Психофизикалық дамуында түрлі ауытқушылықтары бар балаларды оқыту және тәрбиелеумен айналысатын педагогиканың бір саласы

Арнайы педагогика және түзету психологисы бойынша
Тест
1. Психофизикалық дамуында түрлі ауытқушылықтары бар балаларды оқыту және тәрбиелеумен айналысатын педагогиканың бір саласы
A. Логопедия
B. Дефектология
C. Коррекциялық педагогика+
D. Этнопедагогика
E. Психологиялық педагогика

2. 1918 жылы Кащенконың мектеп санаторийі қандай жүйеге енді?
A. Наркомпросса+
B. Кредиттік
C. Педагогикалық
D. Коррекциялық
E. Психологиялық

3. Ең алғаш дефектісі бар балаларға арналған мектеп санаторий қайда және кім ашқан?
A. Германияда, З.Фрейд
B. Ресейде, Кукушин
C. Ресейде, В.П.Кащенко+
D. Ресейде, Л.С.Выготский
E. Ресейде, Селевко

4. Бала дамуындағы дағдарыс түрлерін бөліп көрсеткен ғалым?
A. В.П.Кащенко
B. А.Т.Леонтьев
C. Д.Б.Давыдов
D. А.Ф.Никитин
E. Л.С.Выготский+

5. Балалар мен жасөспірімдердің дұрыс дамуына жауапты ...
A. Ата – ана+
B. Мұғалім
C. Қоғам
D. Мектеп
E. Қоршаған орта

6. Қауіп төнген кезде ғана пайда болып (қорғану мақсатында) артынан басылатын агрессия түрі:
A. Зиянсыз+
B. Ашық
C. Зиянды
D. Базалық
E. Жүйкелік

7. Жалғыздық сезімі мен өшпенділік әлемінде оқшаулану қандай үрейге жатады?
A. Рухани үрей
B. Базалық үрей+
C. Жанама үрей
D. Жүйкелік үрей
E. Шынайы үрей

8. З.Фрейдтің пікірінше үрейдің неше түрін айыруға болады?
A. 1
B. 2
C. 3+
D. 4
E. 5

9. Сыйластыққа үйретудің ең алғашқы қадамдары кайдан басталады?
A. Мектептен
B. Бала-бақшадан
C. Қоршаған ортадан
D. Отбасынан +
E. Теледидардан

10. Отбасында баланы тәрбиелеу мен даму кезіндегі қателіктердің бірі?
A. Баланың даму әрекетін бағаламау
B. Баланың жасын бағаламау
C. Баланың дамуын бағаламау
D. Баланың қызығушылықтарын бағаламау
E. Баланың өзіндік іс-әрекетін бағаламау+

11. М.Монтессори жасаған мектепке дейінгі балалардың қалыптасуы мен тәрбие жүйесі неше жас аралығын қамтиды?
A. 2-6 жас
B. 3-6 жас
C. 3-7 жас+
D. 5-7 жас
E. 4-7 жас

12. Монтессоридің тәрбиелеу дамыту жүйесі қалай аталады?
A. Білім, дағды, іскерлік;
B. Еркіндік, тәуелсіздік, сүйіспеншілік
C. Сүйіспеншілік, білім, іскерлік
D. Еркіндік, білім, сүйіспеншілік+
E. Дағды, іскерлік, икем

13. М.Монтессоридің қабылдау органдарын тәрбиелеу кезеңдерін нешеге бөлді?
A. 5
B. 6+
C. 7
D. 8
E. 9

14. Сырты тегіс емес, бұдыр нәрселер мен қапталған заттарды тану арқылы балалардың қай танымдық процесі дамиды?
A. Ойлау
B. Сөйлеу
C. Қабылдау
D. Түйсік+
E. Зейіні

15. Монтессори бойынша, балалардың оқыту және жазуды қай жаста үйреткен жөн?
A. 5
B. 6+
C. 7
D. 4
E. 5,5

16. Бастауыш сыныпта педагогикалық тәрбиеден босаңсуға әсер ететін мектептік фактор:
А) оқу нәтижесін төмен бағалау +
В) жолдастарымен қарым-қатынасы
С) отбасындағы мәселелер
D) оқушының жеке бас ерекшеліктері
Е) мұғалімнің жеке бас ерекшеліктері

17. Педагогикалық тәрбиеден босаңсыған бала тұлғасына оны қарым-қатынас, іс-әрекет және өзіндік сана субъектісі ретінде қалпына келтіру мақсатында жүргізілетін психологиялық-педагогикалық әсер ету тәсілдерінің жиынтығы қалай аталады?
A. психологиялық-педагогикалық коррекция +
B. психологиялық-педагогикалық диагностика
C. психологиялық-педагогикалық терапия
D. психологиялық-педагогикалық кеңес
E. психологиялық-педагогикалық алдын алу

18. Балаларды тәрбиелеу ұжымының өмірі мен іс-әрекетін ұйымдастыруға байланысты алдын алу әдістерінің түрі:
A. ойынның таным сипаты;
B. эмоционалдық қайғыру жағдайын тудыру;
C. шұғылданушылық;
D. ұжымдық ойындар +
E. өмірлік тәжірибеге сүйену

19. Баланың эмоционалды жағымсыз жағдайының көрініс беруінің жеңіл формасы – бұл ...
A. қорқыныш
B. ерік
C. үрей +
D. ішкі көзқарас
E. агрессия

20. Жоғары эмоционалдық интенсивтілікпен, ұзақ уақыттылықпен немесе тұрақтылықпен, мінездің және тұлғаның қалыптасуына жағымсыз әсер етумен, т.б сипатталатын қорқыныш түрі
A. сыртқы
B. ішкі
C. жас ерекшелігіне байланысты
D. жеке бас ерекшелігіне байланысты
E. невротикалық



Ұқсас жұмыстар

АРНАЙЫ ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ НЕГІЗДЕРІ
Мүмкіндігі шектеулі оқушыларға инклюзивті оқыту идеясының артықшылықтары
МҮМКІНДІГІ ШЕКТЕУЛІ БАЛАЛАРМЕН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖҰМЫСТЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ
МҮМКІНДІГІ ШЕКТЕУЛІ БАЛАЛАРДЫ ЖАППАЙ БІЛІМ БЕРУ МЕКЕМЕЛЕРІНЕ ИНТЕГРАЦИЯЛАНҒАН ОҚЫТУДЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУДЫҢ НЕГІЗГІ КЕЗЕҢДЕРІ
Мүмкіндігі шектеулі оқушылардың қоғамда әлеуметтенуінің туралы ғылыми-теориялық негіздері
ПСИХИКАЛЫҚ ДАМУЫ КЕШЕУІЛДЕГЕН БАЛАЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІНІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Балабақша балаларының ауытқуын коррекциялауды дамыту әдіс-тәсілдері
Есту қабілеті бұзылған балаларды оқыту жағдайлары
Аффект сипаты, оның негіздері
Инклюзивті білім берудің негізгі принциптері
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қашықтықтан оқыту