бейтарап болу
Ата ананың қатаң талаптары неге әкелiп соғады?
А) шек қою, сенiмiздiк, ұят
Ақыл-ой белсенділігіне не жатады?
А) қолдану, талдау, синтез, бағалау
Академиялық қабілет сипаттамасы.
А) ғылым аумағындағы қабілеттілік.
Ашу мен тітіркенуден арылудың амалдары?
А) визуализация әдісі
Ә
Әрбір сыналушы өз-өзін бағалау әдісі ол
А) субьективті әдіс
Әлеуметтік бағыт нені білдіреді?
А) қарым-қатынас саласын белсенді ізденудегі көрініс
Әлеуметтік қатынастардан туындайтын психологиялық құбылыс острамизм мәні?
А) қатынастарға белсенділігі
Әлеуметтік психологияда өзара қатынас саласында субъект жағдайы білдіреді?
А) мәртебе
Әлеуметтік белсенділігіне не жатады?
А) қажеттілік, түрткі-себептер, мақсат, қызығушылық
Әлеуметтiк кемелденуге нелер жатады?
А) өмiрге интеллектуалды қатынас, мамандыққа кемелдену, эстетикалық кемелдену
Әрекеттің орындалу барысында сана аймағынан шығып, өздігінен орындалуы, бұл?
А) автоматтану
Әлеуметтiк жағдаймен бiрге не өзгередi?
А) өмiрлiк жоспар мазмұны
Әлеуметтік психологияда өзімшілдіктің пайда болуын былай деп атаймыз?
А) индивидуалды психология
Әрбір тұлғаның көңіл-күйіне бағына бермейтін қатынастар түрі?
А) ресми
Әрбір сыналушы өз-өзін бағалау әдісі ол
А) субьективті әдіс
Б
Бүкілодақтық акмеологиялық ассоциация қай жылы құрылған:
А) 1989 ж
Белгілі бір білімді меңгерудегі сол білімге сай іскерлік пен дағдыларды қайта қалыптастыру.
А) іскерлік
Белгілі бір деректерді таңдауға, өңдеу мен пайдалануда адамның жеке қасиеттерінің көрінісі
А) бағдар
Белгілі бір қоздырушы себептері бар, жетістіктерге бағытталған еңбек түрі ол:
А) іс-әрекет
Белгілі іс-әрекеттің орындалуында қатысатын қимылдардың себебі
А) жеке адам ниетінен
Бір адамның екінші адамнан әлеуметтік жағдайының өзгешілігі қалай аталады?
А) жекелік
Белсенділік түрлері нешеге бөлінеді?
А) 3
Бір-бірімен байланысты қабілеттерден көрінетін адам толығуы:
А) субьект ретінде толығы
Белгілі жағдайда адамды нақты іс-әрекетке бағыттайтын фактор
А) қажеттік
Бағыт-бағдардың ең қарапайым биологиялық формасы?
А) құмарлық
Г, ғ
Ғылымға педагогикалық акмеологияны енгізген ғалым:
А) В.Н.Андреев
Грек тілінен аударғанда мағынасы жоғарғы нүкте, толығу кезеңі
А) акме
Геронтофобия бұл:
А) қартаюдан қорқу
Гректердің түсінігі бойынша акме қай жас аралығын қамтыды
А) 30-50
Геронтогенез кезеңiндегi қозу мен теңелу процесiнiң қызметi
А) әлсiрейдi
Д
Даму-бұл адамның қоғамда өмір сүруге бейімделуі, сонымен қатар оның бойында қорғаныш механизмдері мен қажеттіліктерді өтеу тәсілдерін игеру деген пікірді тұлға дамуын зерттеуші қай бағыт ұстанды?
А) психоаналитикалық
Даму қандай процесс
А) шексiз
Дамудағы анықтаушы өзгерiстер?
А) жеке бас бағдарының жалпы қасиеттерi, сана механизмдерiнiң даму дәрежесi
Дамудың әлеуметтiк бағытының негiзiн салушы
А) Джон Локк
Дамудың үшбұрышы суретіне жататындар?
А) тұлға, ішкі әлем, сыртқы әлем
Е
Еңбектің субьектісі ретінде адам дамуының жоғары деңгейі:
А) кәсібилік
Ең алғаш ғылымға Акмеология термині қай жылы енгізілді?
А) 1928 ж.
Ересектер iс-әрекетiнiң негiзгi түрi
А) еңбек
Ересектiк шақта қандай өзгерiстер байқалады?
А) интелектуалдық функциялардың өзгеруi
Еңбектің психологиялық ерекшеліктерін байқатушы фактор
А) қоғамдық пайдалы өнім
Еңбек процесінің уақыттық параметрін бағалау ол
А) хронометраж
Екінші адамның дара психологиялық ерекшеліктерін тануға себепші қоғамдық фактор?
А) кәсіп
Ересек адамның физикалық, рухани-адамгершілік дамуы мен кәсіби жетілуіне көмек беру:
А) акмеологияның мақсаты
Еңбектің субьектісі ретінде адам дамуының жоғары деңгейі:
А) кәсібилік
Ж
Жалпы акмеологиялық тәсілдерді дамыту кімдердің еңбектерінде қамтылды?
А) Н.А.Рыбников, Б.Г.Ананьев, Н.В.Кузмина
Жалпы сыртқы мотивациялер неден тұрады
А) қажеттіліктер
Жасөспірімдердің әлеуметтік белсенділіктері неге бағытталған?
А) меңгерілу мөлшері, бағалануы
Жеке тұлға дамуының биологиялық факторлары:
А) тұқым қуалаушылық белгілер, психика, қабілеттер
Жеке тұлға дамуының педагогикалық факторлары
А) қабілеттері, ортасы, тәрбие
Жеке тұлғаның индивидуализациясы ұғымы нені білдіреді?
А) бейімделу нәтижесі мен қызметке енуі
Жеке тұлға, бұл-
А) қоғам мүшесі
Жоғарғы нүкте, толығу кезеңі ұғымының грек тілінен аударғандағы мағынасы :
А) акме
Жеке тұға құрылымы туралы білімдерді L,Q,T- мәліметтер арқылы алуға болады деп ұсыныс жасаған шетел психологы
А) Р.КеттеЛ
И
Интеллектуалды мүмкіндіктердін шыңы қай кезде туындайды
А) кеш жасөспірімдік шақта
Интеллект пен ерік-күшке бағыныштылықтан көрінетін адам толығуы:
А) тұлғалық толығу
Интеллект коэффициентi қалай анықталады?
А) интеллект жасын хронологиялық жасқа бөледi
Индивидтің түрлі маңызды шынайы құбылыстарға тұрақты жүйлелі қатынасы ...
А) позиция
Индивид немесе топ-танымының қайнар көзі ретінде?
А) субъект
К
Кемелдену акмеологиялық категория ретінде неше бағытта байқалады?
А) 3
Кәсібилік бұл:
А) еңбектің субьектісі ретінде адам дамуының жоғарғы деңгейі
Кәсіби маманның шығармашылық ұзақтығына әсер етуші субьективті факторларға жатады:
А) талант, қабілет, жауапкершілік
Кім еңбек іс-әрекетінің мотивтер құрылымын ішкі мотивация, сыртқы дұрыс мотивация және сыртқы кері мотивациялар деп ұсынды
А) К.Замфир
Кемел шақ кезең- ол
А) орта жас кезеңі
Кемелденуге бағытталған адамдарға тән мінез қырларлы нешеге бөлінеді?
А) 15
Кооперация және бәсекелестік нені ұсынады?
А) адамдардың өзара әрекеті
Кемелденудiң шешушi белгiсi не болып табылады?
А) жауапкершiлiктi сезiну және оған ұмтылу
Кісілік қажетсінудің негізі?
А) өндіріс пен мәдениет дамуы
Кемелдену кезеңiнде қандай ерекшелiк тән
А) жай жеке психологиялық мiнездемелердiң өзгерiсi
Кәсiптiк индентификация дегенiмiз не?
А) өмiрiн белгiлi бiр мамандықпен байланыстытыру
Кемелдену кезеңiнiң психологиялық ерекшелiктерi
А) профессионалдық, әлеуметтiк ролiнiң жалғасуы, өмiр образының өзгеруi
Кәсіп таңдау және оны меңгеру өмір сүру стилі мен өмірдегі өз орнын табу, өмірлік серігін тандау отбасын құру жасы
А) кеш жасөспірімдік шаққа
Қ
Қай ғалым адам еңбек қарым – қатынас және таным үйлесуі керек деп санады?
А) Б.Г.Ананев
Қай ғылым үшін еңбек және шығармашылық психологиясы, ойлау мен рефлекция, түсіну мен басқару, дарындылық пен даралылық салалары маңызды
А) акмеология
Қай қалым Кей адамдар бұл жолда жаяу жүрсе, кейбірі поездбен, ал енді біреулері ұшаққа мінеді деген
А) К.А.Абульханова
Қоғамда пайдалы өнімді жасауға бағытталған іс-әрекет түрі
А) еңбек
Қажеттікті қамтамасыз етудің шарты
А) жеке және қоғамдық мүдделер байланысы
Қоғам өмiрi мен өз өмiрiнде кемелденген адам құндылықтары қандай рольге ие?
А) басты
Қандай теория бойынша тұлғаның даму оның биологиялық табиғатынан қоғамда өмір сүруге бейімделу ерекшеліктері ретінде қарастырылады?
А) психоаналитикалық теория
Қарым- қатынастарды бағалауда адамның дәлсіздіктерге соғу себебі?
А) аса маңыздылығынан
Қажеттіліктің көріну формасы ретінде орын алатын псикалық құбылыс не?
А) мотив
Қарым- қатынас процесі барысында адамды түсінудің механизмдеріне не жатады?
А) идентификация, эмпатия, рефлексия
Қандай процесс кезінде адам басқа адамды және өзін таниды?
А) қатынас
М, Н
Мұғалім өзінің педагогикалық әрекетін жаңашылдық тұрғыда табысты болуға бағыттай алуы:
А) акмеологиялық позиция
Маслоу бойынша қажеттілік пирамидасына не жатады?
А) физиологиялық, қауіпсіздік, әлеуметтік, құрметтеу, өзін-өзі көрсету
Мотив бұл
А) адамның белгілі бір іс-әрекет үшін саналы меңгерілген талаптануы
Мінез психикалық құбылыстардың қандай тобына жатады?
А) тұлға қасиеттері
Мен-бейнесі дегеніміз не?
А) өзі жайлы түсініктердің тұрақты жүйесі
Менменсудiң негiзi не?
А) ерегiсу мен қыңырлық
Маманның шығармашылық ұзақтығына әсер етуші субьективті факторларға жатады:
А) талант, қабілет, жауапкершілік
Нақты тұлғалар арасындағы қатынастарды белгілеуі фактор
А) жеке бас көңіл-күйі
Ө, О
Ой жүйелiгi дегенiмiз не?
А) фактiлерден, көргендерiнен қорытынды жасай бiлу
Оқыту мен білімділік процестерінің ішкі мәні
А) тұлғаның өзіндік дамуы
Өзіндік іс-әрекет деген қандай мағына береді
А) Үйреншікті әдетті қайталап баян ету
Өзара әрекеттің негізгі мінездемесі
А) белсенділік
Өмір ортасының дағдарысы немен анықталады:
А) жастық шақтағы мақсат пен міңдеттің сәйкессіздігі
Өзін-өзі дамытуға, шығармашылыққа бағыттайтын технологиялар:
А) акмеологиялық технологиялар
Өзiндiк сана сезiм қашан қалыптасады?
А) 1-3 жаста
Өз қабілеттері, сыртқы көрінісі, әлеуметтік мәнділігі жайлы түсініктер мен бейнесінің қандай компоненттеріне жатады?
А) танымдық
Өзіндік реттеу түсінігі кімдер арқылы психологиялық тұрғыда негізделеді?
А) И.П.Павлов, Н.А.Бернштейн
Өзiнiң психикалық процестерi мен күйі жайында сол сәтте және содан кейін субъектiнiң мәлiмет алуы – бұл:
А) бақылау
Өзін-өзі сыйлау, өзіне сынман қарау, өзін-өзі жақсы көру сияқты қасиеттер мен бейнесінің қандай компонентіне жатады?
А) эмоциялық-бағалаушы
Өзін зерттеу, тұлғалық өсуі, компетенттілігі, өзін реттеу, жеке даралық ерекшелігі психологтың жұмысында кімдердің мәселелеріне жатады
А) мұғалімдер
Өзін-өзі бағалау дегеніміз не
А) тұлғаның өзін-өзі бағалауы
Өзіндік іс-әрекет деген қандай мағына береді
А) үйреншікті әдетті қайталап баян ету
Өз болашағын көрегендікпен тани білуге қажет адам қасиеттеріне кедергі болатын жан күйзелістері мен түңілулері психологияда не деп аталынады?
А) фрустрация
П
Педагогикалық акмеология ұғымын ғылымға енгізген ғалым:
А) В.Н.Андреев
Психологиядағы Акме сөзінің мағанасы
А) кемелдену
Психологиялық құбылыстарды зерттеудің алғашқы қарапайым әдісі ол
А) бақылау
Психология жеке ғылым болып қашан қалыптасты
А) ХІХ ғасыр ортасында
Психология ғылымында жеке тұлға ұғымынан мынаны түсінуге болады:
А) адамның әлеуметтік қасиеттерінің жиынтығы
Психологиялық әдістер түрі ол-
А) субъективті және объективті
Психологиялық және акмеологиялық құралдар арқылы еңбек ұйымының мамандарының әлеуетін тиімді пайдалану:
А) психологиялық-акмеологиялық қызмет
Психикалық кемелденудің әрбір жаңа басқышы тәуелді
А) интеллектке
Р,С
Рефлекция бұл...
А) өз іс-әрекетінің анализі
Рухани қажеттілікке қандай қажеттіліктер жатады?
А) эстетикалық және танымдық
Рухани әрі дене қуатының бір мақсатқа бағыттау және сол мақсатқа жетуді қалай атаймыз?
А) жетістік
Сыртқы ортамен адамзаттың белсенді қарым – қатынас түрі:
А) Іс - әрекет
Саналы іс-әрекеттің автоматты түрде орындалуы
А) дағды
Т
Тұлғаның жаңа білімді қолданудағы шапшаңдығы
А) акмеологиялық құзіреттілік
Тұлғаның өз кәсібінде дамуының жоғары деңгейі:
А) акмеологиялық кәсібилік
Тұлғаның рухани, даралық, кәсіби дамуының қиылысу кезеңі:
А) акмеологиялық кемелдену
Тұлға қалыптасуының шарттарының бірі?
А) адамның өзінің белсенділігі
Тұлғаның тұлға ретінде қалыптасуының алғышарты
А) әлеументтік қасиеттерді меңгеруі
Тұлғаның ұжымға немесе топқа бағынуы
А) конформизм
Тұлғаның акмеологиялық тұғырға көтерілуіне әсер ететін фактордың бірі:
А) тұлғаның өз мамандығын шынайы сүюі, шығармашылық ізденісі
У,Ұ
Уақыт ағымына берілмей, ұзақ мерзім сақталатын адамның психологиялық белгісі?
А) қажетсінуі
Ұстаздың, сондай-ақ болашақ ұстаздың еңбегінде кәсібилікке жету жолдары тұралы ғылым-
А) педагогикалық акмеология
І
Іскерлік өзара әрекеттесудің тәжірибесінде адамның ішкі- көңіл-күйін білдіретін, жесттер қандай?
А) ашықтық жесттер, келіспеу жесттер, күмәндік жесттер
Іс жүзінде жинақталған білім икемділік, дағды құрайды
А) тәжірибе
Іскерлік әлемінде қабылданған қимыл-әрекеттің жалпы принциптері?
А) бостандық, шыдамдылық, әділеттілік, жауапкершілік
Ішкі психика мен әрекеттің жаңа құрылуы мативациялық жоспарда
А) оқу әрекетінің азығы
Ізгі адамгершілік сипатты байланыстардың психологиядағы атамасы.
А) альтуризм
Іс-әрекеттің қажетті белгісі-
А) саналы мақсат
Ішкі және сыртқы қызмет пен мінез-құлықта болатын белгілі-бір мақсатқа жетуге мүмкіндік беретін өзгерістер не деп аталады.
А) үйрену
Іс әрекетте адамды жеке ретінде қатынастырудың негізі ретінде қарастырған психолог
А) А.К.Леонтев
Ішкі мотивтерге нелер жатады
А) санада пайда болатын сезімдер
Іс - әрекет пәні мақсатпен байланысты деген кім?
А) А. Леонтьев
Іс-әрекеттің психологиялық мәні?
А) белсенді жасампаздық
Іс-әрекеттің элементтік құрылымы жөнінде алғашқы пайымдаулар жүргізген ғалымдар?
А) Тейлор, Джильберт
Іс-әрекет пен ойлаудың нәтижелі және нәтижесіз модулін қалыптастыру:
А) салыстыру
Х, Ш, Э
Халықаралық аКмеология академиясының президенті болған:
А) Н.В.Кузмина
Халықаралық аКмеология академиясының президенті қызметін атқарды
А) Н.В.Кузмина
Шығармашылық ізденістер тудыратын еңбек әрекеті:
А) акмеологиялық орта
Шартты басталуы қоғамның өндірістік өмірінен кетумен байланысты адам өмірінің кезеңі
А) қарттық шақ
Эволюция дегеніміз не?
А) алға қарай даму
Эльконин ұсынған оқу iс-әрекетiнiң компоненттерi
А) мотивация, оқу тапсырмалары, оқу операциялары, бақылау
Есімдер:
Д.Макклеланд пікірінше мотивацияның қандай типтері бар
А) билік, жетістік және әлеуметтік топқа қатыстылық (аффилиация)
Д.Сьюпер бойынша басылу кезені қай жасқа дейін?
А) 65 жастан кейін
Д.Сьюпер бойынша жетістікті сақтау кезені қай жасқа дейін?
А) 45-тен 64 жасқа дейін
Д.Сьюпер бойынша консолидация кезені қай жасқа дейін?
А) 25-тен 44 жасқа дейін
Д.Сьюпер бойынша өсу кезені қай жасқа дейін?
А) туғаннан 14 жасқа дейін
Д.Сьюпер бойынша зерттеу кезені қай жасқа дейін?
А) 15 жастан 24-ке дейін
Д.Сьюпер бойынша кәсіби жол неше кезеңнен тұрады?
А) 5
Б.Г.Ананьев адам өмірінің жас ерекшелігі мен фазасын зерттейтін ғылымдарды қалай орналастырды?
А) эмбриология-морфология және физиология-педиатрия-педагогика-акмеология-геронтопсихология
Б.Г.Ананьев акмеология ғылымын қалай тұжырымдады?
А) адам танымдық зат ретінде
А.Н.Леонтьев тұлға жайлы не айтты?
А) мектеп жасына дейiнгi кез тұлғаның алғашқы құрылу кезi
А.Маслоу пирамидасында-адамның қорқыныштан аулақ болу, агрессиядан арылу, өз-өзін қауіпсіздікке сезіну қандай қажеттіліктер тобына жатады?
А) қауіпсіздікке қажеттілік
А.К.Маркова кәсібиленудің қалыптасу кезеңінің неше деңгейлерін көрсетті?
А) 3
А.А.Бодалев акмеология ғылымын қалай тұжырымдады?
А) оқу және ғылыми тәртіп ретінде
С.А.Будассидің әдістемесі нені зерттеуге бағытталған
А) өзіндік баға
С.А.Будассидің өзіндік бағаны зерттеуге арналған әдістемесінде тұлға қасиетіне байланысты қанша сөз берілген
А) 48
В.Н.Андреев ғылымға енгізді:
А) педагогикалық акмеологияны
Н.В.Кузмина акмеология ғылымын қалай тұжырымдады:
А) Акмеология-адам дамуының заңдылықтары,шығармашылық әлеуетті жүзеге асыруда жетістікке жету туралы ғылым
К.Роджерс қандай тенденцияға көбірек назар аудары?
А) өзіндік жетілдіру
Рыбников Н.А ғылымға енгізген ұғым:
А) акмеология
ЛГУ-дің психологиялық факультетінде қолданылған теориялық қағидалардың авторы, психология ғылымдары кеңесінде алғаш төраға қызметін атқарған психолог, ғалым:
А) Б.Г.Ананьев
1928 ж қалыптасты:
А) акмеология ғылымы
30-35 жастағы жас кезеңі қалай аталады?
А) кемелденіп жетілу
1989 ж құрылды:
А) бүкілодақтық акмеологиялық ассоциация
30-35 жастағы жас кезеңі қалай аталады?
А) кемелденіп жетілу
Бастауыш мектеп мұғалімінің инновациялық даярлығын акмеологиялық қатынас негізінде жетілдіру
Даму психологиясының пәні, міндеттері және әдістері
Кәсіби педагогиканың негізгі категориялары
Акмеология
Даму психологиясының пәні мен міндеттері
Бастауыш сынып мұғалімінің инновациялық - технологиялық әлеуетін қалыптастырудың педагогикалық алғышарттары
Педагогикалық шеберлік жэне оның әлеуметтік маңызы
Валеология салауатты өмір салты
Бала психикасының дамуындағы сензитивтік кезең
Музыкаға баулу – оқушы мен мұғалімнің біріккен іс-әрекеті
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Ахмет Байтұрсынұлының «Әдебиет танытқыш» еңбегі ХХ ғасыр басындағы әдебиеттану ғылымының контексінде
Экология ғылымының қалыптасу кезеңдері және құрылымы
Әдеби аударма ғылымының тарихы
Педагогика ғылымының дамуы және оның қазіргі кезеңдегі міндеттері
Құлманов Бақтыгерей Ахметұлы (1859 - 1919) - бірінші шығыстанушы - қазақ, шығыс ғылымының кандидаты, Алаш қозғалысының көрнекті қайраткері
Анатомия ғылымының негізін көне грек ғұламалары
Педагогика ғылымының зерттейтін мәселелері
Саяси әлеуметтанудың зерттеу объектісі
Басқару объектісі