Химиялық эксперимент түрлері

МЕКТЕП ХИМИЯ ЭКСПЕРИМЕНТІН ЖҮРГІЗУ ӘДІСТЕМЕСІ ПӘНІНЕН
1-МЕЖЕЛІК БАҚЫЛАУ СҰРАҚТАРЫ
1. Химиялық эксперимент таным көзі және тәрбилеу құралы.
2. Химиялық эксперимент түрлері.
3. Химиялық экспериментті қоюда мұғалімнің жұмысы.
4. Химиялық экспериментті жүргізуде оқушының оқу әрекеттері.
5. Химиялық экспериментті қоюда зертханашының жұмысы.
6. Көрнекі тәжірибе технологиясы.
7. Лабораториялық тәжірибелерді қою.
8. Практикалық сабақтарды қою.
9. Эксперименттік есептерді шешу.
10. Химиялық ой-эксперименті.
11. Мәселелік оқытуда химиялық эксперимент.
12. Химиялық эксперимент және техникалық құралдар..
13. Эксперименттік біліктер мен дағдылардың жіктелуі.
14. Эксперименттік біліктер мен дағдыларды қалыптастыру үрдісінде байқаудың ролі.
15. Эксперименттік біліктер мен дағдыларды қалыптастыру және жетілдіру әдістемесі.
16. Эксперименттік біліктер мен дағдыларды қалыптастырудың саралау қыры.
17. Эксперименттік біліктер мен дағдыларды қалыптастыруды бақылау және бағалау.
18. Химия кабинетінің құрал-жабдықтары
19. Химиялық реактивтер
20. Зертханалық шаруашылық
21. Қоспада темір ұнтақтары мен ағаш көмірі бар.Қоспадан темірді бөліп алудың екі жолын ұсын.
22. Екі пробиркада түссіз зат бар. Қайсысында кальций гидроксиді бар екенін қалай дәлелдеуге болады?
23. Үш сынауықта жазуы жоқ ерітінділер берілген: біріншісінде – тұз қышқылы, екіншісінде – натрий гидроксиді, үшінсісінде – натрий хлориді. Қайсысы қай сынауықта екенін тәжірибе жасай отырып қалай аңықтауға болады? Химиялық рекция теңдеулерін жазыңыз
24. Берілген заттар: магний, магний оксиді, күкірт қышқылы. Осы реактивтерді пайдалана отырып, алынған магний сульфатын екі әдіспен аңықтандар. Химиялық рекция теңделерін жазыңыз.
25. Жазуы жоқ екі шыны ыдысқа екі түрлі тұңтақ бар: біріншісінде – кальций оксиді, екіншісінде – мыс (ІІ) оксиді. Химиялық тәжірибе жасай отырып, әрқайсысын қалай ажыратуға болады? Химиялық рекция теңдеулерін жазыңыз
26. Үш сынауықта: астұзы, калий бромиді, натрий сілтісі ерітінділері бар. Қайсысы қай сынауықта екенін аңықтандар:
27. Төмендегі айналуларды жүзеге асыруға болатын реакция теңдеулерін жазыңдар:
28. а) фосфор – фосфор (V) оксиді – фосфор қышқылы – тұз; б) мыс (ІІ) оксиді – тұз – гидроксид – оксид – тұз; в) кальций – гидроксид – тұз;
29. Мына тұздардың : а ) натрий сульфатын; ә) барий фосфатын; б) темір (ІІІ) хлоридін алудын үш әдісінің теңдеулерін құрастырыңдар.
30. Берілген өзгерістер тізбегін жүзеге асыруға болатын реакция теңдеулерін құрастырыңдар

31. Cu CuO CuCI2 Cu(OH)2 CuO CuSO4
ә) S SO2 SO3 H2SO4 CuSO4 BaSO4
32. Берілген айналымды іске асыруға болатын тиісті реакция теңдеулерін жазыңдар ,өнімдердің аттарын атаңдар.
N2 → NO →NO2→HNO3→Cu (NO3)2→ N2 → NO →NO2- →HNO3 →Ca(NO3)2
б) NH3 → (NH4)2SO4 →NH4NO3
33. Сызбанұсқалар бойынша реакция теңдеулерін іске асырыңыздар.
Р Р2О5 Н3PO4 AI PO4 АІСІ3 АІ(NO3)3 AI2(SO4)3
34. Зат құрамында С,N,Н элементтері бар, тәжірибе жүзінде оны қалай тексереміз.Оның қандай оттекті органикалық зат екендігін қалай дәлелдеуге болады?
35. Үш пробиркада ақуыз, глицерин,глюкоза ертіндісі бар.Заттарды бір реактив көмегімен қалай анықтайды?
36. Пробиркада алюминий сульфаты,аммоний хлориді,натрий сульфаты және натрий карбонаты ертінділері бар.Пробиркадағы заттарды анықтаудың жоспарын жаса.
37. Үш пробиркада натрий хлориді, күкірт қышқылы, калий сульфаты ертіндісі бар.Пробиркадағы заттарды қалай ажыратуға болады?
38. Бір реактив көмегімен алюминий сульфаты,калий сульфаты, және магний сульфатын қалай ажыратуға болады?
39. Темір сульфатының (ІІІ) сапалық құрамын тәжірибе жүзінде дәлелде.
40. Натрий карбонатының сапалық құрамын тәжірибе жүзінде дәлелде.
41. Берілген ертіндіден Ва2+, Аl3+,Ғе3+, Н+ катиондарын қалай анықтаймыз?
42. Берілген ертіндіден Сl-, І-, SО4 2-, СО32- аниондарын қалай анықтаймыз?

МЕКТЕП ХИМИЯ ЭКСПЕРИМЕНТІН ЖҮРГІЗУ ӘДІСТЕМЕСІ ПӘНІНЕН
2-МЕЖЕЛІК БАҚЫЛАУ СҰРАҚТАРЫ
1. Газдарды алу және жинаудағы оқушылардың пракикалық іс-әрекеттері.
2. Газдармен жұмыстың жалпы тәсілдері
3. Газдарды жинау.
4. Газдарды құрғату және тазарту.
5. Газдарды сіңіру.
6. Газдарды сақтау.
7. 8-9 сыныптарда зертханалық жұмыстарды жүргізу әдістемесі
8. 10 сыныптарда зертханалық жұмыстарды жүргізу әдістемесі
9. 11 сыныптарда зертханалық жұмыстарды жүргізу әдістемесі
10. Алғашқы химиялық ұғымдар және заңдар тақырыбы бойынша химиялық эксперименттің әдістемесі
11. Оттек.сутек.Ауаның құрамы тақырыбы бойынша химиялық эксперименттің әдістемесі және техникасы.
12. Су.Ерітінділер тақырыбы бойынша химиялық эксперименттің әдістемесі және техникасы.
13. Бейорганикалық қосылыстардың маңызды кластары тақырыбы бойынша химиялық эксперименттің әдістемесі және техникасы.
14. Электролиттік диссоциация теориясы тақырыбы бойынша химиялық әксперименттің әдістемесі және техникасы.
15. Химиялық реакциялар кезінде сандық қатынастардың көрінуі
16. Химиялық реакциялардың кинетикасытақырыбы бойынша химиялық эксперименттің әдістемесі және техникасы.
17. Галогендертақырыбы бойынша химиялық эксперименттің әдістемесі және техникасы.
18. Оттек топшасытақырыбы бойынша химиялық эксперименттің әдістемесі және техникасы.
19. Азот топшасытақырыбы бойынша химиялық эксперименттің әдістемесі және техникасы.
20. Көміртек топшасытақырыбы бойынша химиялық эксперименттің әдістемесі және техникасы.
21. Металдар химиясы тақырыбы бойынша химиялық эксперименттің әдістемесі және техникасы.
22. Көмірсутектертақырыбы бойынша химиялық әксперименттің әдістемесі және техникасы.
23. Оттекті органикалық қосылыстартақырыбы бойынша химиялық эксперименттің әдістемесі және техникасы.
24. Азотты органикалық қосылыстартақырыбы бойынша химиялық эксперименттің әдістемесі және техникасы.

ІІ-Тест сұрақтарына жауап беру



Ұқсас жұмыстар

Мектеп химия экспериментін жүргізу әдістемесі
Химиялық эксперимент - химияны оқытудың негізі
Заттарды алу есептері
БОЛАШАҚ ХИМИЯ ПӘНІ МҰҒАЛІМДЕРІНДЕ ХИМИЯЛЫҚ ЭКСПЕРИМЕНТ НӘТИЖЕЛЕРІН ТҮСІНДІРУ БІЛІКТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Химияны пәнаралық байланыс негізінде оқытуда салауатты өмір салтын қалыптастыру
Білім алушылардың эксперименттік жұмысындағы проблемалық оқыту технологиясы
Демонстрациялық эксперименттің мәні
Химияны оқыту әдістерінің классификациясы
Арнайы химиялық тек химияны оқыту кезінде
Химиялық оқу экспериментінің қазіргі күйі және оның жетілдіру жолдары
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»
Несие түрлері
Еңбек ақының мәні, түрлері және принциптері.
Кеден режимінің түрлері мен мәні
Коммерциялық банктегі несиелердің түрлері
Жасушаның химиялық құрыдысы туралы
Сауықтырудың көп таралған түрлері
Инвестиция және оның түрлері
ЛЕКСИКОЛОГИЯ ЖӘНЕ ОНЫҢ ТҮРЛЕРІ МЕН САЛАЛАРЫ туралы