Психологияның негізгі психологиялық принциптері
1-2 рубежка
1- нұсқа
1.Тұңғыш психологиялық лабораторияның негізін қалаған :
а) Бехтерев.
б) Фрейд.
в) Вундт.
г) Выготский.
д) Ушинский.
2. Қазіргі психологиялық, зерттеулерде қай әдіс негізгі және маңыздырақ деп саналады:
а) генетикалық.
б) референтометрия .
в) эксперимент .
г) тест .
д) әңгіме.
3.Табиғаттың барлық объектілерін жанды дейтін қияли түсінік:
а) анимизм.
б) монизм.
в) идеализм.
г) дуализм.
д) панпсихизм.
4.Темпераментті алғаш рет сипаттаған:
а) Аристотель.
б) Платон.
в) Гиппократ.
г) Кречмер.
д) Павлов.
5.Төл тіліміздегі психология оқулығының авторы кім:
а) Мұқанов.
б) Алтынсарин.
в) Аймауытов.
г) Абай.
д) Жарықбаев.
6.Түс көру деген не:
а) шындыктың санадан тыс бейнеленуі .
б) қиялдың пассивті түрі .
в) гипнозға берілушіліктің жоғары нәтижесі .
г) галлюцинацияның ерекше түрі .
д) қиялдың активті түрі.
7.Сана айқындалады:
а) адамзат дамуының қоғамдық-тарихи сипатымен .
б) таптық бағыттылықтың өзгеруімен .
в) формациялардың ауысуымен .
г) табиғатпен.
д)мәдениетпен.
8.Зейіннің бір сәтте бірнеше объектілерді қамтып алу қасиеті:
а) концентрация .
б) көлемі .
в) тұрақтылығы.
г) ауысуы .
д) бөлінуі.
9.Мінездің көріністері көбінесе шарттыланады :
а) дамудағы акселерация .
б) госпитализм құбылысымен .
в) қоршаған ортаның әсері .
г) сензитивтілікпен .
д) сенсибилизациямен.
10.Психика дегеніміз :
а) қоршаған ортадан шындьқтың мида бейнеленуі іс-әрекеті.
б) жүйке жүйесінің физиологиялық қызметі.
в) мидың рефлекторлық, іс-әрекеті.
г) бас ми материясының субстраты.
д) бақылаудың, жанның көрінісі.
11.Бір объектіні екіншісінен гөрі ерекше бөліп алу қабылдаудың кандай қасиетімен байланысты:
а) заттылығы.
б) құрылымы.
в) тұтастығы.
г) тұрақтылығы .
д) таңдамалығы.
12.Қандайда бір әрекетті орындаудағы табиғи алғы шарттар:
а) ерікгі мінез.
б) талант.
в) дарындылық.
г) нышандар.
д) қабілеттер.
13.Тұлға аралық қарым - қатынас кезінде жетекшіге (лидерге) сөзсіз бағыну стилі:
а) либеральды .
б) авторитарлы .
в) демократиялық.
г) қол астына алу.
д) конфронтация.
14.Әрекетті игеру максатында оны саналы түрде қайталау:
а) әдет:
б) жаттығу.
в) іскерлік.
г) дағды.
д) бағдарлаушылық әрекет.
15.Жеке тұлғаның туа біткен ерекшеліктеріне не жатады:
а) темперамент.
б) қабілеттер.
в) мінез.
г) ec.
д) зейінділік.
16.Қабылдаудың кандай қасиетіне байланысты біз мәтінді оқығанда қателіктерді байқаймыз:
а) заттылық.
б) тұтастық.
в) тұрақтылық.
г) апперцепция.
д) тандамалылық.
17.Қабылдаудың адамның жалпы психикалық тұрмысы мен өткен тәжірибесінің мазмұнына байланыстылығ не деп аталады :
а) қиял.
б) галлюцинация.
в) иллюзия.
г) апперцепция.
д) синестезия.
18.Сыртқы әрекеттің ішкіге айналуы:
а) интериоризация.
б) эстериоризация.
в) әлеуметтену.
г) тұқым қуалаушылық.
д) өнімді іс - әрекет.
19.Қызбалық және асығыстықты сипаттайтын темперамент типі:
а) меланхолик.
б) холерик.
в) сангвиник.
г) флегматик.
д) флегмахалик.
20.Болашақта саналы түрде қалауға байланысты қиялдың түрі қалай аталады:
а) елестер.
б) арман.
в) фантазия.
г) ұйқы.
д) сағым.
21.Төменде келтірілген қасиеттердің кайсысы адамды тұлға ретінде сипаттайды:
а) эмоциялы.
б) қызбалық.
в) ұқыптылық.
г) ұяңдық.
д) ұялшақтық.
22.Индивитің өмірге келгеннен өліміне дейінгі даму процесі:
а) филогенез .
б) онтогенез .
в) эволюция.
г) акселерация .
д) эмансипация деп аталады.
23.Өзара байланысты емес касиеттерді "желімдеу" аркылы пайда болған жаңа бейнелерді жасау тәсілі:
а) гипербола.
б) типтік бейнелер жасау.
в) акцент жасау.
г) агглютинация.
д) схематизация.
24.3аттар мен құбылыстардың жалпы және маңызды белгілері бойынша ойша біріктіруге байланысты ой операциясы қалай аталады:
а) айналу.
б) синтез.
в) теңестіру.
г) жалпылау.
д) абстракция.
25.Психикалық процесс – бұл ...
а) Индивиттің тұрақты ерекшеліктері және қабілеттері.
б) Сыртқы дүние заттары мен құбылыстардың мидағы бейнелері.
в) Жеке адамдардың қасиеттері.
г) Іс - әрекет барысында көрінетін жеке адамның қасиеті.
д) Қарым – қатынас барысында көрінетін қасиеттер.
26.Сценарист театр үшін пьеса жазды. Осы жағдайда сөйлеудің қандай түрі туралы айтуга болады:
а) диалогты.
б) монолог.
в) жазбаша.
г) іштей.
д) ауызша.
27.Алғашқы рет темпераменттің физиологиялық негіздерін ғылыми түрде кім негіздеген:
а) Небылицын.
б) Гиппократ.
в) Леонтьев.
г) Выготский.
д) Павлов.
28.Психология ғылымының дамуы неше кезеңнен тұрады:
а) 3 .
б) 4.
в) 2 .
г) 5.
д) 6 .
29.Психология өз алдында дербес гылым болып қашан қалыптасты:
а) б.э.д.
б) 3 ғасырда.
в) 17 ғасырда.
г) 19 ғасырда.
д) 20 ғасырда.
30.Жан туралы алғаш трактатты кім жазды:
а) Платон.
б) Демокрит.
в) Гиппократ.
г) Сократ.
д) Аристотель.
31.Кім орта ғасырда жанның мәні және оны тәрбиелеу туралы жан-жак.ты қарастырды, "Әлемнің екінші ұстазы" аталды:
а) Аквинский.
б) Бокачко.
в) Ибн Сина.
г) Аль-Фараби.
д) Декарт.
32.Психологиялык. әдістердің ішіндегі ең көнесі:
а) социометрия
б) тест.
в) анкета.
г) бақылау.
д) эксперимент.
33.Социометрия әдісінің негізін салған кім:
а) Выготский.
б) Леонтьев.
в) Бине.
г) Морено.
д)Теплов.
34.Қазіргі таңда психология ғылымының қанша саласы бар:
а) 5.
б) 7.
в) 10.
г) 12.
д) 15 тен аса.
35.3аттардың бөлшектерінен кұбылыстар мен заттардың мәні
туралы елес алуга мүмкіндік беретін ой операциясы:
а) анализ.
б) синтез.
в) салыстыру.
г) классификация.
д) абстракция.
36.Таным іс - әрекетінің алғашқы сатысы:
а) ойлау.
б) қиял.
в) түйсіктер.
г) қабылдау.
д) ес.
37.Адам санасының пайда болуында шешуші жағдай:
а) еңбек.
б) қоршаған орта.
в) жалпы көзқарас.
г) бас ми.
д) қарым-қатынас жасау.
38.Өткен өмірінде болган оқиғаларды есіне түсіре алмау құбылысы:
а) амнезия.
б) конфабуляция.
в) реминисценция.
г) мнемоника.
д) агнозия.
39.Психологияның негізгі психологиялық принциптері. Артығын алып таста:
а) Детерминизм принципі,
б) Сана мен іс- әрекет принципі,
в) Психологияның даму принципі,
г) Ойын принципі.
д)Жеке бағыт принципі.
40.Санадағы аса қатты жарық жылылық сезімін туғызады, қараңғылық салқындықты түйсінгін тудырады. Бұл құбылыс қалай аталады:
а) синестезия.
б) сенсибилизация.
в) адалтация.
г) конфабуляция.
д) рсминисценция.
41.Төмендегі сапалардың кайсысы тұлғаны жеке адам ретінде сипаттайды:
а) эмоцияга берілгіштік.
б) ерік.
в) ұқыптылық.
г) ұялшақтық.
д) қызбалық.
42.Табиғат әсемдігіне тандану ол :
а) интелекгуалды сезімдердің .
б) эстетикалык сезімдердің .
в) адамгершілік сезімдердің .
г) практикалык, сезімдердің .
д) эмоциялардың.
43.Қоғам дамуындағы прогресті іске асыратын кандай психикалык. процестің көмегімен жасалынады:
а) қиял.
б) ойлау.
в) ес.
г) түйсіктер.
д) конформдық.
44.Адам ойының түрлі формаларын есте қалдыра алу қабілеті ... .
а) Сөздік - логикалық ес.
б) Бейнелік.
в) эмоциялық.
г) Механикалық.
д) Оперативтік
45.Үжым туралы ілімнің негізін салушылардың бірі:
а) Макаренко.
б) Руссо.
в) Выготский.
г) Эльконин.
д) Рубинштейн.
46.Шынайы объектің сапасын жоғарылату киялдың қай тәсілі негізінде жүзеге асырылады:
а) гиперболизация.
б) типизация.
в) түйсіну.
г) агглютинация.
д) схематизация.
47.Инстинктілік мінез-құлық негізінен:
а) шыбын-шіркейлерде.
б) балықтарда.
в) рептилияларда.
г) сүт қоректілерде.
д) жануарларда басым.
48.Қазақстандағы бірінші психологиялық оқулықтың авторы:
а) Аль – Фараби.
б) Aбай.
в) Аймауытов.
г) Шоқан.
д) Жарықбаев.
49.Көне заман ойшылдарының қайсысы тұңғыш рет жан проблемасын кең түрде материалистік негізде қарастырды:
а) Аристотель.
б) Платон.
в) Дсмокрит.
г) Сократ.
д) Пифагор.
50.Ресейдегі алғашқы психологиялык, лабораторияның негізін салған кім:
а) Бехтерев.
б) Выготский.
в) Ушинский.
г) Ланги.
д) Ломоносов.
51.Бірінші психологиялық лаборатория қай жылы ашылды:
а) 1871.
б)1889.
в) 1879.
г) 1875.
д)1900.
52.Қандай да бір іс - әрекетті орындау мүмкіндігі немен қамтамасыз етіледі:
а) ерікті мінезбен.
б) дарындылықпен.
в) данышпандьшықпен.
г) нышандармен.
д) қабілеттермен.
53.“Ми рефлексі” кітабының авторы:
а) Сеченов И.М.
б) Павлов И.Н.
в) Вертгеймер М.
г) Гальперин П.Я.
д) Ананьев Б. Т.
54.Іс-әрекеттің негізгі түрлерін белгіле:
а) Әдет, мінез- құлық.
б) Ойын, оқу, еңбек.
в) Дағды, әрекет.
г) Білім , іскерлік, дағды.
д) Іскерлік, ойлау, әдет, еңбек.
55.Екінші сигнал жүйесіне жатады:
а) Түйсік.
б) Қабылдау.
в) Ойлау.
г) Сөйлеу.
д) Темперамент.
56.Ғалымдардың ішінде психоанализ әдістерінің негізін кім салған:
а) Морено.
б) Вундт.
в) Фрейд.
г) Выготский
д) Леонтьев.
57.Бас ми рефлекстері екі топқа бөлінеді:
а)Уақытша және тұрақты.
б) Шартты және шартсыз.
в) Психикалық және физиологиялық.
г) Иррадиациялық және концентрациялық.
д) Қозу және тежеу.
58.Баска адамдармен байланыска жеңіл енетін адам қалай аталады:
а) интроверт.
б) экстраверт.
в) гетероверт.
г) гиповерт.
д) нормостеник.
59.Айналасындағы адамдармен қарым - катынас процесіне түсуде қиналатын адам қалай аталады:
а) интроверт.
б) экстраверт.
в) гетероверт.
г) гиповерт.
д) нормостеник.
60.Қоршаған ортадағы құбылыстар мен заттар туралы тұтастай елес тууын қамтамасыз ететін психикалық процесі
а) түйсікгер .
б) қабылдау .
в) ойлау.
г) қиял.
д) ес.
2- нұсқа
1.Қоршаған ортадағы құбылыстар мен затгар жайындағы мәліметтерді сақтауды қамтамасыз ететін психикалық процесі:
а) түйсіктер.
б) қабылдау.
в) ойлау.
г) қиял.
д) ес
2.Бұрын қабылдау негізінде жаңа бейнелер жасауды қамтамасыз ететін психикалық процесі:
а) түйсіктер.
б) қабылдау.
в) ойлау.
г) қиял.
д) ес.
3.Кейбір адамдарда музыка дыбыстарының әсері белгілі бір түйсіктерді (ақ, қызыл) елестетін процесі :
а) сенсибилизация.
б) синестезия.
в) бейімделу.
г) интериоризация.
д) экстериоризация.
4.Дыбысты ести отырыл музыканттың айыру кабілеттілігі камтамасыз етіледі (мысалы "до" жөне "до - диез"):
а) синестезия кұбылысымен..
б) сенсибилизациямен.
в) жүйкенің қозғыштығымен.
г) адаптация арқылы.
д) сезгіштіктің абсолютті табалдырығы.
5.Үміт пен идеалға көңіл қалу қалай аталады:
а) конформизм.
б) фрустрация.
в) депрессия.
г) апатия.
д) агнозия.
6.Жоғарғы нерв іс - әрекеттері теориясының негізін салушы:
а) И.П. Павлов.
б) В. Д. Теплов.
в) С.В. Небылицын.
г) И.М.Сеченов.
д) В.М.Бехтерев.
7.Б.Г.Ананьев бойынша әдістер классификациясы :
1) Эмпирикалық берілулер әдісі
2) Негізгі әдістер,
3) Ұйымдастырушылық әдістер,
4) Берілулерді сандық және сапалық талдау әдістері,
5) Интерпретациялық әдістер,
6) Интраспективті әдістер. Дұрысын белгіле.
а) 1,2,5,6.
б)1,3,4.
в)2,3,4,6.
г) 1,3,4,5.
д)1,2,4,6.
8.Зерттелген объектіге зейінін шоғырландыра алмау кабілеті шартталынады:
а) стреспен
б) алаңғасарлықен
в) ырықсыз зейінмен
г) үйреншікті зейінмен
д) қабылдаудың тандамалылығымен
9.Әсершілдік пен тез ренжігіштікпен сипатталатын темперамент типі :
а) меланхолик.
б) холерик.
в) сангвиник.
г) флегматик.
д) флегмахолик.
10.Басқалардың қолынан келмейтін деңгейде творчестволық іс - әрекетті орындауға мүмкіндік беретін жеке тұлғалық сапа?
а) қабілеттілік.
б) дарындылық.
в) данышпандық
г) сензитивтілік.
д) сенсибилизация.
11.Жауап беру реакциясы баяу жүретін темперамент типі :
а) меланхолик.
б) холерик.
в) сангвиник.
г) флегматик.
д) флегмахолик.
12.Жеке тұлганы калыптастыратын процесс:
а) іс - әрекет.
б) тәрбие.
в) окыту.
г) ерік сапаларының дамуы.
д)сенсибилизация.
13.Өзгерген қоршаған орта жағдайына тез бейімделуімен сипатталатын темперамент типі:
а) меланхолик.
б) холерик.
в) сангвиник.
г) флегматик.
д) флегмахолик.
14.Сана дегеніміз:
а) Рефлексияға қабілеттілік.
б) болмысты психикалық бейнелеудің жоғарғы деңгейі, қоғамдық тарихи дамудың жемісі.
в) субъектінің сезімдік және ақыл-ойлық бейнелерінің жиынтығы.
г) қоршаған ортадағы өзгерістерге пара-пар жауап беру қабілеттілігі.
д) психиканың көп функционалды жүйесі.
15.Балалық шақта қоршаған орта шындығын игеру процесі жүретін іс - әрекет түрі:
а) оқу.
б) еңбек.
в) ойын.
г) өнімділік.
д) қарым – қатынас.
16.Жаттығу процесінде қалыптасатын автоматтандырылған әрекет :
а) дағды.
б) іскерлік.
в) әдст.
г) абстиненция.
д) конфоризм.
17.Алдын-ала ойланбаған белгілі әрекеттерді орындауга қабілеттілік:
а) әдет.
б) іскерлік.
в) дағды.
г) талант.
д) данышпандық.
18.Қажеттілікке айналған кейбір іс-әрекеттерді орындауға бағытталған санадан тыс әрекеттер -
а) әдет.
б) іскерлік.
в) дағды.
г) талант.
д) данышпандық.
19.Сезім мүшелеріне тікелей әсер студе кұбылыстар мен заттардың жеке қасиеттерінің бейнелену процесі:
а) қабылдау.
б) түйсіктер.
в) ес.
г) ойлау.
д) қиял.
20.Қабылдаудың өткен тәжірибеге тәуелділігі:
а) перцепция.
б) апперцепция.
в) антицилация.
г) тұрақтылығы.
д) заттылық.
21.Тауықтың басып отырған жұмыртқасын алып , орнына тас салса да мерзімді уақыт біткенге дейін отыра береді .бұл :
а) Инстинкт.
б) Дағды.
в) Әдет.
г) Қажеттілік.
д) Интеллект.
22.Көпшілік оқырмандарга арнап жазылған кітап сөйлеудің кандай түрін пайдаланган:
а) сырттай.
б) іштей.
в) диалогтық.
г) жазбаша .
д) ауызша.
23.Нерв клеткаларының бір -бірімен түйіскен жері не деп аталады:
а) Нерв орталығы.
б) Синапс.
в) Дендриттер.
г) Аксондар.
д) Ретикулярлық формация.
24.Қажеттіліктен туындайтын адамның саналы белсенділігі:
а) ес.
б) ойлау.
в) қиял.
г) іс - әрекет.
д) оқу.
25.Қабылдаудың тұрақтылығы және тәуелсіздгі қандай қасиетімен түсіндіріледі?
а) түрақтылығы.
б) заттылығы.
в) таңдамалығы.
г) құрылымы.
д) мағыналылығы.
26.Индивидттің кеңістікте орналасуын анықтауға байланысты түйсіктер:
а)статикалық.
б) кинестетикалық.
в) дистантгық.
г) контактылы.
д)органикалық.
27.Айналасындағылармен қарым- қатынасты және ұжымдык
іс - әрекетті кажетсінуден туындайтын кажеттіліктер:
а) физиологиялық.
б) рухани.
в) органикалық.
г) материалдық.
д) әлеуметтік.
28.Адамның өзіне бағытталған сөйлеу түрі :
а) эгоцентрикалық.
б) сырттай.
в) ауызша.
г) диалогты.
д) жазбаша.
29.Қажеттіліктердің қанағаттануы немесе қанағаттанбауына байланысты қоршаған болмыстың уайым түрінде психикалық бейнеленуі:
а) жоғарғы сезімдер.
б) эмоциялар.
в) сана.
г) санадан тыс.
д) интуиция.
30.Дағдының алмасуын қалай атайды:
а) Индукция.
б) Интерференция.
в) Иррадиация.
г) Интериоризация.
д) Экстериоризация.
31.Стандартты максатталған сұрақтарға жауаптарды тандау арқылы жеке тұлғалык, сипаттары мен білім дәрежесін анықтауга арналған әдіс:
а) анкета.
б) психоанализ.
в) тест.
г) референтометрия.
д) тәжірибе.
32.Психиканың индивидтің жүйке реакцияларының қарқыны, күші жөне жылдамдығынан көрінетін динамикалық ерекшеліктерінің арақатынасы:
а) ұлтгық ерекшеліктері.
б) темперамент.
в) табиғи нышандар.
г) қабілеттер.
д) мінез.
33.Жеке адамның бұрын қабылданған ашық та ұсақ бейнелерді есте қалдыру жөне кайта жаңғырту қабілеті -
а) синестезия.
б) естігенді есте сақтау (есту есі).
в) реминисценция.
г) көргенді есте сақтау (көру есі).
д) эйдетикалық ес.
34.Психология бұл :.
а) Адамның мінез құлқы туралы ғылым.
б) Психикалық процестердің даму және өту заңдылықтары туралы ғылым.
в) Адамның жан дүниесі туралы ғылым.
г) Сана туралы ғылым.
д) Ми әрекеті туралы ғылым..
35.Маймылдың сүйікті тағамы банан жемісін оның қолы жетпейтін жерге іліп қойса , маймыл жемісті алуға қолы жетпейтіндіктен ол жәшіктерді алып бірінің үстіне бірін қойып , бананды алады. Бұл мысал жануарлардаға қай әрекетке сәйкес келеді:
а) Дағды.
б) Инстинкт.
в) Интеллектуалдық қылық - әрекет.
г) Икемділік.
д) Тропизм.
36.Жаңаны іздеуге бағытталған ойлаушының сезімі :
а) интелектуалды сезім.
б) эстетикалық.
в) адамгершілік.
г) практикалық.
д) эмоциялар.
37.Өз-өзін бақылау әдісі :
а) социомстрия.
б) интроспекция.
в) психоанализ.
г) трансактті талдау.
д) референтометрия.
38.Білімге ұмтылу мен мәдениетгі игеруде көрінетін адамға тән ерекше кажеттіліктер:
а) материалдық.
б) әлеуметтік.
в) рухани.
г) органикалық.
д) физиологиялық.
39.Адамның қоғамда өз орнын табуға, қарым-қатынасты дұрыс жасауға, отбасын құру, балаларды тәрбиелеу және т.б. көрінетін ұмтылулары:
а)әлеуметтік кажеттіліктері .
б) органикалық қажеттіліктер.
в) рухани қажеттіліктер .
г) материалдық қажеттіліктер .
д) интеллектілік әрекеттер.
40.Объектінің көлемі, созыңқылы және вибрациясы туралы түйсінулер :
а) органикалық.
б) статикалық.
в) кинестетикалық.
г) дистанттық.
д) тактильді.
41.Тұлғаның қогамдық мәнді сапаларын дамыту мақсатында мақсатты оқыту мен тәрбиелеу барысында танымдық іс - әрекеттің заңдылықтары мен ерекшеліктерін зерттейтін психологияның саласы :
а) педагогикалық психология .
б) әлеуметтік психология .
в) балалар психологиясы .
г) еңбек психологиясы .
д) шығармашылық психология.
42.Заттар мен олардың жеке элементтерінің, белгілерінің арасындағы ұқсастық пен айырмашылықты белгілеу бұл
а) синтез.
б) салыстыру.
в) талдау.
г) жалпылау .
д) абстракция.
43.Түрлі қарым-қатынас процесінде (бизнесте. әріптестік және бәсекелестік, дипломатияда, ұжымдық еңбекте, отбасы өмірінде т.б.) адамдар арасындағы өзара катынас мәселелерін қарастыратын психология ғылымының саласы:
а) балалар психологиясы.
б) еңбек психологиясы.
в) отбасындағы қарым-қатынас психологиясы.
г) қарым-қатынас психологиясы.
д) дін психологиясы.
44."Отбасының ішкі қарым-қатынасының зандылықтарын, отбасындағы біріккен іс-әрекеттегі оның маңызды қажеттіліктерін қанағаттандыруға (балалар тәрбиесі, моральдық сексуалдық жөне материалдық сәттіліктер) бағытталған жоғары сезімдердің көрінуін, сондай-ақ отбасындағы ішкі жанжалдар мен олардың алдын алуды тану мақсатын қоятын психология ғылымының тармағы"
а) дін психологиясы .
б) отбасындағы қарым-қатынас психологиясы.
в) спорт психологиясы .
г) шығармашылық психологиясы.
д) еңбек психологиясы.
45.Жеке тұлғаның екі маңызды типтері: экстраверт пен интроверт туралы теорияның авторы:
а) Юнг.
б) Маслоу.
в) Торндайк.
г) Фрейд.
д) Бине.
46.Құқық жүйесін жүзеге асырумен байланысты психологиялық заңдылықтарды зерттейтін психология саласы:
а) Әскери.
б) Жас ерекшелігі.
в) Салыстырмалы.
г) Әлеуметтік.
д) Заң.
47.Психология салаларының классификациясы негізделеді ... Артығын алып таста:
а) Нақты іс - әрекет.
б) Даму.
в) Адамның қоғамға қатынасы.
г) Адамның әлеуметтік және биологиялық қасиеттері.
д) Теориялық және практикалық маңыздылығы.
48.Психологияның жеке ғылым ретінде дамуына әрекет еткен себептер. Артығын алып таста:
а) Осы ғылым саласына деген қоғамның қажеттілігі.
б) Терминологияның пайда болуы.
в) Психологиялық зерттеу әдістерінің пайда болуы.
г) Мемлекеттің экономикалық жағдайы.
д) Басқа ғылымдер қарамағында психологиялық білімдердің жиналуы.
49.Психологиялық - педагогикалық зертеудің кең тараған әдісі :
а) Бақылау.
б) Ата- анамен жұмыс.
в) Реферат даярлау.
г) Аннотация.
д) Курстық жұмыс.
50.Саңырау жөне нашар есітетін адамдардың психикалық даму ерекшеліктерін зерттейтін психологияның салалары:
а) сурдопсихология.
б) тифлопсихология.
в) психофизика.
г) психометрия.
д) балалар психологиясы.
51.Көзі көрмейтін адамдардың психикасының ерекшеліктсрін зерттейтін психология ғылымының саласы:
а) сурдопсихология.
б) тифлопсихология.
в) психофизика.
г) психометрия.
д) балалар психологиясы.
52.Апперцепция дегеніміз не:
а) Субъектінің белсенді әрекетке қабылдаудың тәуелділігі.
б) Заттың мағыналық мәніне қабылдаудың тәуелділігі.
в) Объектілендіру актісіне қабылдаудың тәуелділігі.
г) Қате қабылдау.
д) Өткен тәжірибеге қабылдаудың тәуелділігі.
53.Ұжымда немесе топта өзара қарым-қатынасты зерттеуге жүмкіндік беретін психологиянық әдісі:
а) тест.
б) социометрия.
в) анкеталау.
г) интервью.
д) әңгімелесу.
54.Психикалық процестер мен қабілеттердің даму дәрежесін айқындауға, сонымен бірге стандартталган мақсатты бағытты сұрақтар арқылы тұлғаны тұтастай объективті сипаттауға мүмкіндік беретін әдіс:
а) тест.
б) социометрия.
в) сауалнама.
г) интервью.
д) әңгімелесу.
55.Алдын-ала мақсат тұтып дайындалган сүрақтарга жазбаша жауап алу аркылы, объект туралы қызыктырған акпаратты алуға көмектесетін психологияның әдісі не:
а) интервью.
б) тест.
в) социометрия.
г) анкета.
д) әңгіме.
56.Ресейдегі психологиялық лабораторияның негізін қалаушы, объективті психологияның мінез-құлық, пен рефлексология (психиканың рефлексиялық табиғаты) ғылымы ретіндегі негізін қалаушы :
а) Эльконин.
б) Леонтьев .
в) Геплов .
г) Бехтерев.
д) Гальперин.
57.Сананы қалыптастырудың негізгі факторлары:
а) Қарым - қатынас және тіл.
б) Еңбек құралдарын даярлау.
в) Еңбек және тіл.
г) Ой жіне білімдерін беру.
д) Тәрбие және тіл.
58.Социометриялық тұжырымдама авторы:
а) Юнг.
б) Маслоу.
в) Торндайк.
г) Морено .
д) Ухтомский.
59.Техникалық құралдар мен зерттелінушінің хабардар болуымен байланысты психологиялық зерттеу :
а) табиғи эксперимент .
б) лабораториялық эксперимент.
в) әңгімелесу.
г) іс-әрекст өнімдерін талдау .
д) генетикалық әдіс.
60.Ойды аяқта: "Түйсік - біздің санамызда ... бейнеленуі " :
а) Заттар мен құбылыстардың жеке бейнеленуі.
б) Заттың тұтастай.
в) Өткен тәжірибе.
г) Затқа қатынасы.
д) Сезім туралы ойлар.
Саяси психология туралы
Этнопсихологияның негізгі теориялық мәселелері
Қазіргі заман психологиясының міндеттері
Қазіргі кездегі психология ғылымы
Психологияның құрылысы және зерттеу әдістері
Психология табиғи және гуманитарлық ғылым ретінде
Оқушыларын оқыту, тәрбиелеу үрдісі үстінде психикалық процестері мен танымдық қасиеттерін халық дидактикалық тұрғыдан меңгертіп дамыту
Психологиялық ғылым мен практиканың пәні мен міндеттері
Этнопсихологияның даму тарихы
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ПСИХОЛОГИЯ ҒЫЛЫМЫ ДАМУЫНЫҢ ҚАЗІРГІ ЖАҒДАЙЫ
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Негізгі қорларды қйта жандандыру тәсілі – күрделі қаржыны жұмсау
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Тауар саясаты фирманың маркетинг қызметінің негізгі құрамдас бөлігі
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Педагогикалық процестің мәні мен мазмұны, құрылымы, қозғаушы күштері мен принциптері
Еңбек ақының мәні, түрлері және принциптері.
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi