Психикалық саналар
$1 Тұңғыш психологиялық лабораторияның негізін калаған:
- Бехтерев.
- Фрейд.
- Вундт.
- Выготский.
- Ушинский.
$2 Қазіргі психологиялық, зерттеулерде қай әдіс негізгі және маңыздырақ деп саналады:
- Генетикалық.
- Референтометрия.
- Эксперимент.
- Тест.
- Әңгіме.
$3 Адамның қоршаған ортаны нақты қабылданудағы көңіл –күйі
- Конформизм.
- Фрустрация.
- Адапгация.
- Бағдар.
- Сенсибилизация.
$4 Төл тіліміздегі психология оқулығының авторы кім:
- Мұқанов.
- Алтынсарин.
- Аймауытов.
- Абай.
- Жарықбаев.
$5 Түс көру деген не:
- Шындыктың санадан тыс бейнеленуі.
- Қиялдың пассивті түрі.
- Гипнозға берілушіліктің жоғары нәтижесі.
- Галлюцинацияның ерекше түрі.
- Қиялдың активті түрі.
$6 Қандай бір жетістікке жетудегі санадан тыс ұмтылыс:
- Ерік.
- Ынтызарлық.
- Қажеттілік.
- Қызығу.
- Инстинкт.
$7 Зейіннің бір сәтте бірнеше объектілерді қамтып алу қасиеті:
- Концентрация.
- Көлемі.
- Тұрақтылығы.
- Ауысуы.
- Бөлінуі.
$8 Психика дегеніміз:
- Қоршаған ортадан шындьқтың мида бейнеленуі іс-әрекеті.
- Жүйке жүйесінің физиологиялық қызметі.
- Мидың рефлекторлық, іс-әрекеті.
- Бас ми материясының субстраты.
- Бақылаудың, жанның көрінісі.
$9 Бір объетіні екіншісінен гөрі ерекше бөліп алу қабылдаудың кандай қасиетімен байланысты:
- Заттылығы.
- Құрылымы.
- Тұтастығы.
- Тұрақтылығы.
- Таңдамалығы.
$10 Тұлға аралық қарым - қатынас кезінде жетекшіге (лидерге) сөзсіз бағыну стилі:
- Либеральды.
- Авторитарлы.
- Демократиялық.
- Қол астына алу.
- Конфронтация.
$11 Психиканың эволюциялык дамуының 3 деңгейі туралы түжырымдаманың авторы:
- Выготский.
- Леонтьев.
- Рубинштейн.
- Эльконин.
- Теплов.
$12 Адамның білгенін дер кезіңде есіне түсіре алмауы калай
аталады:
- Амнезия.
- Конфабуляция.
- Реминисценция.
- Мнемоника.
- Агнозия.
$13 Қоршаған ортадағы болмыстың құбыжық бейнелер түрінде көрінуі калай аталады:
- Қиял.
- Галлюцинация.
- Иллюзия.
- Адаптация.
- Синестезия.
$14 Сыртқы әрекеттің ішкіге айналуы:
- Интериоризация.
- Эстериоризация.
- Әлеуметтену.
- Тұқым қуалаушылық.
- Өнімді іс - әрекет.
$15 Төменде келтірілген қасиеттердің кайсысы адамды тұлға ретінде сипаттайды:
- Эмоциялы.
- Қызбалық.
- Ұқыптылық.
- Ұяңдық.
- Ұялшақтық.
$16 Индивитің өмірге келгеннен өліміне дейінгі даму процесі:
- Филогенез.
- Онтогенез.
- Эволюция.
- Акселерация.
- Эмансипация деп аталады.
$17 Өзара байланысты емес касиеттерді "желімдеу"аркылы пайда болған жаңа бейнелерді жасау тәсілі:
- Гипербола.
- Типтік бейнелер жасау.
- Акцент жасау.
- Агглютинация.
- Схематизация.
$18 Психиканың саналы, санадан тыс және санасыз деңгейі туралы ілмнің іргесін қалаған кім:
- Леонтьев.
- Фрейд.
- Выготский.
- Рубинштейн.
- Вундт.
$19 Психология өз алдында дербес ғылым болып кашан қалыптасты:
б.э.д.
- 3 ғасырда.
- 17 ғасырда.
- 19 ғасырда.
- 20 ғасырда.
- 12 ғасырда
$20 Жан туралы алғаш трактатты кім жазды:
- Платон.
- Демокрит.
Гиппокрит.
- Сократ.
- Аристотель.
$21 Кім орта ғасырда жанның мәні және оны тәрбиелеу туралы жан-жак.ты қарастырды, "Әлемнің екінші ұстазы" аталды:
- Аквинский.
- Бокачко.
- Ибн Сина.
- Аль-Фараби.
- Декарт.
$22 Психологиялық әдістердің ішіндегі ең көнесі:
- Социометрия.
- Тест.
- Анкета.
- Бақылау.
- Эксперимент.
$23 Социометрия әдісінің негізін салған кім:
- Выготский.
- Леонтьев.
- Бине.
- Морено.
- Теплов.
$24 Қазіргі таңда психология ғылымының қанша саласы бар:
- 5.
- 7.
- 10.
- 12.
- 15 тен аса.
$25 3аттардың бөлшекгерінен кұбылыстар мен заттардың мәні туралы елес алуга мүмкіндік беретін ой операциясы:
- Анализ.
- Синтез.
- Салыстыру.
- Классификация.
- Абстракция.
$26 Таным іс - әрекетінің алғашқы сатысы:
- Ойлау.
- Қиял.
- Түйсіктер.
- Қабылдау.
- Ес.
$27 Адамның қоршаған ортадагы шындықты бұрмалап түсінуі:
- Ойлау.
- Галлюцинация.
- Иллюзия.
- Адаптация.
- Синестезия.
$28 Өткен өмірінде болган оқиғаларды есіне түсіре алмау құбылысы:
- Амнезия.
- Конфабуляция.
- Реминисценция.
- Мнемоника.
- Агнозия.
$29 Ғылыми психологияның негізін салушылардың біреуі:
- Ушинский.
- Фрейд.
- Аристотель.
- Выготский.
- Вундт.
$30 Санадағы аса қатты жарық жылылық сезімін туғызады, қараңғылық салқьндықты түйсінгін тудырады. Бұл құбылыс қалай аталады:
- Синестезия.
- Сенсибилизация.
- Адалтация.
- Конфабуляция.
- Ресминисценция.
$31 Қоғам дамуындағы прогресті іске асыратын қандай психикалық процестің көмегімен жасалынады:
- Қиял.
- Ойлау.
- Ес.
- Түйсіктер.
- Конформдық.
$32 Түрлі психикалық көріністерді анықтайтын негізгі себептерді біз қай маңызды принциптен іздейміз:
- Детерминизм.
- Тарихилық.
- Даму.
- Сана мен іс - әрекеттің бірлігі.
- Жүйелілік.
$33 Ұжым туралы ілімнің негізін салушылардың бірі:
- Макаренко.
- Руссо.
- Выготский.
- Эльконин.
- Рубинштейн.
$34 Шынайы объектің сапасын жоғарылату киялдың қай тәсілі негізінде жүзеге асырылады:
- Гиперболизация.
- Типизация.
- Түйсіну.
- Агглютинация.
- Схематизация.
$35 Психикалық құбылыстардың себебін объективті тұрғыдан іздеуді қай принцип қамтамасыз етеді:
- Детерминизм.
- Тарихилық.
- Даму.
- Сана мен іс-әрекеттің бірлігі.
- Жүйелілік.
$36 Қазақстандағы бірінші психологиялық оқулықтың авторы:
- Аль – Фараби.
- Aбай.
- Аймауытов.
- Шоқан.
- Жарықбаев.
$37 Көне заман ойшылдарының қайсысы түңгыш рет жан проблемасын кең түрде материалистік негізде қарастырды:
- Аристотель.
- Платон.
- Демокрит.
- Сократ.
- Пифагор
$38 Ресейдегі алғашқы психологиялык, лабораторияның негізін салған кім:
- Бехтерев.
- Выготский.
- Ушинский.
- Ланге.
- Ломоносов.
$39 Туындайтын проблемаларды шешуде дискуссиялы тұрғыға негізделген жеке адамдар арасындағы өзара карым қатынастар стилі:
- Либеральды.
- Авторитарлы.
- Демократиялық.
- Қамкорлық.
- Конфронтация.
$40 Адамның өзінің есіндегі бос аралықтарын қиялмен толтыра отырып, өз білгенін жеткілікті түрде есіне түсіре алмайтын құбылысы қалай аталады:
- Амнезия.
- Конфабуляция.
- Реминисценция.
- Мнемоника.
- Агнозия.
$41 Адам өзін өзектілеу арқылы жеке адам ретінде толық байқатуын мақсат тұтатын психологиялық бағыт :
- Бихевиоризм.
- Гештальт психология.
- Гуманистік психология.
- Психоанализ.
- Трансактылы анализ (талдау).
$42 Ғалымдардың ішінде психоанализ өдістерінің негізін кім салған:
- Морено.
- Вундт.
- Фрейд.
- Выготский
- Леонтьев.
$43 Психологияның санадан тыс деңгейі байқалады:
- Интуициядан.
- Инстинктерден.
- Шартты рефлекстерден.
- Интериоризациядан.
- Экстериоризациядан.
$44 Қоршаған ортадағы құбылыстар мен заттар туралы тұтастай елес тууын қамтамасыз ететін психикалық процесі
- Түйсікгер.
- Қабьлдау.
- Ойлау.
- Қиял.
- Ес.
$45 Қоршаган ортадағы құбылыстар мен затгар жайындағы мәліметтерді сактауды қамтамасыз ететін психикалық процесі:
- Түйсіктер.
- Қабылдау.
- Ойлау.
- Қиял.
- Ес
$46 Бұрын қабылдау негізінде жаңа бейнелер жасауды қамтамасыз ететін психикалық процесі:
- Түйсіктер.
- Қабылдау.
- Ойлау.
- Қиял.
- Ес.
$47 Кейбір адамдарда музыка дыбыстарының әсері белгілі бір түйсіктерді (ақ, қызыл) елестетін процесі:
- Сенсибилизация.
- Синестезия.
- Бейімделу.
- Интериоризация.
- Экстериоризация.
$48 Дыбысты ести отырып музыканттың айыру кабілеттілігі камтамасыз етіледі (мысалы "до" жөне "до - диез"):
- Синестезия кұбылысымен.
- Сенсибилизациямен.
- Жүйкенің қозғыштығымен.
- Адаптация арқылы.
- Сезгіштіктің абсолютті табалдырығы.
$49 Төменгі сезімдер.
Зерттелтен объектіге зейінін шоғырландыра алмау кабілеті шартталынады:
- Стреспен.
- Алаңғасарлықен.
- Ырықсыз зейінмен.
- Үйрешікті зейінмен.
- Қабылдаудың тандамалылыгымен.
$50 Жеке тұлғаны калыптастыратын процесс:
- Іс - әрекет.
- Тәрбие.
- Окыту.
- Ерік сапаларының дамуы.
- Сенсибилизация.
$51 Сапалы жаңа өнім пайда болатын іс - өрекет түрі:
- Оқу.
- Еңбек.
- Ойын.
- Өнімділік.
- Қарым-қатынас.
$52 Балалық шақта қоршаған орта шындығын игеру процесі жүретін іс - әрскст түрі:
- Оқу.
- Еңбек.
- Ойын.
- Өнімділік.
- Қарым – қатынас.
$53 Жаттығу процесінде қалыптасатын автоматтандырылған әрекет:
- Дағды.
- Іскерлік.
- Әдет.
- Абстиненция.
- Конфоризм.
$54 Алдын-ала ойланбаған белгілі әрекеттерді орындауга қабілеттілік:
- Әдет.
- Іскерлік.
- Дағды.
- Талант.
- Данышпандық.
$55 Қажеттілікке айналган кейбір іс-әрекеттерді орындауға бағытталған санадан тыс әрекеттер-
- Әдет.
- Іскерлік.
- Дағды.
- Талант.
- Данышпандық.
$56 Сезім мүшелеріне тікелей әсер студе кұбылыстар мен заттардың жекс касиеттерінің бейнелену процесі:
- Қабылдау.
- Түйсіктер.
- Ес.
- Ойлау.
- Қиял.
$57 Қабылдаудың өткен тәжірибеге тәуелділігі:
- Перцепция.
- Апперцепция.
- Антицилация.
- Тұрақтылығы.
- Заттылық.
$58 Тестілер мен баска да психологиялык, зерттеу әдістерінің жарамдылыгының көрсеткіші:
- Көрнекілік.
- Түсініктілік
- Ғылымилығы.
- Лабильділік
- Валидтілік.
$59 Индивитің психикалык, өмірінің элементтерін біртұтас комплекске жинақгау негізгі әдіснамалық принципі болып саналатын неміс психологиялық мектебінің бағыты
- Бихевиоризм.
- Гештальт психология.
- Гуманистік психология.
- Психоанализ.
- Трансактілі анализ.
$60 Қажеттіліктен туындайтын адамның саналы белсенділігі:
- Ес.
- Ойлау.
- Қиял.
- Іс - әрекет.
- Оқу.
$61 Қабылдаудың тұрақтылығы және тәуелсіздгі қандай қасиетімен түсіндіріледі?
- Тұрақтылығы.
- Заттылығы.
- Таңдамалығы.
- Құрылымы.
- Мағыналылығы.
$62 Индивидтің кеңістікте орналасуын аныктауға байланысты түйсіктер:
- Статикалық.
- Кинестетикалық.
- Дистантгық.
- Контактылы.
- Органикалық.
$63 Айналасындағылармен карым- катынасты және ұжымдык іс - әрекетті кажетсінуден туындайтын кажеттіліктер:
- Физиологиялық.
- Рухани.
- Органикалық.
- Материалдық.
- Әлеуметтік.
$64 Қарым-к,атынас процесінде белгілі әлеуметтік рольді орындайтын адамдар арасындағы диалогты контактке негізделген психологиялық әдіс
- Психоанализ.
- Социометрия.
- Гештальт.
- Іс-әрекеттік.
- Трансактті талдау.
$65 Стандартты максатталған сұрақтарға жауаптарды тандау арқылы жеке тұлгалык, сипаттарды мен білім дәрежесін анықтауга арналған әдіс:
- Анкета.
- Психоанализ.
- Тест.
- Референтометрия.
- Тәжірибе.
$66 Жеке адамның бұрын қабылданған ашық та ұсак бейнелерді есте қалдыру жөне қайта жаңғырту қабілеті -
- Синестезия.
- Естігенді есте сақтау (есту есі).
- Реминисценция.
- Көргенді есте сақтау (көру есі).
- Эйдетикалық ес.
$67 Жағдайды түсінуге бағытталған жөне өз мінез- кұлқының соған сәйкес әрекеттсрінің жиынтығы:
- Конфоризм.
- Интериоризация.
- Экстсриоризация.
- Бағдарлық іс - әрекет.
- Өнімді іс - әрекет.
$68 Өз-өзін бақылау әдісі:
- Социомстрия.
- Интроспекция.
- Психоанализ.
- Трансактті талдау.
- Референтометрия.
$69 Білімге ұмтылу мен мөдениетгі игеруде көрінетін адамға тән ерекше кажеттіліктер:
- Материалдық.
- Әлеуметтік.
- Рухани.
- Органихалық.
- Физиологиялық.
$70 Объектінің көлемі, созыңқылы және вибрациясы туралы түйсінулер:
- Органикалық.
- Статикалық
- Кинестетикалық.
- Дистанттық.
- Тактильді.
$71 Түлғаның қогамдық мәнді сапаларын дамыту мақсатында мақсатты оқыту мен тәрбиелеу барысында танымдық іс - әрекеттің заңдылықтары мен ерекшеліктерін зерттейтін психологияның саласы:
- Педагогикалық психология.
- Әлеуметтік психология.
- Балалар психологиясы.
- Еңбек психологиясы.
- Шығармашылық психология.
$72 Психикалық функциялардың мидың үлкен жарты шарларында шоғырлануы мен оның орындалуына жауап қайтаратын мидың бөлімдерін айкындауды зерттейтін психологияның саласы:
- Медициналық психология.
- Салыстырмалы психология.
- Зоопсихология.
- Психотерапия.
- Нейропсихология.
$73 Түрлі қарым-қатынас процесінде (бизнесте әріптестік және бәсекелестік, дипломатияда, ұжымдық еңбекте, отбасы өмірінде т.б.) адамдар арасындағы өзара катынас мәселелерін қарастыратын психология ғылымының саласы:
- Балалар психологиясы.
- Еңбек психологиясы.
- Отбасындағы қарым-қатынас психологиясы.
- Қарым-қатынас психологиясы.
- Дін психологиясы.
$74 "Отбасының ішкі қарым-қатынасының зандылықтарын, отбасындағы біріккен іс-әрекеттегі оның маңызды қажеттіліктерін қанағаттандыруға (балалар тәрбиесі, моральдық сексуалдық және материалдық сәттіліктер) бағытталған жоғары сезімдердің көрінуін, сондай-ақ отбасындағы ішкі жанжалдар мен олардың алдын алуды тану мақсатын қоятын психология ғылымының тармағы"
- Дін психологиясы.
- Отбасындағы карым-катынас психологиясы.
- Спорт психологиясы .
- Шығармашылық психологиясы.
- Еңбек психологиясы.
$75 Психология ғылымының автоматтандырылған приборларды пайдалана отырып жұмыстың тиімділігін арттырудың заңдылықтары мен мүмкіншіліктерін зерттейтін саласы:
- Инженерлік психология .
- Психотехника.
- Психометрия .
- Еңбек психологиясы.
- Басқару психологиясы.
$76 Эксперимент барысында қандай да бір психикалық құбылыстар мен процестерді сипаттайтын, қабылданған ақпаратгы есте сақтау уақытының, жылдамдығының, көлемінің, қарқындьшығьшың сандық арақатынастарын зерттеу:
- Психофизика.
- Психотехника.
+ Психометрия.
- Психотерапия.
- Басқару психологиясы.
$78 Адамның эмоцияналды-еріктік сферасын жандандыру әдістерінің негізінде психологиялык, көмек көрсету және дағдарыс жағдайынан шығуға ықпал ететін жағымды бағдарды құру:
- Психофизика.
- Психотехника.
- Психометрия.
- Психотерапия.
- Басқару психологиясы.
$79 Психология ғылымында практикалық міндеттерді шешу барысында, әсіресе адамды және оның кәсіби бағдарын өзіндік жетілдіруге қатысты психика жайлы білімдерді қолдану мәселелерін өндейтін бір ағымы:
- Психофизика.
- Психотехника.
- Психометрия.
- Психотерапия.
- Басқару психологиясы.
$80 Сезімталдық табалдырықтарын, тітіркендіргіштердің күшін, жауап беру уақыты т.с.с. дене факгорларын зерттеу негізінде психикалық күйлер мен мінез- құлық формаларының көптүрлілігін зерттейтін классикалық, жалпы психологияның бөлімі:
- Психофизика.
- Психотехника.
- Психометрия.
- Психотерапия.
- Басқару психологиясы.
$81 Саңырау жөне нашар есітетін адамдардың психикалық даму ерекшеліктерін зерттейтін психологияның салалары:
- Сурдопсихология.
- Тифлопсихология.
- Психофизика.
- Психометрия.
- Балалар психологиясы
$82 Көзі көрмейтін адамдардың психикасының ерекшеліктсрін зерттейтін психология ғылымының саласы:
- Сурдопсихология.
- Тифлопсихология.
- Психофизика.
- Психометрия.
- Балалар психологиясы
$83 Ауру адамның психикасының ерекшелігінің көрінуін, олармен байланыс жасауды үйымдастыруды, оның сауығуы үшін жағымды психологиялық ахуал тудыруды зерттейтін психология ғылымының аймағы (область):
- Сурдопсихология.
- Тифлопсихология.
- Психофизика.
- Психометрия.
- Балалар психологиясы
$84 Ұжымда немесе топта өзара қарым-қатынасты зерттеуге жүмкіндік беретін психологиянық әдісі:
- Тест.
- Социометрия.
- Анкеталау.
- Интервью.
- Әңгімелесу.
$85 Психикалық процестер мен қабілеттердің даму дәрежесін жйкыңдауға, сонымен бірге стандартталган мақсатты бағытты сұрақтар арқылы түлғаны түтастай объективті сипаттауға мүмкіндік беретін әдіс:
- Тест.
- Социометрия.
- Анкеталау.
- Интервью.
- Әңгімелесу.
$86 Алдын-ала максат тұтып дайындалган сүрақтарға жазбаша жауап алу аркылы, объект туралы қызыктырған акпаратты алуға көмектесетін психологияның әдісі не:
- Интервью.
- Тест.
- Социометрия.
- Анкета.
- Әңгіме.
$87 Болашақта даму мүмкіндігін болжау мақсатында адамның өмірлік жолын, ата-анасымен туыстарын, оларға мәнді жеке құндылықтарды зерттеу негізінде жүргізілетін психологиялық зерттеу не:
- Биографиялық әдіс.
- Интроспекция.
- Қателер және оны жөндеу әдісі
- Генетикалық.
- Егіздер.
$88 Егіздерді онтогенетикалық дамуын әртүрлі өлеуметтік ортаның әсеріне байланысты олардың дамуын салыстырмалы эерттеу:
- Биографиялық әдіс.
- Интроспекция.
- Қателер және оны жөндеу әдісі
- Генетикалық.
- Егіздер.
$89 Адамның даралық ерекшеліктерін инотиптің дамуын сыртқы ортаның әсерінің өзгеруімен қатысты зерттеу әдісі
- Биографиялық әдіс.
- Интроспекция.
- Қателер және оны жөндеу әдісі
- Генетикалық.
- Егіздер.
$90 Психикалық іс-әрекеттерін материалданған нәтижесін талдау барысында жинакталған фактілерге не негізделеді:
- Бақылау.
- Интроспекция.
- Психоанализ.
- Іс-әрекеттің өнімін зерттеу.
- Қателер және оны жөндеу.
$91 Қиын жағдайларда мінез-құлықтың жаңа түрін өңдеу тәсілі:
- Референтрметрия.
- Интроспекция.
- Іс-әрекетгің нәтижесін зерттеу.
- Қателер және оны жөндеу.
- Психоанализ.
$92 Субъектінің мінез-құлқы мен іс-әрекетінің, психикалық процесгсрін, эмоционалды көріністсрінің дерекгерііі мақсатты түрде тіркеуге сүйенген психологиялық зертгеу әдісі:
- Референтометрия.
- Бақылау.
- Интроспекция.
- Психоанализ
- Социометрия.
$93 Топтағы адамдардың бір-бірін өзара іріктеу мотивациясын камтамасыз ететін психологиялык, зерттеулер әдісі:
- Референтометрия.
- Бақылау.
- Интроспекция.
- Психоанализ.
- Социометрия.
$94 Акыл-ой кемдігі –
- Олигофрения
- Дебильділік
- Санадан төмен
- Санадан тыс
- Акселерация
$95 Тірі ағзалардың өр текті тітіркендіргіштердің тұтастай жиынтығына жауап қайтару жолымен коршаған ортаның біртұтас заттарын бейнелеу қабілеті :
- Дамудың перцептивтік сатысы.
- Дамудың сенсорлық сатысы.
- Дамудың интеллектуалды сатысы.
- Филогенез.
- Онтогенез.
$96 Сезімтал жасушалардың сыртқы ортадан өсер алуымен сипатталатын барлық тірі ағзаларға тән дамудың карапайым сатысы:
- Дамудың перцептивтік сатысы.
- Дамудың сенсорлық сатысы.
- Дамудың интеллектуалды сатысы.
- Филогенез.
- Онтогенез.
$97 Мінез-кұлықтың дұрыстығын міндеттейтін практикалық маңызды міндеттердің қатарын шешу қабілеті байкалатын индивидтің даму деңгейі:
- Дамудың перцептивтік сатысы.
- Дамудың сенсорлық сатысы.
- Дамудың интеллектуалды сатысы.
- Филогенез.
- Онтогенез.
$98 Табиғаттың тарихи жетілу барысында тірі организмдердің пайда болуы мен эволюциялық даму процесі:
- Дамудың перцептивтік сатысы.
- Дамудың сенсорлық сатысы.
- Дамудың интеллектуалды сатысы.
- Филогенез.
- Онтогенез.
$99 Сандьқ және сапалық өзгерістерден көрінетін тірі табиғаттың үнемі күрделеніп отыруы мен дамуы:
- Дамудың перцептивтік сатысы.
- Дамудың сенсорлық сатысы.
- Эволюция.
- Филогенез.
- Онтогенез.
$100 Акыл-ой кемістігінің бір түрі болып табылатын жөне ойлаудың бұзылуымен сипатталатын психика күйі:
- Олигофрения.
- Сана алдындағы.
- Санадан төмен.
- Санадан тыс.
- Акселерация.
$101 Биологиялық тұрғыда мәнді тітіркендіргіштерге санасыз жауап беруден көрінетін тума психикалык, реакция:
- Интуиция.
- Инстинкт.
- Санадан тыс.
- Шартсыз рефлекс.
- Санадан төмен.
$102 Шартсыз-рефлекторлы реакциялардың негізінде яғни санадан төмен жүзсгс асатын әрекеттер:
- Интуиция.
- Инстинкт.
- Санадан тыс.
- Шартсыз рефлекс.
- Санадан төмен.
$103 Жүйке орталыктарындағы импульстердің өтуінің тежелуіне немесе баяулауына әкелетін, қозуға қарама-қарсы физиологиялық процесс:
- Инерттілік.
- Тежелуші.
- Динамикалық.
- Меланхолик.
- Лабильділік.
$104 Танымға деген ұмтылыста көрінетін ақыл-ой сезімі -
- Қызығушылық.
- Білуге кұмарлық.
- Табандылық.
- Жан-тәнімен берілу.
- Импульсивтілік.
$105 Бір нәрсені білуге санадан тыс ұмтылу:
- Қызығушылық.
- Білуге кұмарлық.
- Табандылық.
- Жан-тәнімен берілу.
- Импульсивтілік.
$106 Тітіркендіргіштерді түйсіне алу және оларға жауап қайтара алу қабілеті:
- Адаптация.
- Сезімталдық.
- Синестсзия.
- Сенсибилизация.
- Түстерді айыра алмау.
$107 Қоршаған ортаға икемделу касиеті:
- Адаптация.
- Сезімталдық.
- Синестсзия.
- Сенсибилизация.
- Түстерді айыра алмау.
$108 Сыртқы және ішкі орта тітіркендіргіштерінің анализі мен синтезі жасалатын организмнің нейрофизиологиялық жүйесі:
- Эфферентгіх жүйке жүйесі.
- Афференттік.
- Анализатор.
- Рефлекстік доға.
- Рецепторлар.
$109 Жүйке импульстары аркылы анализаторлардан (сезім органдарынан) немесе ішкі органдар орталық жүйке жүйесіне қай жүйке типі аркылы беріледі:
- Эфференттік.
- Афференттік.
- Анализатор.
- Рефлекстік доға.
- Рецепторлар.
$110 Ми қабығынан жүмысшы органдарға импульстарды жеткізетін организмнің кез-келген тітіркендіргішке жауап реакциясын камтамасыз ететін жүйкелер:
+ Эфференттік.
- Афференттік.
- Анализатор.
- Рефлекстік доға.
- Рецепторлар.
$111 Дененің кеңістіктегі орнын жөне қимыл-козғалысын түйсінуі:
+ Кинестезиялық түйсінулер.
- Органикалық түйсінулер.
- Синестезия.
- Сенсибилизация.
- Адаптация.
$112 Организмнің өмірлік қажеттіліктері ауырғанмен, шөлдегенмен тойынумен жөне жыныстық құмарлықпен қатысты түйсіну:
- Кинестезиялық .
- Органикалық.
- Синестезия.
- Сенсибилизация.
- Адаптация.
$113 Бірінен екіншісі туындайтын әртүрлі түйсінулердің өзара байланысы:
- Кинестезиялық .
- Органикалық.
- Синестезия.
- Сенсибилизация.
- Адаптация.
$114 Қандай да бір ішкі жөне сыртқы тітіркендіргіштердің әрекетінің әсерінен сезгіштігінің артуы:
- Кинестезиялық .
- Органикалық.
- Синестезия.
- Сенсибилизация.
- Статикалық.
$115
- Ұғым.
- Депривация.
- Байқампаздығы.
- Рецепция.
- Иллюзия.
$116 Толып жатқан объектілердің ішінен адамның қажеттілігіне, қызығушылығына және бағьптылығына байланысты заттарды іріктеп алу қабылдаудың қай заңдылығына жатады:
- Тандамалылығы
- Тұтастай.
- Депривация.
- Рецепция.
- Иллюзия.
$117 Қоршаған ортадағы заттар мен құбылыстарды кате қабылдауы:
- Тандамалылығы
- Тұтастай.
- Депривация.
- Рецепция.
- Иллюзия.
$118 Кеңістіктегі тұтастай мағынасы жоқ заттар мен құбылыстарды ойша тұтастық мағына беріп қабылдау
- Таңдау.
- Тұтастай.
- Депривация.
- Рецепция.
- Иллюзия.
$119 Сананы психологияның пәні ретіңде қарастырмай, психиканы мінез-құлық актілерімен байланыстырған психологияның бағыты:
- Бихевиоризм.
- Гештальт психология.
- Когнитивтік психология.
- Ассоциятивтік психология.
- Салыстырмалы психология.
$120 Әр түрлі жастағы адамдардың психологиялық ерекшелігін зертгейтін психология саласы:
- Жас ерекшелік психологиясы.
- Балалар психологиясы.
- Педагогикалық психояогия.
- Әлеуметтік психология.
- Психоанализ.
$121 Сөздік қарым- қатынас жолдарымен мәліметті тікелей немесе жанама түрде алынуын қамтамасыз ететін психология әдісінің бірі:
- Тест.
- Референтометрия.
- Әңгімелесу.
- Интроспекция.
- Психоанализ.
$122 Адамдардың коғамдық тарихи іс-әрекетімен жанамаланған, тек адамға ғана тән психикалық бейнелеудің ең жоғарғы сатысы:
- Ойлау.
- Сана.
- Қиял.
- Иллюзия.
- Галлюцинация.
$123 Ағымдағы бір ғана міндеттің жүзеге асуына бағытталған, іс-әрекеттің салыстырмалы түрде аяқталған элементтері:
- Әрекет.
- Қылықтар.
- Қозғалыс.
- Актілер.
- Бағдар.
$124 Танымдық қажеттіліктің көрініс берумен байланысты, жағымды эмоцияларға толы, тек тұлға бағыттылығының бір түрі:
- Қызығу.
- Қызығушылық.
- Білуге құмарлық.
- Таным.
- Ұмтылушылық.
$125 Инстинкті құмарлықтардың жеке тұлғаның белсенділігінің қайнар көзі және сананың рөлін жете бағаламаған психологиядағы бағыт:
- Бихевиоризм.
- Фрейдизм.
- Гештальт.
- Когнитивті.
- Интроспекция.
$126 0қыту мен төрбиенің заңцылықтарын эерттейтін психологияның колданбалы саласы:
- Жас ерекшелік психологиясы.
- Балалар психологиясы.
- Педагогикалық психология.
- Әлеуметтік.
- Психоанализ.
$127 Қысқа стандартталған зерттеумен катысты психологияның әдісі:
- Анкета.
- Тест.
- Рефентометрия.
- Қызмет нәтижесін зерттеу.
- Генетикалық.
$128 Мидың обьективті шындықты бейнелейтін касиеті:
- Сана.
- Ойлау.
- Психика.
- Рефлексия.
- Инстинкт.
$129 Нақты қажеттілікті қанағаттандырумен байланысты іс-әрекетке итермелеуші күш:
- Қызығу.
- Мотив.
- Мақсатқа ұмтьлушылық.
- Шешімділік.
- Қажеттілік.
$130 Тіршілік етудің нақты жағдайынан тәуелділігі мен қажеттіліктің күйіне байланысты адам белсенділігінің негізгі себебі бұл:
- Қажеттілік.
- Қызығу.
- Әлеуметтену.
- Интуиция.
- Конформность.
$131 Психикалык, процестерге жататындар:
- Түйсіну.
- Көңіл- күй.
- Темперамент.
- Мінез.
- Стресс.
$132 Психикалық қалыпқа жататындар:
- Түйсіну.
- Көңіл-күй.
- Темперамент.
- Мінез.
- Қиял.
$133 Жеке тұлғаның құрылымын құрайтын:
- Бағыттылық.
- Психикалық процестер.
- Психикалық саналар.
- Психикалық қасиеттер.
- Әдеттер.
$134 Өткен төжірибенің сезім, ой күйзеліс түрінде айкындалуы:
- Ес.
- Иллюзия.
- Қабылдау.
- Ойлау.
- Қиял.
$135 Қоршаған ортадағы заттар мен құбылыстардың жеке касиеттерінің бейнеленуі:
- Ес.
- Түйсік
- Қабылдау.
- Ойлау.
- Қиял.
$136 3аттар мен құбылыстардың жиынтық қасиеттерінің көрінісі:
- Ес.
- Иллюзия.
- Қабылдау.
- Ойлау.
- Қиял.
$137 3аттар мен құбылыстардың тікелей сезім органдарына әсер ете отыра бейнеленуі:
- Ес.
- Түйсіну
- Қабылдау.
- Ойлау.
- Қиял.
$138 Жаңа бейнелермен ойлардың бейнеленуі:
- Ес.
- Иллюзия.
- Қабылдау.
- Ойлау.
- Қиял.
$139 Адамның өз мінез-көріністерін әдейі, жүйелі және максатгы түрде қабылдауы:
- Эксперимент.
- Бақылау.
- Сұрау.
- Анкета.
- Іс-әрекет нәтижесін талдау.
$140 Стандартталған сұрақтар мен тапсырмаларды пайдалана отырып, белгілі маңызды қасиеттерді анықтайтын психологиялық әдіс:
- Әңгіме.
- Анкета.
- Тест.
- Психоанализ.
- Референтометрия.
$141 3ерттеуші мен зерттелушінің тікелей қарым-қатынасы процесінде мәліметтерді алуды сипаттайтын әдіс:
- Бақылау.
- Анкета.
- Әңгіме.
- Тест.
- Эксперимент.
$142 Субьекгивті психикалык, қүбылыстар жайында пікір алумен қатысты және мінез-кұлық көріністерін есепке алатын психологияның әдісі:
- Бақылау.
- Эксперимент.
- Әңгіме.
- Социометрия.
- Референтометрия.
$143 Тұтастай жеке тұлғаны немесе қандай да бір психикалық процесті бағалау әрекеті жасалынатын стандартталған психологиялық сынақ әдісі:
- Әңгіме.
- Тест.
- Эксперимент.
- Анкета.
- Социометрия.
$144 Әдеби, ғылыми публицистикалық мәтіндер сипаттамаларының негізінде адамның психологиялық сипаттамаларын анықтауға жағдай жасайтын, психикалык іс-әрекет өнімдерін талдау әдісінің бір түрі:
- Анкета.
- Графология.
- Контент-анализ.
- Психоанализ.
- Іс-өрекет өнімдерін талдау.
$145 Тұңғыш эксперименталды психологиялық лабораторияның негізін қалаған ғалым:
- Бехтерев.
- Вундт.
- Сеченов.
- Павлов.
- Торндайк.
$146 Психологиядағы өзін-өзі бақылау әдісі:
- Бақылау.
- Референтометрия.
- Интроспекция.
- Социометрия.
- Рефлексия.
$147 Таным процестері психологиядағы ағымның негізгі зерттеу нысаны:
- Ассоциативті психологияның.
- Когнитивті психологияның.
- Салыстырмалы психологияның.
- Педагогикалық психологияның.
- Балалар психологиясының.
$148 Ассоциативті психологияның зерттеу нысаны:
- Санасыздық.
- Сана.
- Санадан тыс.
- Ассоциациялар.
- Эмоциялар.
$149 Психологиядағы психоаналитикалық бағыттың негізін қалаушы:
- Бехтерев.
- Вундт.
- Фрейд.
- Выготский.
- Леонтьев.
$150 Психиканың біртұтас құрылымы қай ағымның зерттеу пәні:
- Бихевиоризмнің.
- Психоанализдің.
- Когнитивтік психологияның.
- Гештальт психологияның.
- Ассоциативті психологияның.
$151 Ырықты зейіннің дамуына қажет жағдайлар:
- Іс- әрекетті жүзеге асыру борышы мен міндетін сезіну.
- Тітіркендіргіштердің әрекетінің басталуы мен аякталуы.
- Заттардың козғалмалылығы.
- Тітіркендіргіш жаңалығы, күші, қарама- карсылығы.
- Тітіркендіргіштер арасындағы қарама- карсылығы.
$152 Ырықты зейінді туғызатын және бекітетін ықпалдар:
- Тітіркендіргіштердің карама- қарсылығы.
- Тітіркендіргіштердің ерекшелігі.
- Ішкі есеп формасында ағымдағы іс-әрекет нәтижелерін түсіну.
- Жұмыстың өдеттегі жағдайлары.
- Қызығудың тұрақтылығы.
$153 Лимонды көрген кезде көп адамдарда сілекейі бөлініп ащы дәмі сезіледі:
- Сенсибилизация.
- Синестезия.
- Адаптация.
- Сезімталдықтың төмен табалдырығымен байланысты.
- Сезімталдықтың жоғары табалдырығымен байланысты.
$154 Музыкант 18 дыбыс танып ажырататын болса кәдімгі адамдар дыбыстың 12тон айырмашылығын естиді
- Сенсибилизация.
- Синестезия.
- Адаптация.
- Сезімталдықтың төмен табалдырығымен байланысты.
- Сезімталдықтың жоғары табалдырығымен байланысты.
$155 Адам алғаш рет қатты линзалы көз өйнек кигенде ыңгайсыз болып кедергі жасайды, бірақ бірте-бірте оған үйреніп сезінбейтін болады:
- Сенсибилизация.
- Синестезия.
- Адаптация.
- Сезімталдықтың төмен табалдырығымен байланысты.
- Сезімталдықтың жоғары табалдырығымен байланысты.
$156 Әдетте адамдар кемпірқосақтың 7 түсін ғана ажырататын болса, кытайлық окушылар арнайы жаттығулардың нәтижесінде кемпірқосақтың 30 дан астам түсін айыра біледі:
- Сенсибилизация.
- Синестезия.
- Адаптация.
- Сезімталдықтың төмен табалдырығымен байланысты.
- Сезімталдықтың жоғары табалдырығымен байланысты.
$157 Неліктен жүргізушілер машиналарының мандайшасында ілулі тұрған ойыншықтарға назар аудара қоймайды:
- Сенсибилизация.
- Синестезия.
- Адаптация.
- Сезімталдықтың төмен табалдырығымен байланысты.
- Сезімталдықтың жоғары табалдырығымен байланысты.
$158 Сана айқындалады:
- Адамзат дамуының қоғамдық-тарихи сипатымен.
- Таптық бағыттылықтың өзгеруімен.
- Формациялардың ауысуымен.
- Табиғатпен.
- Мәдениетпен.
$159 Алдын-ала ойланбаған белгілі әрекеттерді орындауга қабілеттілік:
- Әдет.
- Іскерлік.
- Дағды.
- Талант.
- Данышпандық.
$160 Сана дегеніміз:
- Рефлексияға қабілеттілік.
- Болмысты психикалық бейнелеудің жоғарғы деңгейі қоғамдық тарихи дамудың жемісі.
- Субъектінің сезімдік және ақыл-ойлық бейнелерінің жиынтығы.
- Қоршаған ортадағы өзгерістерге пара-пар жауап беру қабілеттілігі.
- Психиканың көп функционалды жүйесі.
$161 Естің эксперименталды теориясының авторы, "мағынасыз буындар" әдісін қолданған және "ұмыту қисығын" анықтаған:
- Рибо.
- Эббингауз.
- Селье.
- Фрейд.
- Бине.
$162 Ес процесінің қайта дамуы теориясының авторы:
- Рибо.
- Эббингауз.
- Селье.
- Фрейд.
- Бине.
$163 Балалық шақта қоршаған орта шындығын игеру процесі жүретін іс - әрскст түрі:
- Оқу.
- Еңбек.
- Ойын.
- Өнімділік.
- Қарым – қатынас.
$164 Доминанта ілімін негіздеген:
- Сеченов.
- Ухтомский.
- Теплов.
- Бехтерев.
- Мерлин.
$166 Күшті әрекетшіл қиял-ұлы ақылға тиісті деген Ж.Д.Ушинскийдің сөздерін қалай түсінуге болады:
- қиялдың мәні.
- ойлау мен қиялдың өзара байланысы .
- қиялды дамытудың қажеттілігі .
- қиялдың белсенді сипаты .
- іс-әрекет ыкпалында.
$167 Адамды билеп алған эмоцияларға байланысты қиял бейнелері аяқ астынан жасалынатын қиялдың түрін анықтаңдар:
- Қайта жасау.
- Еріксіз.
- Шығармашылық.
- Ерікті.
- Галлюцинация.
$168 Неліктен адам бетіне жұққан шаң- тозаңды сезінбейді:
- Сенсибилизация.
- Синестезия.
- Адаптация.
- Сезімталдықтың төмен табалдырығымен байланысты.
- Сезімталдықтың жоғары табалдырығымен байланысты.
$169 Кей сәттерде адамдар әлдебір дауыстарды естігенде оның дәмін сезінгендей болады:
- Сенсибилизация.
- Синестезия.
- Адаптация.
- Сезімталдықтың төмен табалдырығымен байланысты.
- Сезімталдықтың жоғары табалдырығымен байланысты.
$170 Мына бейнелерді жасауда: су перісі, Кентавр қиялдың жасалу жолдарының кайсысы пайдаланылған
- Агглютинация (желімдеу).
- Гипербола (әсірелеу).
- Нактылау.
- Акцент жасау.
- Типтік бейне жасау.
$171 Мына бейнелерді жасауда: сфинкс, айдаһар қиялдың жасалу жолдарының қайсысы пайдаланылған:
- Агглютинация (желімдеу).
- Гипербола (әсірелеу).
- Нактылау.
- Акцент жасау.
- Типтік бейне жасау.
$172 Алынған мәліметті өзгертілген түрде өңдеу:
- Қиялға.
- Ойлауға.
- Еске.
- Қабылдауға.
- Түйсіктерге тән.
$173 3аттар мен құбылыстарды олардың касиеттері мен бөліктерінің жиынтығы түрінде бейнелеу:
- Қиялға.
- Ойлауға.
- Еске.
- Қабылдауға.
- Түйсіктерге тән.
$174 Экологиялық ластанған аймактың тұрғыны, табиғаты жаңа жерге келгенде басы айналып, ауырғанын сезінеді:
- Сенсибилизация.
- Синестезия.
+ Адаптация.
- Сезімталдықтың төмен табалдырығымен байланысты.
- Сезімталдықтың жоғары табалдырығымен байланысты.
$175 Иогамен айналысушылар жалаң аяк, лезвия шегенің үстінде жүрген кезде ауырсынбайды, ал жылы аймақтың тұрғындары аязға шыдай алмайды:
- Сенсибилизация.
- Синестезия.
- Адаптация.
- Сезімталдықтың төмен табалдырығымен байланысты.
- Сезімталдықтың жоғары табалдырығымен байланысты.
$176 Адам тындап отырғанда неге көзін жұмыңқырап отырады:
- Сенсибилизация.
- Синестезия.
- Адаптация.
- Сезімталдықтың төмен табалдырығымен байланысты.
- Сезімталдықтың жоғары табалдырығымен байланысты.
$177 Неге адам бөлмедегі сағат соғуын байқамайды:
- Сенсибилизация.
- Синестезия.
- Адаптация.
- Сезімталдықтың төмен табалдырығымен байланысты.
- Сезімталдықтың жоғары табалдырығымен байланысты.
$178 Адам ыстық шәй ішкенде қант салады, шәй суығаннан соң дәмі өте тәтті болады:
- Сенсибилизация.
- Синестезия.
- Адаптация.
- Сезімталдықтың төмен табалдырығымен байланысты.
- Сезімталдықтың жоғары табалдырығымен байланысты.
$179 Түйсіктерге төн қасиет:
- Жеке қасиеттердің бейнеленуі.
- Міндетті түрде бірнеше анализаторлардың байланыстылығы қажет.
- Қарама- қарсы белсенділік кажет.
- Психикалық әрекеттердің арнайы жүйесі, оқыту мен тәжірибені меңгеруді талап етеді.
- Қабілет өмір сүру барысында калыптасады.
$180 Қабылдауға тән қасиет:
- Жеке қасиеттердің бейнеленуі.
- Туа пайда болады.
- Ойлауға байланысты үрдіс.
- Қиялға байланысты үрдіс.
- Қабылдау, естің даму деңгейіне байланысты.
$181 Қандай психикалық процесс заттардың жеке қасиеттерін бейнелейді:
- Қиял.
- Ойлау.
- Ес.
- Қабылдау.
- Түйсік.
$182 Бұрынғы қабылданған заттар мен құбылыстардың сақталынған төжірибесін сезімдер, ойлар мен образдар аркылы бейнелеу:
- Қиялға.
- Ойлауға.
- Еске.
- Қабылдауға.
- Түйсіктерге тән.
- Фрейдизм.
$183 Есте сақтауда бекіту маңызды роль аткарады, акпараттың ұзақ, сақталуына стимулдың күші әсер стеді:
- Психоанализ.
- Гештальт.
- Ассоцианизм.
- Бихевиоризм.
- Фрейдизм.
$184 Есте сақтау мен еске түсіруде әдетте материал кездейсоқ элементтер жиынтығы емес, тұтастай құрылым ретінде көрінеді:
- Психоанализде.
- Гештальтта.
- Ассоциативтікте.
- Бихевиоризмде.
- Фрейдизмде.
$185 Ес дегеніміз іргелестік, ұқсастық қысқа мерзімділігі мен кеңістіктегі жақындығы бойынша анағұрлым тұрақты байланыстардың күрделі жүйесі:
- Психоанализде.
- Гештальтта.
- Ассоциативтікте.
- Бихевиоризмде.
- Фрейдизмде.
$186 Егер адам бірнөрсені ұмытса (мәселен хатты жәшікке тастауды), адамның санасынан, тыс жасырын мотивті іздеңіз:
- Психоанализде.
- Гештальтта.
- Іс- әрекет теориясында.
- Бихевиоризмде.
- Фрейдизмде.
$187 Кімнің көзкарасы бойынша психология адам санасын зерттейтін ғылым:
- Выготский.
- Вундт.
- Фрейд.
- Леонтьев.
- Рубинштейн.
$188 Табиғаттың барлық объектілерін жанды дейтін қияли түсінік:
- Анимизм.
- Монизм.
- Идеализм.
- Дуализм.
- Панпсихизм.
$189 Ым-ишарат, мимика, пантомимика арқылы сөз жүзіндегі емес қарым-қатынас жасау.
- Вербалды емес қарым-қатынас.
- Вербалды қарым-қатынас.
- Қарым-қатынас барьері.
- Қоғамдық пікір.
- Дипломатия.
$190 Тұңғыш эксперименталды психологиялық лабораторияның негізін қалаған ғалым:
- Бехтерев.
- Вундт.
- Сеченов.
- Павлов.
- Торндайк.
$191 Психологиядағы өзін-өзі бақылау әдісі:
- Бақылау.
- Референтометрия.
- Интроспекция.
- Социометрия.
- Рефлексия.
$192 Мына мысалда қиялдың жасалу жолдарының қандай тәсілдері қолданылған: "бұлбұл сайрайды, сен-жауыз деп, қарақшы аңға ұқсап ақырады, оның ақырғанынан барлық масаты шөптер жаншылып, хош иісті гүлдер шашырайды":
- Агглютинация.
- Гипербола.
- Нақтылау.
- Акцент жасау.
- Типтік образдар жасау.
$193 Бұрын қабылданғанды өзгертіп бейнелеу:
- Қиялға.
- Ойлауға.
- Еске.
- Қабылдауға.
- Түйсіктерге тән.
$194 Санада мәліметті жинақтау және сақтау:
- Қиялға.
- Ойлауға.
- Еске.
- Қабылдауға.
- Түйсіктерге тән.
$195 Бұрынғы білімдерді жаңа тұрғыдан көрсету, бұрын қабылданылмаған жаңа заттарды жасау
- Қиялға.
- Ойлауға.
- Еске.
- Қабылдауға.
- Түйсіктерге тән.
$196 Тұңғыш рет халықтардың этникалық ерекшеліктерін жеке тұлғалық ерекшеліктердің негізі ретінде ғылыми тұрғыда негіздеген қазақ ғалымы:
- Абай.
- Ы.Алтынсарин.
- Ш.Уалиханов.
- Шәкәрім.
- А.Байтұрсынов.
$197 Мына мысалда қиялдың жасалу жолдарының қандай тәсілдері қолданылған: "бұлбұл сайрайды, сен-жауыз деп, қарақшы аңға ұқсап ақырады, оның ақырғанынан барлық масаты шөптер жаншылып, хош иісті гүлдер шашырайды":
- Агглютинация.
- Гипербола.
- Нақтылау.
- Акцент жасау.
- Типтік образдар жасау.
$198 Шағын топтың жоғарғы сандық шегі:
- 5-7 адам.
- 9-12 адам.
- 20-30 адам.
- 40-50 адам.
- 50 адамнан аса.
$199 Топтағы жетекші рөлі:
- Топ әрекетіне жауапкершілік.
- Тәртіп бұзушыларға жаза қолдану.
- Топ ішіндегі іс-әрекет пен өзара қарым-қатынасын үйлестіру.
- Топ мүшелерінің арасында міндеттерін бөліп беру.
- Топтың басқа мүшелерімен көзқарас бірлігі.
$200 Қиял бейнелері адамды коршаған болмыспен еш байланыссыз қиял-ғажайыптық құбылыстар негізінде жасалынатын қиялдың түрін анықтандар
- Қайта жасау.
- Еріксіз.
- Шығармашылық.
- Ерікті.
- Галлюцинация.
Педагогикадағы тәрбие - алдын-ала ниеттелген және арнайы ұйымдастырылған педагогикалық процесс
Медициналық психологияның даму тарихы
Медициналық психологияның қалыптасу тарихы туралы
Медициналық психологияның қалыптасу тарихы жайлы
Медициналық психологияны қалыптасу тарихы
Медициналық психологияның қалыптасу тарихы
Медицина психологиясының қалыптасу тарихы
Мінез бен темпераменттің өзара байланысы
Қажетті қорғану шегінен асып кеткендік
Аналар темекiге қарсы
Психикалық-жүйке аурулары
Психикалық дамуы тежелген балалардың шығармашылық қиялын дамытуда үйірме жұмыстарын ұйымдастыру
Баланың психикалық дамуының тежелуі
Дүние заттары мен құбылыстарының әсерінен сезім мүшелерімізде алғашқы туындайтын психикалық құбылыс
Психогенді психикалық ауытқушылықтар
Бала дамуындағы психикалық тежелуге әкеп соғатын факторлар
Психикалық саулық