Дамыта оқыту технологиясының авторы
Тест 2 руб контроль по пед технологии
1.Қазақстанда модульдық оқыту технологияның еңбегін жазған ғалым.
А) Ш.А.Амонашвили.
В)Ж.Караев
С) К. Жампеисова
Д) М.Жадрина.
Е) У.Жексембаева.
2.Ұжымдық оқыту технологиясын қарастырған ғалым.
А) Занков.
В) Ривин.
С) Эрдинов.
Д) Давыдов.
Е) Амонашвили.
3. Педагогикалық технология ұғымын алғаш қолдана бастаған мемлекеттер:
А) Франция, Италиядада
В) АҚШ, Англияда
С) Испания, Португалияда
D) Германия, Австралияда
Е) Швеция, Норвегияда
4. Дамыта оқыту технологиясының авторы:
А) Я.А.Коменский;
В) К.Д.Ушинский;
С) Дж.Дьюи;
Д) И.Г.Песталоцци;
Е) В.В.Давыдов, В.Занков
5. Жеке тұлғаны ұжымда тәрбиелеу және балалр ұжымының теориясының негізін салушы:
А) С.Т.Шацкий;
В) А.С.Макаренко;
С) В.А.Сухомлинский;
Д) И.П.Иванов;
Е) Н.К.Крупская.
6.Оқыту принципіне анықтама беріңіз
А) педагогикалық мақсатқа жету дәрежесі
В практика ұйымдастырудың негізгі қағидасы
С таным теориясына байланысты жалпы оқыту заңдылығы Доқыту мен тәрбиеге қойылатын талаптардың бастапқы белгілі жүйесі
Еоқыту процесіне қойылатын талаптар
7. Көп ақпаратты талдай отырып, ішінен қажеттісін алуға үйрететін технология
А. ойын
В. оқу мен жазу арқылы, сын тұрғысынан ойлау
С. модульдік оқыту
Д. ізгілікті- тұлғалық
Е. коммуникативтік
8. Халық педагогикасының дәстүрлі құралы?
А. жарыстарға қатысу
В. үлкендер үлгісі
С. жанұялық қарым- қатынасД. импровизацияға бейімділік
Е. халықтың шығармашылығы, дәстүрі, салты
9. Кіші мектеп жасындағы оқушыларды тәрбиелеу және оқыту әдістеріне жатады
А. ойын
В.еңбек
С. қарым- қатынас
Д. кітаптар
Е. отбасы
10. Оқушыға қоғамдық тапсырма беру кімнен шығу керек?
А.сынып жетекшісінен
В. басқа мұғалімнен
С. сынып белсенді тобынан
Д. мектептің педагогикалық ұжымынан
Е. сынып ұжымынан
11.Перспектива(үміт жолдар) дегеніміз
А. шешілуі қажетті тәрбиелік міндет
В. тәрбиеленушілердің еліктіруге және біріктіруге қабілетті мақсат
С.белгілеуге қажетті теориялық мақсат
Д.белгіленген теориялық мақсат
Е.жүзеге асу мүмкін тәрбиенің ең жақын болашақ міндеті
12.Өзін- өзі тәрбиелеудің маңызы неде?
А. өзін- өзі тәрбиелеу- адамның саналы түрде, белгілі бір мақсат көздеп, өзінің бойына қалыптастыратын қасиет, мінез- құлық дағдысына бағытталады.
В. білім, іскерлік, дағды тәрбиеленеді.
С.қарым- қатынас, іс- әрекет, еңбек.
Д.жеке адам санасын қалыптастыру.
Е. еңбекке даярлайды.
13. Мұғалімнің кәсіптік деңгейін көтеруге ықпал ететін жағдай
А. мектептегі әдістемелік жұмыс
В. өз білімін көтеру
С.білім жетілдіру курсы
Д.алдыңғы қатарлы педагогтардың кеңесі
Е. мектептің әкімшілік нұсқауы
14. Әлеуметтік-тәрбие технология еңбектің авторы?
А.Амонашвили.Ш.А.
В. Выготский.Е.С
С. Шаталов.В.Ф.
Д. Селевко.Г.К.
Е. Қараев Ж
15. Мектептің жұмысын жоғарғы ұйымдастырушылық орталығы
А. педагогикалық кеңес
В. мектеп кеңесі
С. жалпы мектеп конференциясы
Д. әкімшілік
Е. әдістемелік кеңес
16. Ж.А.Қараевтың оқыту технологиясы:
А. проблемалы- модульді
В. ізгілікті- тұлғалық
С.дидактикалық бірліктерді шоғырландыру
Д. дамыта оқыту
Е. әр түрлі деңгейде оқыту
17. Гумандық педагогикаға қай тұрғыдан қарау тән
А. аксиологиялық
В. жүйелік
С. тұлғалық
Д. іс- әрекеттік
Е. Комплекстік
18. Ш.А.Амонашвили ұстазға тән мінез-құлық сапасының
неше деңгейін көрсеткен?
А. 4
В. 5
С. 6
Д. 3
Е. 2
19. Мектеп керектері еңбегінің авторы:
А.Ы.Алтынсарин
В. Ж.Аймауытов
С. А.С.Макаренко
Д. М.Жұмабаев,
Е. А.Байтұрсынов
20. Бері кел деген сөзді бірнеше түрлі саздылықпен айта алғанда ғана өзін нағыз педагог санаған кім?
А. Ы.Алтынсарин
В. Ж.Аймауытов
С. А.С.Макаренко
Д. М.Жұмабаев,
Е. А.Байтұрсынов
21.Мұғалімнің адамгершілік тұлғасының этикалық мәдениетінің сапалық жақтарын этикалық тәрбиенің аса маңызды факторы ретінде қарастырған педагогтар
А. Н.К.Крупская, Л.И.Рувинский ,А.С.Макаренко
В. М.Жұмабаев,С.Муканов
С. Ы.Алтынсарин,АбайКунанбаев
Д. Дидро,Ж.Ж.Руссо;,
Е. А.Байтұрсынов,Ш.Уалиханов
22.Сөз мәдениетін адамның рухани мәдениетінің айнасы деп атаған кім?
А. Ы.Алтынсарин
В. Ж.Аймауытов
С. А.С.Макаренко
Д. М.Жұмабаев,
Е. В.А. Сухомлиский
23. Мұғалімнің өз-өзіне әсер етудегі маңызды әдісі
А. өз-өзін сендіру,көндіру,міндеттеу,мадақтау,иландыру,есеп беру
В. сөз сөйлеу мәнерлігі
С. сөз сөйлеу икемділігі
Д. сөз сөйлеу техникасы
Е. сөз сөйлеу қасиеттері
24.В.Симонов мамандық шеберлігінің мінездемесін қандай топқа бөліп қарастырған?
А.оңтайлы,қалыпты,сыни
В. ұнамды,ұнамсыз
С.жасанды,табиғи
Д. қатал,босаң
Е. тұрақты-турақсыз
25.Педагогикалық қабілеттердің түрлерін атаңыз-
А.оңтайлы,қалыпты,сыни
В. ұнамды,ұнамсыз
С.жасанды,табиғи
Д.дидактикалық,ұйымдастырушылық,өзара әрекеттік техниканы меңгеру
Е. Талап қою.
Тесті дайындаған Дуйсембекова Шолпан
Педагогикалық технологияларды меңгеру
Дамыта оқыту әдістері
Заманауи сабақ- математика мұғалімдерінің инновациялық білім беруінің негізі
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ӨЗ БЕТІМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУІНДЕ ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯНЫ ПАЙДАЛАНУ
Сатылай оқыту технологиясы
Мектеп мұғалімінің шыгармашылдығы
Сын тұрғысынан ойлау және оны дамыту туралы психологиялық-педагогикалық көзқарастар
Бастауыш сыныпта дамыта оқыту технологиясын қолдану
Жоғары мектептегі педагогикалық технологиялар
Еліміздің ертеңгі болашағы
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қашықтықтан оқыту
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Мектепте тарихты оқыту әдістемесі пәні
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ
Оқыту және ғылыми метоликалық жоспардағы кабинеттің міндеті.