Мектепке дейінгі жас

Жас ерекшелік психологиясы тест тапсырмалары
5В010300 - Педагогика және психология мамандығына арналған
П – 507у топ

3 кредит
15 сағат дәріс, 30 сағат практикалық
Құрастырушы: доцент, псх.ғ.к. Джумажнова Г.К.

@@@ I Модуль, II Модуль


Бөлімнің атауы (модуль)
Бөлімде барлығы
(модуль)
Тандауы
Салмағы
1
I модуль
150
10
3
2
II модуль
50
15
3

Барлығы
200
40

@@@ I Модуль
$$$ 1
Жас ерекшелігі психологиясының зерттеу пәні, бұл:
А. Адам психикасының жас ерекшелік динамикасы
В. Психикалық процестер онтогенез
С. Жеке бас психологиялық сапасының онтогенезі
D. Білімді меңгерудің жастық мүмкіндіктері
Е. Барлық аталғандар.
$$$ 2
Жас ерекшелігі психологиясының бөлімдерін анықта. Артығын алыңыз:
А. Мектепке дейінгі балалақ шақ психологиясы
В. Кіші мектеп оқушысының психологиясы
С. Боз балалар психологиясы
D. Герантопсихология
Е. Мұғалім психологиясы.
$$$ 3
Ұзақ уақытқа созылатын, балаларды, ұзына бойлай зерттеу әдісі:
А. Бақылау
В. Лонгютидтік зерттеу.
С. Эксперимент
D. Тест
Е. Социометрия
$$$ 4
Белгілі бір бақылау жағдайында зерттелетін құбылыстың бар немесе жоғын жас ерекшелігі психологиясының қай әдісі анықтайды:
А. Бақылау
В. Табиғи эксперимент.
С. Тест
D. Әңгіме
Е. Контент –анализ
$$$ 5
Қай бала даму теориясында инстинкт, дрессура , интеллект ұғымдары жатыр:
А. Рекапитуляция концепциясы
В. Бала дамуының үш сатылы теориясы.
С. Бала дамуының екі факторлы конвергенция теориясы
D. Бихевиоризм
Е. Нормативті тұрғы
$$$ 6
Бала дамуының екі факторлы конвергенция теориясының авторы кім:
А. К.Коффка
В. К.Бюлер
С. .Дж. Уотсон
D. В.Штерн.
Е. Э.Эриксон
$$$ 7
Ерте кездегі психологиялық рекапитуляция концепциясы авторы кім:
А. Ст. Холл.
В. А.Гезелл
С. Дж.Утсон
D. К.Бюлер
Е. Б.Скиннер
$$$ 8
Жаңа тәжірибеге жету, даму ұғымы үйретумен ұғыммен теңестірілетін психологиядағы бағыт:
А. Нормативтік тұрғы
В. Бихевиоризм.
С. рекапитуляция концепциясы
D. Дамудың үш сатылы теориясы
Е. дамудың екі факторының конвергенция теориясы
$$$ 9
Қай даму теориясының ізбасарлары пациенттердің еркін ассоциациясын талдау әдісін қолданды:
А. Әлеуметтік үйрету концепциясы
В. Психоаналитикалық теориялар.
С. Рекапитуляция концепциясы
D. Бихевиоризм
Е. Бала дамуының үш сатылы теориясы
$$$ 10
З.Фрейд бойынша бала дамуындағы психоаналитикалық сатылардың реттілігін анықта:
1 анальдық, 2.фаллостық, 3. Оралдық, 4. Генитальдық, 5. Латенттік.
А. 1,2,3,4,5
В. 2,3,4,5,1
С. 3,1,4,2,5
D. 3,1,2,5,4.
Е. 3,1,2,4,5
$$$ 11
Қоғам және мен қатынасы жайындағы психоаналитикалық концепциясы кім жарыққа шығарды (жеке бастық эпигенетикалық теориясы):
А. З.Фрейд
В. Э.Эриксон.
С. А.Фрейд
D. М.Клейн
Е. Ст. Холл
$$$ 12
З.Фрейдтің пікірінше бала дамуының қандай психоаналитикалық сатысында Эдип комплексі шығады:
А. Оральдық
В. Анальдық
С. Фаллостық.
D. Латенттік
Е. Генитальдық
$$$ 13
Эриксон бойынша жеке бас өмір жолының қай сатысында өзіндік мен-ні ұғынудағы сенбеушілік пайда болады:
А. Балдырғандық жас
В. Ойын жасы
С. Мектеп жасы
D. Жас өспірімдік жас.
Е. Жастық жас
$$$ 14
Қай зерттеуші адам мінез-құлқындағы ритуализация мәселесін көтерді :
А. З.Фрейд
В. Э.Эриксон.
С. А.Валлон
D. Н.Миллер
Е. Дж.Доллард
$$$ 15
Пиаже концепциясының шешуші ұғымдарын бөліп ал:
1.эгоцентризм, 2.либидо, 3.үйрету,4. әрекет схемасы, 5.ассимиляция, 6.аккомадация.
А. 1,4,5,6.
В. 1,2,4,5,6
С. 2,3,4,5,6
D. 1,2,3,4,5
Е. 1,2,3,4,5
$$$ 16
Балалар психологиясы аймағындағы Ж.Пиаженің бірінші үлкен жетістігі, бұл:
А. Әлеуметтік үйрету теориясының дамуы
В. Дамудағы биполярлық заңы
С. Эгоцентризмнің ашылуы.
D. Санасыздықтың ашылуы
Е. Жеке бас өмір жолы концепциясының ашылу жолы
$$$ 17
Ж.Пиаженің пікірі бойынша ақыл-ой бағытымен жабылған, бала ойлауының негізгі ерекшелігі не болып табылады:
А. Белсенділік
В. Трансформация
С. Эгоцентризм.
D. Тепе - теңдік
Е. Ебдейсіздік
$$$ 18
Ж.Пиаженің пікірі бойынша, қай жас этапына, интеллект дамуындағы формальды операция кезеңі сәйкес:
А. 12-14 жас.
В. 9-12 жас
С.14-16 жас
D. 4-6 жас
Е. 8-10 жас
$$$ 19
Даму процесінің негізгі белгісін бөліп көрсет:
А. Дифференциация
В. Бұрын бүтін болған элементтің мүшеленуі
С. Элементтердің жаңа жақтарының пайда болуы
D. Обьекті жақтарының аралық байланысының қайта құрылуы
Е. Барлық аталғандар.
$$$ 20
Бала психикасының кенеттен секірмелі өзгеру кезеңі аталады:
А. Сензитивті кезең
В. Деструктивті кезең
С. Даму дағдарыстары.
D. Жақын арадағы даму зонасы
Е. Конструктивті кезең
$$$ 21
Белгілі бір оқыту ықпалы психикалық даму жолына көп әсер келтіретін жас кезеңдері бар, бұл:
А. Продуктивті кезең
В. Дағдарысты кезең
С. Белсенді кезең
D. Сензитивті кезең.
Е. Конструктивті кезең
$$$ 22
Өткір психологиялық өзгеріспен сипатталатын, ерекше уақыт бойынша онтогенездің қысқа мерзімді кезеңдері, бұл :
А. Даму сатылары
В. Даму кезеңдері
С. Даму этаптары
D. Даму дағдарыстары.
Е. Дамудың жаңадан пайда болуы
$$$ 23
Ақыл-ой қызметінің жоспарлы қалыптасуы туралы концепциясының авторы кім (сыртқы әрекеттер интериоризациялары).:
А. Запорожец
В. Эльконин
С. Выготский
D. Гальперин.
Е. Леонтьев
$$$ 24
Психикалық дамудың мәдени-тарихи концепциясының авторы кім:
А. Эльконин
В. Гальперин
С. Леонтьев
D. Выготский.
Е. Запорожец
$$$ 25
Жақын арадағы даму эонасы терминін кім енгізді:
А. Б.Д.Эльконин
В. Л.С.Выготский.
С. П.Я.Гальперин
D. З.Фрейд
Е. А.Н.Леонтьев
$$$ 26
Л.С.Выготскийдің ойын аяқта: Оқыту сонда ғана жақсы, егер ол...:
А. Дамудың артында жүрсе
В. Дамудың алдында жүрсе.
С. Дамумен қатар жүрсе
D. Дамумен байланыссыз болса
Е. Жетілген функцияларға бағытталған болса
$$$ 27
Баланың үлкендермен бірігіп істеуі мен өзі істей алатын дербес әрекет арасындағы айырмашылық аталады:
А. Өзекті даму зонасы
В. Танымдық қасиеттер
С. Сензитивтілік
D. Жақын арадағы даму зонасы.
Е. Сенсорлық қабілеттер
$$$ 28
Л.С.Выготскийдің айтқанын толықтыр өзекті даму деңгейі даму жетістіктерін, кешегі күннің даму қорытындыларын сипаттайды, ал ...ертеңгі күнге ақыл- ой дамуын сипаттайды:
А. Сензитивті кезең
В. Тұқым қуалаушылық
С. Оқу
D. Жақын арадағы даму зонасы.
Е. Индивидуалды тәжірибе
$$$ 29
Жүргізуші іс-әрекет типі туралы Л.С. Выготский істеген идеясын кім тереңдетіп жалғастырады:
А. Леонтьев.
В. Эльконин
С. Божевич
D. Запорожец
Е. Гальперин
$$$ 30
Жаңа басқаратын іс-әрекеттің пайда болуына негіз болатын:
А. Еліктеу
В. Оқыту және тәрбие
С. Сыртқы бағдарлану әрекеті
D. Ішкі бағдарлану әрекеті
Е. Жаңа қажеттіліктер.
$$$ 31
Сыртқы әрекеттің ішкі жоспарға өту процесі аталады:
А. Ирархия
В. Интериоризация.
С. Сенсибилизация
D. Эктериоризация
Е. Конформдық
$$$ 32
Балдырғандық жастың негізгі іс-әрекеті:
А. Ойын
В. Продуктивті
С. Заттық.
D. Үлкендермен қатынас
Е. Манипуляциялау
$$$ 33
Баланың психологиялық жасының көрсеткіші және психикалық дамуы кезеңге бөлу критерииі ретінде А.Н. Леонтьев нені қарастырады:
А. Интеллект сатылары
В. Өзіндік сана сезім деңгейі
С. Қарым-қатынас формалары
D. Әлеуметтену
Е. Барлық аталғандар.
$$$ 34
Д.Б.Эльконин әр бір психологиялық жасты келесі критерия негізінде қарастыруды ұсынды:
А. Адамның әлеуметтік жағдайы
В. Жүргізуші тип іс-әрекет
С. Дамудың жаңа түрлерінің пайда болуы
D. Дағдарыстар
Е. Барлық аталғандар.
$$$ 35
Жеке бастың мотивациялық-қажеттілік пен операциялы техниканың сферасының кезектесуі негізінде бала дамуының мерзімдік заңын кім ашты:
А. Д.Б.Эльконин.
В. А.Н.Леонтьев
С.Л.С.Выготский
D.А.В.Запорожец
Е. Гальперин
$$$ 36
Тітіркендіргішті контактіге бағытталған нәрсе реакциялары, бұл:
А. Бағдарлау рефлексі.
В. Тамақ бағдарлау рефлексі
С. Қорғаныш рефлексі
D. Ему рефлексі
Е. Жармасу рефлексі
$$$ 37
Сәбидің атовизмдік рефлекісін ата:
А.Жармасу.
В.Қорғаныш
С.Бағдарлау
D.Ему
Е.Тамақ бағдарлау
$$$ 38
Үлкен адамдарға қараған нәрестенің ерекше эмоциялық реакциясы, бұл:
А. Бағдарлау рефлексі
В. Құлақ тігу
С. Гуілдеу
D. Көз қадау
Е. Жандану комплексі.
$$$ 39
Нәрестенің сөйлеуі мәңгеруде алғы шарттардың қалыптасуындағы бірінші этап, бұл:
А. Гуілдеу
В. Былдыр
С. Гукілде.
D. Өзіндік еліктеу
Е. Жаңа сөздер жасау
$$$ 40
Нәресте баланың қозғалысында нәтижеге бағыттылық пайда болды, бұл:
А. Ұстау
В. Манипуляциялау.
С. Продуктивті әрекет
D. Ойлау
Е. Құралды әрекет
$$$ 41
Ересек адам баланың қолына зат қояды, ал бала оны ұстап қалуға тырысады, бұл:
А. Манипуляциялау
В.Жармасу (жабысу)
С. Ұстау.
D. Бағдарлау
Е. Құралды әрекет
$$$ 42
Туғаннан бір жасқа дейінгі қай ісәрекет негізгі болып табылады:
А. Үлкендермен қарым-қатынас.
В. Заттық
С. Ұстау
D. Ойындық
Е. Манипулятивті
$$$ 43
Нәресте баланың көз қадауы қашан қалыптасады:
А. 4-5 апта.
В. 4-5 күн
С. 2-3 апта
D. 7-8 ай
Е. 2 ай
$$$ 44
Нәрестелік кезеңдегі қарым-қатынастың бірінші белгілерін жазды:
А. Э.Пикнер
В. М.Лисин.
С. М.Кистяковский
D. Р.Спити
Е. А.Джерсилд
$$$ 45
Бірінші нәрестелік ішкі кезең аса қарқындап дамумен сипатталады:
А. Қозғалыс
В. Ойлау
С. Сөйлеу
D. Сенсорлық жүйе.
Е. Ес
$$$ 46
Нәрестенің сөзді меңгеру алғы шартының қалыптасуының екінші этапы қалай:
А. Былдыр
В. Өзіндік еліктеу
С. Гукілдеу
D. Гуілдеу.
Е. Еліктеу
$$$ 47
Негізгі сенсорлы және моторлы құрылым адаптациясымен сипатталатын, Ж.Пиаже бойынша сенсомоторлы интеллект даму сатысы қай жасқа келеді:
А. 0-ден –1 айға дейін
В. 1-ден 4-айға дейін.
С. 4-тен 8-айға дейін
D. 8-ден 12 айға дейін
Е. 12-ден 18 айға дейін
$$$ 48
Бұл іс-әрекетте нәрестелік кезеңнің негізгі психологиялық жаңадан пайда болған түрлері шығып дамиды:
А. Манипуляциялау
В. Ұстау
С. Заттық іс-әрекет
D. Моциялық тікелей қарым-қатынас.
Е.Ойын
$$$ 49
Нәрестеде (М. Денисов бойынша) жаңалыққа реакция қашан пайда болды:
А. 4 ай.
В. 2 ай
С. 6 ай
D. 5 ай
Е. 8 ай
$$$ 50
Нәрестелік жастың негізгі жаңадан пайда болған түрлерін бөліп көрсет:
1.жүру, 2.құралды әрекет, 3.сөйлеу, 4-сананың белгілік, символдық қызметі.
А. 1,2,3
В. 1,3.
С. 3,4
D. 1,4
Е. 2,3,4
$$$ 51
Балдырған жаста дамудың әлеуметтік жағдайы мынадай, (жетіспегенін қою): бала - ... - үлкен адам
А. Әрекет
В. Зат.
С. Белгі
D. Сөз
Е.Ойын
$$$ 52
Іс-әрекет теориясы бағытында, балдырған жастағы баланың көрнекі қимылдық ойлауының дамуын қай отан психологы құрастырды:
А. П.Гальперин
В. Г.Розгенград-Пупко
С. Н.Швачкин
D. Д.Эльконин
Е. С.Новоселова.
$$$ 53
3 жастағы дағдарысты алғаш кім баяндады (Үш жастағы баланың жеке басы туралы жұмыс):
А. М.Кечки
В. В.Штерн
С. Э.Келер.
D. А.Менчинская
Е. Н.Мещерякова
$$$ 54
Балдырған жастағы баланың психикалық дамуы үшін ерекше маңызды болып табылады:
А. Құралды әрекет.
В. Продуктивті қызмет
С. Ойынды әрекет
D. Бағдарлау әрекет
Е. Ақыл-ой қызметі
$$$ 55
Балдырған жастағы бала іс-әрекетте орын басатын заттардың мағынасын (жете) саналы түрде жете түсінеді:
А. Бейнелі іс-әрекет
В. Заттық іс-әрекет
С. Қарым-қатынас
D. Ойын.
Е. Оқу әрекеті
$$$ 56
1,5 жастағы баланың сөздік қоры:
А. 10-12 сөз
В. 25-40 сөз
С. 40-100 сөз.
D. 300-400 сөз
Е. 800 сөз
$$$ 57
Балдырған жастағы баланың ауыруы және дамуында бірден артта қалушылық, құбылысы қалай аталады:
А. Депревация
В. Госпитализм.
С. Психикалық дамудың бұзылуы
D. Дегуманизация
Е. Антисоциализация
$$$ 58
Ж.Пиаже сенсорлық дамуының неше сатысын бөлді:
А. 3
В. 4
С. 5
D. 6.
Е. 7
$$$ 59
1-ден 3-жасқа дейінгі жас кезеңі қалай аталады:
А. Нәрестелік
В. Кіші мектеп жасы
С. Балдырғандық.
D. Ерте сәбилік жас
Е. Орта мектепке дейінгі жас
$$$ 60
Мақсат екі немесе бірнеше затты белгілі бір кеңістік өзара қатынасқа әкелуден тұратын әрекет:
А. Құралдық
В. Практикалық
С. Байланыстық.
D. Бағдарлау
Е. Ойлағыштық
$$$ 61
Балдырғандық жастағы баланың бейнелі іс-әрекетінің бастамасы болып табылады:
А. Графикалық образдың пайда болуы
В. Графикалық шаблонның пайда болуы
С. Қарындаш қызметін меңгеру
D. Ниетін ауызша тұжырымдап айту.
Е. Шимайлай жазудың пайда болуы
$$$ 62
Үш жастағы баланың сөздік қоры:
А. 300-400 сөз
В. 800 сөз
С. 1500 сөз.
D. 2000 сөз
Е. 1000 сөз
$$$ 63
Балдырғандық жастағы ойлау түрінің басымы:
А. Логикалық
В. Көрнекі қимылдық.
С. Көрнекі бейнелік
D. Ұғымдық
Е. Көрнекі-кескіндік
$$$ 64
Үш жастағы дағдарыстың (Э. Келер) маңызды симптомын бөліп ал:
А. Негативизм (қыңырлық)
В. Өз еркімен болу
С. Қарсылық
D. Үлкендердің мәнділігін жою
Е. Барлық жоғарыда аталғандар.
$$$ 65
Ойынның негізгі құрылымдық компоненттерін бөлу. Артығын алу:
А. Роль
В. Ойындық әрекеттер
С. Байланысты әрекеттер.
D. Ереже
Е. Сюжет
$$$ 66
Сюжеттік-рөлдік ойынның негізгі құрылымдық компоненті не болып табылады:
А. Сюжет
В. Мазмұны
С. Атрибут
D. Ойындық әрекет
Е. Рөл.
$$$ 67
Тапсырма еңбек әрекеті болады, егер:
А. Балаларда белгілі бір білім болса
В. Балалар нәтиже мақсатты бағытталуымен ұмтылса.
С. Басқалармен бірігіп әрекеттесе алса
D. Өзінің мінез-құлқын саналы түрде реттесе
Е. Уақытты бөле алады
$$$ 68
Бала суреті символизмінің интеллектуалистикалық теориясының ізбасарларын ата:
А. К.Ричи
В. В.Штерн, Д.Селли.
С. Ф.Фребель, И.Люкс
D. Р.Арнхейм
Е. Э.Мейман
$$$ 69
Баланың суретіне, үйреншікті графикалық бенелердің бекуі, бұл:
А. Заттың өзіне қарап салу
В. Елестету бойынша салу
С. Суретте индивидуалдық жол ұстау
D. Қарындаш қызметін игеру
Е. Графикалық шаблондардың жасалуы.
$$$ 70
Мектепке дейінгі жастағы баланың оқу қызметінің негізгі мақсаты:
А. Сыртқы нәтижелерді алу
В. Танымдық қызығулардың дамуы
С. Оқи алу іскерлігін меңгеру
D. Қоршағандар жайлы білім жүйесін меңгеру.
Е. Тәртіптілікті дамыту
$$$ 71
Белсенді зерттелетін байқап көру және қателер әдісінің пайда болуымен сипатталатын Ж. Пиаже бойынша сенсорлы интеллект даму сатысы қай жасқа келеді:
А. 0-ден 1-айға дейінгі
В. 1-ден 4-айға дейінгі
С. 4-тен 8 айға дейінгі
D. 8-ден 12 айға дейінгі
Е. 12-ден 18 айға дейінгі.
$$$ 72
Қай жаста өзіндік бағытқа байланыссыз кеңістікте бағдарлау қалыптасады:
А. 7.
В. 9
С. 5
D. 3
Е. 1 жаста
$$$ 73
Сыртқы әрекеттердің интеризация, этаптарын кім анықтады:
А. П.Я.Гальперин.
В. Д.Б.Эльконин
С. А.Валлон
D. Л.С.Выготский
Е. Ж.Пиаже
$$$ 74
Л.А. Венгер бойынша сенсорлы тәрбиенің негізгі міндеті:
А. Заттарды жоспарлы тексеруге оқыту
В. Бала сөйлеуінің қабылдауымен байланысты
С. Перцептивті әрекеттерді жетілдіру
D. Сенсорлы эталондармен танысу және оларды пайдалану тәсілімен оқыту.
Е. Заттық әрекетпен оқыту
$$$ 75
Мектепке дейінгі жас ... дамуы үшін сензитивті:
А. Ұғымдық ойлау
В. Дерексіз ойлау
С. Көрнекі-қимылдық ойлау
D. Ауызша-логикалық ойлау
Е. Көрнекі-бейнемен ойлау.
$$$ 76
Мектепке дейінгі жастағы бала айтады: Ол қалай переді! Ол құлап қалды... Сонда бәрі жүгіреді, ол солай жылап тұр. Бұл сөйлеу қалай аталады:
А. Контекстік
В. Түсіндірме
С. Ситуациялық.
D. Жоспарлайтын
Е. Автономды
$$$ 77
Сөздің дыбыстық анализін шығару іскерлігі:
А. Сөздің белгілік қызметі
В. Сөйлеудің ауызша құрамы саналы түрде жете түсіну
С. Фонематикалық есту.
D. Сөйлеудің грамматикалық құрылымын меңгеру
Е. Символдық қызмет
$$$ 78
Қандай іс-әрекет түрінде мектепке дейінгілердің зейін тұрақтылығы жоғары болады:
А. Оқу әрекеті
В. Еңбек қызметі
С. Шығармашылық ойын.
D. Іс- әрекеттің продуктивті түрлері
Е. Құрастыру
$$$ 79
Мектепке дейінгі жаста естің қай түрі басым болады:
А. Ықтиярсыз.
В. Есту
С. Эйдетикалық
D. Ықтиярлы
Е. Көру
$$$ 80
Мектепке дейінгі баланың қиялы, іс-әрекеттің қай түрінде жиналады:
А. Оқу
В. Ойын.
С. Еңбек
D. Продуктивті
Е. Заттық
$$$ 81
Мектепке дейінгі жаста көптеген бала сұрақтарының пайда болуы мінез-құлықтың қай мотивімен байланысты:
А. Жарыспалы мотив
В. Балалардың үлкендер дүниесіне қызығушылығы
С. Қоғамдық мотив
D. Адамгершілік мотиві
Е. Танымдық мотив.
$$$ 82
Мектепке дейінгі жас балаларына келесі жоғары сезімдер тән:
А. Интеллектуалды
В. Эстетикалық
С. Моралды
D. Барлық аталғандар.
Е. Бұл сезімдер оларға тән емес
$$$ 83
83.Өзінің әсері мен біліміне қайшы болса да, көпшіліктің пікіріне бағыну, бұл:
А. Мойындауға талаптану
В. Өзін өзі бағалау
С. Мотивтердің қатар бағынуы
D. Интериоризация
Е. Конфорумдылық.
$$$ 84
Мектепке дейінгі жастағы балалардың еркелігі мен қыңырлығының пайда болуы мінез-құлықтың қай мотивімен байланысты:
А.Жарыспалы мотив
В. Намыстану және өзін таныту мотивтері.
С. Адамгершілік мотиві
D. Танымдық мотив
Е. Қоғамдық мотив
$$$ 85
Мектепке дейінгі жаста сені және сенің мінез-құлқыңды қоршаңандар қалай бағалайтыны жайлы саналы түрде түсінуі қалаптасады, бұл:
А. Рефлексия.
В. Эмпатия
С. Өзін - өзі бағалау
D. Мотивтер иерархиясы
Е. Конфорумдылық
$$$ 86
Негізгі мектеп пәндері бойынша білімнің бар болуы, бұл:
А. Мектепке мотивациялық даярлық
В. Мектепке ерікті даярлық
С. Мектепке арнайы даярлық.
D. Мектепке жалпы даярлық
Е. Мектепке интеллектуалдық даярлық
$$$ 87
Мектепке дейінгі жастың негізгі психологиялық жаңадан пайда болған түрін бөлу:
А. Бүтін бала дүниетанымының бірінші схематикалық тұрпатының пайда болуы
В. Бірінші этикалық инстанцияның пайда болуы
С. Мотив матасуының пайда боуы
D. Ырықты мінез-құлықтың пайда болуы
Е. Барлық аталғандар.
$$$ 88
Баланың мектеп оқуына даярлық мәселесін қай зерттеуші зерттеді:
А. Н.И.Гуткина
В. Е.Е.Кравцова
С. К.Н.Поливанова
D. Д.Б.Эльконин
Е. Барлық аталғандар.
$$$ 89
Мектепке жалпы даярлыққа қосылады, артығын ал:
А. Дене даярлығы
В. Арнайы даярлық.
С. Ерікті даярлық
Д Интеллектуалды даярлық
Е.Эмоциялы
$.$$ 90
Интеллектуалды даярлыққа не қатысты екенін анықтау:
А. Мінез-құлықты басқару іскерлігі
В. Ынталылық
С. Оқу әрекетінің дағдылары.
D. Мотивтердің қатар бағынуы
Е. Бірлесіп әрекеттесу іскерлігі
$$$ 91
Бастауыш сынып оқушысы үшін қандай қажеттілік негізі болып табылады:
А. Ойын әрекетіне қажеттілік.
В. Қозғалуға қажеттілік
С. Мұғаліммен қатынасу қажеттілігі
D. Танымдық қажеттіліктер
Е. Сыртқы әсерге қажеттілік
$$$ 92
Қандай әлеуметтік қатынас жүйесі бастауыш мектеп жасындағы бала өмірінің негізі болады:
А. Бала-мұғалім.
В. Бала-ата-ана
С. Бала-құрбылары
D. Бала-үлкендер
Е. Барлық аталғандар
$$$ 93
Бастауыш сынып оқушысы үшін қандай қажеттілік негізі болып табылады:
А. Ойын әрекетіне қажеттілік
В. Қозғалуға қажеттілік
С. Мұғаліммен қатынасу қажеттілігі
D. Танымдық қажеттіліктер.
Е. Сыртқы әсерге қажеттілік
$$$ 94
Кіші мектеп оқушыларының оқу мотивациясында бірінші орынды қай мотив тобы болады:
А. Кең әлеуметтік мотивтер.
В. Жеке бастық
С. Оқу-танымдық
D. Ойындық
Е. Жарыспалы
$$$ 95
Қай сыныпта баланың моторлы импульсивті реакциясы сөйлеу реакциясымен алмасады:
А. 5-6 сыныпта
В. 7-8 сыныпта
С. 2-3 сыныпта.
D. 10 сыныпта
Е. 11 сыныпта
$$$ 96
Қай жаста оқушылардың өзара қатынасы көбінесе мұғаліммен анықталады:
А. Бозбалалық
В. Мектепке дейінгі
С. Кіші жасөспірімдік.
D.Үлкен жасөспірімдік
Е. Бастауыш мектеп жасында
$$$ 97
Бірінші сыныптағы бастауыш мектеп оқушысының басыңқы болатын зейін түрі:
А. Ықтиярлы зейін
В. Ықтиярсыз зейін.
С. Үйреншікті зейін
D. Тұрақты зейін
Е. Барлық аталғандар
$$$ 98
Бала буындап оқып отырған кезде оқып отырғандардың мағынасын түсінбейді, себебі оның зейіні оқу процесіне тігілген. Бұл бастауыш мектеп оқушысының қай зейін ерекшелігімен байланысты:
А. Зейін тұрақсыздығы
В. Зейіннің кішкентай көлемі
С. Зейіннің бөлінуі.
D. Зейін аударылуының әлсіздігі
Е. Дұрыс жауабы жоқ
$$$ 99
Бастауыш мектеп оқушыларының ес өнімділігі байланысты:
А. Олардың мнемикалық міндет сипатын ұғынуға
В. Есте сақтау тәсілдерін меңгеруге
С. Қайта жаңғырту тәсілдерін меңгертуге
D. Өзін бақылау тәсілдерін меңгертуге байланысты
Е. Барлық аталғандар.
$$$ 100
Бастауыш мектеп оқушыларында ой операциялары ретінде басым болатын анализ түрі:
А. Қарапайым
В. Жүйелі
С. Комплексті
D. Қарапайым және комплексті
Е. Қарапайым және жүйелі
$$$ 101
Туа біткен ерекшеліктер қай даму бағыттарына тән:
А. Социогенетикалық бағыт
В. Бихеваризм
С. Гаштальтпсихология
D. Биогенетикалық бағыт
Е. Социобиогенетикалық бағыт
$$$ 102
Бала дамуының психологиялық, физиологиялық, биологиялық концепцияларының құрастыратын сала қайсысы:
А. педагогика
В. психодиагностика
С. педалогия.
D. логопедия
Е. физиология
$$$ 103
Балалар психологиясы мөлшермен қай ғасырда пайда болды:
А. ХХ-ғасырдың басында.
В. ІХ ғ. басында
С. ХІХ ғ. аяғында
D. ХХ ғ. аяғында
Е. ХҮІІІ ғ. басында
$$$ 104
Психикалық дамудағы ғылыми тұрғыдан тану ерекшеліктері:
А. Объективтілік.
В. Субъективтілік
С. Концептуалдық, валидтілік
D. Жарымдылық
Е.Обективтілік және субъективтілік
$$$ 105
Даму психологиясы пәні бұл:
А. Адам псиикасы
В. психикалық функциялардың дамуы
С. Онтогенездің әртүрлі кезеңдерінде адамның психикалық даму ерекешліктері.
D. психикалық құбылыстардың даму ерекшеліктері
Е. Оқыту мен тәрбие заңдылықтары
$$$ 106
Даму психологиясына кіреді:
А. Жалпы психология
В. Балалар психологиясы
С. Жекелей ерекшеліктер психологиясы.
D.Педагогикалық психология
Е. когтитивті психология
$$$ 107
Ұзақ ауқытқа созылатын балаларды "ұзына бойлай" зерттеу әдісі:
А. Бақылау
В. Лонгютидтік.
С. Эксперимент
D. Тест
Е. Социометрия
$$$ 108
Балалардың психикалық даму заңдылықтарын анықтауға үлес қосқан ғалымдар:
А. Ж. Пиаже, В. Штерн, Н. Ладыгина.
В. Л.С. Выготский, В.А. Сухомлинский
С. А.С. Макаренко, В. Штерн
D. В.А. Пидкасистный, С.Л. Рубинштейн
Е. Ж. Пиаже, С.Л. Рубинштйн
$$$ 109
Маймыл мен өз баласына зерттеу жүргізе отырып бала мен жануарлар балалары дамуының ерекшеліктерін салыстырған ғалым:
А. Ж.Пиаже
В. А.Н.Гвоздев
С. В.Штерн
D. Н.Н.Ладыгина.
Е.А.Д.Павлова
$$$ 110
Өз ұлының тілі шығуын сегіз жыл бойы бақылап осы негізде "Балада орыс тілінің грамматикалық қалыптасуы" атты кітап жазған:
А. А.Н. Гвоздев.
В. Ж.Пиаже
С. В.Штерн
D. Н.Н.Ладыгина
Е.А.Д.Павлова
$$$ 111
Фактыларды алғаш рет жинақтаудағы тиімді әдіс:
А. Эксперимент әдісі
В. Бақылау әдісі.
С. Анкета әдісі
D. Лабораториялық эксперимент әдісі
Е.Социометрия әдісі
$$$ 112
Балаларды білімі мен іскерлігі жағынан, жалпы ақыл-ойының даму дәрежесі төмен жекеленген психикалық процестері мен сапаларының дамуын салыстыруда қолданылатын әдіс:
А. Анкета әдісі
В. Социометрия әдісі
С. Тест әдісі.
D. Әңгімелесу әдісі
Е. Іс-әрекет нәтижелерін зерттеу
$$$ 113
Балалардың жалпы ақыл-ойының даму дәрежесін анықтауға арналған тестер:
А. Танымдық тестер
В. Іс-әрекет нәтижелерін зерттеуге арналған тестер
С. Қарым-қатынасты зерттеуге арналған тестер
D. Интелектуалдық тестер
Е. Проективтік тестер.
$$$ 114
Ұжымда немесе топта өзара қарым-қатынасты зерттеуге жүмкіндік беретін психологиялық әдісі:
А. Тест
B. Социометрия
С. Анкеталау
D. Интервью.
Е. Әңгімелесу
$$$ 115
Алдын-ала мақсат тұтып дайындалған сұрақтарға жазбаша жауап алу арқылы, объект туралы қызықтырған ақпаратты алуға көмектесетін психологияның әдісі не:
А. Интервью
В. Тест
С. Социометрия.
D. Анкета
Е. Әңгіме
$$$ 116
Болашақта даму мүмкіндігін болжау мақсатында адамның өмірлік жолын, ата-анасымен туыстарын, оларға мәнді жеке құндылықтарды зерттеу негізінде жүргізілетін психологиялық зерттеу не:
А. Биографиялық әдіс
В. Интроспекция
С. Қателер және оны жөндеу әдісі
D. Генетикалық.
Е. Егіздер
$$$ 117
Егіздерді онтогенетикалық дамуын әртүрлі әлеуметтік ортаның әсеріне байланысты олардың дамуын салыстырмалы зерттеу:
А. Биографиялық
В. Интроспекция
С. Қателер және оны жөндеу әдісі
D. Генетикалық.
Е. Егіздер
$$$ 118
Адамның даралық ерекшеліктерін инотиптің дамуын сыртқы ортаның әсерінің өзгеруімен қатысты зерттеу әдісі
А. Биографиялық.
В. Интроспекция
С. Қателер және оны жөндеу әдісі
D. Генетикалық
Е. Егіздер
$$$ 119
Психикалық іс-әрекеттерін материалданған нәтижесін талдау барысында жинақталған фактілерге не негізделеді:
А. Бақылау
В. Интроспенция
С. Психоанализ
D. Іс-әрекеттің өнімін зерттеу.
Е. Қателер және оны өңдеу
$$$ 120
Қиын жағдайларда мінез-құлықтың жаңа түрін өңдеу тәсілі:
А. Референтометрия
В. Интроспекция
С. Іс-әрекеттің нәтижесін зерттеу.
D. Қателер және оны жөндеу
Е. Психоанализ
$$$ 121
Субъектінің мінез-құлқы мен іс-әрекетінің, психикалық процестерін, эмоционалды көріністерінің деректері мақсатты түрде тіркеуге сүйенген психологиялық зерттеу әдісі:
А. Референтометрия
В. Бақылау.
С. Интроспенция
D. Психоанализ
Е. Социометрия
$$$ 122
Топтағы адамдардың бір-бірін өзара іріктеу мотивациясын қамтамасыз ететін психологиялық зерттеулер әдісі:
А. Референтометрия.
В. Бақылау
С. Интроспеция
D: Психоанализ
Е: Социометрия
$$$ 123
Сөздік қарым-қатынас жолдарымен мәліметті тікелей немесе жанама түрде алынуын қамтамасыз ететін психология әдісінің бірі:
А. Тест
В. Референтометрия
С. Әңгімелесу.
D. Интроспекция
Е. Психоанализ
$$$ 124
Қысқа стандартталған зерттеумен ұатысты психологияның әдісі:
А. Анкета
В. Тест.
С. Рефентометрия
D. Қызмет нәтижесін зерттеу
Е. Генетикалық
$$$ 125
Психикалық функциялардың мидың үлкен жарты шарларында шоғырлануы мен оның орындалуына жауап қайтаратын мидың бөлімдерін айкындауды зерттейтін психологияның саласы:
А. Медициналық психология
В. Салыстырмалы психология
С. Зоопсихология
D. Психотерапия
Е. Нейропсихология.
$$$ 126
Әр түрлі жастағы адамдардың психологиялық ерекшелігін зерттейтін психология саласы:
А. жас ерекшелік психологиясы.
В. балалар психологиясы
С. педагогикалық психояогия
D. әлеуметтік психология
Е. психоанализ
$$$ 127
Оқыту мен төрбиенің заңдылықтарын зерттейтін психологияның қолданбалы саласы:
А. жас ерекшелік психологиясы
В. балалар психологиясы
С. педагогикалық психология.
D. әлеуметтік
Е. психоанализ
$$$ 128
Акыл-ой кемдігі
А. олигофрения.
В. дебильділік
С. санадан төмен
D.санадан тыс
Е.акселерация
$$$ 129.
А.Н.Леонтьев теориясындағы іс-әрекет – бұл...
А. Кез келген тірі организмнің әрекет қылығы
В. Өз қажеттіліктерін өту мақсатында субъектінің қоршаған ортамен белсенді өзара қарым-қатынасы.
С. Қимыл-қозғалыс әрекеті
D. Ойланбағын әрекеттерді орындау қабілеттілігі
Е. Автоматтандырылған әрекет
$$$ 130
Отандық психологияда қарым-қатынас формаларын зерттеген ғалым:
А. Л.С. Выготский
В. М.И. Лисина.
С. Д.Б. Эльконин
D. К.Д. Ушинский
Е. М.Макаренко
$$$ 131
Сәбилік шақтағы қабылдау ерекшелігін терең зерттеген:
А. Н.Л. Фигурин
В. Р.Сперри
С. Т.Бауэр.
D. С.Холл
Е. З.Фрейд
$$$ 132
Қай бала даму теориясында инстинкт, дрессура, интеллект ұғымдары жатыр:
А. Рекапитуляция концепциясы
В. Бала дамуының үш сатылы теориясы.
С. Бала дамуының екі факторлы конвергенция теориясы
D. Бихевиоризм
Е. Нормативті тұрғы
$$$ 133
Бала дамуының екі факторлы конвергенция теориясының авторы кім:
А. К.Коффка
В. К.Бюлер.
С. Дж. Уотсон
D. В.Штерн
Е. Э.Эриксон
$$$ 134
Ерте кездегі психологиялық "рекапитуляция концепциясы" авторы кім:
А. Ст. Холл
В. А.Гезелл.
С. Дж.Утсон
D. К.Бюлер
Е. Б.Скиннер
$$$ 135
Жаңа тәжірибеге жету, даму ұғымы үйретумен ұғыммен теңестірілетін психологиядағы бағыт:
А. Нормативтік тұрғы
В. бихевиоризм.
С. рекапитуляция концепциясы
D. Дамудың үш сатылы теориясы
Е. дамудың екі факторының конвергенция теориясы
$$$ 136
Қай даму теориясының ізбасарлары пациенттердің еркін ассоциациясын талдау әдісін қолданды:
А. Әлеуметтік үйрету концепциясы
В. Психоаналитикалық теориялар
С. Рекапитуляция концепциясы.
D. Бихевиоризм
Е. Бала дамуының үш сатылы теориясы
$$$ 137
Қоғам және "мен" қатынасы жайындағы психоаналитикалық концепциясы кім жарыққа шығарды (жеке бастық эпигенетикалық теориясы):
А. З.Фрейд
В. Э.Эриксон.
С. А.Фрейд
D. М.Клейн
Е. Ст.Холл
$$$ 138
З. Фрейдтің пікірінше бала дамуының қандай психоаналитикалық сатысында Эдип комплексі шығады:
А. Оральдық
В. Анальдық.
С. Фаллостық
D. Латенттік
Е. Генитальдық
$$$ 139
Қай зерттеуші адам мінез-құлқындағы ритуализация мәселесін көтерді :
А. З. Фрейд
В. Э. Эриксон.
С. А. Валлон
D. Н. Миллер
Е. Дж.Доллард
$$$ 140
Балалар психологиясы аймағындағы Ж. Пиаженің бірінші үлкен жетістігі, бұл:
А. Әлеуметтік үйрету теориясының дамуы
В. Дамудағы биополярлық заңы.
С. Эгоцентризмнің ашылуы
D. Санасыздықтың ашылуы
Е. Жеке бас өмір жолы концепциясының ашылу жолы
$$$ 141
Ж.Пиаженің пікірі бойынша ақыл-ой бағытымен жабылған, бала ойлауының негізгі ерекшелігі не болып табылады:
А. Белсенділік
В. Трансформация
С. Эгоцентризм.
D. Тепе- теңдік
Е. Ебдейсіздік
$$$ 142
Ақыл-ой қызметінің жоспарлы қалыптасуы туралы концепциясының авторы кім (сыртқы әрекеттер интериоризациялары):
А. Запорожец
В. Эльконин
С. Выготский
D. Гальперин.
Е. Леонтьев
$$$ 143
Психикалық дамудың мәдени-тарихи концепциясының авторы кім:
А. Эльконин
В. Гальперин
С. Леонтьев
D. Выготский.
Е. Запорожец
$$$ 144
Жақын арадағы даму эонасы терминін кім енгізді:
А. Б.Д. Эльконин
В. Л.С. Выготский.
С. П.Я.Гальперин
D. З.Фрейд
Е. А.Н.Леонтьев
$$$ 145
Баланың үлкендермен бірігіп істеуі мен өзі істей алатын дербес әрекет арасындағы айырмашылық аталады:
А. Өзекті даму зонасы
В. Танымдық қасиеттер
С. Сензитивтілік
D. Жақын арадағы даму зонасы.
Е. Сенсорлық қабілеттер
$$$ 146
Л.С.Выготскийдің айтқанын толықтыр "өзекті даму деңгейінің жетістіктері, кешегі күннің даму қорытындаларын сипаттайтын , ал ...ертеңгі күнге ақыл-ой дамуын сипаттайды:
А. Сентнзивтік кезең
В. Тұқым қуалаушылық
С. Оқу
D. Жақын арадағы даму зонасы.
Е. Индивидуалдық тәжірибе
$$$ 147
Жүргізуші іс-әрекет типі туралы Л.С. Выготский істеген идеясын кім тереңдетіп жалғастырады:
А. Леонтьев.
В. Эльконин
С. Божевич
D. Запорожец
Е. Гальперин
$$$ 148
Жеке бастың мотивациялық-қажеттілік пен операциялы техниканың сферасының кезектесуі негізінде бала дамуының мерзімдік заңын кім ашты:
А. Д.Б.Эльконин.
В. А.Н.Леонтьев
С. Л.С.Выготский
D. А.В.Запорожец
Е. Гальперин
$$$ 149
Ақыл-ой жағынан дарында балаларды зерттеген ғалым:
А. Н.С.Лейтес.
В. М.В.Антропова
С. В.С.Мухина
D. Л.И.Божович
Е. Б.Г.Ананьев
$$$ 150
Бала дүниеге (келгенде) ақ тақта тәрізді жаны таза болып келеді деп айтқан ХҮІІ ғасырдығ ағалшан философы:
А) У. Джеймс
В) Джон Локк.
С) Ж.Ж. Руссо
D) Ж. Пиаже
Е) К.Бюлер

@@@ II Модуль
$$$ 151
Бастауыш мектеп оқушысы қиялын сипаттайтын ерекшелік:
А. Бар елестерді шамалы түрде қайта өңдеу
В. Нақты заттарға сүйену
С. Сурет көрінісіне, нақты бейнеге сүйену
D. Реализм келешегі, қиялдау
Е. Барлық аталғандар.
$$$ 152
Оқу іс-әрекетінің құрылымына не кіреді:
А. Оқу міндеті
В. Оқу әрекеті
С. Бақылау әрекеті
D. Бағалау (баға әрекеті)
Е. Барлық аталғандар.
$$$ 153
Бастауыш мектеп оқушысын материалды топтастырылуы, оқу іс-әрекетінің қай компонентіне кіреді:
А. Оқу міндеті
В. Оқу әрекеті.
С. Дайын қорытындыны бақылау
D. Болатын қорытындыға бақылау
Е. Бағалау
$$$ 154
Қай зерттеуші жас өапірімдік жастың мәдени психологиялық концепциясын жете зерттеді:
А. Ст.Холл
В. Л.С.Выготский
С. Л.Блонский
D. Э.Шпрангер.
Е. Ф.Ариес
$$$ 155
Жас өспірімдер мен үлкендердің қатынасында туындайтын қақтығыстар мен қиыншылықтардың себебін бөліп көрсет:
А. Жас өспірімнің дербестігінің шектелуі
В. Тыңдаушылықты талап ету
С. Жас өспірімнің қызығулары мен қажеттіліктерін есепке алмау
D. Қамқоршы, басу, кеміту
Е. Барлық аталғандар.
$$$ 156
Жас өспірім кезіндегі дағдарысты даму құбылысының биологиялық келісу идеясын кім көтерді:
А. Л.Выготский
В. Ст.Холл және З.Фрейд.
С. Р.Бенедикт
D. К.Левин
Е. А.В.Запорожец
$$$ 157
Қай психолог жасөспірім жастың мәдени психологиялық негізінде ересектің дамуының үш типін баяндап жазды:
А. Л.Выготский
В. Э.Шпрангер.
С. Ш.Бюлер
D. Г.Гецер
Е. В.Штерн
$$$ 158
Л.И.Божевич бойынша өтпелі (жасөспірім) жастың негізгі жаңадан пайда болған түрі болып табылады:
А. Жеке бас мотивациялық сферасындағы өзгеріс.
В. Шығармашылық қиял
С. Логикалық ойлау
D. Ықтиярлылық
Е. Әрекеттің ішкі жоспары
$$$ 159
Т.В. Драгунов бойынша жасөспірімнің үлкендердің әр түрлі іскерліктерін меңгеруге ұмтылу, бой жетушіліктің қай түріне жатады:
А. Үлкендердің сыртқы белгілеріне еліктеу
В. Жас өспірімдерді нағыз азамат қасиетіне теңеу
С. Әлеуметтік кемелдену.
D. Интеллектуалдық кемелдену
Е. Денелік кемелдену
$$$ 160
Т.В.Драгунов бойынша жас өспірімнің мектеп бағдарламасынан кең бір нәрсені шынымен анық біліп істей алуға ұмтылысы кемелдіктің қай түріне жатады:
А. Кемелдіктің сыртқы белгілеріне еліктеу
В. Нағыз азамат қасиетіне теңелу
С. Әлеуметтік кемелдену
D. Интеллектуалды кемелдену.
Е. Дене кемелдену
$$$ 161
Жас өспірім үшін ең маңызды сферасы:
А. Ата-анасымен қатынас
В. Құрбыларымен қатынас.
С. Мұғаліммен қатынас
D. Оқу әрекеті
Е. Ойын әрекеті
$$$ 162
Дисморфовия синдромы, бұл құбылыс:
А. Жасөспірімдік жастың.
В. Қыз-бозбалалық жастың
С. Бастауыш мектеп жасының
D. Ерте кемел жастың
Е. Орта кемел жастың
$$$ 163
Жас өспірімдік және бозбалалық – жаста өзіндік сананың қай компоненті ең көп мәнге ие болады:
А. Өзінің бірдейлігін ұғыну
В. Өзінің мен-ін ұғыну
С. Өзінің психикалық қасиеттерін ұғыну
D. Әлеуметтік өнегелік, өзін өзі бағалаудың белгілі бір жүйесі
Е. С және Д.
$$$ 164
Жас өспірімдік жастың негізгі жеке бастық жаңадан пайда болған түрін бөліп көрсет:
А. Ырықтылық
В. Эмпатия
С. Логикалық ойлау
D. Бой жетуге ұмтылу.
Е. Рефлексия
$$$ 165
Л.В.Выготскийдің пікірінше қыңырлық, бұзықтың, қарсылықтың көрінуі жас өспірімнің қай топ қызығушылығымен (доминатта) байланысты:
А. Эгоцентрлық доминатта
В. Қиыр шет доминантасы
С. Күш салу доминантасы.
D. Романтика доминантасы
Е. А және В
$$$ 166
Қатты және қызулы аффект қай жаста көрінеді:
А. Бастауыш мектеп.
В. Мектепке дейінгі.
С. Қыз- боз балалық.
D. Жас өспірімдік.
Е. Балдырған.
$$$ 167
Құрбыларымен қарым-қатынас өмірдегі ең маңызды сфера:
А. Мектепке дейінгі жаста
В. Балдырғандық жаста
С. Бастауыш мектеп жасында
D. Жас өспірімдік жаста.
Е. Бозбалалық жаста
$$$ 168
Жас өспірімдік жастық қайшылықтың және негізгі ерекшелігі ретінде- жыныстық жалпы органикалық, әлеуметтік - үш, жетілу нүктесінің сәйкестігі туралы гипотезаны кім көтерді:
А. Л.С.Выготский.
В. А.Н.Леонтьев
С. Ст. Холл
D. З.Фрейд
Е. П.Я. Гальперин
$$$ 169
Л.И. Божович бойынша өтпелі (жасөспірім) жас аяғының негізгі жаңадан пайда болған түрін бөліп ал:
А. Шығармашылық қиял
В. Әрекеттің ішкі жоспары
С. Ықтиярлылық
D. Өзін-өзі анықтау.
Е. Логикалық ойлау
$$$ 170
Жас өспірімнің мнемикалық әрекетін қайта құрудың негізгі жолдарын көрсет. Артығын ал:
А. Жанама есте сақтау тәсіл қорын көбейту
В. Мнемикалық тәсілдерді сналы түрде қолдану
С. Ықтиярлы еске сақтаудың пайда болуы.
D. Материал мазмұнын оның өзгешелігін және ішкі логикасын талдау
Е. Есті интеллектуализациялау
$$$ 171
Л.С.Выготскийдің айтуы бойынша жасөспірім ойлауының дамуында негізгісі бұл:
А. Анализ және синтез операцияларын меңгеру
В. Схематизм жетістігі
С. Ұғымның қалыптасу процесін меңгеру.
D. Оның орамдылығы
Е. Оның реактивтілігі
$$$ 172
Жас өспірімнің интелектуалды дамуының маңызды өзгерісі мен негізгі көрсеткіштерін бөліп ал, артығын ал:
А. Өзінің интеллектуалды операцияларын ұғыну
В. Сананың белгілік, символдық қызметтерінің пайда болуы.
С. Интеллектуалды есепті шешуде гипотезалармен операциялау іскерлігі
D. Өзінің интеллектуальды операцияларын басқару
Е. Қабылдау процестерін интеллектуализациялау
$$$ 173
Өзіндік рефлексия, өзіне және басқа адамдардың ішкі дүниесіне деген көтеріңкі қызығушылықтың өсуі қай жасқа типті:
А. Кіші мектеп
В. Жас өспірімдік
С. Қыз-бозбалалық.
D. Ерте кемел жас
Е. Кеш кемел жас
$$$ 174
Қай жас кезеңі адам дене дамуының аяқталу кезеңі ретінде анықталады:
А. Кіші жас өспірімдік
В. Үлкен жас өспірімдік
С. Қыз-бозбалалық.
D. Ерте кемел жас
Е. Кеш кемел жасы
$$$ 175
Қай кезең физиологиялық кемелденуден әлеуметтік кемелденуге өтумен сипатталады:
А. Кеш кемелдік
В. Бозбалалық.
С. Жас өспірімдік
D. Бастауыш мектеп
Е. Ерте кемелдік
$$$ 176
Қай жас кезеңіне жоғары өзін-өзі бағалау өзіне сенімділік, жарқын жүзділік тән:
А. Балдырғандық
В. Жас өспірімдік
С. Бастауыш мектеп
D. Мектепке дейінгі
Е. Бозбалалық.
$$$ 177
Балаң жастық шақтың ең құнды психологиялық жетістігі:
А. Логикалық ойлау
В. Әрекеттің ішкі жоспары
С. Креативтілік
D. Өзінің ішкі дүниесін ашу.
Е. Ықтиярлы ес
$$$ 178
Дүниетаным қалыптасатын шешуші жас кезеңі:
А. Бастауыш мектеп
В. Жас өспірімдік
С. Боз балалық.
D. Ерте кемелдік
Е. Орта кемелдік
$$$ 179
Боз балалық жас психологиясы атты атақты кітаптың авторы кім:
А. Э.Шпрангер.
В. Ш.Бюлер
С. Э.Эриксон
D. К.Левин
Е.А.Гезелл

$$$ 180
Жоғарғы сынып оқушылары даму ситуациясының психологиялық орталығы не болып табылады:
А. Үлкеюге ұмтылу
В. Әлеуметтік эмансипация.
С. Қарама қарсы жынысты ұнату
D. Достық
Е. Мамандық таңдау.
$$$ 181
Бозбаланың өзінің ішкі дүниесін ашу немен алып жүріледі:
А. Үрейлі мазасыздану
В. Жалғыздық сезімі
С. Қарым-қатынас және оны таңдау қажеттілігі
D. Бөлектенуге қажеттілік
Е. Барлық аталғандар.
$$$ 182
Жоғары сынып оқушыларының қандай қарым-қатынас сферасында ең жоғары мазасыздану деңгейі көрінеді (В.Р. Кисловский мәлімет бойынша) :
А. Сыныптарымен қарым-қатынаста
В. Бөтен үлкен адамдармен қарым-қатынаста
С. Мұғалімдермен қарым-қатынаста
D. Ата-аналары және өздері сол адамға байланысты үлкен адамдармен қарым-қатынаста.
Е. Аталған барлық сферада
$$$ 183
Боз бала үшін құрбылар ортасы, бұл:
А. Информация жолы
В. Өзаралық қатынас пен іс-әрекеттің өзгеше түрі
С. Эмоциялық контактың ерекше түрі
D. Еркін регламентацияланбаған қарым-қатынас
Е. Барлық аталғандар.
$$$ 184
Жас өспірім тобының әлеуметтік спонтанды белгісін көрсет:
А. Көбінесе бірігіп көңіл көтеру негізінде қалыптасады
В. Өз мүшелерінде дұрыс әлеуметтік-адамгершілік қасиеттің дамуына мүмкіндік туғызады.
С. Өзаралық контакт үстіртін
D. Қоғамға зиян кетіруге бағытталған негізінде іс-әрекет жатыр
Е. Топтық эгоизм
$$$ 185
Жұмыс пен жанұялық міндеттердің қосарлануы – негізгі мәселелердің бірі:
А. Ерте кемелдік.
В. Орта кемелдік
С. Егделік кезеңдік
D. Кәрілік кезеңнің
Е. Кеш кәрілік кезеңнің
$$$ 186
Қай жас кезеңі орта кәмелеттікке жатады? (Г. Крайс бойынша)
А. 18-40
В. 40-60.
С. 60-69
D. 70-79
Е. 80-89
$$$ 187
Р.Хейвигхерст бойынша орта кемелдік кезеңнің міндетін бөліп көрсет:
А. Жұбай таңдау
В. Қартайып бара жатқан ата-аналарымен өзара әрекетке бейімделу.
С. Жұбайының өліміне бейімделу
D. Кәсіптік іс- әрекет бастамасы
Е. Азаматтық жауапкершілікті қабылдау
$$$ 188
Р.Хейвигхерст бойынша егде жас кезеңінің міндетін көрсет:
А. Үй шаруасын жүргізу
В. Қанағаттанарлық өмір жағдайларын қамтамасыз ету .
С. Бос уақытты өткізудің сәйкес тәсілдерін таңдау
D. Жұбайлық қатынаста жеке бастық аспектіні күшейту
Е. Азаматтық жауапкершілікті қабылдау
$$$ 189
Егер бұл кезеңде мәселе болмасы, онда бұл қанағаттану тыныштық, қуаныш кезеңі болып есептеледі (Бернсайд бойынша):
А. Орта кемел жасы
В. Егдейлік кезең
С. Кәрілік кезең
D. Кеш кәрілік кезең
Е. Шөгушылык кезең.
$$$ 190
Кәрілікке қай жас кезеңі жатады? (Бернсайд бойынша):
А. 40-60 жас
В. 60-69 жас
С. 70-79 жас.
D. 80-89 жас
Е. 90-99 жас
$$$ 191
Кәрілік жаста танымдық әрекеттің төмендеуінің тура себебін көрсет:
А. Ми тамырларының зақымдануы.
В. Тамақ тапшылығы
С. Ішімдік қабылдау
D. Дәрі қабылдау
Е. Интеллектуалды әрекетсіздік

$$$ 192
Кәрілік жаста танымдық іс-әрекеттің төмендеуінің жанама себебін бөліп көрсет:
А. Альцгеймер ауруы
В. Психикалық денсаулық
С. Инсульт
D. Дене формасы
Е.. В және Д.
$$$ 193
Қай қартаю теориясына сәйкес, ішкі немесе сыртқы (сипаттың) мінездің кездейсоқ зақымдалуының нәтижесінде организм қартаяды:
А. Генетикалық бағдарламаланған қартаю
В. Табиғи қартаю
С. Қартаюдың схоластикалық теориясы.
D. Биологиялық қартаю
Е. Бұралған сағат теориясы
$$$ 194
Қай компонент (Б.Балтес бойынша) ақылдылық модуліне кіреді:
А. Фактуальды білім
В. Процедуралық білім
С. Өмір контексті білім
D Салыстырмалылығын есепке алатын білім
Е. Барлық аталғандар.
$$$ 195
Қай қартаю теориясына сәйкес, ішкі немесе сыртқы (сипаттың) мінездің кездейсоқ зақымдалуының нәтижесінде организм қартаяды:
А. Генетикалық бағдарламаланған қартаю теориясы.
В. Организмнің тозу теориясы
С. Кездейсоқ зақыммдалу нәтижесінде қартаю
D. Табиғи қартаю
Е. Қартаюдың схоластикалық теориясы
$$$ 196
Қай зерттеуші бірінші болып, өлуге бейімделу сатысын бөліп көрсетті:
А. Л.Кастенбаум
В. Э.Бекер
С. Э.Кюблер-Росс.
D. Б.Балтес
Е. Ф.Арьес
$$$ 197
Адамның (мамандық) кәсіпшілік жолында зерттеу этапы қай жас кезеңіне келеді (Д.Супер бойынша):
А. 0-ден 14 жасқа дейін
В. 15-ден 24 жасқа дейін.
С 25-тен 44 жасқа дейін
D. 45-тен 64 жасқа дейін
Е. 65 жастан кеін
$$$ 198
Р.Хейвигхерст бойынша, кәсіби (мамандық) жолының реттік этапын анықта.
1. нақты кәсібилік теңдіккке жету.
2. жұмысшылармен идентификациялау.
3. профессионал болу;
4. негізгі еңбек дағдыларына ие болу және
5. қоғам игілігіне жұмыс істеу,
6.кәсіптік іс-әрекеттің өнімді кезеңін ойлау.
А. 1, 2, 3, 4, 5
В. 1, 2, 4, 3, 5, 6
С. 4, 3, 1, 3, 5, 6
D. 2, 4, 1, 3, 5, 6.
Е. 1, 2, 4, 3, 5, 6
$$$ 199
Д. Супер бойынша кәсіптік (мамандық) жолдың қай этапында адам мамандық таңдап оны меңгере бастайды:
А. Өсу этапы
В. Зерттеу этапы.
С. Мансапты нығайту этапы
D. Жеткен жетістігін сақтау этапы
Е. Құлау этапы
$$$ 200
Р.Хейвичхерст бойынша мамандық жолының қай этапы 15-тен 25-ке дейінгі жас аралығында келеді:
А. Негізгі еңбек дағдыларына ие болу және еңбек сүйгіштіктің қалыптасуы
В. Нақты кәсіби теңдікке ие болу.
С. Жұмысшылармен идентификация
D. Профессионал болу
Е. Қоғам игілігіне жұмыс істеу



Ұқсас жұмыстар

Мектепке дейінгі жас балалық шақтағы ерік-жігер дамуының жалпы заңдылықтары
Интерактивті оқыту
Мектеп жасына дейінгі балалардың есте сақтау процесінің ерекшеліктері
Мектепке дейінгі білім беретін жалпы бағдарлама - мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту мазмұнын анықтайтын мемлекеттік құжат
Стандарт үлгі, білім мазмұнының негізі
Оқу процесінің негізі - жоспарлау
Мектепке дейінгі оқыту бағдарламаларының мазмұны мен міндеттері
БАСТАУЫШ МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Мектепке дейінгі мекемелердегі оқыту мен тәрбиелеу
Қазақстан және Оңтүстік Кореяның мектепке дейінгі білім беру жүйесінің салыстырмалы анализі
Баланың мектепке келу мәселесі
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Жүк көтергіштігі 6-тонна жүктік автомобиль жасап, арнайы бөлімде ілініс муфтасының құрылысын жобалау
ӨМІРҰЛЫ ЖАСЫБАЙ
Брокерлік фирманың қор операциялары жобаларына сараптама жасауды ұйымдастыру
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Отандық өнеркәсіп кәсіпорындарын қайта құрылымдаудағы машина жасау өнеркәсібінің маңызы
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Қазақстанда жастарға арналған әлеуметтік қызмет
Жастардың әлеуметтік қазіргі жағдайы мен перспективасы