Психологиялық курстарды игеру үшін методологиялық жағынан маңызды қай пән

Психологияны оқыту әдістемесі пәнінен бірінші аралық бақылауға арналған тапсырмалар

1.Психологияны оқытудың мақсаты не болады?
А) жаңа психологиялық білім іздеу
В) психологиялық білім беру
С) психодиагностика және психокоррекция әдісін меңгеру
D)теориялы және практикалы психологиялық дағды мен білімді меңгеру
Е) психологиялық зерттеу әдістерін жетілдіру
2.Оқу материалы қазіргі психологияның ғылыми және практикалық жетістіктеріне сәйкес болу үшін, психологияны оқытудың қандай принципі керек?
A) ғылымдылық
B) жүйелілігі
C) жеке болжамды оқыту
D) түсініктілігі
E) көрнекілік
3.Психологиялық білімнің (оқытудың)мазмұны - бұл
A) таблицалар
B) оқытудың техникалық жабдықтары
C) лекция
D) әңгімелесу
E) психологиялық білімнің ғылыми жүйелілігі
4.Жалпы психология пән ретінде оқиды-
A) психиканың функциялық жалпы заңдылығын
B) адам психикасының жас динамикасын
C) оқу мен тәрбиенің психикалық мазмұнын
D) адам психикасының этникалық ерекшеліктерін
E) қорытындылау
5.Психологиялық курстарды игеру үшін методологиялық жағынан маңызды қай пән
A) арнаулы психология
B) практикалық психология
C) педагогикалық психология
D) салыстырмалы психология
E)жалпы психология
6. Проблемалық оқытудың негізгі функциясын атаңыз-
A) таңырлық іс-әрекетін жандандыру
B) білім қоры
C) практикалық іскерлікті үйренуі
D) мнемикалық әрекетті дамыту
E) перцепцияны дамыту
7.Оқыту әдісі бұл-
A) Іс-әрекеттің қорытындысы
B) оқу мақсатына жетуге бағытталған іс-әрекет
C) оқыту процесін ұйымдастыру тәсілі
D) психологиялық білім жиыны
E) студенттердің білімін бақылау
8.Психодиагностикалық тапсырма, тесттерді орындау психологияны оқытуды қай әдістер тобына жатады?
A) практикалық
B) сөзше
C) көрнекілік
D) интерактивтік
E) түсіндіру
9.Психологияны оқытуда іс-әрекет процесінде ада аралық қатынасты модельдеуді жасауда қандай әдіс қолданылады?
A) эвристикалық әңгіме
B) дискуссия
C) мозговой штурм
D) дөңгелек стол
E) тренинг
10. Студентке ғылым жетістіктері, оқу пәнінің негізгі жағдайлары туралы, нақты тақырыптар, қазір ғылымда шешілген немесе шешілу үстіндегі мәселелер жөнінде ақпарат беретін дәріс функциясы
A) ақпараттық
B) бағдар берушілік
C) түсіндіруші
D) сендіруші
E) бақылаушы



Ұқсас жұмыстар

Факультативті сабақтарды ұйымдастыру әдістемесі
Факультативтік сабақтарды ұйымдастыру
Жалпы орта білім берудің жоғары сатысындағы жаратылыстану пәндерінің мәселелері
Педагог мамандарды даярлауда ақпараттық құзырлықты қалыптастырудың дидактикалық мүмкіндіктері
Информатика мұғалімінің автоматтан-дырылған жұмыс орнын құрудың теориялық және методологиялық негізі
Психологияны оқыту тарихында Г.И. Челпанов, Н.Ланге, К.Н.Корнилов, Н.Я.Грот, Н.А.Бернштейн, Л.С.Выготский сынды ғалымдардың жұмыстары
Бейіндік оқу
Ақпараттық - коммуникациялық технологияны қолдануда пән мұғалімдерін дайындау
Информатиканы оқыту әдістемесіне қойылатын талаптар
Бейіндік оқытудың жүйесі
СӘБИТҰЛЫ АСАНҚАЙҒЫ
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Қазақстандағы саяси PR технологияларының сайлау кампанияларындағы қолдану
ӘСКЕНҰЛЫ ӘБІЛҚАЙЫР ХАН
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын анықтау үшін модельдік методикалық нұсқаулар
Қазақстан тарихы пәнінің дамуындағы кемшіліктер
ШОҚАЙҰЛЫ МҰСТАФА
Газды-сұйықты өнімнің атқылауын болдырмау үшін ұңғы сағасын жабдықтау жүйелерін зерттеу және жетілдіру