Зерттеуші ізденіс жұмыстарына тікелей араласпайтын бақылау түрі
Тест
1.Талдау, саралау, көпшілік назарына ұсынылған жарияланымдарға, әдеби шығармаларға, өнімдерге баға беру:
А.Баяндама
Б.Реферат
С.Курстық жұмыс
+Д.Рецензия
Е.Мақала
2.Педагогикалық құбылыстың кей тараптарын,белгілерін, ерекшеліктері мен қасиеттерін біліп, қарастыру үшін қажет:
А.Тарихи педагогикалық зеттеу әдістері
Б.Теориялық деңгей әдістері
+С.Теориялық талдау
Д.Ғылыми әдіс
Е.Барлығы дұрыс
3.Жалпы пікірден жеке қорытынды жасауға қолданылатын әдіс:
А.Индуктив әдіс
Б.Теориялық әдіс
С.Эмпирикалық әдіс
+Д.Дедуктив әдіс
Е.Сұхбат әдісі
4.Эмпирикалық кезең неше сатыдан тұрады?
+А.2
Б.3
С.4
Д.5
Е.6
5.Зерттеуші ізденіс жұмыстарына тікелей араласпайтын бақылау түрі:
А.Тұтастай бақылау
Б.Араласа бақылау
С.Жасырын бақылау
Д.Ашық бақылау
+Е.Сырттай бақылау
6.Ауқымды материал жинақтау үшін қолданылады.Сұрақ жауаптары жазба күйінде қабылданады:
А.Эксперимент
+Б.Анкеттеу
С.Сұхбат
Д.Бақылау
Е.Интервъю алу
7.Адам мен адамның бір-бірімен араласу, өзара қарым-қатынасында да адамның адамдығы өзі үшін де өзгелер үшін де ашылады- деп айтқан философ
А.П.П.Блонский
Б.К.Д.Ушинский
+С.М.М.Бахтин
Д.Э.Г.Юдин
Е.И.Кант
8.Зерттеушіге оны қызықтыратын барлық құбылыстар тараптарын қамтуға үлкен мүмкіндік береді,сонымен бірге зерттеуші қатысуының теріс әрекеттеріне көп ұшырайды.
А.Тұтастай бақылау
Б.Араласа бақылау
С.Жасырын бақылау
+Д.Ашық бақылау
Е.Сырттай бақылау
9.Зерттеу жүргізетін адамдар тобы:
+А.Ұжым
Б.Таңдау
С.Жиынтық
Д.Номинальды топ(нақты)
Е.Тұлға
10.Дипломдық жұмыстың көлемі:
А.60 бетке дейін қолжазбамен
Б.80бетке дейін қолжазбамен
С.70 бетк дейін қолжазбамен
Д.50 бетке дейін қолжазбамен
+Е.100 бетке дейін қолжазбамен
11.Зерттеу кезінде пайда болуға тиіс нәтиже:
А.Зерттеудің міндеті
+Б.Зерттеудің мақсаты
С.Зерттеудің кезеңдері
Д.Зерттеудің құрылымы
Е.Зерттеудің әдістемесі
12.Бұл аудиторияда оқылатын немесе мақала ретінде жарияланатын ғылыми зерттеу мен тәжірибелік эксперимент жұмысының мазмұнын баяндайтын ғылыми жұмыс:
+А.Ғылыми баяндама
Б.Аннотация
С.Дипломдық жұмыс
Д.Баяндама
Е.Реферат
13.Ойдың жеке пікірлерден жалпы ойға өтуін қарастыратын әдіс:
+А.Индуктив әдіс
Б.Теориялық әдіс
С.Эмпирикалық әдіс
Д.Дедуктив әдіс
Е.Сұхбат әдісі
14.Объектіні бірнеше құрамдас бөліктерге бөліп алып, оларды жеке зерттеу:
А.Суреттеу
Б.Дедукция
С.Индукция
Д.Синтез
+Е.Анализ
15.Бұл озат жәжірибені қалыптастыру.Қарапайым материалдарды сипаттауды жүзеге асырады:
А.Зерттеудің нәтижесін тәжірибеге
+Б.Пеенгізудагогикалық үрдістерді модельдеу
С.Теориялық зерттеу әдістері
Д.Математикалық әдістер
Е.Педагогикалық зерттеу әдістері
16.Мұнда автор бір немесе бірнеше жұмыстың мазмұнын қысқаша баяндайтын рефераттың қай түрі?
А.Арнайы
Б.Бағалаушы
+С.Ақпараттық
Д.Ізденісті
Е.Тікелей
17.Жұмыстың жоспары, ғылыми мәліметтің жүйесі, қорытындылар мен талдаулар қай ғылыми-зерттеу жұмыстың мазмұндық компоненттеріне жатады?
А.Курстық жұмыстың
Б.Рефераттың
С.Мақаланың
Д.Аннотацияның
+Е.Баяндаманың
18.Объектілерді ұқсас қасиеттері мен ерекшеліктерін белгілеріне байланысты салыстыру:
А.Анализ
Б.Тәжірибе жасау
С.Суреттеу
+Д.Өлшеу
Е.Синтез
19.Күні бұрын жоспар жасалған, әңгімелесу барысында оның мазмұны толықтырылып, соңында қорытынды жасалынып отырады:
А.Анкета әдісі
+Б.Әңгімелесу әдісі
С.Интервью әдісі
Д.Эксперимент әдісі
Е.Бақылау әдісі
20.Баяндаманың, шығармашылық белгілі бір лекцияның жүйесіне, кейбір жағдайларына қысқаша анықтама жазу:
А.Баяндама
Б.Жоспар
+С.Тезис
Д.Реферат
Е.Аннотация
Педагогикалық құндылықтар туралы түсінік
Мектеп жасына дейінгі балаларды қазактың сәндік-қолданбалы өнерімен таныстыру.
Қазақ журналистикасындағы зерттеудің пайда болуы және қалыптасуы
Жұмыстың ғылыми жаңалығы
Педагогикалық зерттеулердің эмпирикалық әдістері
Бұрынғы қазақ теледидары қазіргі бірегей телеарна қай деңгейде
Ғылыми педагогикалық зерттеу және оның әдістемесі мен принциптері
Ғылыми – педагогикалық зерттеу әдістері мамандықтарына арналған пәнінің оқу- әдістемелік кешені
Ғылым педагогикалық зерттеу
Ғылым және философия
Ерекше қорғалатын табиғи территориялар экотуризм дамуы Ақсу-Жабағлы қорығы
Сигналдың гармоникалық құрамдас бөліктерін графикалық түрде анықталуын бағдарлама түрінде іске асыру
Талдықорған өңіріндегі тарихи – археологиялық туризмді дамыту мүмкіндіктері
Туризмді экономиканың саласы ретінде дамытудың негізгі бағыттары. Оңтүстік Қазақстан облысы
Қазақстанға шетелдік тікелей инвестициялардың елдер бойынша жиынтық ағыны
Ұйқы- демалыстың бір түрі
Туризм дамуының экологиялық жағдайларға теріс әсері
Бақылау жұмысына дайындық
Туризмнің дамуы және даму тарихы.
Өзіндік бақылауға бейімдеу шарттары