Сапаны бақылау

1. Өнімнің ақаулық бірлігі, яғни ең кемі бір ақауы бар өнім
a) Валидация
b) Верификация
c) Жарамсыздық
d) Сынақ
e) Сапа
2. Нақыт пайдалануға немесе қолдануға арналған талаптардың объективті куәліктерін ұсыну негізіндегі талаптардың орындалғанын бекіту
a) Валидация
b) Верификация
c) Жарамсыздық
d) Сынақ
e) Сапа
3. Нақты куәліктерді көрсету негізінде орнатылған талаптардың орындалғанын бекіту.
a) Валидация
b) Верификация
c) Жарамсыздық
d) Сынақ
e) Сапа
4. Өнімнің нормативтік-техникалық құжаттамада бекітілген талаптарға жеке сәйкессіздігі
a) Валидация
b) Верификация
c) Жарамсыздық
d) Ақау
e) Сапа
5. Бекітілген тәртіпте тіркелген белгі, бұл олар белгілеген өнімнің орнатылған талаптарға сәйкестігін сертификаттаудың осы жүйесінде орнатылған.
a) Валидация
b) Сәйкестік белгесі
c) Верификация
d) Жарамсыздық
e) Сапа
6. Физикалық, химиялық, табиғи немесе қолдану кезіндегі факторлар мен жағдайлар жиынтығының әсерінен өнімнің бір немесе бірнеше сипаттарын анықтау немесе зерттеу
a) Валидация
b) Сәйкестік белгесі
c) Сынақ
d) Жарамсыздық
e) Сапа
7. Өнімнің қасиеттері мен сипаты жиынтығы, бұл оған мерзімді немесе болжанған қажеттілітержі қанағаттандыру қабілетін береді
a) Валидация
b) Сәйкестік белгесі
c) Сынақ
d) Жарамсыздық
e) Сапа
8. Өнімдер мен қызметтердің сапасын өлшеу мен сандық бағалау әдістері туралы ғылым.

a) Валидация
b) Менеджмент
c) Сынақ
d) Квалиметрия
e) Сапа

9. Қолданыстағы мәндердің берілген ауытқулыары туралы ақпаратты анықтау мен бағалац үрдісі немесе олардың талдауының тура келуі мен нәтижелері
a) Валидация
b) Менеджмент
c) Бақылау
d) Квалиметрия
e) Сапа менеджменті
10. Ұйымды басқару немесе жетекші ету жөніндегі үйлестірілген қызмет.
a) Валидация
b) Менеджмент
c) Бақылау
d) Квалиметрия
e) Сапа менеджменті
11. Сапаға қатысты ұйымды басқару немесе жетекші ету жөніндегі үйлестірілген қызмет
a) Валидация
b) Менеджмент
c) Бақылау
d) Квалиметрия
e) Сапа менеджменті
12.Белгілі қажеттіліктер мен мұқтаждықтарды қанағаттандыруға ұмтылу.
a) Ынта
b) Менеджмент
c) Бақылау
d) Квалиметрия
e) Сапа менеджменті
13. Өнімнің қажетті сапасын қамтамасыз ету бойынша жұмысшыларды белсенді қызметке ниеттендіру
a) Ынта
b) Менеджмент
c) Бақылау
d) Қызметкерді ынталандыру
e) Сапа менеджменті
14. Қанағаттандырылуы тиіс сандық немесе сапалық белгілерді орнататын ереже
a) Норма
b) Менеджмент
c) Бақылау
d) Қызметкерді ынталандыру
e) Сапа менеджменті
15. Қызметтің әртүрлі түрлеріне және олардың нәтижелеріне қатысты ережелерді, жалпы принциптерді немесе сипаттамаларды орнататын құжат
a) Норма
b) Менеджмент
c) Бақылау
d) Нормативтік құжат
e) Сапа менеджменті
16. Сенімділікті орнатуға бағытталған сапа менеджментінің бөлігі
a) Норма
b) Менеджмент
c) Сапаны қамтамасыз ету
d) Нормативтік құжат
e) Сапа менеджменті
17. Сапа саласында мақсаттарды орнатуға бағытталған және өнімнің өмірлік кезеңінің қажетті операциялық үрдістерін және сапа саласында мақсаттарға жету үшін сәйкес ресурстарды анықтайтын сапа менеджментінің бөлігі.
a) Сапаны жоспарлау
b) Менеджмент
c) Сапаны қамтамасыз ету
d) Нормативтік құжат
e) Сапа менеджменті
18. Жоғарғы басшымен ресми құрылған сапа саласындағы ұйымның жалпы ниеті мен қызмет бағыты
a) Сапаны жоспарлау
b) Сапа саласындағы саясат
c) Сапаны қамтамасыз ету
d) Нормативтік құжат
e) Сапа менеджменті

19. Қабылдау үшін еркіті ұйымдық-техникалық және жалпы техникалық жұмысты орындаудың ережелері, тәртіптері және әдістері бар құжат
a) Сапаны жоспарлау
b) Сапаны қамтамасыз ету
c) Нормативтік құжат
d) Сапа менеджменті
e) Ұсыныстар

20. Юолдридж сыйлығы – АҚШ үкіметімен және стандарттар мен технологиялар Ұлттық институтымен тағайындалатын жыл сайынғы марапат. Байқау қатысушлыары қатысатын салаға жатпайтыны
a) Басшылық, ақпарат және талдау;
b) Стратегиялық жоспарлау;
c) Тұтынушылармен жұмыс
d) Кадрларды басқару;
e) Тауарлар мен қызметтер сапасының кепілдігі
21. Деминг жүлдесі қай мемлекет үкіметінің жоғары баға белгілейтін марапаты болып табылады?
a) АҚШ
b) Қытай
c) Канада
d) Жапон
e) Англия
22.Сапа деңгейі неге әсер етеді
a) Мемлекетке
b) Экономикаға
c) Саясатқа
d) Еш әсер етпейді
e) Өндіріске
23. Сапа мәдениеті қай елде пайда болды?
a) АҚШ
b) Жапон
c) Қытай
d) Канада
e) Англия
24. Сапа туралы жұмыстар қай кезде ресми жүзеге аса бастады?
a) ХХғ
b) ХХІғ
c) ХІХғ
d) ХVІІғ
e) ХVІІІғ
25. Сапаны статистикалық бақылау әдістері қай уақытта жүзеге асты?
a) ХХғ 40ж
b) ХХІғ
c) ХХғ 30ж
d) ХХғ 50ж
e) ХХғ 60ж
26. Сапаны кешенді басқару, сапа үйірмелері және статистикалық әдістерді қолдану қай елде іске асты
a) АҚШ
b) Жапон
c) Қытай
d) Канада
e) Англия
27. Львов облысының кәсіпорындар қатарында ішіне АӨД, АЕЖ, КАНАРСПИ,НОРМ және басқа да сапаны басқару бойынша жүйелердің элементтері кіргген өнім сапасын басқарудың кешенді жүйесі қай жылы әзірленіп, енгізілді?
a) 1980жж
b) 1990жж
c) 1970жж
d) 1950жж
e) 1960жж
28. Ең жақсы өнімдерге қандай марапат беріледі
a) Өнім сапасы
b) Сапа белгісі
c) Сапа дәрежесі
d) Өнім дәрежесі
e) Өндіріс белгісі
29. Үлкен сериялы және жаппай өндіруде қандай баұылау қолданылады
a) Өнімдік бақылау
b) Статистикалық бақылау
c) Сапалық бақылау
d) Өндірістік бақылау
e) Дәрежелік бақылау
30. Жапон сапа үйірмелерінде қолданылған сапаны бақылаудың жеті құралы кіретіні
a) Парето диаграммасы
b) Себеп-салдарлық диаграмма
c) Бақылау карталары
d) Гистограммалар
e) Графиктер
31. Өнімдердің сипаттамасын тарату себептерін анықтау үшін қолданатын әдіс
a) Қабаттарға бөліну
b) Парето диаграммасы
c) Себеп-салдарлық диаграмма
d) Бақылау карталары
e) Гистограммалар
32. Сандық шамалар немесе олардың уақыт бойынша өзгеруінің өзара тәуелділігін түсінуді жеңілдетуге және көрнекілік үшін қолданылатын әдіс
a) Қабаттарға бөліну
b) Парето диаграммасы
c) Себеп-салдарлық диаграмма
d) Бақылау карталары
e) Кестелер
33. Шығындардың шамасын олардың әртүрлі ақауларына байланысты көрнекі таныстыруға мүмкіндік беретін әдіс
a) Қабаттарға бөліну
b) Парето диаграммасы
c) Себеп-салдарлық диаграмма
d) Бақылау карталары
e) Кестелер
34. Ең үлкен шығындарға әкелетін ақауларды талдауда қолданылатын әдіс
a) Қабаттарға бөліну
b) Парето диаграммасы
c) Себеп-салдарлық диаграмма
d) Себеп салдарлық диаграмма
e) Кестелер
35. Кестені көрсетеді және белгілі уақыт кезеңінде (апта, ай, жыл) жиіліктің қайталануы бойынша параметрлердің нақты мәндерін таратудың көрнекіік суреті үшін қолданылады.
a) Қабаттарға бөліну
b) Парето диаграммасы
c) Себеп-салдарлық диаграмма
d) Себеп салдарлық диаграмма
e) Гистограммалар
36. Міндетті құқықтық нормалар мен билік органдарымен қабылданған құжат.
a) Жүйе
b) Ұсыныстар
c) Сапа
d) Регламент
e) Ереже

37. Екі параметр аралығындағы тәуелділік кестесі түрінде құрылатын әдіс?
a) Таралу диаграммасы
b) Парето диаграммасы
c) Себеп-салдарлық диаграмма
d) Бақылау картасы
e) Гистограммалар
38. Үрдіс бойы қарапайым жағдайларда сипаттардың таралуының шектік диапазонын көрсететін бақылау шегінің болуымен ерекшеленетін кестенің әртүрлілігі (қараңыз,Шухарттың бақылау картасы).
a) Таралу диаграммасы
b) Парето диаграммасы
c) Себеп-салдарлық диаграмма
d) Бақылау картасы
e) Гистограммалар
39. Сапаны бақылаудың жеті жаңа құралы қолданылатын диаграммаға жатпайтыны
a) Тартқыштық диаграммасы
b) Тәуелділік диаграммасы
c) Таралу диаграмма
d) Матрицалық диаграмма
e) Жебе тәрізді диаграмма
40. Технологиялық процессті өнімдердің істен шығу ықтималдығын төмендету мақсатында статистикалық басқару үшін пайдаланылатын әдіс
a) Жеті жаңа құрал
b) Сапаны бақылау
c) Өнім сапасы
d) Шесть сигм
e) Өнім стандарты
41. Өнімнің ақаулық бірлігі, яғни ең кемі бір ақауы бар өнім
f) Валидация
g) Верификация
h) Жарамсыздық
i) Сынақ
j) Сапа
42. Нақыт пайдалануға немесе қолдануға арналған талаптардың объективті куәліктерін ұсыну негізіндегі талаптардың орындалғанын бекіту
f) Валидация
g) Верификация
h) Жарамсыздық
i) Сынақ
j) Сапа
43. Нақты куәліктерді көрсету негізінде орнатылған талаптардың орындалғанын бекіту.
f) Валидация
g) Верификация
h) Жарамсыздық
i) Сынақ
j) Сапа
44. Өнімнің нормативтік-техникалық құжаттамада бекітілген талаптарға жеке сәйкессіздігі
f) Валидация
g) Верификация
h) Жарамсыздық
i) Ақау
j) Сапа
45. Бекітілген тәртіпте тіркелген белгі, бұл олар белгілеген өнімнің орнатылған талаптарға сәйкестігін сертификаттаудың осы жүйесінде орнатылған.
f) Валидация
g) Сәйкестік белгесі
h) Верификация
i) Жарамсыздық
j) Сапа
46. Физикалық, химиялық, табиғи немесе қолдану кезіндегі факторлар мен жағдайлар жиынтығының әсерінен өнімнің бір немесе бірнеше сипаттарын анықтау немесе зерттеу
f) Валидация
g) Сәйкестік белгесі
h) Сынақ
i) Жарамсыздық
j) Сапа
47. Өнімнің қасиеттері мен сипаты жиынтығы, бұл оған мерзімді немесе болжанған қажеттілітержі қанағаттандыру қабілетін береді
f) Валидация
g) Сәйкестік белгесі
h) Сынақ
i) Жарамсыздық
j) Сапа
48. Өнімдер мен қызметтердің сапасын өлшеу мен сандық бағалау әдістері туралы ғылым.

f) Валидация
g) Менеджмент
h) Сынақ
i) Квалиметрия
j) Сапа

49. Қолданыстағы мәндердің берілген ауытқулыары туралы ақпаратты анықтау мен бағалац үрдісі немесе олардың талдауының тура келуі мен нәтижелері
f) Валидация
g) Менеджмент
h) Бақылау
i) Квалиметрия
j) Сапа менеджменті
50. Ұйымды басқару немесе жетекші ету жөніндегі үйлестірілген қызмет.
f) Валидация
g) Менеджмент
h) Бақылау
i) Квалиметрия
j) Сапа менеджменті
51. Сапаға қатысты ұйымды басқару немесе жетекші ету жөніндегі үйлестірілген қызмет
f) Валидация
g) Менеджмент
h) Бақылау
i) Квалиметрия
j) Сапа менеджменті
52.Белгілі қажеттіліктер мен мұқтаждықтарды қанағаттандыруға ұмтылу.
f) Ынта
g) Менеджмент
h) Бақылау
i) Квалиметрия
j) Сапа менеджменті
53. Өнімнің қажетті сапасын қамтамасыз ету бойынша жұмысшыларды белсенді қызметке ниеттендіру
f) Ынта
g) Менеджмент
h) Бақылау
i) Қызметкерді ынталандыру
j) Сапа менеджменті
54. Қанағаттандырылуы тиіс сандық немесе сапалық белгілерді орнататын ереже
f) Норма
g) Менеджмент
h) Бақылау
i) Қызметкерді ынталандыру
j) Сапа менеджменті
55. Қызметтің әртүрлі түрлеріне және олардың нәтижелеріне қатысты ережелерді, жалпы принциптерді немесе сипаттамаларды орнататын құжат
f) Норма
g) Менеджмент
h) Бақылау
i) Нормативтік құжат
j) Сапа менеджменті
56. Сенімділікті орнатуға бағытталған сапа менеджментінің бөлігі
f) Норма
g) Менеджмент
h) Сапаны қамтамасыз ету
i) Нормативтік құжат
j) Сапа менеджменті
57. Сапа саласында мақсаттарды орнатуға бағытталған және өнімнің өмірлік кезеңінің қажетті операциялық үрдістерін және сапа саласында мақсаттарға жету үшін сәйкес ресурстарды анықтайтын сапа менеджментінің бөлігі.
f) Сапаны жоспарлау
g) Менеджмент
h) Сапаны қамтамасыз ету
i) Нормативтік құжат
j) Сапа менеджменті
58. Жоғарғы басшымен ресми құрылған сапа саласындағы ұйымның жалпы ниеті мен қызмет бағыты
f) Сапаны жоспарлау
g) Сапа саласындағы саясат
h) Сапаны қамтамасыз ету
i) Нормативтік құжат
j) Сапа менеджменті

59. Қабылдау үшін еркіті ұйымдық-техникалық және жалпы техникалық жұмысты орындаудың ережелері, тәртіптері және әдістері бар құжат
f) Сапаны жоспарлау
g) Сапаны қамтамасыз ету
h) Нормативтік құжат
i) Сапа менеджменті
j) Ұсыныстар
60. Бір-бірімен қарым-қатынаста және байланыста болатын, сөйтіп белгілі бір тұтастық, бірлестік құратын көптеген құрамдас бөліктер жиынтығы; агрегаттар мен машиналардың территориялық принциппен емес, жұмыс істегенде атқаратын міндетіне негізделіп біріктірілген құрылымдар жиынтығы.
f) Жүйе
g) Ұсыныстар
h) Сапа
i) Регламент
j) Ереже



Ұқсас жұмыстар

Сапаны бақылау
Өнім сапасын басқару бойынша ғылыми мәліметтерді қарастыру мен нақты кәсіпорынның сапа жүйесіне талдау жасау («Сауыр» ЖШС мысалында)
Өнім сапасын арттырудың шетелдік тәжірибесі туралы ақпарат
Сапаны басқару және бақылау
Сапа менеджменті пәнінен дәрістер
Сапаны бақылау және басқару
Жалпы менеджмент жүйесінде сапаны басқару
ҚҰРЫЛЫС САПАСЫН БАСҚАРУ
Сапа менеджментінің қалыптасуы мен дамуы
Сапаны статистикалық бақылау
Бақылау жұмысына дайындық
Өзіндік бақылауға бейімдеу шарттары
Алдыңғы қатарлы мемлекеттердегі қаржылық бақылаудың ұйымдастырылуы.
Экологиялық бақылау.
Бақылаудың негізгі статистикалық әдісі
Сабақ барысындағы бақылауым
Жұқпалы емес иммунологиядағы жетістіктер Ф. Бернетке иммунологиялық бақылау концепциясын ашуға мүмкіндік берді
Межелік бақылау
І аралық бақылаудың тест сұрақтары
І аралық бақылау академиялық суреттен