Аралас экономикадағы мемлекеттің ролі

Бірінші межелік бақылау тестілері

1. Мемлекеттік меншік объектілері болып табылады:
A. жеке бизнес мақсатына экономикалық тиімсіз болатын, кәсіпорындар; халық шаруашылықтың барлық стратегиялық қажеттіліктерін қанағаттандыратын салалардың өнімі; бірінғай қоғамдық тұтынуға арналған кәсіпорындардың қызмет нәтижесі;
B. олигополиялар табиғи монополиялар
C. заңдылықпен бекітілген, белгілі бір белгілерге жауап беретің ұйымдар;
D. тауарларды өндіру және нарықта өткізуге арналған ұйымдар;
E. келісім шарт қарым-қатынастарда өз қызметін жүзеге асыратың ұйымдар.
2.Жеке бизнес мақсаттарына экономикалық тиімсіз болып табылады:
A. айнымалы құралдарға капиталды салу;
B. ірі ғылыми-техникалық бағдарламалаға капиталды салу;
C . ұзақ мерзімді қолданылатың тауарлар;
D. ортамерзімді қолданылатың тауарлар;
E. ерекше сұраныстағы тауарлар.
3. Қосымша тұтынушыларды қамтамасыз етуі үлкен шектеулі шығындармен байланысты болатын жеке тауарларды өндіруді мемлекет қамтамасыз ете алады. Бұл тауарлар қалай аталады?
A. жеке товарлар;
B. қоғамдық тауарлар;
C. жеке тауарлармен мемлекет қамтамасыз етеді;
D. ұзақ мерзімді қолданатын тауарлар;
E. ерекше сұраныс тауарлары.
4.Нарықта игіліктер мен қызмет көрсетулерді өндіруді қамтамасыз етілмеуі, экономикалық теорияда қалай аталады?
A. ерекше сұраныстағы тауарлар;
B. алдын ала таңдау тауарлары;
C. күнделікті сұраныс тауарлары;
D. қоғамдық тауарлар;
E. жеке меншік тауарлар.
5.Бұндай қоғамдық тауарлар екі негізгі қасиетке ие болады: оларды пайдаланатың әрбір жаңа индивид, оларға төленбеуі қажет; индевидтерді тұтынушылар санынан шығару өте қиын немесе мүмкін емес:
A. ерекше сұраныстағы тауарлар;
C . ұзақ мерзімді қолданылатың тауарлар;
C . қысқы мерзімді қолданылатың тауарлар;
D. аралас қоғамдық тауарлар;
E. тек қана қоғамдық тауарлар.
6.Қолданудан қоғамдық тауарларды алынып тастаулуы болуы мүмкін, бірақта бір тұлғаның тұтынуы басқалардың тұтыну көлемін азайтпайды. Бұл:
A. жеке тауарлар;
B. пассивті сұраныстағы тауарлар;
C. импульстік сатып алу тауарлары;
D. аралас қоғамдық тауарлар;
E. тек қана қоғамдық тауарлар.
7.Тек қана қоғамдық тауарларға келесілерді жатқызады:
A. денсаулық сақтау;
B. білім;
C. ұлттық қорғаныс;
D. құрылыс;
E. ауыл шаруашылық.
8. Қоғамдық тауарлар жеке меншікте өндірілетін болса, фирма оларға бағасын қояды. Оның нәтижесі:
A. әрбір тұлғаның жағжайы жақсарады;
B. қоғамдық тауарларды жартылай қолдану;
C. пайдасын максимизациялау;
D. басқалардың есебімен байлықты қайта тарату;
E. нарықтық тепе-теңдік.
9.Аралас экономикадағы мемлекеттің ролі...
A. көрінбейді;
B. шектеулі;
C. маңызды;
D. экономиканың көптеген секторларда көрінеді;
E. экономиканың маңызды стратегиялық секторларда көрінеді.
10.Жеке меншік тауары тегін берілеті жағдайда, оның қайта тұтынуын жою үшін, мөлшерлеудің келесі әдістерін қолданады:
A. өмір деңгейдегі әр түрлілігі;
B. жеке және қоғамдық тұтынудың арасында арақатынасы;
C. салық салу есебімен қоғамдық тауарларды өндіруді қаржылық зорлау механизімі;
D. әрбіреуге бірдей баға немесе тауар мөлшерін жеткізу;
E. әр түрлі қажеттіліктерге байланысты өзгеру.
11.Қолданушылар санынан жеке тұрғаларды алып тастау мүмкінсіздігі қояндар мәселесін тұғызады, яғни адамдарда қоғамдық игіліктерді өндіруді өз еркімен төлеу себебінің болмауы; сондықтан да мемлекет жәрдем көрсетуге мәжбүр болады:
A. мөлшерлеу жүйесін;
B. қажеттіліктерде әр түрлілігі;
C. салық салу есебімен қоғамдық тауарларды өндіруді қаржылық зорлау механизімі;
D. өмір деңгейдегі әр түрлілігі;
E. жеке және қоғамдық тұтынудың арасында арақатынасы.

12.Жеке тұлғалар қоғамдық тауарларды сатып алмайды; қоғамдық тауардың әрбір қосымша бірлігін алу үшін, жеке тұлғаның қосымша төлемі қалай аталады?
A. нарықтық тепе-теңдік;
B. салық бағасы;
C. шекті пайдасы;
D. шекті шығындар;
E. бюджеттік шектеулер
13.Жеке меншік игіліктерден қарағанда қоғамдық игіліктердің жеке тұлғаларға өте маңызды әсерін не көрсетеді?
A. табыс деңгейі;
B. қажеттіліктерде әр түрлілігі;
C. пайдалық деңгейі;
D. салық бағасы;
E. қанағаттанушылықтың өсуі.
14.Өзінен өзі тиімді мемлекеттік басқару -бұл:
A. өндірістің белгілі бір құралдарының жиынтығы;
B. қоғамдық тауардың ең маңыздысынң бірі;
C. нарықтық экономикасының экономикалық негізі;
D. нарықтық құрылымы;
E. экономикалық зерттеулер.
15.Қоғамның көптеген экономикалық мәселелерді шешетің (латын тілінен аударғанда үйлесу, қағысу білдіреді), максималды пайданы алу үшін өндірушілер мен тұтынушылар арасында еркін қарсылық механизмі қалай аталады?
A. бәсекелестік;
B. нарықтың типі;
C. нарықтық құрылымы;
D. монополия;
E. олигополия.
16.Бұл нарықтың типі бірдей тауарды көптеген ұсақ сатушылар мен сатып алушылар қызмет саласында қызмет етеді, сондықтан да олардың біреуі де тауардың бағасына ықпал ете алмайды:
A. монополистік бәселес;
B. мүлтіксіз бәсекелес;
C. монополия;
D.олигополия;
E. табиғи монополия.
17.Бұл нарықта тек бір ғана сатушы қызмет етеді және ол өте сирек тауарды өндіреді:
A. мүлтіксіз бәсекелес;
B. монополиялық бәсекелес;
C. монополия;
D. монопсония;
E. олигополия.
18 .Бұндай нарық жағдайында өндіруші тауар ұсынысының көлемін толық бақылай алады, және максималды пайдасын алу үшін, сұраныс қисығына сәйкес әрбір бағасын таңдауы мүмкін:
A. монопсония;
B. монополиялық бәсекелес;
C. мүлтіксіз бәсекелес;
D. олигополия;
E. монополия.
19.Монополистік нарыққа бәсекелестердің кірмеуіне жасалатын жасанды тосқауылдар заңгерлік шектеулер формасында беріледі:
A. салықтар;
B. лицензия, авторлық құқық, тауардың белгілері немесе патенттің қорғанысы;
C. мемлекеттік тіркеу;
D. антимонополды заңдылық;
E. әкімшілік бақылау.
20.Нарықта тек қана бір сатып алушы және көптеген сатушылар болған кезде, сұраныс жағынан пайда болатын монополия калай аталады?
A. олигополия;
B. табиғи монополия;
C. монопсония;
D. мемлекеттік кәсіпорын;
E. жеке кәсіпорын.
21.Бұл нарықта ұқсас, бірақ бірдей емес (тұтынушылар көзқарастары бойынша) өнімді ұсынатың өндірушілердің көпшілігі қызмет етеді:
A. мүлтіксіз бәсекелес;
B. монополиялық бәсекелес;
C. монопсония;
D. олигополия;
E. монопсония.
22.Нарықта қызмет ететің фирмалардың ішінен, оның маңызды бөлігін бақылайтың бөлек фирмалар нарығын, экономикада қандай термин сипаттайды:
A. олигополия;
B. монопсония;
C. монопсония;
D. мүлтіксіз бәсекелес;
E. монополиялық бәсекелес.
23.Олигополиялық нарықтың ерекшелігі:
A. салаға айтарлықтай еркін кіру;
B. әрбір фирманың бәсекелестердің реакциясынан және әрекетінен тәуелсіз тәртібі;
C. әрбір фирманың бәсекелестердің реакциясынан және әрекетінен тәуелділігі;
D. өндірушілердің сөп саны;
E. көп сатушылар кезінде бір сатып алушының болуы.
24.Нарықтық экономикада мемлекеттік бағаларды қояды:
A. мемлекеттік кәсіпорындардың өніміне;
B. бағалы қағаздарға;
C. азық-түлік өнімдерге;
D. монополистік кәсіпорындардың өніміне; базалық ресурстарға; әлеуметтік маңызды тауарларға;
E. табиғи ресурстарға.
25.Мемлекеттік кәсіпкерліктің түрі – мемлекеттік меншіктегі өндірістік және табиғи ресурстарды каммерциялық жалға беру қалай аталады?
A. мемлекеттік келісім шарт;
B. концессияларды беру;
C. лизинг;
D. хайринг;
E. рентинг.
26. Нарыќты экономикада ±йымныњ ќандай ±йымдастырушылыќ ќ±рылымдары кењінен таралѓан?
А. Бірлескен кєсіпорындар
В. мемлекеттік кєсіпорындар
С. жеке меншік кєсіпорындар
D. шаѓын кєсіпорындар
E. мемлекеттік кєсіпорындар жєне шаѓын кєсіпорындар
27.Бірнеше кәсіпорындардың келісім шарты бойынша барлық қатысушылар үшін өндіріс көлемін, тауардың бағасын, жұмысшы күшін жалдау шараларын, патентермен ауысу, өткізу нарықтарын бөлуді қалай аталады:
A. жасырын экономикалық келісімі
B. патенттік пул;
C. консорциум;
D. бағалардың қаттылығы;
E. картель.
28.Мемлекетпен және жергілікті өзін-өзі басқару органдарымен құрылатын өндірістік құрылымдар қажетті құралдармен қамтамасыз етіледі, және салушылар оларға мақсаттарды анықтау арқылы коммерциялық принциптер негізінде қызмет етеді:
A. мемлекетік және муниципалды кәсіпорындар;
B. шарауашылық серіктестіктер;
C. акционерлік қоғамдар;
D. өндірістік кооператив;
E. коммерциялық емес ұйым.
29.Мемлекетпен және жергілікті өзін-өзі басқару органдарымен құрылатын коммерциялық кәсіпорын, бірақ онда бекітілген мүлікке меншік иесінің құқықғы жоқ: бұл мүлік салымдар, бөлімдер, пайлар бойынша, сонымен қатар кәсіпорын жұмысшылары арасында бөлінбейді:
A. табиғи монополия;
B. тұтынушылық кооператив;
C. мемлекетік және унитарлы кәсіпорын;
D. қоғамдық ұйым;
E. қор.
30. Антимонополды органның міндеті:
A. тауар нарықтарын дамуын шектеу;
B. нарық субъектілерді ұйымдастыруды жүзеге асыру;
C. тауар нарығында бәсекелестікті құру;
D. монополиялық қызметті ынталандыру;
E. монополиялық қызметті алдын алу, шектеу бойынша шараларды қолдану.



Ұқсас жұмыстар

Экономиканы мемлекеттік басқарудың ұйымдастырушылық негіздері
Экономикалық процестегі мемлекеттің рөліне теориялық көзқарастар
Нарықтық жүйенің сипаттамасы мен дамуы
Нарықтық экономикадығы әрекеттер мен табыстар және әлеуметтік негізгі саясат
Нарықты экономиканың қажеттілігі, мәні және қазақстандағы оған өту жолдары
Аралас экономика
Өтпелі экономикадағы әлеуметтік-экономикалық қатынастардың қалыптасуы
Мемлекеттің мәні мен оның теориялық негіздері
ҚР нарықтық экономикаға өту ерекшеліктері
Тауар өндірушілер
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Экономикадағы дағдарыстық жағдайдағы мемлекеттік бюджеттің ерекшеліктері
АРАЛАС ЭКОНОМИКА
Салықтардың экономиканы мемлекеттік қаржылық реттеу жүйесіндегі рөлі мен орны
Мемлекеттің пайда болуы туралы
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Бәсеке, оның экономикалық табиғаты мен елдің шаруашылық өміріндегі атқаратын рөлі
Қаржының мәнi, функциялары және ролi
Мемлекеттік бюджеттің экономикалық мәні мен рөлі
Мемлекеттiң әлеуметтiк саясаты мақсаттары, мiндеттерi, жүзеге асуы