Оқыту талдауына пәнаралық келісті жүзеге асырған ғалым
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті
Пән: сихология
1-ші рубеждіа бақылау бойыншатест сұрақтары
1. Педагогикалық психология пәні бойынша
2. 2 – кредит
3. Құрастырған: пед.ғыл. магистрі, аға оқытушы Адильжанова К.С.
4. Психология кафедрасы
5. 5В050300 - Психология мамандығына арналған тест тапсырмалары
I-НҰСҚА
$$$ 1
Оқыту талдауына пәнаралық келісті жүзеге асырған ғалым:
A. В.Давыдов
B.Д.Б.Эльконин
C. Л.Б. Ительсон
D. И.Лингарт
E. Л.С.Выготский
$$$2
Тұқымқуалаушылық, орта, бейімделу, реттелу және т.б. зерттелінетін үйрету бейімделу үдерісі ретінде қай ғалымда қарастырылады:
A. физиология
B. әлеуметтану
C. психология
D. анатомия
E. биология
$$$3
Әлеуметтену факторы ретінде үйрету жеке дара және қоғамдық сана байланысының шарты ретінде қарастырылатын ғылым:
A. физиологияда
B. әлеуметтануда
C. биологияда
D. психологияда
E. дұрыс жауабы жоқ
$$$4
Биологиялық жүйенің жеке дара тәжірибені алудың үдерісі мен қорытындысын белгілейтін жалпы ұғым болып саналады:
A. үйрету
B. оқыту
C. білім беру
D. оқыту іс-әрекеті
E. дамыту
$$$5
Сенсорлық үйрету қайсысының түрі болып саналады?
A. когнитивті
B. когнитивті - ассоциативті үйретудің
C. интеллектуалды-когнитивті үйретудің
D. ассоциативті-рефлекторлы үйретудің
E. интеллектуалды-рефлекторлы үйретудің
$$$6
Оның іс-әрекетіне немесе өмірлік іс-әрекетіне қажет заттарды табу және оларды игеру – бұл:
A. білімге үйрету
B. әрекеттерге үйрету
C. сенсорлық үйрету
D. дағдыларға үйрету
E. дұрыс жауабы жоқ
$$$7
Моторлық үйрету және ассоциативті үйретудің бір-біріне қатынасы қандай?
A. олардың арасында
B. бүтін – бөлік
C. бір қатарлы түсініктер
D. тек - түр
E. дұрыс жауабы жоқ
$$$8
Іскерлік пен дағдылар істеп көру мен қателесу әдісі арқылы игерілетін үйрету – бұл:
A. викарлы үйрету
B. импринтинг
C. оперативті үйрету
D. шартты- рефлекторлы үйрету
E. сенсорлық үйрету
$$$9
Адамға ғана тән үйрету түрі – бұл:
A. импринтинг
B. викарлы үйрету
C. шартты- рефлекторлы үйрету
D. оперативті үйрету
E. сенсорлық үйрету
$$$10
Адамның нақты объетілер арасында бар байланыстарды, қасиеттерді, іс-әрекеттерді, психикалық қалыптарды және т.б. игеру негізі –
A. үйретудің операционалды теориялары
B. үйретудің белгілер теориялары
C. үйретудің шартты-рефлекторлы теориялары
D. үйретудің ассоциативті теориялары
E. дұрыс жауабы жоқ
$$$11
Нақтылықтың бар қатынастарын табу және қолдану сөздерге оларды негіздеу мазмұнды құрайды:
A. үйретудің ассоциативті теориялары
B. үйретудің шартты-рефлекторлы теориялары
C. үйретудің белгілер теориялары
D. үйретудің операционалды теориялары
E. дұрыс жауабы жоқ.
$$$12
Түрлі міндеттерді шешу арқылы білімдер мен іскерліктерді игеру ретіндегі оқытуды шетел ғалымдарының арасында зерттеген:
A. Я.А.Коменский
B. Б.Скинер
C. И. Гербарт
D. К.Коффка
E. И.Я. Лернер
$$$13
Мінез-құлықтың өзгеруі ретінде үйрету, өзгеретін стимулдарға сыртқы реакциялардың (әсерлердің) шетел ғалымдарынан зерттеген:
A. И.Я. Лернер
B. Я.А.Коменский
C. И. Гербарт
D. Б.Скинер
E. К.Коффка
$$$14
Үйретудің негізгі нақты объектілер, қасиеттер, әрекеттер, психикалық қалыптар арасындағы байланыстарды адамның игеруі ретінде үйретудің ... психологиялық теориясында қарастырылады:
A. ассоциативті
B. белгілер
C. шартты-рефлекторлы
D. операционалды
E. дұрыс жауабы жоқ
$$$15
Стимул мен реакция арасында өтетін процесс ретінде әлеуметтік тәжірибені игеру мәслесі қарастырылады:
A. функционалдық келісте
B. бихевиористік келісте
C. когнитивтік келісте
D. факторлық келісте
E. дұрыс жауабы жоқ
$$$16
Оқыту үдерісі баланың жеке тұлғалық тәжірибесінің өзгеруі ретінде мына бөлімде қарастырылады:
A. функционалдық психологияда
B. бихевиоризмде
C. гештальтпсихологияда
D. когнитивті психологияда
E. дұрыс жауабы жоқ
$$$17
Дж.Брунердің еңбектері оқытудың қай теориясына жатады?
A. бихевиористік
B. функционалдық
C. іс-әрекеттік
D. ассоциативтік
E. когнитивтік
$$$18
Э.Торндайк еңбектерін мына классификацияға енгізуге болады:
A. оқытудың бихевиористік теориясына
B. оқудың іс-әрекеттік теориясына
C. оқытудың когнитивтік теориясына
D. оқудың ассоциативтік теориясына
E. оқудың функционалдық теориясына
$$$19
Эффект заңының авторы:
A. Г.Эббингауз
B. Б.Скиннер
C. Дж.Брунер
D. Э.Торндайк
E. К. Коффка
$$$20
Педагогикалық әсер дұрыс тандалынған стимул мен мадақтауы бар білім беру парадигмасы қандай бейнеге негізделеді (А.Г.Асмолов бойынша)?
A. бағдарланған адам
B. түйсінген адам
C. қолданушы адам
D. әрекеттегі адам
E. дұрыс жауабы жоқ
$$$21
Оқытудың когнитивтік модельдері қандай бейнеге негізделеді (А.Г.Асмолов бойынша)?
A. бағдарланған адам
B. әрекеттегі адам
C. қолданушы адам
D. бағынушы адам
E. түйсінген адам
$$$22
Структура процесса учения кітабының авторы кім?
A. А.К.Маркова
B. В.В.Давыдов
C. И.И.Ильясов
D. Н.Ф.Талызина
E. Л.С.Выготский
$$$23
Д.Б. Эльконин мен В.В. Давыдов оқытуды қалай түсіндірді ?
A. іс-әрекет түрі
B. білім, іскерлік және дағдыны игеру
C. субъекінің іс-әрекет жасауы негізінде білімді игеру
D.оқу іс-әрекетінің ерекше түрі
E. оқыту – бұл даму
$$$24
П.Я.Гальперин бойынша оқыту:
A. білім, іскерлік және дағдыны игеру
B. оқыту – бұл даму
C. субъектінің іс-әрекет жасауы негізінде білімді игеру
D. оқу іс-әрекетінің ерекше түрі
E. іс-әрекет түрі
$$$25
Оқыту мен даму қатынасы туралы У.Джеймс, Дж.Уотсон, К.Коффканың ойлары:
A. оқыту – бұл даму
B. оқыту – даму, пісіп жетілудің тек қана сыртқы шарттары
C. оқыту және тәрбиелеу баланың психикалық дамуында басты роль атқарады
D. оқыту тек пассивті түрде дамудың артынан жүреді
E. іс-әрекет түрі
$$$26
Дағды бұл –
A. іс-әрекеттің бірнеше рет қайталануы
B. адамның іс-әрекет тәсілдерін меңгеру
C. жартылай автоматталынған іс-әрекет
D. жоғарғы деңгейге жеткен іс-әрекет
E. дұрыс жауабы жоқ
$$$27
Психология терминін ғылымға енгізген кім?
A. Р.Декарт
B. Г. Лейбниц
C. Х.Вольф
D. Аристотель
E. У.Джеймс
$$$28
Психология әдістерінің қайсысы психодиагностика саласына кіреді
A. егіздік әдіс
B. интерью
C. тестер
D. анкета
E. дұрыс жауабы жоқ
$$$29
Субъект өз психикалық процесі және қалпы жайында зерттеу өткізілу барысында немесе өткізілгеннен кейін мәліметті алса бұл:
A. бақылау
B. эксперимент
C. тестілеу
D. өзін-өзі бақылау
E. интервью
$$$30
Қандай процестің екі жақты сипаты бар:
A. оқыту
B. үйрену
C. түйсік
D. есте сақтау
E. дұрыс жауабы жоқ
$$$31
20 жылдары психологияға психикалық дамуға ... келіс біршама әсерін тигізді:
A. дұрыс жауабы жоқ
B. когнитивтік
C. социологизаторлық
D. екі факторлар теориясы
E. биологизаторлық
$$$32
Процесс и структура человеческого учения кітабының авторы кім?
A. В.В.Давыдов
B. И.Лингарт
C. Л.Б. Ительсон
D. И.И.Ильясов
E. Л.С.Выготский
$$$33
Психикалық даму мен оқытуды бөлген:
A. Ж.Пиаже
B. Э.Торндайк
C. Дж. Брунер
D. П.П.Блонский
E. П.Я.Гальперин
$$$34
Заманауи оқытудың концетуалды принциптерінің бірі – Оқыту дамудың артынан жүрмейді, өз артынан тартады - деп қалыптастырған кім?
A.Л.С. Рубинштейн
B. Б.Г.Ананьев
C. Л.С. Выготский
D. Дж.Брунер
E. Ж.Пиаже
$$$35
Белсенді дамудың деңгейі сипаттайды:
A. білімділігін, тәрбиеленгендігін, дамығандығын
B. білім қабылдай алатындығын, тәрбиеленетіндігін, дамитындығын
C. өзіндік білім алушылығы, өзін дамыту, өзін тәрбиеленуі
D. оқытылғандығы, оқылатындығы
E. дұрыс жауабы жоқ
$$$36
Оқушының білімді игеруге қабілеттілігі, бақаның көмегін қабылдауы, жаңа жағдайларда бейімделу, жұмыс жасауға бір тәсілден басқаға көшу тездігі – бұл ненің көрсеткіштері:
A. дамығандығы
B. дамитындығы
C. тәрбиеленетіндігі
D. білім қабылдай алатындығы
E. белсенділігі
$$$37
Оқушының сырттан келген ақыл-ой дамуына әкелетін қозуға әсерін білдіру, және де бір ойлаудан басқаға тез ауысудың көрсеткіштері – бұл:
A. дамығандығы
B. дамитындығы
C. белсенділігі
D. білім қабылдай алатындығы
E. тәрбиеленетіндігі
$$$38
Бір жағынан – бұрын оқыған және бұрынғы тәжірибенің қорытындысы, басқа жақтан - әлі болатын оқытудың мақсаты (ақырғы және арлық) – бұл:
A. тәрбиеленгендігі
B. дамығандығы
C. оқытыла алатындығы
D. тәрбиеленетіндігі
E. оқытылғандығы
$$$39
Жаңа жағдайлардағы белсенділік сипаттайды:
A. оқытыла алатындықтың түрі
B. оқытыла алатындықтың деңгейі
C.оқытыла алатындықтың кезеңі
D. оқытыла алатындықтың формасы
E. дұрыс жауабы жоқ
$$$40
Заттық әрекет тәсілдеріне оқытыла алатындығы түсіндіріледі :
A. оқытыла алатындықтың түрі
B. оқытыла алатындықтың деңгейі
C. оқытыла алатындықтың кезеңі
D. оқытыла алатындықтың формасы
E. дұрыс жауабы жоқ
$$$41
Оқу әрекеті басты іс-әрекет болып табылады:
A. орта мектеп жасында
B. орта жасөспірім жасында
C. жоғары жасөспірім жасында
D. кіші жасөспірім жасында
E. бастауыш мектеп жасында
$$$42
Танымдық әрекеттегі қабылдау мен ойлаудың әрекеттесу мәселесін зерттеген ғалым (дар):
A. А.А.Смирнов, П.И.Зинченко
B. Л.С. Рубинштейн, С.Н. Шабалин
C. Д.Б.Эльконин мен В.В.Давыдов
D. Л.В.Занков
E. П.Я.Гальперин
$$$43
Танымдық әрекеттегі ес пен ойлаудың әрекеттесу мәселесін талдағандар:
A. Д.Б.Эльконин мен В.В.Давыдов
B. Н.А. Менчинская, Е.И.Кабанова-Меллер
C. Л.С. Рубинштейн
D. А.Н. Леонтьев, Л.В. Занков
E. Л.С.Выготский
$$$44
Мектепке дейінгі балалар мен оқушылардың ойлауының дамуының ерекшеліктерін зерттеген ғалымдар:
A. Л.С. Рубинштейн, С.Н. Шабалин
B. А.Н. Леонтьев, Л.В.Занков
C. Н.А. Менчинская, Е.И.Кабанова-Меллер
D. Д.Б.Эльконин мен В.В.Давыдов
E. П.Я.Гальперин, Л.С.Выготский
$$$45
Мектептегі оқуға балалардың дайыдығының психология-педагогикалық факторлары қай ғылыммен шығарылады?
A. Д.Н.Богоявленскиймен
B. Л.А.Венгермен, Д.Б.Эльконинмен
C. Л.И.Божовичпен
D.В.В.Давыдовпен
E. Л.С. Рубинштейнмен, С.Н. Шабалинмен
$$$46
Оқыту эффективтілігінің психология-педагогикалық критерийлерін жүйелеген ғалым:
A. Л.И.Божович
B. Е.И.Кабанова-Меллер
C. Н.Ф.Талызина
D. Н.А. Менчинская
E. И.С.Якиманская
$$$47
Кіші мектеп жасында басты әрекет ретінде оқу іс-әрекеті анықталады:
A. Д.Б.Эльконин - В.В.Давыдов зерттеулерінде
B. классикалық кеңестік психологияда педагогикада
C. Л.В.Занковтың дамытушы оқытуының жүйесінде
D. ақыл-ой әрекетінің кезеңді қалыптасу теориясында
E. дұрыс жауабы жоқ
$$$48
Оқу әрекеті іс-әрекетке қатысты (В.В.Давыдов бойынша) болып саналады:
A. түрі
B. тегі
C. деңгейі
D.көріну формасы
E. кезеңі
$$$49
Оқу әрекеті игеруге қатысты болады:
A. игеру түрі
B. игеру деңгейі
C. игеру кезеңі
D. игерудің көрінуінің формасының бірі
E. дұрыс жауабы жоқ
$$$50
Жағдай шарттарын талдауға, өз мүмкіндіктерімен келістіруге бағытталған және оқу міндетін құруға әкелетін әрекеттер аталады:
A. бағалаушы
B. бақылаушы
C. бағдарланған
D. орындалған
E. дұрыс жауабы жоқ
$$$51
Оқу әрекеттерін қатысты орындаушы әрекеттер – бұл:
A. оны игерудің деңгейі
B. олардың түрі
C. оның көрінуінің формалары
D. оны игерудің кезеңі
E. дұрыс жауабы жоқ
$$$52
Бағалаушы оқу әрекеттері оқу іс-әрекетімен қатысы мындай:
A. түр - тек
B. оқу әрекетінің көріну формасы
C. бөлік - бүтін
D. оны игерудің деңгейі
E. дұрыс жауабы жоқ
$$$53
Оқу іс-әрекетінің өзгермелі, зерттеушілік әрекеттері ненің тұрғысынан көрінеді?
A. оқу іс-әрекетінің өз пәні
B. әрекет пәніне қатысты көзқарас
C. субъективті-әрекеттік
D. сыртқы және ішкі әрекеттер
E. дұрыс жауабы жоқ
$$$54
Мақсат қою, бағдарламалау, жоспарлау әрекеттері; орындаушы әрекеттер; оқу іс-әрекетін бақылау мен бағалау әрекеті келесінің тұрғысынан белгіленеді:
A. продуктивтіліктің (репродуктивтіліктің) доминантылығы
B. сыртқы және ішкі әрекеттер
C. субъективті-әрекеттік
D. әрекет пәніне қатынасы
E. оқу іс-әрекетінің өз пәні
$$$55
Оқу әрекеттерінің оқу іс-әрекеттеріне қатынасы мынандай:
A. оқу әрекетінің көріну формасы
B. түр - тек
C. функционалды қатынас
D. бөлік - бүтін
E. әрекет пәніне қатынасы
$$$56
Материалдық, сыртқы сөйлеулік, ақыл-ой әрекетінің көрінуінің негізделуі саналады:
A.әрекетінің формасы
B. ашықтылықтың өлшемі
C. автоматтанулығының өлшемі
D. жалпыланушылықтың деңгейі
E. дұрыс жауабы жоқ
$$$57
Негіздей алатын, әрекетті орындаудың дұрыстығын аргументтей білетін әрекеттің қасиеті анықталады:
A. белсенділік
B. ойланғандылық
C. мықтылық
D. саналылық
E. игерілгендік
$$$58
Әрекетті орындаудағы тездік пен автоматтану деңгейі сипаттайды:
A. ашықтылық өлшемі
B. игеру өлшемі
C. дербестілік өлшемін
D. жалпылық өлшемі
E. дұрыс жауабы жоқ
$$$59
Өзі орындалып отырған жағдайларда әрекеттердің адекваттығын бейнелейтін әрекет қасиеті – бұл:
A. ойланғандылық
B. мықтылық
C. саналылық
D. игерілгендік
E. белсенділік
$$$60
Оқу әрекетінің бастапқы қасиеттеріне жатады:
A. саналылық
B. ойланғандылық
C. әрекет формасы
D. белсенділік
E.игерілгендік
$$$61
Оқу әрекетінің екінші реті қасиеті болады:
A. белсенділік
B. әрекет формасы
C. саналылық
D. игерілгендік
E. ойланғандылық
$$$62
Әрекеттің жалпылығы білім мен әрекеттер құрам мен құрылымның ... сипаттамаларына жатады (И.И. Ильясов бойынша):
A. бірінші ретті құрамдар
B. бірінші ретті
C. бірінші ретті формалды қарапайым
D. шығарылатын
E. дұрыс жауабы жоқ
$$$63
Оқушылардың оқу міндетін дербес құру игеру кезеңінің мына түрі болып саналады:
A.бағдарламалық әрекеттер
B. бақылаушы әрекеттер
C. орындаушы әрекеттер
D. бағалаушы әрекеттер
E. дұрыс жауабы жоқ
$$$64
Әрекеттің жалпыланған тәсілдерін игеру үдерісін басқару мәселесін зерттеген ғалым(дар):
A. П.Я.Гальперин
B. Т.В. Габай
C. А.К.Маркова
D. В.В.Давыдов
E. Н.Ф.Талызина
$$$65
Оқу мақсатына қатысты қорытындыны және оны іске асыру тәсілін
A. оның түрі
B. оның айқындалуы
C. оның көріну формасы
D. оның деңгейі
E. оны іске асыру кезеңі
$$$66
Оқу іс-әрекеті тәсілдерінің түрін зерттеген ғалым:
A. Л.В.Занков
B. Е.И.Кабанова-Меллер
C. А.К.Маркова
D. З.А. Решетова
E. И.А.Зимняя
$$$67
Оқыту мотивациясының мәселесін талдаған (дар):
A. И.А.Зимняя
B. Н.Ф.Талызина
C. В.В.Давыдов, В.В.Рубцов
D. А.К.Маркова, Ю.М.Орлов
E. П.Я.Гальперин
$$$68
Ақыл-ой дамуы мен мотивация байланысын зерттейді:
A. А.К.Маркова
B. М.В. Матюхина
C. Г.И.Щукина
D. М.Орлов
E. И.А.Зимняя
$$$69
Балалардың танымдық қызығушылықтарының пайда болу мен даму мәселесін зерттеген ғалым:
A. М.И.Махмутов
B. Т.В. Габай
C. Н.Г.Морозова
D. И.Я.Лернер
E. Г.И.Щукина
$$$70
Үлгермеушіліктің психологиялық себептері кіммен анықталды?
A. Н.А.Менчинскаямен
B. Г.И.Щукина
C. И.Я.Лернермен
D. З.А.Решетовамен
E. И.С.Якиманскимен
$$$71
Оқушылардың оқу мотивациясы жағдайының картасы мен оның қалыптасу барысын құрды:
A. Н.А.Менчинская
B. А.К. Маркова
C. Л.И.Божович
D. Г.И.Щукина
E. М.В. Матюхина
$$$72
Мотив пен мотивация түсінігінің қатынасы:
A. мотив түсінігі мотивацияға қатысты текті болып саналады
B. бұл түсініктер синонимдер
C. мотивация түсінігі бұл өзі мотив
D. мотив түсінігі – бұл өзі мотивация
E. дұрыс жауабы жоқ
$$$73
Өз бетінше білім алу мотивтері – бұл:
A. оқу мотивтерін игеру кезеңі
B. танымдық мотивтер деңгейі
C. оқу мотивтерінің сапалы сипаттамасы
D. оқу мотивтерінің көріну формалары
E. дұрыс жауабы жоқ
$$$74
Оқушының жаңа білімді – фактілерді, құбылыстарды, заңдылықтарды игеруге бағытталғандықпен сипатталатын оқу мотивінің түрі аталады:
A. кең танымдық мотивтермен
B. оқу-танымдық мотивтермен
C. кең әлеуметтік мотивтермен
D.тар әлеуметтік мотивтермен
E. дұрыс жауабы жоқ
$$$75
Құрбылардан баға алу үшін олармен контактқа тырысу сипаттайды:
A. оқу-танымдық мотивтер
B. әлеуметтік ынтымақтастық мотивтер
C. тар әлеуметтік мотивтер
D. кең әлеуметтік мотивтер
E. жеке мотивтер
$$$76 C
Мұғалімге қосымша ақпарат үшін қатынасу формасы:
A. әлеуметтік ынтымақтастық мотивтері
B. оқу-танымдық мотивтер
C. өз бетінше білім алу мотивтері
D. кең танымдық мотивтер
E. тар танымдық мотивтер
$$$77
Оқушының мұғалімге оқу еңбегін рационалды ұйымдастыру туралы қатынасы көрсетеді:
A. оқушының оқуға қатынасының түрі
B. оқу мотивінің түрі
C. танымдық мотивтер деңгейі
D. оқу мотивтерінің көріну формасы
E. дұрыс жауабы жоқ
$$$78
Келесі бес сөзден төрт түсінік – саналылық, тәуелсіздік, жалпылық, әрекеттік, көрінулік – бір топқа біріктіруге болады. Мұндағы артық сөз:
A. саналылық
B. тәуелсіздік
C. жалпылық
D. белсенділік
E. көрінулік
$$$79
Оқушының мотивация деңгейіне дағдының қалыптасу жетістігі тәуелділігі аталады:
A. жеке мотивтер
B. жаттығулар заңы
C. эффект заңы
D. дағдыны қалыптастырудағы плато заңы
E. дұрыс жауабы жоқ
$$$80
Заттар мен құбылыстар арасындағы байланыстарды бейнелейтін, бір нәрсені бар немесе жоққа шығаратын ойлау формасы – бұл:
A. ойлау формасы
B. ойқортындылау
C. пайымдау
D. теория
E. дұрыс жауабы жоқ
$$$81
Түсінік – бұл:
A. ойлау деңгейі
B. ойлау түрі
C. ойлау операциясы
D. ойлау формасы
E. ойқортындылау
$$$82
Ой қортындылау түсінігі ойлау формасы түсінігімен қатынасы мынандай:
A. бөлік- бүтін
B. олардың арасында функционалдық қатынас
C. тек-түр
D. себеп-салдар
E. дұрыс жауабы жоқ
$$$83
Түсініктің пайымдауға қатынасы, еске түсірудің ... қатынасы сияқты:
A. тануға
B. түсінікке
C. түсінуге
D. ойқортындылауға
E. дұрыс жауабы жоқ
$$$84
Хабарлы сөйлеммен көрсетілген және ақиқат немесе жалған болып келетін ой анықталады:
A. себеп-салдар
B. ойқортындысы
C. түсінік
D. түсініктеме
E. пайымдау
$$$85
Білімді ұйымдастырудың ең дамыған түрі, нақтылықтың белгілі бір саласының заңдылықтары мен нақты байланыстары туралы толық елестетуді береді – бұл:
A. себеп
B. түсініктеме
C. болжам
D. теория
E. дәлелдеме
$$$86
Фактілер туралы білімдер танымдық әдістер туралы білімдерге қатысты:
A.естегі ойлар
B. түсінуге
C. теориялар туралы білім
D. түсініктерге және терминдерге
E. дәлелдемеге
$$$87
Келесі бес сөзден төрт түсінік – тану, түсіну, түсінік, бағалау, қайта жаңғырту – бір топқа біріктіруге болады.
A. түсіну
B. тану
C. түсінік
D. бағалау
E. ұғыну
$$$88
Түсініктің барлық белгілерін анықтау қабілеттілігі және оларды бір-бірімен байланысы сипатталады:
A. білімдердің иілгіштігі
B. білімдердің нақтылығы мен жалпылығы
C. білімдерді саналы түрде меңгеру
D. білімдер толықтығы
E. дұрыс жауабы жоқ
$$$89
Материалды топтастыру мен қайта құру икемі, құбылыстар, заңдар бейнелерін шығармашылық қолдану көрінеді:
A. білімдер тереңдігі
B. білімдер жүйелілігі
C. білімдер иілгіштігі
D. саналылығы
E. дұрыс жауабы жоқ
$$$90
Қайталау арқылы қалыптасқан, игерудің жоғары деңгейімен және элементті саналы реттеу мен бақылаудың жақтығымен сипатталатын әрекет:
A. дағды
B. операция
C. іскерлік
D. іс-әрекет
E. нышан
$$$91
Егер әрекетті орындаудың мақсаты белгілі болса, бірақ мақсатқа жету жолдары нақты көрсетілмесе, онда дағдыны қалыптастыру кезеңі сипатталады:
A. есте сақтау
B. жоғары автоматизация
C. санаға тоқу
D. автоматизация
E. ойлану
$$$92
Білімге үйрету мен дағдыға үйретудің қатынасы:
A. бөлім – бүтін
B.бір ретті
C. тек – түр
D. қарама-қарсы
E. дұрыс жауабы жоқ
$$$93
Түсініктерді игерудің механизмдері мен кезеңдерінің мәселелерін зерттеген ғалым (дар):
A. Л.Б.Ительсон
B. П.Я.Гальперин
C. И.И.Ильясов
D. Д.Б.Эльконин
E. Н.А.Менчинская, Г.С.Костюк
$$$94
Көрсетілген төрт бұрыш қалай аталады?, Осы төрт бұрыштың аумағы нешеге тең? деген сұрақтарға жауап беру қабілеттілігі оқу ақпаратын игерудің мұндай кезеңін сипаттайды (В.П.Беспалько бойынша):
A. продуктивті шығармашылық әрекет
B. түсіну
C. репродуктивті тану
D. продуктивті алгоритімдік әрекет
E. дұрыс жауабы жоқ
$$$95
Оқушылардың ромб пен квадрат түрлілігі мен ұқсастығын анықтау тапсырмасы оқу ақпаратын игеру деңгейін анықтау үшін бағытталған (В.П.Беспалько бойынша):
A. продуктивті шығармашылық әрекет
B. түсіну
C. продуктивті алгоритімдік әрекет
D. репродуктивті тану
E. дұрыс жауабы жоқ
$$$96
Орыс тілі мен әдебиетінің оқу материалын игеру мәселесін қарастырды:
A. Н.А.Рыбников, Л.М.Шварц
B. Н.А.Менчинская
C. Т.Г.Егоров, Д.Б.Эльконин
D. Д.Н.Богоявленский, Л.И.Божович
E. Л.С.Рубинштейн
$$$97
Оқу, кітаппен жұмыс жалпы оқу іскерлік пен дағдыларының қай тобына жатады?
A.ақпаратты қабылдау
B. оқу іс-әрекетін жоспарлау
C. өз оқу іс- әрекетін ұйымдастыру
D. өз әрекеттерін бағалау мен түсіну
E. дұрыс жауабы жоқ
$$$98
Игеру үдерісінің негізгі кезеңдерін өтуге керекті арнайы әрекеттер жүйесі – бұл:
A. мұғалім іс-әрекеті
B. білім беру
C. оқыту
D. үйрету
E. дұрыс жауабы жоқ
$$$99
Білім, іскерлік, дағдыны істеп көру мен қателесу атты әдісі арқылы игеріледі:
A. импринтингте
B. оперантты үйретуде
C. шартты-рефлекторлық үйретуде
D. вербалды үйретуде
E. дұрыс жаубы жоқ
$$$100
Адамның басқа адамдардың мінез-құлқын тура бақылау арқылы тәжірибе жинауы өтеді:
A. викарлы үйретуде
B. шартты-рефлекторлық үйретуде
C. вербалды үйретуде
D. оперантты үйретуде
E. дұрыс жаубы жоқ
Мұғалімнің міндеті зерттеу іскерліктерін зерттеу бойынша қызметті ұйымдастыру
Оқытудың жаңа технологиялары
Шығармашылық қабілет деңгейін анықтау
Орта мектепте қазақ тілін оқыту әдістемесі
Педагогикалық технологиялар және оқыту технологиялары жөніндегі түсінік
Тарих кабинетін безендіру
Математиканы басқа пәндермен байланыстыра оқытудың ерекшеліктері
МЕКТЕПТІ БАСҚАРУ ІЛІМІМЕН және ОНЫ ЗЕРТТЕУ әдістерінің ИНТЕГРАЦИЯСЫ
Бастауыш мектептің болашақ мұғалімінің кәсіби дайындығының ілімдік негіздері
Бастауыш сыныптарда дүниетануды оқытудың маңызы және оның басқа пәндермен байланысы
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қашықтықтан оқыту
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
Мемлекеттiң әлеуметтiк саясаты мақсаттары, мiндеттерi, жүзеге асуы
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Delphi программасы - зерттелінетін процесстің алгоритмін компьютерде жүзеге асыратын программа құру
Қаржылық лизингті жүзеге асыру барысында қатысушы субъектілер анықталып,міндеттері және құқықтары белгіленеді
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары