Әдебиет көздерін зерттеу әдіснемесі
Пән Дисциплина: Ғылыми зерттеу жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау
Курсы Курс 1
Мамандық Специальность 6М011600 – География
Кафедрасы Кафедра химии и географии
Факультеті Факультет естественных наук
2 АРАЛЫҚ БАҚЫЛАУДЫҢ СҰРАҚТАРЫ
(ОТКІЗУ ТҮРІ - АУЫЗША КОЛЛОКВИУМ, БАҒАЛАУ ТҮРІ - ОЗІН - ӨЗІ БАҒАЛАУ)
1. Ғылыми зерттеудің тақырыбын таңдау процедурасы.
2. Ғылыми-зерттеу жұмыстарының ұйымдастыру сатылары.
3. Әдебиет көздерін зерттеу әдіснемесі.
4. Ғылыми зерттеу ғылыми жұмыстың негізгі ретінде. Ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі түсініктері.
5. Ақпараттық дерекқорлармен жұмыс жасауды жоспарлау.
6. Библиография. Жылдам оқу әдіснемесі.
7. Зерттеулердегі статистика элементтері.
8. Эксперименталді зерттеулер нәтижесін өңдеу.
9. Ғылыми зерттеу жұмысын жазуға және ғылыми мәлімет жинауға дайындалу.
10. Ғылыми зерттеу барысының жалпы схемасы.
11. Ғылыми шығармашылықтағы модельдеу. Ғылыми шығармашылықтағы модельдер түрлері.
12. Әдебиетті зерттеу және керекті мәліметтерді жинау.
13. Логикалық заңдар мен ережелерді қолдану. Қорытынды пікірлер (индуктивті және дедуктивті).
14. Ғылыми зерттеулердің жұмыс бағдарламасын құру.
15. Ғылыми мақала жазу әдіснемесі.
16. Әдебиет көздерін библиографиялық іздеу. Әдебиетті зерттеу және керекті мәліметтерді жинау.
17. Қазақстан Республикасындағы ғылыми жобаларды қаржыландыру жүйесі. Қоғамдық гранттар мен фондтар. ИНТАС.
18. Ғылыми-зерттеу жұмыстарына АКТ қолдану.
19. Ғылыми зерттеулердің мәні.
20. Ғылыми шығармашылықтағы модельдеу. Математикалық модельдеу.
21. Интернет: ғылыми мәліметтерді алудағы рөлі.
22. Ғылыми зерттеу ғылыми жұмыстың негізгі ретінде. Ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі түсініктері.
23. Ғылыми-зерттеу жұмысының сатылары.
24. Ғылыми мақала жазу әдіснемесі.
Педагогиканың теориялық - әдіснамалық негіздері
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру. Мектеп жасына дейінгі балаларға үйретілетін арифметикалық амалдардың ерекшеліктері
Салауатты өмір салты туралы
Акцияға пайда стандартына сипаттама
Бастауыш сыныпта педагогикалық технологияларды ендіру жолдары
Денсаулықты қалыптастыру, сақтау және нығайту негізінде қоғамда ұзақ және бақытты өмір кешетін дені сау адамдарды қалыптастыру
Педагогикалық зерттеудің мақсаты
Педагогикалық зерттеу тәсілі
Ғалым еңбектеріндегі қазақ әдебиеттануының мәселелері
Реферат-СӨЖ жұмысы ретіндегі ерекшелігі
Мұнаймен ластанған топырақтан бөлініп алынған микроорганизмдердің микробтық құрамын зерттеу
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Газды-сұйықты өнімнің атқылауын болдырмау үшін ұңғы сағасын жабдықтау жүйелерін зерттеу және жетілдіру
Ахмет Байтұрсынұлының «Әдебиет танытқыш» еңбегі ХХ ғасыр басындағы әдебиеттану ғылымының контексінде
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
ҚАЗАҚСТАННЫҢ АРХЕОЛОГИЯЛЫҚ ЗЕРТТЕУ ТАРИХЫ
Тыныс алу жүйесі ( ағзаларын ) мүшелерін зерттеу әдістері .
Жүрек –қан тамыр жүйесін лабораториялық және инструменталдық әдістермен зерттеу.
Экономикалык теорияның пәні және зерттеу әдістері
Спандияр Көпеев және балалар әдебиеті