Әрекетті орындау тәсілдері
Психология пәні бойынша 2 аралық бақылау
1.$$$C
Көзге түсе бермейтін заттың майда ерекшеліктерін тануға үйрену нәтижесі
A. Сезгіштік
B. Пайымдылық
C. Бақылағыштық
D. Көрегендік
E. Ойшылдық
2$$$E
Өткен тәжірибеден алған іздерді жадыда қалдырып, оларды қайта танып, жаңғыртумен ақпарат топтауға негізделген психикалық процесс
A. Зейін
B. Қабылдау
C. Түйсік
D. Елес
E. Ес
3 $$$B
Ес прцесінің мәні
A. Сананың объектке бағытталуы
B. өткен тәжірибе бейнесін жаңғырту
C. әсердің жеке элементтерін бейнелеу
D. тұтастай бейне тұрғызу
E. жалпыланған бейне түзу
4 $$$B
Қысқа мерзімді естің мәні
A. нақты бейне сақтау
B. жалпыланған, шағын ақпарат
C. толық, дәл оқиға
D. шағын уақытқа
E. қамту көлемі шексіз
5 $$$D
Уақыты да, қамту көлемі де шексіз ес түрі
A. Нақты ес
B. Қысқа мерзімді ес
C. Бейнелі ес
D. Ұзақ мерзімді ес
E. Қозғалысты ес
6 $$$C
Іс-әрекет мақсатына орай ес түрі
A. Қозғалысты
B. Эмоцианалды
C. Ырықты
D. Бейнелі
E. Сөз-логикалы
7 $$$A
Музыкалық шығарманы дауыспен қайталай алмаса да, бимен көрсету шеберлігіне негіз болар ес түрі
A. Қозғалысты ес
B. Эмоцианалды ес
C. Мағыналық ес
D. Логикалық ес
E. Бейнелі ес
8 $$$C
Эмоцианалды ес мазмұны
A. Қимыл-әрекет
B. Бейне
C. Көңіл-күй
D. Мағына
E. Сөз
9 $$$A
Елестерге, табиғат көріністеріне, дыбыс, дәмге негізделген ес түрі
A. Бейнелі
B. Эмоцианалды
C. Зөз-логикалы
D. Мағыналы
E. Қозғалысты
10 $$$C
Заттар мен құбылыстарының санада тұтас түрде бейнеленуін қамтамасыз етуші психикалық процесс
A. Түйсік
B. Зейін
C. Қабылдау
D. Ес
E. Қиял
11 $$$B
Қабылдау процесінің мәні
A. Жеке элементтерді сезу
B. Затты тану
C. Қайта жаңғырту
D. Жаңа бейне жасау
E. Жалпылай бейнелеу
12 $$$D
Қоршаған дүниені заттай тануға ықпал етуші қабылдау қасиеті
A. Тектілік
B. Тұтастық
C. Тұрақтылық
D. Мағыналық
E. Апперцепция
13 $$$E
Қабылдау процесінде нақты объектіні басқаларынан ажыратудың негізі
A. Материалы
B. Формасы
C. Саны
D. Сапасы
E. Тұрмыстық қажеттігі
14 $$$B
Қабылдау процесінің құрылымды болуымен байланысты қасиеті
A. Тектілік
B. Тұтастық
C. Тұрақтылық
D. Мағыналық
E. Апперцепция
15 $$$E
Қабылдаудың мағыналық қасиеттерінің мәні
A. Дүниені заттай тану
B. Тұтастай тану
C. Тек мызғымастығы
D. Жаңсақ тану
E. Сөз-мазмұнды тану
16 $$$D
Қабылдаудың жеке адам психикалық өміріне , оның тұлғалық ерекшеліктеріне тәуелділік қасиеті
A. Иллюзия
B. Константтық
C. Заттың тектілігі
D. Апперцепция
E. Тұтастық
17 $$$C
Иллюзия құбылысының мәні
A. Дәл тану
B. Шамалап тану
C. Жаңсақ тану
D. Ауыстыра тану
E. Екіұшты тану
18 $$$B
Жүйкенің ауруға шалдығуынан бұрмаланған бейнелердің туындау құбылысы
A. Иллюзия
B. Галлюцинация
C. Апперцепция
D. Аккомадация
E. Сенсибилизация
19 $$$D
Қабылдау негізін құрайтын бас миындағы физиологиялық процесс
A. Тітіркену
B. Сезім
C. Шартсыз рефлекс
D. Уақытша жүйке байланыстары
E. Қозу мен тежелу
20 $$$A
Ми анализаторына келіп түскен жеке дара ақпарат элементтерінің біртұтас күрделі тітіркендіргіш ретінде қабылдану процесі
A. Интеграция
B. Ассоциация
C. Дифференциация
D. Дивергенция
E. Конвергенция
21 $$$D
Әртүрлі талдағыштардың аралық қатынасынан түйсіктердің өзара байланысқа келу процесі
A. Дивергенция
B. Интеграция
C. Конвергенция
D. Ассоциация
E. Дифференциация
22 $$$E
Жалпы тіршілікке тән жүйкелік байланыстар (ассоциация ) мен бірігулердің (интеграция) адам психикасына орай ерекшелігі
A. Бейнеге келу
B. Тітіркену
C. Қозғалыста болу
D. Сезімге түсу
E. Сөзбен баламалану
23 $$$A
Қабылдау астарында жатқан уақытша жүйке байланыстарының негізі
A. Объективтік шындық
B. Субъективтік таным
C. Нәсілдік
D. Тылсым күш
E. Организм қажеті
24 $$$E
Тіршілік көрнісін сырттай танытушы категория
A. Ой
B. Сана
C. Инстинкт
D. Дағды
E. әрекет
25 $$$B
Барша тіршілік иелерінің қоршаған дүниемен өмірлік байланыстар жасап әрі оларды өз қажетіне орай өзгерте алатын қабілеті
A. Әрекет
B. Белсенділік
C. Инстинкт
D. Дағды
E. Интелект
26 $$$C
Іс-әрекеттің психологиялық мәні
A. Тума қабілет
B. Жаттанды орындау
C. Белсенді жасампаздық
D. Дағдыны қайталау
E. Нұсқаларға бағыну
27 $$$B
Іс-әрекеттің жан қабілеттерімен байланысын зерттеуші ғылым
A. Физиология
B. Психология
C. Логика
D. Педагогика
E. Дефектология
28 $$$D
Адамның нақты өнім пайда етуімен шұғылдану түрі
A. Қимыл
B. Қозғалыс
C. Еңбек
D. Іс-әрекет
E. Әрекет
29 $$$D
Іс-әрекеттің қалыптасуына себепші фактор
A. Нәсілдік
B. Биологиялық жағдай
C. Адамның өз қалауы
D. Қоғамдық-тарихи жағдай
E. Дағдылану
30 $$$E
Іс-әрекет түзілуінің негізі –
A. Субъекттің қалауы
B. Сыртқы қасиеттер тума қажеттілік
C. Сыртқы күштер
D. Тума қажеттілік
E. Субъекттің объекттімен байланысы
31 $$$B
Іс-әрекет қырларының ішінде психологияның зерттейтіні
A. Объект құрылымы
B. Субъект жоспары
C. Іс-әрекет мазмұны
D. Іс нәтижесі
E. Қызымет барысы
32 $$$D
Белгілі жағдайда адамды нақты іс-әрекетке бағыттайтын фактор
A. Сыртқы күш
B. Себеп-түрткі
C. Мақсат
D. Қажеттік
E. Қалау
33 $$$B
Жануарлар әлемінде қажеттікті қамтамасыз етуге итермелеуші күш
A. Сана
B. Табиғи инстинкт
C. Дағды
D. Қатынастар
E. Субъектив ниеті
34 $$$C
Кісілік қажетсінудің негізі
A. Биологиялық жағдайлар
B. Тума инстинктер
C. өндіріс пен мәдениет дамуы
D. субъект қалауы
E. сана
35$$$C
Қажеттілікті қамтамасыз етудің шарты
A. Жеке мүдде
B. Қоғамдық мүдде
C. Жеке және қоғамдық мүдделер байланысы
D. Сыртқы ықпалдар бірлігі
E. Органикалық мүдделер
$$$C
Адамға өз тіршілін сақтау, қуаттау және ұрпақ жалғасымен байланысты қажеттілік түрі
A. Қоғамдық
B. Рухани
C. Табиғи
D. Кәсіптік
E. Жеке мүдделік
$$$D
Адамның рухани-мәдени сан-алуан қажеттіктерінің бір түрі
A. Қорек
B. Баспана
C. Ұрпақ жалғасы
D. Кәсіп
E. Ұйқы
$$$A
Адамның әлеуметтік болмысына себепші қажеттілік
A. Мәдени
B. Биологиялық
C. Материалдық
D. Ұйқы
E. Қорек
$$$B
Әрекет-қылықтың түрткісі дегеніміз
A. Инстинкті керексіну
B. Саналы қабылданған қажеттілік
C. Сыртқы ықпал нәтижесі
D. Жеке бастың қызығуы
E. Импульстік ниеттер
$$$C
Іс-әрекеттің болашақ нәтижесін күні бұрын идеалды болжау
A. Ниет
B. Түрткі
C. Мақсат белгілеу
D. Қажеттілік
E. Қызығу
$$$D
Мақсаттар жақын арада орындалатын, не ұзаққа көзделген болады.
Осыған орай екінші түрлі мақсаттыкөзделген адамдар іс-әрекетінің сипаты
A. Тұрмыстық күйбең
B. Қарапайым
C. Жеңілдің үстімен
D. Ауқымды, қоғамдық мәнді
E. Бір сәттік
$$$B
Әлі орындалмаған іс-әрекет нәтижесінің санадағы бейнесі
A. Жоспар
B. Болжам
C. Ой
D. Пікір
E. Ұғым
$$$B
Сыртқы нақты іс-әрекеттің саналық ішкі әрекетке айналуы
A. Экстериоризация
B. Интериоризация
C. Адаптация
D. Синестезия
E. Сенсибилизация
$$$E
Экстериоризация дегеніміз
A. Икемделу
B. Сезім артуы
C. Сезім кемуі
D. Іс-әрекеттің саналық сипатқа өтуі
E. Саналық бейнесінің заттасуы
$$$B
Іс-әрекеттің элементтік құрылымы жөнінде алғашқы пайымдаулар жүргізген ғалымдар
A. Торндайк, Уотсон
B. Тейлор, Джильберт
C. Павлов, Сеченев
D. Пиаже. Маслоу
E. Занков, Лернер
$$$D
Іс-әрекеттер жөніндегі шындыққа сай ғылыми көзқарас
A. Өзара ауысушы қимылдар жиынтығы
B. Себеп-түрткілер нәтижесі
C. Реттеуші механизмдер өнімі
D. Қоршаған ортамен ықпалды байланысты дамудағы процесс
E. Тысқы бағдарлама шектеріндегі жүйе
$$$B
Іс-әрекеттің нақты көрніске келетін танымдық құрылым бірлігі
A. Себеп түрткі
B. Белсенділік
C. Жоспарлау
D. Ақпаратты өңдеу
E. Шешім қабылдау
$$$A
Іс-әрекеттің қажетті белгісі
A. Саналы мақсат
B. Сезімдік қалау
C. Жеке бас қызығуы
D. Ойсыз импульстер
E. Ұмтылыс, ниеттер
$$$D
Қоғамдық қызыметке бағытталған әрекеттер жиынтығы
A. Манипуляция
B. Операция
C. Іс-әрекет
D. Еңбек
E. Қимыл
$$$B
Еңбек барысында жеке міндеттерді орындауға бағышталған әрекеттер бірлігі
A. Манипуляция
B. Операция
C. Қимыл
D. Қозғалыс
E. Іс-әрекет
$$$C
Белгілі іс-әрекеттің орындалуына қатысатын қимылдардың себебі
A. Өздігінен
B. Тысқы күштен
C. Жеке адам ниетінен
D. Инстинктен
E. Дағдыдан
$$$B
Әрекетті құрайтын қимылдар тобының басқарылуы және реттелу негізі
A. Жоспар
B. Мақсат
C. Қалау
D. Ниет
E. Ұмтылыс
$$$C
Әрекетттің орындалу барысында сана аймағынан шығып, өздігінен орындалуы, бұл
A. Жаттығу
B. Дағдылану
C. Автоматтану
D. Апперцепциялану
E. Аккомадациялану
$$$C
Саналы іс-әрекеттің автоматты түрде орындалуы
A. Инстинкт
B. Интеллект
C. Дағды
D. Апперцепция
E. Акккомадация
$$$A
Қимылдық әрекеттің функциясы
A. Орындау
B. Бақылау
C. Реттеу
D. Өңдеу
E. Салыстыру
$$$C
Реттеу өңдеу қызметін орындайтын әрекет түрі
A. Қимылдық
B. Сезімдік
C. Саналық
D. Логикалық
E. Манипуляциялық
$$$B
Қимылды көзбен бақылаумен ауысуы, әрекетке баға беру қабілеті дамиды, бұл қандай әрекет нәтижесі
A. Қимылдық
B. Сезімдік
C. Саналық
D. Сөзді-логикалық
E. Манипуляциялық
$$$B
Балалардың алғашқы әріп тану әрекетімен байланысты дағды түрі
A. Қимыл-әрекеттік
B. Сезімдік
C. Интеллектік
D. Сезімдік-қимыл
E. Сезімді-ой
$$$B
Дағды инфференциясы дегеніміз
A. Жаңа дағдыға қолдау
B. Жаңа дщағдыға кедергі
C. Бейтарап қимыл
D. Дағды тұрақтылығы
E. Дағды ауысуы
$$$E
Енді қалыптасатын әрекеттерге ұнамды ықпал жасап, олардың орнығуын жылдамдату құбылысы
A. Дағдыға тежеу
B. Дағды тиімдігін кеміту
C. Интерфференция
D. Өзара кедергілік
E. Дағды көшуі
$$$B
дағды көшуіне ұнамды ықпал жасаушы фактор
A. Ескі және жаңа дағдылар арасындағы айырмашылық
B. Ортақ ұқсастық
C. Бейтараптық
D. Жеке ерекшелік
E. Даралық
$$$B
Білімдер мен дағдылардың қалаған нақты әрекетте көрінуі
A. Шабыт
B. Ептілік
C. Шеберлік
D. Талант
E. Дарындылық
$$$A
Оқу- білім игеру ептіліктердің қандай тобымен байланысты
A. Танымдық
B. Еңбектік
C. Құрама техникалық
D. Ұйымдастыру-технологиялық
E. Қызметтік –бақылау
$$$B
Қандайда қарапайым әрекетті орындауға байланысты жай ептіліктердің қалыптасуына негіз болатын
A. Білім
B. Еліктеу
C. Объект мазмұны
D. Заңдылықтарды тану
E. Құбылыстарды тану
$$$B
Әрекетті сана қатынасынсыз үйреншікті қалыптасқан қимылдар арқылы іске қосу
A. Ептілік
B. Дағды
C. әдет
D. шеберлік
E. талант
$$$C
Қандайда бір әрекетті қажетсінуден туындайтын адам қасиеті
A. Ептілік
B. Дағды
C. әдет
D. шеберлік
E. талант
$$$B
Мектеп жасына дейінгі бала қиялын дамытып, оның ойлау, ерік және т.б. жеке қасиеттерін дамытушы бастапқы іс-әрекет түрі
A. Оқу
B. Ойын
C. Еңбек
D. Әдет
E. дағды
$$$A
Адамды алдағы еңбектік қызыметке арнайы дайындау мақсатын атқарушы іс-әрекет түрі
A. Оқу
B. Ойын
C. Еңбек
D. Дағды
E. Ептілік
$$$B
Оқу әректінің міндеті
A. Жаңалық ашу
B. Өткен тәжірибе, білімді игертіп, практикада қолдануды үйрету
C. Жаттағанды жаңғыртып беру
D. Көргенді сол күйінде орындауға машықтану
E. Ептіліктер мен әдеттерді қалыптастыру
$$$A
Төңіректегі заттар құбылыстардың қасиеттері жөніндегі ақпараттарды қамтитын оқу құрылымы
A. Білімдер
B. Дағдылар
C. Ептіліктер
D. Шеберліктер
E. Шабыттар
$$$B
Балаға адамзаттың қоғамдық тәжірибесін саналы игеруге бағытталған белсенді процесс
A. Тәрбие
B. Оқыту
C. Дағдыландыру
D. Жаттықтыру
E. Мәжбүрлеу
$$$B
гуманитік тәрбие әрекетінің мәні
A. Адамзат тәжірибесін меңгеру
B. Адамдық сапалар мен қасиеттерді қалыптастыру
C. Мозахистікке баулу
D. Садистік жолға түсіру
E. Инстинкт бекіту
$$$A
Адамзат іс-әрекетінің қалыпты түрі еңбек – қандай категоияға жатады:
A. Психологиялық
B. Механистік
C. Биологиялық
D. Логикалық
E. Философиялық
$$$A
Еңбектің психологиялық ерекшелігін байқатушы фактор
A. Қоғамдық пайдалы еңбек
B. Орындау процесі
C. Қолданым құралдары
D. Орындалу жағдайы
E. Орындаушы субъекттер
$$$A
Адамның еңбекке бағытталған субъектив қатынасы қоғамдық байланыстарға ...
A. Тәуелді
B. Тәуелсіз
C. Бейтарап
D. Өз алдына дербес
E. Айнытпай қайталайды
$$$B
Мектеп жасына дейінгі бала үшін іс-әрекеттің жетекші түрі
A. Еңбек
B. Ойын
C. Оқу
D. әдет
E. дағды
$$$C
Адамның тұлға болып қалыптасуының басты шарты
A. Қоршаған орта
B. Биологиялық бастаулар
C. Әлеуметтік қатынастар
D. Жаратылыстан тыс күш
E. Өзіндік қуат
$$$B
Түрлі қажеттерді өтеуге байланысты белгілі мақсатқа жетуге бағытталған процесс:
А. еңбек
В. іс-әрекет
С. оқу
D.қарым-қатынас
Е.күрес.
$$$C
Адамның қандайда бір нәрсені орындау қабілеті:
А. шеберлік
В. дағды
С. икемділік
D. инстинк
Е. жаттығу
$$$D
Еңбек әрекетін орындауға қажетті білімді, дағды және іскерлікті жүйелі игеру процесі:
А. ойын
В. білім
С. шеберлік
D.оқу
Е.еңбек.
$$$C
Әрекет дегеніміз не?
А.Бала әрекетінің негізгі бір түрі
В.Іс-әрекеттің негізгі саласы
С.Түрлі қажеттерді өтеуге байланысты белгілі мақсатқа жетуге бағытталған процесс
D.Ойын, оқу, еңбек
Е.Жоғарда айтылғанның бәрі
$$$C.
Іс-әрекеттің негізгі түрлері
А.Ойын
В.Зейін, түйсік
С.Ойын, оқу, еңбек
D.Дұрыс жауап жоқ
Е. Жоғарда айтылғанның бәрі дұрыс
$$$D.
Дағды дегеніміз ...
А.Бастауыш кластардағы еңбек тәрбиесі
В.Іс-әрекеттің негізгі түрі
С.Бөбектер ойынның манипуляциялық сипаты
D.Алғашқыда сапалы орындауды кажет ететін іс-әрекет бөліністерінің қайталап жаттығудың нәтижесінде автоматталуы
Е.Дұрыс жауап жоқ
$$$A
Сыртқы әрекеттің ішкі амалға ауысуы қалай аталады
А. интериоризация
В. экстеризация
С. әрекет акцепторы
D. заттың әрекет
Е. ішкі әрекет
$$$B
Акыл-ой әрекетін заттармен әрекет түрінде сыртқа шығару қалай аталады
А. интериоризация
В. экстеризация
С. әрекет акцепторы
D. заттық әрекет
Е. ішкі әрекет
$$$A
Қалыптасқан дағдылардың жаңа дағдының қалыптасуына жағымсыз әсері-
А. интерференция
В. дағдының алмасуы
С. жаттығу
D. әдет
Е. іскерлік
$$$D
Қарапайым көрсету, түсіндіру, көрсету мен түсіндіру бірлігі - бұлар
А. дағдының түрлері
В. дағдының себептері
С. дағдының даму кезендері
D. дағдыны қалыптастыру жолдары
Е. дағдының дамуы
$$$C
Адамның қандайда бір нәрсені орындау қабілеті:
А. шеберлік
В. дағды
С. икемділік
D. инстинк
Е. жаттығу.
$$$B
Түрлі қажеттерді өтеуге байланысты белгілі мақсатқа жетуге бағытталған процесс:
А. еңбек
В. іс-әрекет
С. оқу
D.қарым-қатынас
Е.күрес.
$$$A
Алғашқыда саналы орындауды қажет ететін іс- әрекет бөліктерінің қайталап жаттығудың нәтижесінде автоматталынуын ... дейміз.
А. дағды.
В. Саналы
С. Қажеттілік
D. Сенсорлық
Е. Икемділік
$$$B
Тауықтың басып отырған жұмыртқаларын алып, орнына тас салса да , мерзімді уақыт біткенге дейін отыра береді. Бұл ?
А. Дағды
В. Инстинкт
С. Әдеп
D. Қажеттілік
Е. Интеллект
$$$D
Барлық тірі организімдерге
тән.
А. Тәуелділік.
В. Сезгіштік.
С. Мидың қызметі.
D. Тітіркенушілік.
Е. Бейнелеу.
$$$C
Қарым –қатынасты, еңбекті қажетсіну қай қажеттілік түріне жатады:
А. материалдық
В. рухани
С. қоғамдық
D. танымдық
Е. эстетикалық.
$$$B
Іс- әрекеттің арнаулы салаларында жоғары нәтижеге қол жеткізуге жәрдемдесетін жеке адам қасиеттерінің жүйесі:
А. жалпы қабілет
В. арнаулы қабілет
С. нышан
D. икемділік
Е. шеберлік.
$$$A
Өмірлік әсерлердің күрделі жиынтығы бола отырып, жеке адамның сыртқы ортамен белсенді қарым- қатынасында қалыптасады:
А. мінез
В. темперамент
С. қабілет
D. ерік
Е. бағыттылық.
$$$C
Іс-әрекет мақсатына орай ес түрі
A. Қозғалысты
B. Эмоцианалды
C. Ырықты
D. Бейнелі
E. Сөз-логикалы
$$$D
Даму тәжірибесі деп нені атаймыз?
A) Еңбек
B) Ойлау
C) Жұмысты орындау
D) Ойын
E) Қиял
$$$A
Адам ойынының мәні
A) Ақиқатты бейнелей алу
B) Зататарды байланыстыру
C) Ақиқатты ажырату
D) Жан-жақты тану
E) Ортаға бейімделу
$$$B
Еңбектің өндірістік, техникалық мәні қандай?
A) Шектелген
B) Шектелмеген
C) Ортша
D) Мәні жоқ
E) Барлық жауаптар дұрыс
$$$E
Еңбек қандай категория?
A) Психологиялық
B) Саясаттық
C) Ғаламдық
D) Адамзаттық
E) әлеуметтік
$$$A
Ойын мотиві не?
A) бала тілегі мен қызығуы
B) қызығушылық
C) арман
D) ойлау
E) тілек
$$$D
Іс-әрекеттің неше түрі бар?
A) 2
B) 4
C) 1
D) 3
E) 6
$$$A
Іс-әрекет құрамы...
A) Амалдар мен қозғалыстар
B) Ойын
C) Еңбек
D) Оқу
E) Ойлау
$$$E
Түрлі қажеттерді өтеуге бағытталған мақсатқа жету процесі
A) Іс-әрекет
B) Мақсат
C) Ойлау
D) Қажеттілік
E) әрекет
$$$D
Адамның нақты өнімпайда етуімен шұғылданатын түрі
A) әрекет
B) қозғалыс
C) еңбек
D) іс-әрекет
E) қимыл
$$$B
Белгілі жағдайда адамды нақты іс-әрекетке бағыттайтын фактор
A) қалау
B) қажеттілік
C) мақсат
D) себеп-түрткі
E) сыртқы күш
$$$E
Іс-әрекеттің болашақ нәтижесін күні бұрын идеалды болжау
A) Ниет
B) Түрткі
C) Қажеттілік
D) Қызығу
E) Мақсат белгілеу
$$$A
Іс-әрекеттің қажетті белгісі
A) Саналы мақсат
B) Сезімдік қалау
C) Жеке бас қызығу
D) Ойсыз импульстер
E) Ұмтылыс, ниеттер
$$$C
Саналы іс-әрекеттердің автоматты түрде орындалуы
A) Инстинкт
B) Интеллект
C) Дағды
D) Апперцепция
E) Аккомодация
$$$B
Адамның қандай нәрсені болмасын орындай алу қабілеті
A) Дағды
B) Икемділік
C) әрекет
D) интеллект
E) ниет
$$$A
Дағды интерференциясы дегеніміз...
A) жаңа дағдыға кедергі
B) бейтарап қимыл
C) дағды тұрақтылығы
D) жаңа дағдыны қолдау
E) дағды ауысуы
$$$C
Әрекетті орындау тәсілдері
A) Интерференция
B) Мотив
C) Операция
D) Қызығу
E) Аккомодация
$$$E
Интерференцияның негізгі неше түрі бар?
A) 3
B) 1
C) 4
D) 5
E) 2
$$$C
Репродуктивті тежелу ненің негізінде пайда болады?
A) Дағдының жасалуы
B) Жаңа дағдының пайда болуы
C) Жаңғырту процесінде
D) Жаңа дағдыға кедергі
E) Дағды ауысуы
$$$C
Әрекет дегеніміз не?
A) Психикалық құбылыстар мен заңдылықтарды зерттейді
B) Бала әрекетінің негізгі бір түрі
C) Қажеттікті өтеуге байланысты белгілі мақсатқа жетуге бағытталған процесс
D) әрекет- ол іскерлік
E) адам жаратылысының күрделі заңы
$$$D
Мына жауаптардың қайсысы дұрыс?
A) Ойын – үлкендер әрекетінің негізгі түрі
B) Ойын, оқу, еңбек - әрекеттің негізгі операциялары
C) Іс-әрекет пен әрекет түсініктері бір ұғымды білдіреді
D) әрекет – іс-әрекеттің бірлігі
E) дұрыс жауап жоқ
$$$B
1 жастағы бөбектердің ойны қандай сипатта болады?
A) әрекеттік
B) манипуляциялық
C) көрнекі-бейнелік
D) ұжымдық
E) тұрмыстық
$$$C
Ересек адам іс-әрекетінің негізгі түрі
A) ойын, оқу
B) оқу
C) еңбек
D) ойын
E) ойын, оқу, еңбек
$$$A
Іс-әрекеттің негізгі мәні
A) қоғамдық-әлеуметтік
B) тұрмыстық
C) дағдыларға үйрену
D) мақсатқа жету
E) имандылықты паш ету
$$$D
Интерференция дегеніміз не?
A) Дағды түрі
B) Ойын атауы
C) Іс-әрекет бөлімі
D) Өзара әрекеттестігін тежейтін дағдылар
E) Дұрыс жауап жоқ
$$$C
Рубинштейн 1-кезеңде тұлға дамуын, оның іс-әрекетін айрықша белгілейді. Ал 2-кезеңде ше?
A) Әлеуметтік-қоғамдық жағдай
B) Жеке тұлға әрекетінің дамуы
C) Тұлғаның белсенілігі
D) Тұлғаның қасиеттері
E) Барлық жауаптар дұрыс
$$$D
Іс-әрекеттің басты белгісін ата
A) Мақсат белгілеу
B) Нәтижені болжамдау
C) Іс-әрекеттің өнімділігі
D) Іс-әрекеттің саналылығы, жоспарлылығы, жүйелілігі
E) Іс-әрекеттің мақсаттығы, түрткілері мен міндеттері
3 модуль
@@@ Жеке тұлға психологиясы
$$$D
Жеке адамды танып білуде маңызы төмен фактор
A. Өмірлік міндеттер
B. Міндеттерді іске асыру әдістері
C. Ұстанған принциптер
D. Нәсілдік белгілер
E. Мақсат-мұраттары
$$$B
“Жеке адам” терминіне байланысты, ең алдымен түсінетіміз
A. Биологиялық мән
B. Қоғамдық мән
C. Әрекет субъектісі
D. Тіршілік формасы
E. Интеллект иесі
$$$C
Жеке адамның қоғамдық мәнін танытушы негізгі фактор
A. Табиғи болмыс
B. Нәсілділік
C. Қажеттік-себептік аймақ
D. Сырт көрнісі
E. Қылық-әрекеті
$$$B
Жеке тұлға дәрежесіне көтеріудің негізгі көзі
A. Нәсілдік белгілер
B. Қоршаған орта
C. Өткен ұрпақ тәжірибесі
D. Жаратылыстан тыс күш
E. Гендік бағдарлама
$$$B
Әлеуметтік қатынастар субъектісі, әрі әлеуметтік мәнді қасиеттер иегері:
A. Адам
B. Жеке адам
C. Индивид
D. Тіршілік иесі
E. Нақты адам
$$$B
Даму деңгейі жоғары болған адамға жат қасиет
A. Рухани мәртебелік
B. Күнделікті күйбең
C. Қоғамдық мәнділік
D. Ізгі мақсат
E. Өз қадірін тану
$$$D
Организм негізі – генотипі арқылы танылуы мүмкін емес адам ерекшелігі
A. анатомиялық құрылымы
B. физиологиялық ерекшелігі
C. жүйке жүйесінің динамикасы
D. Мінез бітістері
E. Темпераменті
$$$C
Жеке тұлғаның дербестігін қамтамасыз етуші негізгі фактор
A. Табиғи болмыс
B. Жғары интеллект
C. Қоғамның жоғары даму дәрежесі
D. Сырттай жоғары рухани күш
E. Қоршаған орта ықпалдары
$$$A
Жеке тұлға сапалары негізінен тәуелді
A. Қатынастар өрісіне
B. Организм табиғатына
C. Нәсілділігіне
D. Интеллектіге
E. Ептілігіне
$$$B
Жеке тұлғаның тұйық әлуметтік топқа бағынышты болмауы мен кемелденгендігінің дәлелі
A. Белсенділігі
B. Дербестігі
C. Ақылдылығы
D. Еркінділігі
E. Көрегендігі
$$$C
Жеке тұлғаның дамуы мен оның ұнамды қасиеттерінің қалыптасуына негіз –
A. Өз белсенділігі
B. Табиғаты
C. Қоғам қолдауы
D. Ақыл-ойы
E. Болмыстан тыс күш
$$$B
Дара адамның өзін басқа адамдармен теңестіре, қалыптасып бару процесі
A. Персоализация
B. Идентификация
C. Адаптация
D. Гуманизация
E. Рефлексия
$$$B
Персонализация дегеніміз –
A. Өзін басқа адамдармен теңестіру
B. Өз ерекшелігін тану
C. Басқаларға икемдесу
D. Жауап әрекетке келе білу
E. Жалпы адамшылықты тану
$$$B
Жеке тұлғаға байланысты “мен” ұғымының мәні
A. Басқаларды қабылдау қабілеті
B. Өз қадірін сезе білу
C. Дүниеге сезімталдық
D. Заттасқан құндылыққа жақын болу
E. Астар сана ықпалына тәуелділік
$$$C
Нақты тарихи-әлеуметтік аймақта адамның тұрақты қылық әрекетінің белгілеуге қатысы жоқ фактор
A. Құндылықтарды өндіру әдісі
B. Тұтыну аймағы
C. Нәсілдік белгілер
D. Әлеуметтік қатынастар
E. Тұрмыс-салт
$$$D
Адамның жоғары инабатты, жасампаздық өмірінің негізі –
A. Тума қасиеттер
B. Нәсілдік белгілер
C. Гендік программа
D. Әлуметтік құнды салт-бағыттар
E. Болмыстан тыс ықпалдар
$$$B
Адам өмірін құнсыздандыратын себеп-
A. Ішкі заңдылықтарды тану
B. Мезеттік ықпалдарға тәуелділік
C. Ниет-себептерді түсіне білу
D. Мағыналы мұраттар
E. Саналы бағыттарды таңдай алу
$$$D
Жеке адамдағы барша өмірлік күйзелістерді блдырмаудың амалы
A. Өз “менін” елемеу
B. Өз құндылығын сезінбеу
C. Психикалық жағдайын басқаға бағындыру
D. Әрекет-қылықтарын қоғам өлшемдеріне икемдестіре білу
E. Даралығын әсерлеу
$$$D
Жеке тұлғаның тұрақты қасиеттерін қалыптастырушы фактор
A. Тума нышан
B. Нәсілдік белгі
C. Әлеуметтік-мәдени сапа
D. Аталғандардың барлығының бірлігі
E. Аталғандардың ешқайсысы емес
$$$C
Адамды әрекетке итермелеуші себеп
A. Тілек
B. Ниет
C. Қажеттсіну
D. Мақсат
E. Сыртқы ықпал
$$$B
Санада қаланып, нақты қажеттілікті қанағаттандыру үшін адамды әрекетке итермелеуші фактор
A. Мақсат
B. Мотив
C. Сыртқы ықпал
D. Тілек
E. Ниет
$$$A
“Мотив – қажетсіну аймағы”түсінігінің мәні –
A. Дамудағы себеп-түрткілер
B. Ізгі мұраттар
C. Ішкі ниет-тілектер
D. Барша қажетсінулер
E. Нақты қызметәрекеттері
$$$C
А.Маслоу ұсынған мотивтер тобынан орын таппаған қажетсінутүрі
A. Биологиялық
B. Қорғаныс
C. Қоғамдық
D. Жеке сйластық
E. Тұлға абыройы
$$$B
Нақты адам қоғаммен байланысы жоқ, оқшауланған тұлға деп түсіндіруші ғалым:
A. Рубинштейн
B. Маслоу
C. Выготский
D. Ушинский
E. Ломов
$$$C
Жеке адамның қажетсіну аймағы оның басқа тұлғалармен байланысы мен қатынасына тәуелді болуын уағыздаушы ғалым:
A. Рубинштейн
B. Маслоу
C. Ломов
D. Фрейд
E. Торндайк
$$$C
Адамның мотивтік аймағының сипатына жат құбылыс
A. Динамикалық
B. Жанамалық
C. Тұрақты нақтылық
D. Көп өлшемділік
E. Көп түрлілік
$$$B
Жеке тұлғаның қажетсіну аймағының өрістеуіне себепті басшы фактор
A. Жеке белсенділік
B. Қоғамдық өмір
C. Табиғи болмыс
D. Рух
E. Генотип
$$$D
Адамның қажетсіну талаптарын дамытушы қоғамдық құрылымдардың ең қарапайым түрі
A. Ұлыс
B. Мемлекет
C. Ұлт
D. Нақты тұлғалар қауымдастығы
E. Ресми бірлестіктер
$$$C
Адамның бір деңгейдегі өз қажеттерінен екінші бір дәрежелеріне көшу себебі
A. Тұлғалық ерекшелігінен
B. Өзіндік даму заңдылықтарынан
C. Тұтастай қоғамға араласуынан
D. Жеке ниеттерінен
E. Жоғары рух ықпалынан
$$$B
Адамның өз басына ықпал жасаушы өзіндік рухани күштеріне қатынасы
A. Саналы
B. Көбіне сезбейді
C. Ырықты
D. Тіпті сезбейді
E. Нақты жоспарлы
$$$B
Нақты адамның өз болмысы жөніндегі өзіндік бағасының дәрежесі
A. Толық объектив
B. Объективтігі кемдеу
C. Қияли
D. Жалған
E. Тіпті жалған
$$$C
Әрбір адам дәл мезеттегі нақты әрекеттерінің тікелей мақсатын
A. Сезбейді
B. Сезуі мүмкін емес
C. Айқын сезеді
D. Күңгірт сезеді
E. Жалпылама сезеді
$$$B
Саналы сезуге келмейтін, бірақ адам әрекет-қылығына қозғау беретін күштер –
A. Мақсат
B. Мотив
C. Ниет
D. Тілек
E. Қажетсіну
$$$A
Саналылық негізге ие болған ықпалдардыңбірі
A. Психикалық көрсетпе талаптар
B. Жоспарлы мақсат
C. Ізгі тілек
D. Өмірлік неит
E. Тұрмыстық қажетсіну
$$$C
Психикалық көрсетпе талаптардың мәнін құрайтын көп сипаттардың ұнамсыз түрі
A. Алдын ала даындалған шешім
B. Өткен тәжірибеден үлгі
C. Ой стандарттарына тәуелділік
D. Басқаларға еліктеу
E. Заңдылықтарға бағыну
$$$B
Көрсетпе талаптар құрылымындағы когнитивтік бірліктер мәні
A. Дерексізденген ықпал-ниет
B. Танып, қабылданатын зат бейнесі
C. Объектіге болатын қатынас
D. Әрекетке ерік күшімен дайын болу
E. Жалпылама деректеу
$$$D
Адамның әрекет мотивтері тобындағы дерексізденген ықпал-ниет атамасы
A. Когнитивтік
B. Көңіл-күй
C. Әрекет-қылық
D. Құмарлық
E. Ұмтылыс
$$$D
Жеке тұлғаның бағыт-бағдарының негізі
A. Табиғи
B. Тума
C. Нәсілдік
D. Рухани
E. Әлеуметтік
$$$D
Адамның бағыт-бағдарының негізі
A. Табиғи
B. Тума
C. Нәсілдік
D. Рухани
E. Әлеуметтік
$$$D
Адамның бағыт-бағдары құрамына кіретін психологиялық формалардың ең қарапайым, биологиялық формасы –
A. Таным
B. Көзқарас
C. Ұмтылыс
D. Құмарлық
E. Қызығу
$$$A
Ниетке еріктік күш қосылғанда пайда болатын бағыт-бағдар түрі
A. Ұмтылыс
B. Ниет
C. Көзқарас
D. Таным
E. Құмарлық
$$$C
Көзқарас мәні
A. Саналы қажетсіну
B. Ерікті ниет
C. Дүниені жүйелі тану
D. Бағдарлы ауыстырушы таным
E. Биологиялық талпыныс
$$$B
Адамның бағыт-бағдарының ең жоғары психологиялық формасы
A. Көзқарас
B. Наным
C. Қызығу
D. Ниет
E. Ұмтылыс
$$$B
Адамның кемелденген жетістік деңгейі тәуелді
A. Өмірлік объектив мақсатқа
B. Нақты іс-әрекеттік мақсатқа
C. Қиялды мақсатқа
D. Субъектив нанымдарға
E. Табиғи болмысқа
$$$D
Адамның танымдық қасиеттеріне кедергі болып, оны күйзеліске келтіруші психологиялық құбылыс
A. Адапция
B. Иллюзия
C. Галлюцинация
D. Фрустрация
E. Аккомодация
$$$D
Мақсатты әрекет бұзылысының бір түрі – регрессия мәні
A. Түңілу
B. Ашуға берілу
C. Ойсыз әрекет
D. Өткен үлгілерге еліктеу
E. Мәнсіз қимылдар
$$$D
“ Мен” ұғымын әрбір адамның өзін - өзі іс - әрекет субъект ретінде тануға жәрдем ететін психикалық ерекшеліктер жиынтығы деп түсінуші ғалым:
A. Спиркин
B. Василюк
C. Павлов
D. Кон
E. Сеченов
$$$B
“ Мен” бейнеге жат
A. Динамикалы
B. Бекіп қалған
C. Өзгерістерге икемді
D. Ауыспалы
E. Кемелденуге бейім
$$$E
Жеке адамның өз “Меніне” сәйкес болу дәрежесін кемітуші фактор –
A. Өз болмысын тануы
B. Мүмкіндіктерін білуі
C. Өз беделін бағалай білу
D. Өзіндік бағамен өз әрекеттерін реттей білу
E. Басқалар бағамына тәуелді болуы
$$$D
Жеке адамға көңіл – күй күйзелістері жағдайында өзінің кісілік дәрежесін сақтап қалуға жәрдемдесетін құбылыс
A. Табиғат әсерлері
B. Қоғамдық мейір
C. Әлеуметтік сақтандыру
D. Психикалыққорғаныс
E. Рационал пайымдау
$$$D
Жоққа шығару (отрицание) психологиялық қорғанысының мәні –
A. Санадан шығару
B. Басқаға өткізу
C. Бағытты өзгерту
D. Ақпаратты елемеу
E. Басқа әдетін иемдену
$$$C
Болған оқиғаға байланысты қылық – ниеттерін қияли дәлелдеуге жанастыру қорғанысы –
A. Жоққа шығару
B. Жаңалау
C. Көшіру
D. Сәйкестендіру
E. Ауыстыру
$$$A
Көңіл – күйге үлесімсіз ақиқаттарды санадан шығарып тастау қорғанысы –
A. Ығыстыру
B. Көшіру
C. Жаңалау
D. Жоққа шығару
E. Оқшаулау
$$$C
Оқшаулау қорғанысының мәні –
A. Әрекетті оңай іске бұра салу
B. Өтірік – шынды дәлелдеу
C. Іштей сезе тұра байқамауға тырысу
D. Игі - өнегелік игілерге еліктеу
E. Өз келешегін басқаға аудара салу
$$$D
Өзінің ұрыншақтығын қарсыласына таңа салып, оны дау – дамайдың себепшісі етіп көрсету әдісі –
A. Жаңалау
B. Сәйкестендіру
C. Ауыстыру
D. Көшіру
E. Ығыстыру
$$$D
Эриксонның эпигенетикалық теориясы бойынша жеке тұлғаның туғаннан соңғы күндеріне дейінгі дамуының неше кезеңдерін көрсетті ?
A. 3
B. 5
C. 7
D. 8
E. 9
$$$B
Ағзаның генетикалық конституциясы немесе гендер жиынтығы
A. Фенотип
B. Генотип
C. Орта
D. Онтогенез
E. Филогенез
$$$A
Сыртқы ортаның әсері барысында дамитын барлық белгілер жиынтығы
A. Фенотип
B. Генотип
C. Орта
D. Онтогенез
E. Филогенез
$$$D
Жеке тұлғаны зерттеу тарихының үшінші кезеңі
A. Мифологиялық
B. Әдеби философиялық
C. Клиникалық
D. Эксперименталдық
E. Дұрыс жауап жоқ
$$$A
Жеке тұлға дамуын оның әрекет-қылығы арқылы түсіндіруші бағыт
A. Психодинамикалық бағыт
B. Социодинамикалық бағыт
C. Интеракционистік бағыт
D. Эксперименталды емес бағыт
E. Динамикалық бағыт
$$$B
Жеке тұлға даму туралы өз ой қорытындыларын жеке бақылаулармен әсерлердің негізінде түсіндіруші бағыт
A. Итеракционистік
B. Эксперименталды емес бағыт
C. Гуманистік бағыт
D. Когнитивті бағыт
E. Эксперименталды бағыт
$$$D
Р. Кеттел жеке тұлға теориялардың қандай бағытының өкілі
A. Когнитивті бағыт
B. Үйретуші – бихевиоралды бағыт
C. Гуманистік бағыт
D. Жеке тұлға ерекшеліктерінін құрылымдық бағыты
E. Психодинамикалық бағыт
$$$C
Жеке тұлғының даралық теориясының өкілі
A. Фрейд
B. Эриксон
C. Юнг
D. Олпорт
E. Фромм
$$$A
Жеке тұлға теориясының әлеуметтік – мәдени теориясының өкілі
A. Хорни
B. Эриксон
C. Юнг
D. Олпорт
E. Фромм
$$$C
Жеке тұлға типтері теориясының өкілі
A. Фрейд
B. Эриксон
C. Айзенк
D. Олпорт
E. Фромм
$$$C
Жеке тұлға теориясының үйретуші бихевиоралды бағытының өкілі
A. Фрейд
B. Эриксон
C. Скиннер
D. Олпорт
E. Фромм
$$$A
Жеке тұлға теориясындағы әлеумкеттік – когнитивті бағыттың өкілі
A. Бондура
B. Эриксон
C. Юнг
D. Олпорт
E. Фромм
$$$D
Жеке тұлға теориясындағы диспоционалды бағыттың өкілі
A. Фрейд
B. Эриксон
C. Юнг
D. Олпорт
E. Фромм
$$$E
Жеке тұлға теориясындағы гумаристік бағыттың өкілі
A. Фрейд
B. Эриксон
C. Юнг
D. Олпорт
E. Маслоу
$$$B
Адам әрекетінің негізінде астарсанадағы арман қызығушылық, құмарлық жатыр деген концепцияны ұсынушы
A. Адлер
B. Фрейд
C. Юнг
D. Келли
E. Маслоу
$$$E
“Три эссе о сексуальности” еңбегінің авторы
A. Адлер
B. Бондура
C. Юнг
D. Келли
E. Фрейд
$$$E
Жеке тұлғаны нейрофизиологиялық ерекшеліктеріне қарай типтерге бөлуді ұсынған
A. Кеттел
B. Маслоу
C. Келли
D. Бондура
E. Айзенк
$$$C
Толық мәнді тіршілік иесі болу адамның өз қолында деген пікірді жақтаушы бағыт
A. Психоаналитикалық
B. Когнитивтік
C. Гуманистік
D. Әлеуметтік үйретуші
E. Психоәлеуметтік
$$$B
Адамның мақсатқа орай кедергілерді жеңумен өз қылық - әрекеттерін қолдап, реттей білу қасиеті –
A. Мінез
B. Ерік
C. Қабілет
D. Темперамент
E. Сезім
$$$E
Адамдардың теңдей білім мен білікке ие бола тұрып, міндеттеріп әртүрлі қарқынмен орындауы ... ... ... ... байланысты
A. Сезімге
B. Мінезге
C. Ептілікке
D. Ойлауға
E. Ерікке
$$$A
Адамның өз әрекет – қылығын шапшаң не сылбыр салу қабілетінің негізі –
A. Жүйке жүйесінің динамикасы
B. Мінез бітістері
C. Темперамент
D. Қабілеттері
E. Білім деңгейі
$$$E
Еріктік, ырықты әрекет түрі –
A. Жөтелу
B. Таңдау
C. Ашуға берілу
D. Түшкіру
E. Жаттау
$$$D
Сырттағы шуға мойын бұруға себеп
A. Ерік әрекетіне
B. Ырықты ықпалға
C. Көзделген ниетке
D. Импульске
E. Саналы мақсатқа
$$$B
Адамның өз борышын орындауы тәуелді
A. Сезімге
B. Ерікке
C. Қабілетке
D. Танымға
E. Мінезге
$$$A
Еріктік қылықтың басты көрсеткіші
A. Саналы әрекет
B. Сезімдік қызығу
C. Жоғары таным
D. Табиғи құмарлық
E. Ізгі мақсат
$$$C
Көрмеге дайындалған оқушы әрекеті
A. Ырықсыз
B. Ерікке қатысы жоқ
C. Ерікке байланысты
D. Импульстік
E. Өздігінен болатын
$$$E
Иттен қорқа қашқан бала әшейінде қолынан келмес әрекеттерді жасайды, мұның негізі –
A. Саналы басқарым
B. Ерік
C. Жоспарлы әрекет
D. Ырықты сезім
E. Санадан тыс импульстер
$$$A
Қандай мақсат жолында қиыншылықтарды жеңу үшін ерік қоса білу тәуелді
A. Терең түсінімге
B. Ниетке
C. Сезіге
D. Қалауға
E. Қажетсінуіне
$$$B
Адамның қандай да кедергілерден қаймықпай ерік күшін жүмсауы неге байланысты
A. Табғи болмысына
B. Мақсат маңыздылығына
C. Рухани күшке
D. Дене қуатына
E. Сырт ықпалдарға
$$$A
Ерік ұғымының тарихи сипатқа ие екендігін дәлелдеген ғалым –
A. Тульчинский
B. Чхарташвили
C. Сартр
D. Аристотель
E. Ясперс
$$$D
Адамның қылық - әрекеттері еріктен емес, табиғат пен өмірдің ақыл бастауларынан және логика қағидаларынан деп түсіндірген ғалым –
A. Тульчинский
B. Ясперс
C. Платон
D. Аристотель
E. Сартр
$$$B
Адам ылғи да бастама күйінде таныылп, ерікке тіпті де қатысы жоқ сыртқы әсерлерді жинайтын “ұя” ретінде танылған дәуір
A. Ежелгі дүние
B. Орта ғасыр
C. Құлдық дәуір
D. XVII ғасыр
E. Қазіргі кезең
$$$E
Ерік дербес жасайтын, нақты қайырымды, не жауыз – құбыжық күштеріне енген құбылыс деп түсіндіруші ортағасырлық үрдіс атамасы –
A. Экзистенциализм
B. Неотомизм
C. Метафизика
D. Прагматизм
E. Экзорис
$$$E
Ерік табиғатын экзорис үрдісімен түсіндірудің себебі –
A. Адам күшті
B. Адам белсенді
C. Адам даналық ұясы
D. Адам дербес
E. Адам биліксіз
$$$C
Ерік түсінігінің жеке адам проблемасымен бірге ғылым аренасына келіп, зерттеуге алынған заман –
A. Грек – рим заманы
B. Ортағасырлық ғылыми тоқырау заманы
C. Қайта тіктелу заманы
D. XVIII ғасыр
E. Өткен ғасыр 20жылдары
$$$A
Ерікті тәуелсіз, тысқы әлеумкттік әсерлерге қатысы жоқ құбылыс деп таныған философиялық-психологиялық бағыт
A. Экзистенциализм
B. Материализм
C. Неотомизм
D. Прагмотизм
E. Позитивизм
$$$B
Нағыз адамгершілік – реттестірілмеген, өздігінен туындайтын, “әлеуметтенуге” қарсылықтан пайда болатын әрекет- нәтижесі деп түсіндірген ғалым
A. Аристотель
B. Сартр
C. Коменский
D. Платон
E. Гербарт
$$$D
“Еркіндік инстинкті” теориясының авторы –
A. Тульчинский
B. Сеченев
C. Фромм
D. Павлов
E. Фрейд
$$$B
Ерік жеке адамның психологиялық болмысының барша деңгейлерінде көрінетінін дәлелдеген ғалым
A. Павлов
B. Тульчинский
C. Фромм
D. Сеченев
E. Фрейд
$$$D
З. Фрейд және Э. Фромның психоаналитикалық зерттеулерінің нәтижесінде ғылымға енген түсінік –
A. Ерік – жалған
B. Ерік-дербес
C. Ерік-тылсым
D. Ерік-адам мәні, ерекше қуат
E. Ерік-тыс рух күші
$$$B
Ерік санадан тыс, ақылдан алшақ, жыныстық құмарлықтың психосексуалды энергиясы деп түсіндіруші психологиялық бағыт
A. Неотомизм
B. Фрейдизм
C. Бихевиоризм
D. Экзистенциализм
E. Позивитизм
$$$C
Ерік негізі жөніндегі Лоренц идеясы
A. Мәдени қылық пен ойлауда
B. Адам жыртқыштығынан
C. Әлеуметтік билікке талпынудан
D. Өз мүмкіндіктерін іске асыруға ұмтылудан
E. Тіршілік сақтау ниетінен
$$$B
Ерік – бұл әкімшілік пен әлеуметтік билікке талпыныс деп түсіндірген ғалым
A. Лоренц
B. Адлер
C. Фромм
D. Юнг
E. Хорни
$$$D
Қазіргі заман ғылымы дәлелдеген ерік әрекеттерінің басты себебі –
A. Сыртқы мәжбүрлік
B. Тума қасиеті
C. Рухтық бастама
D. Белсенді қарым-қатынас
E. Тылсым күш
$$$C
Ерік бостандығы дегеніміз –
A. Мичурин жолын қолдау
B. Лысенко жетегіне еру
C. Объектив заңдылықққа сай қызымет
D. Әкімшілік
E. Либералдылық
$$$E
Ырықты әрекеттерге, яғни ерікпен егіз болатын жүйке құрылымы
A. Мишық
B. Жұлын
C. Ми қабығы
D. Сопақша ми
E. Пирамидалы жасушалар
$$$D
Еріктік әрекеттердің бірізділігімен байыптылығын қамтамасыз етуші жүйке құрылымы
A. Желке бөлігі
B. Шеке бөлігі
C. Қарақұс
D. Алдыңғы орталық жүйке
E. Төбе (еңбек)
$$$A
Ерік әрекетінің бағыты мен қуатын қолдаушы жүйке құрылымы
A. Маңдай бөлік
B. Желке бөлігі
C. Бағаналы бөлік
D. Шеке бөлігі
E. Арқа ми
$$$D
Мидың маңдай бөлігі зақымдалуынан болатын ерік сырқаты –
A. Абулия
B. Фрустрация
C. Галлюцинация
D. Аппракция
E. Иллюзия
$$$A
Ми сырқатынан болатын абулия құбылысының мәні –
A. Зақымды еріксіздік
B. Алдану
C. Қатерлі қиял
D. Жоспарға икемсіздік
E. Танымнан қалу
$$$B
Ерік әрекеттерін орындауда адамның саналы әрекеттерін зерттеуші жүйке құрылымы –
A. Бірінші сигналдық
B. Екінші сигналдық
C. Бірінші және екінші сигналдық
D. Жұлын
E. Сопақша ми
$$$D
Ерік реттестірудің негізі тәуелді
A. Тежелуге
B. Радиацияға
C. Сөнуге
D. Қозу ошағына
E. Иррадиацияға
$$$B
Жүйкелік қозу үшін қажет қуатты ұдайы қамтамасыз етуші жүйке құрылымы
A. Арқа ми
B. Ретитикулярлы формация
C. Мишық
D. Сезімдік қабық
E. Таламус
$$$C
Еріктік әрекет желісінің бастапқы басқышының негізгі міндеті –
A. Талдау
B. Талқылау
C. Мақсат белгілеу
D. Орындау
E. Шешім қабылдау
$$$E
Қажеттік толығымен түсініксіз жағдайда адамды іске итермелеуші ықпал мәні –
A. Ұмтылыс
B. Мақсат
C. Қызығу
D. Ниет
E. Құмарлық
$$$B
Ерік қолдану желісінде әрекетке келтіруші себепті түсіну кезеңі –
A. Ниет
B. Ұмтылыс
C. Орындау
D. Тілеу
E. Шешім
$$$C
Басталмаған әртүрлі әрекеттердің арасынан қажеттісін таңдау кезеңінде болатын ерік құбылысы –
A. Мақсат белгілеу
B. Ниет бағыштау
C. Сеп – түрткілер (мотивтер) күресі
D. Шешімге келу
E. Нәтиже талдау
$$$C
Адам санасын болашақ мақсатқаойыстырып, оның орындалу жолдарын ақылға сай нақтылаушы ерік формасы –
A. Ниет
B. Қызығу
C. Тілек
D. Құмарлық
E. Ұмтылыс
$$$E
Бір себеп – түрткіні қалаумен нақты мақсатқа жүгіну кезеңі –
A. Қызығу
B. Ниет
C. Ұмтылыс
D. Тілек
E. Шешім
$$$E
“Көз қорқақ, қол батыр” мәтелінің мәні –
A. Саналы шешім
B. Таңдау дағдарысы
C. Ықпал күштердің жоқтығы
D. Толғаныс байыбы
E. Бұрын еленбеген сеп – түрткіге қуат беру
$$$E
Еріктік әрекеттің мәнділігі –
A. Мақсат нақтылаудан
B. Орындауға кірісуден
C. Жоспар түзуден
D. Шешімге келуден
E. Нәтижеге келуден
$$$A
Шешімнің орындалыу ұзақ мерзімге кейін қалдырылуымен байланысты ерік түрі –
A. Ниет
B. Қызығу
C. Мақсат
D. Тілеу
E. Ұмтылыс
$$$B
Ниет қоюмен байланысты мақсат жолындағы әрекет сатысы –
A. Шешім қабылдау
B. Жоспарлау
C. Мотив таңдау
D. Орындау
E. Нәтиже талдау
$$$E
Мақсат белгілеу мен іс нәтижесіне дейінгі процестің барша бөліктеріне ықпал жасаушы адамдық қасиет –
A. Сезім нәзіктігі
B. Бақыдлағыштық
C. Жоғары дарын
D. Ой үшқырлығы
E. Ерік күші
$$$D
Ерік күшінің негізі –
A. Бұлшық еттер қуаты
B. Қоршаған орта
C. Астар сана
D. Жан толғанысы
E. Жоғары рух
$$$B
Жапон самурайы, шахид жариялаған мұсылманның ерік күшінің қарқындылығына дем беруші фактор –
A. Мораль тұрақтылық
B. Жеке адамдар көз қарасы
C. Қоғамдық мәнді мақсаттар
D. Іс - әрекет көрсетпе талаптары
E. өздік басқарым
$$$B
Түсінуден, көптеген басқа сеп – түпкілерді баса отырып, қажетті қоғамдық ұмтылысқа бет бұрудың алғы шарты –
A. Жауапкершілік
B. Борыш
C. Қалау
D. Дербестік
E. Міндет
$$$D
Адамның өз болмысын билеп, сезімдері мен құмарлықтрын тоқтам беру қасиеті –
A. Мінез
B. Ой
C. Қабілет
D. Ерік
E. Сезім
$$$B
Көзделген мақсат нәтижесінен соң келетін еріктік әрекет кезеңі –
A. Жоспарлау
B. Бағалау
C. Шешім қабылдау
D. Мақсат қою
E. Бақылау
$$$A
Дара тұлға әрекет-қылығының шын өлшем бағасы –
A. Ұжымдық баға
B. Ресми баға
C. Нарықтық баға
D. Жеке бас бағасы
E. Әкімшілік баға
$$$B
Мүдделі мақсат мәні –
A. Ниеттелген әрекет
B. Нақты іс-әрекет нәтижесі
C. Жалпы көзделген нәтиже
D. Тілектегі әрекет
E. Жоспарланған әрекет
$$$B
Өмірлік принциптермен мұраттарды көзделген мүдделі мақсат тұрі –
A. Тактикалық
B. Стретегиялық
C. Иллюзиялық
D. Оперативтік
E. Қиялдық
$$$A
Мол да жарқын идеяларға, байыпты жоспар мен ұшқыр қиялға негізделген ерік сапасы –
A. Ынталық
B. Табандылық
C. Дербестік
D. Енжарлық
E. Ұстамдылық
$$$B
Ерік сапасы ретіде дербестік мәні –
A. Қалыптасқан іс-әркет тәсілін өзгертуге ұмтылыс
B. Өз сенімін, нанымдарынв ие болу
C. Басқалар көзқарасын жоққа шығару
D. Көңіл күйге тоқтам бере алу
E. Толғаныстардың бәрін ысырып, жедел шешім қабылдау
$$$A
Ерік сапасы, батылдық мәні –
A. жылдам, берік шешім қабылдау әрі оны іске асыра білу
B. қорқыныштың бәрін басып, адамды тәуекелге келтіру
C. барша күш қуатты көзделген мақсатқа тез шоғырландыра алу
D. орындалатын іске қарап, оған қажетті белсенділікті барластыра алу
E. жад әрекеттерін бірден төмендетпей, қиыншылықтарға төзе білу
$$$B
Басқаның ой – пікірі, көзқарасын түгедей жоққа шығарудан болатын ерік сапасы –
A. Ынталық
B. Позитивизм
C. Батылдық
D. Дербестік
E. Ұстамдылық
$$$A
Адамның өз барша күшін көздеген мақсатқа тез шоғырландыра алуда көрінетін ерік сапасы –
A. Ұстамдылық
B. Ержүректік
C. Табандылық
D. Батылдық
E. Шалттық
$$$B
Ерік сапасы – батылдыққа тікелей қарсы ұнамсыз қасиет –
A. Енжарлық
B. Көзсіздік
C. Ұстамсыздық
D. Қорқақтық
E. Шыдамсыздық
$$$C
Сәтсіздіке мүдіру, күмәнға берілу сияқты ұнамсыз сапаларға қарсы ерікқасиеттері –
A. Ұстамдылық
B. Ержүректік
C. Табандылық
D. Батылдық
E. Шалтық
$$$B
Шалт әркеттің қарқынды болу кезеңі
A. Әркет аяғында
B. Әрекет бастауында
C. Әрекеттің барша желісінде
D. Әрекет ортасында
E. Барлығында
$$$B
Іс - әрекет деңгейін бірдей қарқындылықта ұстау үшін шалттыққа қоса қажет ерік сапасы
A. Батылдық
B. Табандылық
C. Ұстамдылық
D. Ержүректік
E. Дербестік
$$$A
өжеттікке тікелей қарсы ұнамды ерік сапасы –
A. Табандылық
B. Шалттық
C. Ұстамдылық
D. Батылдық
E. Ержүректік
$$$D
Қабылданған шешімнің тиімді де нәтижелі орындалуы үшін ең қажет адам қасиеті –
A. Сырт талаптарға жүгіну
B. Ресми көрсетпелерден шықпау
C. Шаблондарға еліктей білу
D. Өзіндік бақылау мен өзіндік бағалау
E. Тәуекелшілдік
$$$B
Субъекттің өз іс-әрекетінің салдарын қоғамдық – тарихи талаптар тұрғысынан сараптай білу қасиеті
A. Белсенділік
B. Жауапкершілік
C. Ержүректік
D. Табандылық
E. Батылдық
$$$D
Іс нәтижесі сәтсіз келсе, жауапкершілікке байланысты өрісі төмен адамның психикалық әрекеті –
A. Өзін кінәлау
B. Талдауға салу
C. Айыдын мойындау
D. Басқаны айыптау
E. Себептерін іздеу
$$$B
Психолгияға бақылау локусы (орыны) ұғымын ендірген ғалым –
A. Фромм
B. Роттер
C. Галль
D. Фрейд
E. Павлов
$$$E
Өз қылықтары мен істерінің себебін сырттан іздеушілрді аңдататын психологиялық термин
A. Интерналды
B. Дифференционалды
C. Экстраполярлы
D. Интегралды
E. Экстерналды
$$$B
Экстерналды адамдарға тән психикалық қасиет
A. Сенімді
B. Шамданғыш
C. Мейірлі
D. Тұрақты
E. Жауапкерлі
$$$D
Өзіне сенімі мол, табанды, қайрымды, жауапкершіліг мол адамды танытатын психологиялық термин
A. Интегралды
B. Экстерналды
C. Дифференционалды
D. Интерналды
E. Экстраполярлы
$$$B
Іске деген құлық, ниет , оны орындауға талпыныс болмаудан туындайтын ұнамсыз қасиет
A. Өжеттік
B. Еріншектік
C. Селқостық
D. Қиқарлық
E. Енжарлық
$$$D
Балалық шақта өрбитін ерік қасиеттерін қалыптастырушы негізгі әлеумкттік фактор –
A. Мектеп
B. Қоршаған орта
C. Нәсілдік
D. Отбасы
E. Қоғамдық мекемелер
$$$B
Бала әрекеттерін бастау негізі -
A. Саналылық
B. Еліктеу
C. Әдеттену
D. Ақыл талдауы
E. Дағдылану
$$$E
Әр баланы өз қылығын басқалардың талғамына көндіріп, икемділікке баулушы әлеумкттік бірлік –
A. Отбасы
B. Тәрбиеші
C. Жеке басы
D. Кездейсоқ ықпыл
E. Балалар ұжымы
$$$B
Бала еркінін саналы көзі
A. Еліктеу
B. Ойын
C. Әдеттену
D. Еңбек
E. Дағдылану
$$$C
Адамның қоршаған дүниеге қатынасынан болатын психологиялық толғаныс құбылысы
A. Зейін
B. Ой
C. Сезім
D. Сөз
E. Қиял
$$$D
“Сезімсіз адам - кесек”, - деп бағалаған ұлы ақын
A. Абай
B. О. Хаям
C. Мағжан
D. Науаи
E. Мұқағали
$$$D
Адамның “эмоциялық ашырқауға” түсуінің себебі –
A. Ой тоқырауы
B. Ақпарат кемдігі
C. Қиял таласуы
D. Сезім болмауы
E. Қабілет саяздығы
$$$B
Адам тіршілігінің эстетикалық мәні –
A. Ұшқыр ойдан
B. Жоғары сезімнен
C. Қанатты қиялдан
D. Өткір зейіннен
E. Әмбебаб қабілеттен
$$$B
XVIII – XIX ғғ. Сезім жөніндегі интеллектуалистік теорияның мәні, адамдағы барша органикалық көріністердің негізі –
A. Табиғат әсерлері
B. Психикалық
C. Қимыл - әрекет
D. Жоғары рух
E. Аталғанның бәрі
$$$B
Барша сезімдік дүниенің ірге тасы “елестер” деп санаған психолог – ғалым –
A. Фромм
B. Гербард
C. Рубинштейн
D. Фрейд
E. Павлов
$$$A
Адамның ішкі өзгерістері сезімнен, ал органикалық процесс – эмоция салдары деп эклкетикті теория ұсынған психолог:
A. Вундт
B. Фромм
C. Торндайк
D. Гербард
E. Фрейд
$$$D
Джеймс – Ланге теориясы бойынша сезімнің туындау себебі
A. Ырықсыз
B. Өздігінен болатын
C. Рухани күштен
D. Ырықты
E. Тума
$$$C
“Біздің қайғыруымыз – жылағанымыздан, қуанғанымыз - күлгенімізден”, деп эмоция реттелуінің қара- дүрсін түсініктемесін берегн ғалым –
A. Вундт
B. Гербард
C. Джемс
D. Ланге
E. Кеннон
$$$B
Адамның әдейі істеген жасанды әрекеттері қажетті көңіл күйді бере алмайтынын алға тартып, Джемс – Ланге теориясына қарсы шыққан ғалым –
A. Джемс
B. Кеннон
C. Гербард
D. Фромм
E. Фрейд
$$$C
Ч. Дарвин түсінігіндегі сезім, бұл –
A. Жанкүйлік қалып
B. Сырт әрекет
C. Сырт оқиғаға жауап
D. Жоғары рух салдары
E. Тума болмыс
$$$A
Сезім туындауы – адамның кезіккен жағдайға икемделе алмауынан,- деп түсіндірген ғалым –
A. Клаперад
B. Дарвин
C. Кеннон
D. Фестингер
E. Вундт
$$$C
Фестингер ұсынған сана үйлесімсіздігі теориясының мәні:
A. Сезім - әрекеттен
B. Сезім - қиялдан
C. Сезім –ақылдан
D. Сезім – қабілет
E. Сезім - сырт ықпалдан
$$$B
Санадағы “білімдер” үйлесімсіздігінен болатын сезім сипаты
A. Жағымды
B. Жағымсыз
C. Бейтарап
D. Екіүшті
E. Бәріне де тән
$$$A
Санада когнитивті үйлесімдік, яғни жағымды сезім болу үшін қажет
A. Ниет – нәтиже сәйкестігі
B. Ниет – нәтиже алшақтығы
C. Нәтиже өзгерісі
D. Ниет өзгерісі
E. Ниеттелмеген нәтиже
$$$B
Ақыл – ой үйлесімсіздігінен құтылудың бір жолы
A. Алған жолдан таймау
B. Жаңа жолдарын іздестіру
C. Субъективизмді бетке ұстау
D. Тәуекелге берілу
E. Бәрі де дұрыс
$$$C
Адамның сезімдік кейпі оның әрекет, қылықтарының негізгі себепшісі деп қарастыратын психологиялық бағыт –
A. Прагматизм
B. Позитивизм
C. Когнитивизм
D. Бихевиоризм
E. Материализм
$$$A
Әр адамның нақты жағдайда белгілі құбылысқа болған сезімі
A. Жеке – дара
B. Ұжымдық
C. Жалпы
D. Дерексіз
E. Елес түрінде
$$$D
Жеке тұлғаның мәнді гуманистік сипаты негізінен
A. Әрекеттен
B. Қабілеттен
C. Ақылдан
D. Сезімнен
E. Қиялдан
$$$C
Қоршаған ортамен қатынасындағы әр адамның мезеттік кейпі сезімнің
A. Танымды тарапты
B. Объективті элементті
C. Субъективтті элементті
D. Бейтарап бөлегі
E. Болмыс шындығы
$$$B
Қажеттікті қанағаттандыруға бағыттылған сезім қызметі
A. Объектті сол күйінде қабылдау
B. Объектіге жаңа мзмұн қосу
C. Объектті түбегейлі өзгертіп қабылдау
D. Объектті елемеу
E. Бәрі де сай келмейді
$$$C
Қажеттікпен үйлесе келе іс-әрекеттің бастауын беретін көңіл күй серпінісі
A. Қызығу
B. Ұмтылыс
C. Жетекші ниет
D. Құмарлық
E. Тілек
$$$A
“Жетекші ниет” ұғымын психологияға ендірген ғалым:
A. Вилюнас
B. Джемс
C. Ланге
D. Фестингер
E. Клаперад
$$$B
Жетекші ниеттерге негізделген сезімдік толғаныстар туындау негізі
A. Кездейсоқ
B. Ырықты
C. Ырықсыз
D. Тума
E. Сырт ықпалдан
$$$C
Адамның қоршаған дүниеге санала баға беруі мен эмоционал көзқарасының себептері
A. Объектив қажеттік
B. Субъектив бейне
C. Қажеттік бейне
D. Бәрі де
E. Білмеймін
$$$B
Рахаттану – қысылу, қуаныш – мұң сияқты сезідердің өзіндік ерекше сипаты көрінеді
A. Үйлесімсіздігінен
B. Қарама – қарсылығынан
C. Біртектілігінен
D. Бір мәнділігінен
E. Мазмұндық ұқсастығынан
$$$A
Сипаты тікелей темпераменттен көрінетін адам қасиеті –
A. Әрекет-қимыл
B. Сана
C. Мінез
D. Сезім
E. Қабілет.
$$$A
Темпераменттік қасиетттер басқа психикалық құбылыстарға қарағанда
A. Тұрақтанған
B. Ауыспалы
C. Динамикалы
D. Өзгермелі
E. Икемдескіш
$$$B
Темпераменттің әрқилы қасиетттерінің бір-бірімен байланысы
A. Кездейсоқ
B. Заңдылықты
C. Танымға келмейді
D. Абстракт
E. Жанама
$$$D
Темпераменттің мәнін ашатын анықтама
A. Объектілер арасындағы қатынастарды бейнелейтін белгілер
B. Объектінің санада тұтас бейнеленуі
C. Жанама бейнелеуге бағытталған таным әрекеті
D. Психикалық әрекет динамикасын айқындайтын әрекеті
E. Адамның өз қылығын қолдап, ретттей білу қасиеті
$$$B
Темпераменттер жөнінде ғылымның ірге тасын қалаған ежелгі грек дәрігері
A. Гален
B. Гиппократ
C. Фалес
D. Аристотель
E. Солон
$$$A
Гален белгілеген темперамент атауларына қатысы жоқ психологиялық термин –
A. Астеник
B. Флегматик
C. Холерик
D. Сангвиник
E. Меланхолик
$$$C
Негізіне қан сұйықтығы алынған темперамент атауы –
A. Пикник
B. Холерик
C. Сангвиник
D. Меланхолик
E. Флегматик
$$$B
Темпераментті адамның дене құрлымына байланыстыруды негізге алған конституциялық типология теориясының авторы –
A. Шелдон
B. Кречмер
C. Стреляу
D. Павлов
E. Теплов
$$$B
Дене мүшелерінің сырттай өлшемдеріне байланысты анықталған психикалық типтер саны
A. 2
B. 3
C. 4
D. 5
E. 6
$$$E
Бойы сидиған, нәзік денелі, тар иықты адамдарды біріктіретін психологиялық тип тобы –
A. Лептосоматик
B. Пикник
C. Атлетик
D. Дисплатик
E. Астеник
$$$D
Дисплатик адамдар қисыны
A. Нәзік денелі
B. Мығым, семізшең
C. Бұлшық етті, кең иықты,
D. Дене бітімі қисынсыз
E. Бойшаң
$$$B
Жүйке жүйесінің қасиетттеріне байланысты типтер саны
A. 2
B. 3
C. 4
D. 5
E. 6
$$$B
Конституциялық типология бойынша шизотомик типіне жататын адам сипаты
A. Денесі мығым, ойлауы шабан
B. Денесі нәзік, икемі жоқ
C. Семізшең, тіл табысқыш
D. Қапсағай, дүлей
E. Дене мүшелері қисынсыз
$$$C
Домаланған денелі, көзқарастары шындықтан ауытқымайтын адамды қамтыған конституциялық тип –
A. Шизотомик
B. Иксотомик
C. Циплотомик
D. Астеник
E. Флегматик
$$$B
40-шы жылдары АҚШ-та Кречмер теориясына эмбрологиялық белгілер идеясын қосып, темперамент зерттеулерін одан әрі байыта түскен ғалым-
A. Стреляу
B. Шелдон
C. Гален
D. Вилюнас
E. Бюлер
$$$D
Темперамент табиғатын түсіндіруде Я.Стреляу атаған Кречмер-Шелдон теориясының кемшілігі –
A. Адамның дене құрылымын тану
B. Нәсілдікке негізделу
C. Эмбрологиялық белгілерді арқау ету
D. Әлеуметтік жағдайларды елемеу
E. Физиологиялық болмысты ескеру
$$$B
Темперамент түрлерінің көрінуі жүйкеде қалыптасқан тұрақты қозу мен тежелу процестеріне байланыстылығын дәлелдеген ғалым –
A. Сеченев
B. Павлов
C. Теплов
D. Небылицин
E. Рубинштейн
$$$B
Жүйке жүйесіндегі күшті әсерлерді басып, сөну және біріктіру шартты реакцияларын іске асыратын процесс –
A. Қозу
B. Тежелу
C. Тепе-теңдік
D. Қозғалмалылық
E. Селқостық
$$$C
Жүйке процесі қозғалмалылығының мәні-
A. Белгілі мерзімде әсерді сақтау
B. Қозу мен тежелу бірдейлігі
C. Жүйке процестерінің өзара ауысуы
D. Жүйке процестерінің инерттігі
E. Туындау және сөну шапшаңдығы
$$$C
Темперамент түрлерін анықтауда И.П.Павлов негізге алған фактор –
A. Дене сұйықтықтары
B. Дене құрылымы
C. Жүйке процестері
D. Эмбриологиялық белгілер
E. Физиологиялық болмыс
$$$C
Күшті , қозуы басым темперамент типі –
A. Сангвиник
B. Флегматик
C. Холерик
D. Меланхолик
E. Пикник
$$$D
Сангвиник типінің жүйкелік сипаты –
A. Әлсіз
B. Күшті, қозуы басым
C. Күшті, қозуы мен тежелуі тең, салғырт
D. Күшті, қозуы мен тежелуі тең, қозғалмалы
E. Флегматик типпен бірдей
$$$C
Адам жүйке жүйесінің типі
A. Тәрбиеден
B. Қоршаған ортадан
C. Тума беріледі
D. Тарихи категория
E. әлеуметтік туынды
$$$E
И.П. Павловтың жүйке процестері теориясына қосымша жүйке лабильділігі мен динамикалылығы қасиеттерін ашқан ғалымдар –
A. Лурия, Узнадзе
B. Выготский, Беспалько
C. Сеченев, Рубинштейн,
D. Эльконин, Занков,
E. Теплов, Небылицын
@@@
Оқу іс-әрекетінің құрылымы мен қалыптасуы
Оқу іс-әрекеті -оқушылардың дүние танымын қалыптастырудың алғышарты
Психика мен сананың пайда болуы, бала психикасының дамуы
Дағдыны қалыптастыруға әсер ететін факторлар
Сюжеттік рөлдік ойын педагогикалық негіздері
Әдіс - оқу тәрбие жұмыстарының алдында тұрған міндеттерді дұрыс орындау үшін мұғалім мен оқушылардың бірлесіп жұмыс істеу үшін қолданатын тәсілдері
Бала психикасы дамуының қозғаушы күші
Оқытудың әдістері мен тәсілдері
Болашақ мамандардың танымдық іс-әрекетін ұйымдастыру біліктерін қалыптастыру
Жаһандану жағдайында болашақ бастауыш мектеп мұғалімін кәсіби іс - әрекетке даярлаудың педагогикалық негіздері
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Программаға арналған негізгі шарттар және орындау жолдар
«Воробьев и К» КТ табиғат қорғау іс-шараларын орындау туралы ақпарат
Танымдық іс-әрекетті белсендіру ерекшеліктері
Туризмнің белсенді түрінің әдісі мен тәсілдерінің негіздері
Теңіз жаяу әскерлері - теңіз десанттары құрамында ұрыс қимылдарын жүргізуге, сондай - ақ әскери - теңіз базаларының, порттардың Қорғанысы мен басқа да міндеттерді орындауға арналған және арнайы дайындалған әскери - теңіз флоты күштерінің түрі
Сандармен амалдар орындау
Зергерлік бұйым нобайын орындау
Мектептегі тәжірибе кезеңінде орындауға арналған тапсырмалар
Орында және қозғалыста орындау жаттығулары