Хормен орындалатын шығарма
2аттестация бойынша
МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ӘДІСТЕМЕСІ ПӘНІНЕН
$$$1 А-
1. Музыкалық педагогика терминіне қай ғалым қарсы болды?
А)*В. Краевский;
Б) Э. Абдуллин;
В) Ю. Алиев;
Г) Д. Кабалевский;
Е) В. Медушевский.
$$$2 Б-
2. Тезаурус деген не?
А) оқыту пәні
Б)*терминологиялық сөздік;
В) музыкалық білім;
Г) комплексті тапсырма;
E) техникалық термин.
$$$3 А-
3. Дамыту, оқыту, музыкалық тәрбиелеуге не ортақ?
А)*музыкалық білім;
Б) музыка сабағының міндеті;
В) әдістеменің мақсаты;
Г) пәндегі сабақтың мақсаты;
Д) музыка сабағы.
$$$4 В-
4. Эстетикалық көркемдік, адамгершілік тәрбие кең көлемде қандай мағынаны білдіреді?
А) музыкалық білім;
Б) музыкалық дамыту;
В) *музыкалық тәрбие;
Г) музыкалық оқыту;
Д) адамгершілік тәрбиесі.
$$$5 Г-
5. Жеке адамды тәрбиелеудің мазмұны қандай мағынаны білдіреді?
А) музыкалық білім;
Б) музыкалық дамыту;
В) музыкалық тәрбие;
Г) *музыкалық оқыту;
Д) адамгершілік тәрбиесі.
$$$6 Б-
6. Оқушылардың музыкалық білім, дағды, іскерлікті меңгеруі қандаймағынан білдіреді?
А) музыкалық тәрбие;
Б) *музыканы оқыту;
В) музыкалық дамыту;
Г) музыкалық білім;
Д) мазмұнын меңгеру
$$$7 А-
7. Музыкалық білім, дағды, іскерлік, музыкаға эмоциялық қарымқатынас оқушылардың музыкалық ісәрекетінде нені көрсетеді?
А)*оқытудың мазмұны
Б) музыкалық дамыту
В) музыкалық тәрбие
Г) музыкалық білім
Д) музыканы оқыту
$$$8 А-
8. Баланы тәрбиелеп оқытуда, оның ынтасын арттыруда музыка мұғалімі не нәрсеге көңіл бөледі?
А) *музыкалық дамыту;
Б) орындаушылық ісәрекетке;
В) вокалдыхор ісәрекетке ;
Г) тыңдаушылық ісәрекетке ;
E)музыкалық сауаттылық. ісәрекетке
$$$9 В-
9. Музыкалық мәдениетті оқушыға оқыту бағытында музыкалық білім нені оқытады?
A) музыка тарихы;
Б) педагогика;
В)*музыкалық білім теориясы;
Г) музыкалық этнография;
Д) музыкалық шығарманы талдау.
$$$10 А-
10. Жалпы музыкалық білім деген не?
А)*әрбір оқушыға бағытталған;
Б) аса қажетсіз
В) қосымша;
Г) мамандандырылған;
Д) сабақтан тыс .
$$$11 Б-
11. Білім беруде ең басты құжат не?
А) сабақ жоспары;
Б)*стандарт;
В) сертификат;
Г) типтік жоспар;
Д) глоссарий.
$$$12 Г-
12. Мектептегі әртүрлі бағдарламаны оқытуда, музыкалық білім жүйесінің ұйымдастыруында, шығармашлық, тәжірбиелік әдістерді қолдану бағыты қай пәнге арналған?
А) педагогика;
Б) психология;
В) әдіснама;
Г) *әдістеме;
Д) теория.
$$$13 Б-
13. Жоғары кәсіби көлемде негізделген музыкалық білімнің психологиялық аспектісі қай пәнге арналған?
А) педагогика;
Б)*психология;
В) әдіснама;
Г) әдістеме;
Д) теория.
$$$14 В-
14. Педагогмузыканттың шығармашылық ізденушілік есебін қай пәнде қарастырады?
А) педагогика;
Б) психология;
В) * әдіснама;
Г) әдістеме;
Д) теория.
$$$15 А-
15. Музыкалық ісәрекеттегі білім, дағды, іскерлік және осы ісәрекетке қажетті білімдердің және оларды сабақтастыра меңгерту үрдісін анықта?
А)*музыкалық білім;
Б) музыкалық тәрбие;
В) музыканы дамыту;
Г) музыканы оқыту;
Д) музыка сабағы.
$$$61 Г-
16. Музыкалық оқытудың ұйымдастыру жүйесі дегеніміз не?
А) музыкалық тәрбие;
Б) музыканы дамыту;
В) әдістеме;
Г) *музыкалық білім;
Д) музыка сабағы.
$$$17 В-
17. Музыкалық ісәрекеттерді жүйелі түрде меңгертудің үрдісі және нәтижесі неден көрінеді?
А) әдістеме;
Б) теория;
В)*музыкалық білім;
Г) музыкалық тәрбие;
Д) музыка сабағы.
$$$18 В-
18. Музыкалық оқытудың орындарда музыкалық оқытуды ұйымдастырудың жүйесі?
А) әдістеме;
Б) теория;
В)*музыкалық білім;
Г) музыкалық тәрбие;
Д)музыкалық сабақтар.
$$$19 А-
19. Музыкалық мәдениеттің, музыкалық қабілеттің және олар арқылы музыкаға эмоциялық еліктеу және мағынасын терең түсінуді жүйелік және бағдарлық дамытуға не жатады?
А)*музыкалық тәрбие;
Б) теория;
В) әдістеме;
Г) музыканы оқыту;
Д) музыканы дамыту.
$$$20 В-
20. Жас ұрпаққа музыкалық ісәрекет арқылы тарихи қоғамдық тәжірибе үрдісі?
А) теория;
Б) әдістеме;
В)*музыкалық тәрбие;
Г) музыканы дамыту.
Д) музыканы оқыту;
$$$21 А-
21. Әлемдік, көркемдік көзқарастарды және талғамды, тәрбие сезімін, адамгершілік қасиетін қалыптастыруда неде?
А)* музыкалық тәрбие;
Б)музыканы дамыту;
В) музыкалық тәжірбие;
Г) музыканы оқыту;
Д) музыка сабағы
$$$22 Б-
22. Бағалау, түсіну, көңіл бөлу қандай жұмыс түріне жатады?
А) хормен ән айту;
Б) *музыканы қабылдау
В) пластикалық интонирование;
Г) музыкалық аспапта ойнау;
Д) дидактикалық ойындар.
$$$23 В-
23. Музыкалық бейне тыңдаушының ойсанасында қай жүйеде тыңдағанда туады?
А) хормен ән айту;
Б) Музыкалы дидактикалық ойындар;
В) *музыканы қабылдау
Г) музыкалық аспапта ойнау;
Д) дидактикалық ойындар
$$$24 Г-
24. Жеке адамның көркемдік, эстетикалық адамгершілік бағытта дамуына не әсер етеді?
А) сөз;
Б) дыбыс;
В) қимылқозғалыс
Г)*музыка;
Д) уақыт.
$$$25 В-
25. Баланы музыкаға оқыту және тәрбиелеу бағыттарының негізгі темір қазығы не?
А) стандарт;
Б) жоспар;
В)*музыканың қоғамдық функциясы;
Г) музыкалық білім беру
Д) өнердің ерекшелігі .
$$$26 Г-
26. Музыканың негізгі функцияларының төмендегі классификациясын ұсынған зерттеуші кім? (коммуникативтік, эстетикалық, эвристикалық, танымдық ағартушылық, қоғамдық өңдеушілік)
А) Д. Кабалевский;
Б) Ю. Алиев;
В) Э. Абдуллин;
Г)*В. Холопова;
Д) В. Медушевский.
$$$27 А-
27. Музыкалық өнердің қандай функциясы: екі бағыттағы жекеәлеуметік сипатта, оның ішінде әлеуметтік бағыт адамның жеке басына әсер етеді?
А)*коммуникативтік функция;
Б) эстетикалық функция;
В) этикалық функция;
Г) шындықты бейнелеу функциясы
Д) каноникалық функция.
$$$28 Б-
28. Музыкалық өнердің қандай функциясын ұқсас ойлар, ұқсас эмоция, ұқсас әлемдік пән?
А) коммуникативтік;
Б)*эстетикалық;
В) этикалық;
Г) каноникалық.
Д) көркемдік көрініс;
$$$29 Б-
29. Қандай музыкалық функцияның музыкалық пәндеөмір мен музыка ашылады?
А) коммуникативтік;
Б)*көркемдік көрініс;
В) эстетикалық;
Г) этикалық;
Д) каноникалық.
$$$30 Г-
30. А.С.Пушкин : ...и чувства добрые я лирой пробуждал деген сөзінде қандай музыкалық функцияны айтады?
А) коммуникативтік;
Б) көркемдіккөрініс;
В) эстетикалық;
Г)*этикалық;
Д) каноникалық.
$$$31 Г-
31. Д.Кабалевский Прекрасное пробуждает доброе деген сөзінде қандай музыкалық функцияны айтады?
А) коммуникативтік;
Б) көркемдіккөрініс;
В) эстетикалық;
Г)*этикалық;
Д) каноникалық.
$$$32 В-
32. Білімнің қай функциясында өнердің негізі туралы айтылады?
А) коммуникативтік;
Б) көркемдіккөрініс;
В)*эстетикалық;
Г) этикалық;
Д) каноникалық.
$$$33 А-
33. Музыкалық өнердің қандай функциясы: екі бағыттағы жекеәлеуметік сипатта, оның ішінде әлеуметтік бағыт адамның жеке басына әсер етеді?
А)*коммуникативтік;
Б) көркемдіккөрініс;
В) эстетикалық;
Г) этикалық;
Д) каноникалық.
$$$34 Б-
34. Музыкалық өнердің қандай функциясы сұлулық және гармония ашылады?
А) коммуникативтік;
Б)*көркемдіккөрініс;
В) эстетикалық;
Г) этикалық;
Д) каноникалық.
$$$35 А-
35. Музыкалық өнердің қандай функциясы эстетикалық сезім туралы айтылады?
A)*музыкалықэстетикалық қарымқатынас;
Б) эстетиканы қабылдау;
В) эстетикалық көңіл, алаңдау эстетическое переживание
Г) эстетикалық бағалау;
Д) өмірге көзқарас (отношение к жизни)
$$$36 Б-
36. Музыкада ған емсе, өмірде де басқа да психикалық жүйеде бірге байланысады?
A) музыкалықэстетикалық қарымқатынас;
Б)*эстетиканы қабылдау;
В) эстетикалық көңіл, алаңдау эстетическое переживание
Г) эстетикалық бағалау;
Д) өмірге көзқарас (отношение к жизни)
$$$37 В-
37. Музыкалық қарымқатынас жүйесінде не жатады?
A) музыкалықэстетикалық қарымқатынас;
Б) эстетиканы қабылдау;
В)*эстетикалық көңіл, алаңдау эстетическое переживание;
Г) эстетикалық бағалау;
Д) тәжірбие
$$$38 Г-
38. Музкалық өнерде көңілді, алаңдауды қалай түсінесеің?
A) музыкалықэстетикалық қарымқатынас;
Б) эстетиканы қабылдау;
В) эстетикалық көңіл, алаңдау эстетическое переживание;
Г)*эстетикалық бағалау;
Д) тәжірбие
$$$39 А-
39. Музыкалық шығарманың мазмұнында нені бағадайды?
А)*содержанию музыкального произведения?
Б) эстетикалық қарымқатынас;
В) эстетиканы қабылдау;
Г) эстетикалық алаңдау;
Д) эстетикалық бағалау;
$$$40 В-
40. Қандай музыкалық функция мәдениеттік сабақтастыққа жатады?
А) эстетикалық;
Б) этикалық;
В)*каноникалық;
Г) эвристикалық;
Д) коммуникативтік.
$$$41 Г-
41. Қандай музыкалық функция дәстүрге жатады?
А) эстетикалық;
Б) этикалық;
В) каноникалық;
Г)*эвристикалық;
Д) коммуникативтік.
$$$42 Б-
42. Қабылдау дисперсосы деген не?
А) тұтас
Б)*бөлінген, калейдоскопиялық;
В) біржақты
Г) көпжақты
Д) көпқатарлым
$$$43 А-
43. Музыкада қандай жүйесінде даму туралы айтылады?
А)*тарихы;
Б) ұқсас және әртүрлі,
В) көңіл,
Г) мазмұнды,
Д) тұтас
$$$44 В-
44. Қандай жүйеде мазмұнды сабақ өтіледі?
А) көңіл,
Б) ұқсас және әртүрліс,
В)*тарихы,
Г) мазмұнды,
Д) тұтас,
$$$45 В-
45. Музыкалық шығарманың қандай фкнкциясында эпохтық құжаттар қабылданады?
А) коммуникативтік,
Б) эвристикалық,;
В)*ағартушылық,
Г) канондық,
Д) этикалық,
$$$46 Б-
46. Музыкалық шығарманың қандай фкнкциясында фактологиялық тарих, әлемдік философия, этикаэмоциялық әсерлер айтылады?
А) коммуникативтік,
Б)*ағартушылық,
В) қоғамдық
Г) канондық
Д) этикалық,
$$$47 В-
47. Музыкалық шығарманың қандай фкнкциясында сабақ үстінде оқушылар музыкалы қтарих білімін қабалдайды?
А) коммуникативтік,
Б) этикалық,
В)*ағартушылық
Г) эвристикалық,
Д) эстетикалық,
$$$48 А-
48. Баланың музыкалық шығармашылық қабылдау жүйесінде білім, өз еркін көңілі туады?
А)*ағартушылық
Б) коммуникативтік,
В) эвристикалық,
Г) этикалық,
Д) эстетикалық,
$$$49 В-
49. Музыкалық шығарманың қандай фкнкциясы өзіне әртүрлі функцияны бағындырады?
А) коммуникативтік,
Б) ағартушылық,
В)*қоғамдық
Г) канондық
Д) этикалық
$$$50 В-
50. Музыкалық өнерде қандай функцияны ерекшеленеді?
А) коммуникативтік,
Б) ағартушылық,
В)*қоғамдық
Г) канондық
Д) этикалық
$$$51 А-
51. Музыкалық шығарманың қандай фкнкциялық жүйесінде эмоционалдық, музыкалық өнер туындайды?
А)*жеке құрылым
Б) ағартушылық ,
В) эвристикалық,
Г) канондық,
Д) эстетикалық,.
$$$52 А-
52. Аутизм немен мінезделеді?
А)*шындықтан басқа әлемге көңіл бөлу,
Б) махаббат,, түсінік, қанағаттананарлықсыздық,
В) негізгі мінезқұлыққа ауытқу,
Г) өзіне қанағаттананарлықсыздық,
Д) заң бұзушылқ,
$$$53 Б-
53. Фрустрация дегеніміз не?
А) шындықтан басқа әлемге көңіл бөлу,
Б)*махаббат,, түсінік, қанағаттананарлықсыздық,
В) негізгі мінезқұлыққа ауытқу,
Г) өзіне қанағаттананарлықсыздық,
Д) заң бұзушылқ,
$$$54 В-
54. Деликвенттік бала деген кім? Что проявляют делинквентные дети?
А) шындықтан басқа әлемге көңіл бөлу,
Б) махаббат,, түсінік, қанағаттананарлықсыздық,
В)*негізгі мінезқұлыққа ауытқу,
Г) өзіне қанағаттананарлықсыздық,
Д) заң бұзушылқ,
$$$55 Б-
55. Катарсикалық бәсеңдік неге керек?
А) эмоцияның жетіспкушілігі,
Б)*адамны жаман қылықтан аулақ қылу,
В) тәрбиелік
Г) пациенттің тынышталуы,
Д) аутотренинг.
$$$56 В-
56. Музыкалықпедагогикалық жүйенің центрі не болып есептеледі?
А) мақсаты,
Б) сабақтың жоспары,
В)*оқушының жекешілігі,
Г) музыка сабағы,
Д) әдістеме,
$$$57 А-
57. Музыкалық ісәрекеттің әртүрлі жүйесіне қандай жеке сапа жатады?
А)*музыкалық,
Б) оқушының жекешілігі,;
В) эмоциясысы,
Г) сенімділігі,
Д) эстетикалық талғамы,
$$$58 В-
58. Музыкалық спецификаға не жатады?
А) креативттік;
Б) эмпатийстік;
В)*музыкалық;
Г) эмоционалдық;
Д) этикалық.
$$$59 Г-
59. Музыкалық орталық нені құрайды?
А) креативттік;
Б) эмпатийстік;
В) қабілеттілік
Г)*эмоциональнды бауырмалдық; қайырымдылық; ықыластылық
Д) этикалық.
$$$60 А-
60. Б.Тепловтың ойынша переживание музыки как выражения некоторого содержания неге жатады?
А)*музыкалық белгі
Б) шығармашылық белгі;
В) есту белгісі
Г) қабілеттің болуы;
Д) ұғыну
$$$61 Б-
61. Б.Тепловтың музыкалық екі жақтылық анықтамалығы?
А) Эмоционалдық және эвристикалық;
Б)*эмоционалды естуі;
В)Тыңдау тәжірбиесі ;
Г) Эвристикалық тәжірбиесі;
Д) Эвристикалық естуі.
$$$62 Г-
62. Музыкалық өнердің әртүрлі жақтарын кім мінездеген?
А) Б. Теплов;
Б) Ю. Алиев;
В) Э. Абдуллин;
Г)*Н. Ветлугина;
Д) В. Медушевский.
$$$63 Б-
63. Қабылдау, дамыту эстетиканың қай түріне жатады?
А) негізгі қабілеті
Б) +зерек, ортақ талабы,
В) креативтік;
Г) Эмоционалдық
Д) этикалық.
$$$64 А-
64. Алаңдау, ұйымдастыру, музыкалық ритмнің қай түріне жатады?
А)*негізгі қабілеті
Б) зерек, ортақ талабы,
В) креативтік;
Г) Эмоционалдық
Д) этикалық.
$$$65 В-
65. Алаңдау, ұйымдастыру, музыкалық ритмді кім айтқан?
А) Э. Абдуллин;
Б) Б. Теплов;
В)*Н. Ветлугина;
Г) В. Медушевский;
Д) Е. Назайкинский.
$$$66 Б-
66. Музыкалық әртүрлілік неде?
А) стиль;
Б)* тыңдау
В) сақтау, память;
Г) ойлау
Д) дыбыс,
$$$67 В-
67. Архитектондық есту дегеніміз не?
А) вокалды,
Б) фактуралы,
В)*стуркуралық,
Г) интервалдық
Д) полифониялық.
$$$68 А-
68. Музыканың есту бағдарламасы неге бағытталған?
А)* форманың айырып тануы және iстi бүлдiру оның грамматигi
Б) Фактураны тану
В) Иннтонациялық ұғым;
Г) Жоғарғы биіктікті түсіну;
Д) Ритмді қабылдау.
$$$69 В-
69. Музыканың естудің интонациялық пластигі неге көзделеген?
А) Форманы тану;
Б) Структураны тану;
В)*интонациялық форманы ұғыну;
Г) Негізі ладты ұғыну;
Д) Ритмді ұғыну
$$$70 А-
70. Музыкалық дыбыстық жоспары мен параллель дифферанция немен ашылады?
А)*интонционалдық есту;
Б) полифониялық есту;
В) тембрлік есту;
Г) ритмикалық есту;
Д) метрлік сезім.
$$$71 В-
71. Музыкалық жоспар мен параллель дифферанциялық интонациялық естудің дамуын кім көрген?
А) Э. Абдуллин;
Б) Б. Теплов;
В)*В. Медушевский;
Г) Н. Ветлугина;
Д) Б. Асафьев.
$$$72 Г-
72. Иннтонациялық естуге не көмектеседі?
А) динамикалық көңіл;
Б) құрылымдық зейін;
В) ритмикалық көңіл;
Г)*бейнеге назар аудару
Д) әуенге көңіл аудару.
$$$73 А-
73. Музыкалық дыбыстың қабылдауы қандай дыбысқа бағытталған?
А)*сыртқы,
Б) ішкі,
В) мелодиялық,
Г) ритмикалық,
Д) жоғары дыбыстық,
$$$74 А-
74. Б.Асафьевтің айтуы бойынша қандай дыбыс композитерлікке ұйымдастырылған?
А)*сыртқы,
Б) ішкі,
В) мелодиялық,
Г) ритмикалық,
Д) жоғары дыбыстық,
$$$75 В-
75. Музыканың гипотездік эмоционалдық естуін және үздіксіз қабылдауын не деп атайды?
А) Сыртқы естуі
Б) Ішкі естуі
В)*алғашқы түрі;
Г) Байытылған түрі;
Д) ритм.
$$$76 А-
76. Музыкалық образ қандай мақсаттарда байқалады?
А)*Сыртқы естуі
Б) Ішкі естуі
В) ритмикалық естуі;
Г) полифониялық естуі;
Д) мелодиялық естуі.
$$$77 Б-
77. Қандай дыбстың компоненттер ортақтасады және ажырасады?
А) интонациялық естуі;
Б) *Сыртқы естуі
В) Ішкі естуі
Г) Саздық естуі;
Д) мелодиялық.
$$$78 В-
78. Мышление всегда является творческим дегенді қай ғалым айтқан?
А) Э. Абдуллин;
Б) Ю. Алиев;
В)*А. Брушлинский;
Г) В. Медушевский;
Д) Е. Назайкинский.
$$$79 Г-
79. Искусством интонируемого смысла кім музыкасын айтқан?
А) В. Медушевский;
Б) А. Торопова;
В) Н. Суслова;
Г) *Б. Асафьев;
Д) Е. Назайкинский.
$$$80 В-
80. Музыкалықэстетикалық алаңдау ден ойды Г.Цыпина қалай түсінген?
А) есту, слух;
Б) ойлау ;
В)*интонациялық елес,
Г) ритмдік сезім,,
Д) метрлік сезім,
$$$81 Б-
81. Жеңілден қиынға қарай дыбыстардың әртүрлі ұйымдасуымен не айналысқан?
А) есту, слух;
Б)*ойлау ;
В) интонациялық елес,
Г) ритмдік сезім,,
Д) метрлік сезім,
$$$82 Б-
82. Адам музыкалық образды қалай сезеді?
А) есту, слух;
Б)*ойлау ;
В) интонациялық елес,
Г) ритмдік сезім,,
Д) метрлік сезім,
$$$83 А-
83. Эмоционалдық және рационалдық, біртұтас диалектикалық дегенді қалай түсінеміз?
А)*бейне;
Б) Есту
В) Есте сақтау;
Г) құрылым;
Д) тәжірбие.
$$$84 Б-
84. Музыкалық образды немен басталады?
А) Есте сақтау;
Б)*ойлау
В) Есту
Г) интонация;
Д) тәжірбие
$$$85 Г-
85. Балаға қажет көрсеткіш музыканың әртүрлі стилдік жанрлары?
А) есте сақтау,
Б) ойлау;
В) есту,
Г)*музыкалық;
Д) қабілеті,
$$$86 Б-
86. Сапалы әртүрлі үйлесім көрсеткіші, олардың музыкалық ісәрекеті дегеніміз не?
А) музыкалық;
Б)*талантты,;
В) қабілетті,;
Г) мәдениетті;
Д) ойлау.
$$$87 А-
87. Музыка сабағында музыкалық ісәркетті жүйесінің жеке құрылым нені алаңдатады?
А)*музыкаға зеректігі;
Б) біркелікті дамыған;
В) эмоционалды;
Г) рационалды;
Д) мәдениетті;
$$$88 Б-
88. Музыкалық іс-әркетті жүйесі неден байқалады?
А) талантты,;
Б)*креативтті;
В) көркемдік;
г) музыкалды;
Д) эмоционалды.
$$$89 Г-
89 . Музыкалық шығармаларды балалардың қабылдауда қандай шығармашылық ісәрекет пайда болады?
А) хордың ән салуы;
Б) аспапта ойнау,
В) пластикалық интнирования;
Г)*музыка тыңдау,
Д) ойлау.
$$$90 Б-
90. Алғаш музыкалық техникум қай жылы ашылды ?
А) 1937 ж
Ә) 1946 ж
Б)*1938 ж
В) 1936 ж
$$$91 Ә-
91. Біржан-Сара спектакль кімнің басшылығымен қойылды?
А) Д. Маццуцин
Ә)*Ж . Құрманбеков
Б) Е . Брусиловский
В) М. Төлебаев
$$$92 Ә-
92. Тұңғыш Қазақ драма театры қай жылы ашылды ?
А) 1927 ж
Ә)*1926 ж
Б) 1929 ж
В) 1923 ж
$$$93 А-
93.Қазақ операсының алғашқы баспалдағы.
А)* Айман – Шолпан
Ә) Қыз- Жібек
Б) Еңілік – Кебек
В) Біржан – Сара
$$$94 В-
94. Қай спектакль ССР- ң Мемлекеттік сыйлығының лауреаты аталды?
А) Қыз Жібек
Ә) Еңілік – Кебек
Б) Айман – Шолпан
В)* Біржан Сара
$$$95 А-
95. Қазақстандағы би өнері неше тараудан тұрады?
А)*2
Ә) 1
Б) 3
В) 5
$$$96 Ә-
96. Ер Тарғын операсын сахынаға қойған кім ?
А) С. Қамалов
Ә)* Жандарбеков
Б) Брусиловский
В) Төлбаев
$$$97 Ә-
97. Қазақтың Айман-Шолпан пьесасын алғаш қай режиссер құрды?
А) Маццуцин
Ә)*Шанин
Б) Үмбетов
В) Кенжетаев
$$$98 А-
98. А . В Затаевичтің еңбегі ;
А)* Айман – Шолпан
Ә) Қыз Жібек
Б) Еңілік – Кебек
В) Біржан Сара
$$$99 Б-
99. М.Әуезовтің Еңілік – Кебекгі музыкалық спектакль болып қай қалада қойылды?
А) Алматы
Ә) Семей
Б)*Ақтөбе
В) Ташкент
$$$100 В-
100. Қыз Жібек спектакльінің музыкасын құрастырған кім:
А)Төлебаев
Ә) Қамалов
Б) Шанин
В)*Брусиловский
$$$101 В
101. Қысқаша нота сауаты оқу құралының авторы:
А) Д.Кабалевский
Ә) С.Кәрімбаев
Б) Р.М.Қоянбаев
В)*А.Жұбанов
Г) Б.Ғизатов
$$$102 В
102 Жыл басы кім болады? Авторы кім?
А)Д.Кабалевский
Ә) С.Кәрімбаев
Б) Р.М.Қоянбаев
В)*Ш.Құлманова
Г) Б.Ғизатов
$$$103 Ә
103 Айтыс өнері тақырыбы нешінші сыныпта оқылады:
А) 5
Ә)*3
Б) 6
В) 4
Г) 2
$$$104 Ә
104 Елім-ай бағдарламасының жетекшісі:
А) М.А.Оразалиева
Ә)*М.Х.Балтабаев
Б) Р.Р.Джердималиева
В) Г.Қарамолдаева
Г) А.Райымбергенов
$$$105 Г
105 Мұрагер бағдарлмасының жетекшісі:
А) М.А.Оразалиева
Ә)М.Х.Балтабаев
Б) Р.Р.Джердималиева
В) Г.Қарамолдаева
Г)*А.Райымбергенов
$$$106 А
106 Музыкалық жанр - ол:
А)*музыкалық шығармалардың түрлері
В) шығармаларды орындау
С) музыка тыңдау
D) музыкалық материалдарды құру
Е) музыканы реттеу
$$$107 Д
107 Музыкалық жанр – ол:
А) жеңіл музыка
В) ауыр музыка
С) салмақты музыка
D)*ән, би, марш, күй
Е) барлық жауаптар дұрыс
$$$108 А
108 Музыкант - мұғаліміне қандай білім, іскерлік, дағды қажет
А)*шығармашылық және интергративтік жолмен сабақ беру әдістемесін меңгеру
В) музыкалық-педагогикалық дайындықты жақсы меңгеру
С) материалды практикалық түрде меңгеру
D) музыкадан баламалы бағдарламалар туралы жалпы түсінігі болу
Е) балалар аудиториясымен жұмыс негіздерін меңгеру
$$$109 С
109 Сабақта музыкалық іс-әрекет түрлерін не біріктіреді
А) оқытудың әдіс-тәсілдері
В) оқушылардың ұжымдық жұмысы
С)*сабақтың тақырыбы
D) музыкалық материал
Е) оқытудың көрнекілік және техникалық құралдарын қолдану
$$$110 В
110 Педагог – музыканттың алдына қойған міндет
А) музыка сабағын сапалы түрде өткізу
В)*музыкалық-интонациялық құралдарының жүйесін анықтау
С) музыка сабағын құру
D) бейнелеу формасын анықтау
Е) оқушыларға алған білімін үйретуі
$$$111В
111 Музыка мұғалімін дайындауда жалпы білім беретін циклдардың қандай пәндеріне сүйену керек
А) әлеуметтану, философия
В)*педагогика, психология, музыкалық білім беру әдістемесі
С) этика, логика
D) оқу-танымдылық әрекетін ұйымдастыру әдісі
Е) музыканы қабылдау ұйымдастыру әдісі
$$$112 С
112 Музыка сабағындағы іс-әрекеттің басты түрлері
А) музыкалық ойындар
В) музыкалық-ырғақтық жаттығулар
С)*музыканы қабылдау, хормен ән айту
D) музыкалық сауаттылық
Е) балалар аспаптары
$$$113 Б
113 Д.Б.Кабалевскийдің бағдарламасы қалай аталады?
а) Просвещение
ә) Мұрагер
б)*Три кита
в) Музыка
С) музыка тыңдау
$$$114 В
114 Музыканы оқытуды қай пәнге жатқызасың?
а) педагогика
ә) тарих
б) музыка тарихы
в)*музыкалық білім
Е) музыканы қабылдау ұйымдастыру әдісі
$$$115 Б
115 Музыкалық тәрбиеге арналған алғашқы методикалық бағдарламаның авторлары
а) А.Жайымов, Б.Ысқақова
ә) Ж.Еңсепов, С.А.Елеманова
б)*Б.Ғизатов, Ө.Байділдаев, П.Момышев
в) Ж.Сарсенбеков, Б.Искаков, М.Оразалиева
С) музыка тыңдау
$$$116 Ә
116 Қазақстандағы балалар композиторлары
а) К.Мусин, Қ.Қожамияров
ә)*А.Жұбанов, Ғ.Жұбанова, К.Қуатбаев, И.Нүсіпбаев
б) Н.Тілендиев, Тен Цу, Е.Брусиловский
в) Л.Хамиди, Б.Байқадамов
Е) музыканы қабылдау ұйымдастыру әдісі
$$$117 А
117 Қазақстандағы музыкалық педагогика саласындағы ғалымдар:
а)*С.А.Ұзақбаева, М.Х.Балтабаев, Р.Р.Жәрдемалиева, Ш.Б.Құлманова
ә) Е.Сағындықұлы, Ж.Ә.Әбиев
б) Қ.Қоянбаев, Ш.Дүйсембаев
в) Ә.Әбенбаев, Қ.Жарықбаев
С) музыка тыңдау
$$$118 Б
118 Балаларға музыкалық эстетикалық тәрбие берудегі прогресшіл қайраткерлер:
а) А. Байтұрсынов, Ж.Аймауытов
ә) Ш.Құдайбердиев, М.Әуезов
б)*Ш.Уәлиханов, Ы.Алтынсарин, А.Құнанбаев, А.Жұбанов
в) Т.Тәжібаев, А.Алдпмұратов
Е) музыканы қабылдау ұйымдастыру әдісі
$$$119 Б
119 Фермата дегеніміз не?
а) Дыбысты қысқа созу белгісі
в) Дыбысты шығармау белгісі
б) *Дыбысты еркін созу белгісі
г) Дыбыстың үндестігі
$$$120Б
120 Қазақтың алғашқы драма театры қашан ашылды?
а) 1920 жылы
в) 1929 жылы
б)* 1926 жылы
г) 1917 жылы
$$$121 В
121 Қазақ драма театрының алғашқы репертуарындағы пьеса қайсы?
а) Бүліншілік
в)* Еңлік-Кебек
б) Майдан
г) Түнгі сарын
$$$122 В
122 Қазақтың шыңырау бұлбұлы атанған әнші,кеңес дәуірінің халық артисі қазақ өнерінің негізін салушы кім?
а) Жұмат Шанин
в)* Күләш Байсейітова
б) Шәкен Айманов
г) Елубай Өмірұзақов
$$$123 Б
123 Тұңғыш музыка-драма техникумы қай жылы ашылды?
а) 1930 жылы
в) 1931 жылы
б)* 1932 жылы
г) 1935 жылы
$$$124 В
124 Қазақтың халық аспатары оркестрін алғаш құрған адам кім?
а) А.В.Затаевич
в)* А.Қ.Жұбанов
б) Е.Г.Брусиловский
г) Б.Г.Ерзакович
$$$125 В
125 Импровизация дегеніміз не?
а) Шығарманы қысқа мерзімде ойлап шығару
б) Халық әуендеріне сүйене отыра шығарма туындау
в)* Қолма-қол,суырыпсалма әдіспен музыка шығару
г) Шығарманың шарықтау түйіні
$$$126 В
126 А.Қ.Жұбановтың музыкатану ғылымындағы жазған еңбегін көрсет:
а) Қазақ-ұлт аспаптары
в)* Замана бұлбұлдары
б) Ән өнері және уақыт
г) Саз теориясы
$$$127 Г
127 Күйдің неше түрі бар?
а) Бес
в) Алты
б) Екі
г)* Үш
$$$128А
128 Этюд дегеніміз не?
а)* Орындаушылық қабілетті дамытуға арналған шығарма
б) Орындаушылардың шеберлігін көрсететін пьеса
в) Аспапкерге арналған күрделі шығарма
г) Хорға арналған жаттығу
$$$129 Г
129 Екпіндер жалпы негізінен нешеге бөлінеді?
а) Онға
в) Беске
б) Алтыға
г) *Үшке
$$$130 Б
130 . Сарыарқа симфониялық сюитасының авторы кім?
а) М.Төлебаев
в) А.Жұбанов
б) *Е.Брусиловский
г) Қ.Қожамяров
$$$131 В
131 Динамика грек тілінде нені білдіреді?
а) Шарықтау
в)* Күшейту
б) Созу
г) Қысқарту
$$$132 В
132 Ариоза дегеніміз не?
а) Вокалдық шығарма
в)* Операда жеке орындалатын ән
б) Операның бір бөлімі
г) Хормен орындалатын шығарма
$$$133 В
133 XIV-XVI ғасырлардағы Орта Азия және Батыс Европа елдеріндегі пайда болған саз жанрлары;
а) Ән, күй, жыр
в)* Кантата, месса, прелюдия, опера
б) Терме, қисса, толғау
г) Романс, серенада, вокализ
$$$134 В
134 . XVIII-ғасырдағы Еуропа классик сазгерлерін көрсет.
а) Құрманғазы, Дина, Сүгір
б) П.И.Чайковский, С.Прокофьев
в)* И.Гайдн, В.А.Моцарт, Л.В.Бетховен
г) М.Глинка, Римский-Корсаков
$$$135 А
135 . Симфония дегеніміз не?
а)* Оркестрге арналған көлемді шығарма
б) Хорға арналған көлемді шығарма
в) Аспаптарға арналған шығарма
г) Камералық саз
$$$136 В
136 Сахнаға арналған би және драмалық қозғалыс өнерінің жиынтығын не деп атаймыз?
а) Опера
в)* Балет
б) Кантата
в) Оратория
$$$137 В
137 . Испан елінде пайда болған ақсүйек қауымның поэтикалық-лирикалық әні не?
а) Ария
в)* Романс
б) Ариоза
г) Серенада
$$$138 Б
138 . Сазгер Нұрғиса Тілендиевтің әнін көрсет.
а) Жасұландар маршы әні
в) Қоғалы-ай әні
б)* Өз елім әні
г) Ана туралы жыр әні
$$$139 Г
139 . Көшкеруен күйі қай сазгердің шығармашылығы?
а) С.Тұрысбеков
в) Дина Нүрпейісова
б) К.Күмісбеков
г)* Н.Тілендиев
$$$140 В
140 . Күй атасы-Құрманғазының Ақбай күйін хорға өңдеген сазгер кім?
а) М.Маңғытаев
в)* Б.Байқадамов
б) М.Төлебаев
г) Қ.Мусин
$$$141 В
141 . Музыкалық шығарманың қорытынды бөлімін не деп атаймыз?
а) Реприза
в)* Кода
б) Кульминация
г) Регистр
$$$142 В
142 . Қазақ музыкасында алғаш рет комедиялық опера жазған сазгер кім?
а) Л.Хамиди
в)* С.Мұхаметжанов
б) М.Төлебаев
г) Е.Брусиловский
$$$143 В
143 . Кәсіби сазгер Сыдық Мұхаметжановтың шығармасын көрсет.
а) Жастық шақсюитасы
в)* Ғасырлар үніораториясы
б) Айтыс хор поэмасы
г) Советтік Қазақстан кантатасы
$$$144 В
144 . Қазақ музыка өміріне зор із қалдырған, қазақ вальсінің патшасы кім?
а) Құддыс Қожамяров
в)* Шәмші Қалдаяқов
б) Бекен Жамақаев
г) Еркеғали Рахмадиев
145 $$$145 Б
146 . Музыкалық шығарманың үлес саны толық емес тактіден басталуын не деп атаймыз?
а) Ауфтакт
в) Цезура
б)* Затакт
г) Синкопа
$$$147 В
147 . Сазгер Шәмші Қалдаяқовтың әнін белгіле.
а) Сырласу вальсіәні
в)* Әнім сен едің әні
б) Махаббат вальсі әні
г) Әке туралы жыр әні
$$$148 Б
148 . Ырғақтың күрделі түрлерін көрсет.
а) Прима, секунда, терция, кварта
б)* Дуоль, триоль, квартоль, квинтоль
в) Квинта, секста, септима, октава
г) Дуэт, трио, квартет, квинтет
$$$149 Г
149 . Орыс кәсіби музыкасының өкілі П.И.Чайковскийдің балетін көрсет.
а) Золушка балеті
в) Ромео-Джульетта балеті
б) Гаянэ балеті
г)* Аққу көлі балеті
$$$150 В
150 . Музыкалық дыбыстарды әшекейлеп,құлпырту үшін қолданылатын ұсақ өрнектерді не деп атаймыз?
а) Крещендо
в)* Мелизм
б) Фермата
г) Диминуэндо
$$$151 В
151 . Қазақтың тұңғыш операсы қайсы?
а) Айман-Шолпан операсы
в)* Қыз-Жібек операсы
б) ЕрТарғын операсы
г) Амангелді операсы
$$$152 Б
152 . Қазақ музыка өнерінде М.Әуезовтың либреттасы бойынша 1938 жылы қойылған алғашқы балетті көрсет.
а) Ақ құс туралы аңыз балеті
в) Чинтөмүр балеті
б)* Қалқаман-Мамыр балеті
г) Қаракөз балеті
$$$153 В
153 . Қазақстанда киномузыка өнері қай жылдан басталды?
а) 1930 жылы
в)* 1935 жылы
б) 1933 жылы
г) 1938 жылы
$$$154 Б
154 . Фермата дегеніміз не?
а) Дыбысты қысқа созу белгісі
в) Дыбысты шығармау белгісі
б) *Дыбысты еркін созу белгісі
г) Дыбыстың үндестігі
$$$155 Б
155 . Қазақтың алғашқы драма театры қашан ашылды?
а) 1920 жылы
в) 1929 жылы
б)* 1926 жылы
г) 1917 жылы
$$$156 В
156 . Қазақ драма театрының алғашқы репертуарындағы пьеса қайсы?
а) Бүліншілік
в)* Еңлік-Кебек
б) Майдан
г) Түнгі сарын
$$$157 В
157 . Қазақтың шыңырау бұлбұлы атанған әнші,кеңес дәуірінің халық артисі қазақ өнерінің негізін салушы кім?
а) Жұмат Шанин
в)* Күләш Байсейітова
б) Шәкен Айманов
г) Елубай Өмірұзақов
$$$158 Б
158 . Тұңғыш музыка-драма техникумы қай жылы ашылды?
а) 1930 жылы
в) 1931 жылы
б)* 1932 жылы
г) 1935 жылы
$$$159 В
159 . Қазақтың халық аспатары оркестрін алғаш құрған адам кім?
а) А.В.Затаевич
в)* А.Қ.Жұбанов
б) Е.Г.Брусиловский
г) Б.Г.Ерзакович
$$$160 В
160 . Импровизация дегеніміз не?
а) Шығарманы қысқа мерзімде ойлап шығару
б) Халық әуендеріне сүйене отыра шығарма туындау
в)* Қолма-қол,суырыпсалма әдіспен музыка шығару
г) Шығарманың шарықтау түйіні
$$$161 В
161 . А.Қ.Жұбановтың музыкатану ғылымындағы жазған еңбегін көрсет:
а) Қазақ-ұлт аспаптары
в)* Замана бұлбұлдары
б) Ән өнері және уақыт
г) Саз теориясы
$$$162 Г
162 . Күйдің неше түрі бар?
а) Бес
в) Алты
б) Екі
г)* Үш
$$$163 А
163 . Этюд дегеніміз не?
а)* Орындаушылық қабілетті дамытуға арналған шығарма
б) Орындаушылардың шеберлігін көрсететін пьеса
в) Аспапкерге арналған күрделі шығарма
г) Хорға арналған жаттығу
$$$164 Г
164 . Екпіндер жалпы негізінен нешеге бөлінеді?
а) Онға
в) Беске
б) Алтыға
г) *Үшке
$$$165 Б
165 . Сарыарқа симфониялық сюитасының авторы кім?
а) М.Төлебаев
в) А.Жұбанов
б) *Е.Брусиловский
г) Қ.Қожамяров
$$$166 В
166 . Динамика грек тілінде нені білдіреді?
а) Шарықтау
в)* Күшейту
б) Созу
г) Қысқарту
$$$167 В
167 . Ариоза дегеніміз не?
а) Вокалдық шығарма
в)* Операда жеке орындалатын ән
б) Операның бір бөлімі
г) Хормен орындалатын шығарма
$$$168 В
168 . XIV-XVI ғасырлардағы Орта Азия және Батыс Европа елдеріндегі пайда болған саз жанрлары;
а) Ән, күй, жыр
в)* Кантата, месса, прелюдия, опера
б) Терме, қисса, толғау
г) Романс, серенада, вокализ
$$$169 В
169 . XVIII-ғасырдағы Еуропа классик сазгерлерін көрсет.
а) Құрманғазы, Дина, Сүгір
б) П.И.Чайковский, С.Прокофьев
в)* И.Гайдн, В.А.Моцарт, Л.В.Бетховен
г) М.Глинка, Римский-Корсаков
$$$170 А
170 . Симфония дегеніміз не?
а)* Оркестрге арналған көлемді шығарма
б) Хорға арналған көлемді шығарма
в) Аспаптарға арналған шығарма
г) Камералық саз
$$$171 В
171 . Сахнаға арналған би және драмалық қозғалыс өнерінің жиынтығын не деп атаймыз?
а) Опера
в)* Балет
б) Кантата
в) Оратория
$$$172 В
172 . Испан елінде пайда болған ақсүйек қауымның поэтикалық-лирикалық әні не?
а) Ария
в)* Романс
б) Ариоза
г) Серенада
$$$173 Б
173 . Сазгер Нұрғиса Тілендиевтің әнін көрсет.
а) Жасұландар маршы әні
в) Қоғалы-ай әні
б)* Өз елім әні
г) Ана туралы жыр әні
$$$174 Г
174 . Көшкеруен күйі қай сазгердің шығармашылығы?
а) С.Тұрысбеков
в) Дина Нүрпейісова
б) К.Күмісбеков
г)* Н.Тілендиев
$$$175 В
175 . Күй атасы-Құрманғазының Ақбай күйін хорға өңдеген сазгер кім?
а) М.Маңғытаев
в)* Б.Байқадамов
б) М.Төлебаев
г) Қ.Мусин
$$$176 В
176 . Музыкалық шығарманың қорытынды бөлімін не деп атаймыз?
а) Реприза
в)* Кода
б) Кульминация
г) Регистр
$$$177 В
177 . Қазақ музыкасында алғаш рет комедиялық опера жазған сазгер кім?
а) Л.Хамиди
в)* С.Мұхаметжанов
б) М.Төлебаев
г) Е.Брусиловский
$$$178 В
178 . Кәсіби сазгер Сыдық Мұхаметжановтың шығармасын көрсет.
а) Жастық шақсюитасы
в)* Ғасырлар үніораториясы
б) Айтыс хор поэмасы
г) Советтік Қазақстан кантатасы
$$$179 В
179 . Қазақ музыка өміріне зор із қалдырған, қазақ вальсінің патшасы кім?
а) Құддыс Қожамяров
в)* Шәмші Қалдаяқов
б) Бекен Жамақаев
г) Еркеғали Рахмадиев
$$$180 Б
180 . Музыкалық шығарманың үлес саны толық емес тактіден басталуын не деп атаймыз?
а) Ауфтакт
в) Цезура
б)* Затакт
г) Синкопа
$$$181 В
181 . Сазгер Шәмші Қалдаяқовтың әнін белгіле.
а) Сырласу вальсіәні
в)* Әнім сен едің әні
б) Махаббат вальсі әні
г) Әке туралы жыр әні
$$$183 Б
182 . Ырғақтың күрделі түрлерін көрсет.
а) Прима, секунда, терция, кварта
б)* Дуоль, триоль, квартоль, квинтоль
в) Квинта, секста, септима, октава
г) Дуэт, трио, квартет, квинтет
$$$183 Г
183 . Орыс кәсіби музыкасының өкілі П.И.Чайковскийдің балетін көрсет.
а) Золушка балеті
в) Ромео-Джульетта балеті
б) Гаянэ балеті
г)* Аққу көлі балеті
$$$184 В
184 . Музыкалық дыбыстарды әшекейлеп,құлпырту үшін қолданылатын ұсақ өрнектерді не деп атаймыз?
а) Крещендо
в)* Мелизм
б) Фермата
г) Диминуэндо
$$$185 В
185 . Қазақтың тұңғыш операсы қайсы?
а) Айман-Шолпан операсы
в)* Қыз-Жібек операсы
б) ЕрТарғын операсы
г) Амангелді операсы
$$$186 Б
186 . Қазақ музыка өнерінде М.Әуезовтың либреттасы бойынша 1938 жылы қойылған алғашқы балетті көрсет.
а) Ақ құс туралы аңыз балеті
в) Чинтөмүр балеті
б)* Қалқаман-Мамыр балеті
г) Қаракөз балеті
$$$187 В
187 . Қазақстанда киномузыка өнері қай жылдан басталды?
а) 1930 жылы
в)* 1935 жылы
б) 1933 жылы
г) 1938 жылы
$$$188 Б
188 . Фермата дегеніміз не?
а) Дыбысты қысқа созу белгісі
в) Дыбысты шығармау белгісі
б) *Дыбысты еркін созу белгісі
г) Дыбыстың үндестігі
$$$189 Б
189 . Қазақтың алғашқы драма театры қашан ашылды?
а) 1920 жылы
в) 1929 жылы
б)* 1926 жылы
г) 1917 жылы
$$$190 В
190 . Қазақ драма театрының алғашқы репертуарындағы пьеса қайсы?
а) Бүліншілік
в)* Еңлік-Кебек
б) Майдан
г) Түнгі сарын
$$$191 В
191 . Қазақтың шыңырау бұлбұлы атанған әнші,кеңес дәуірінің халық артисі қазақ өнерінің негізін салушы кім?
а) Жұмат Шанин
в)* Күләш Байсейітова
б) Шәкен Айманов
г) Елубай Өмірұзақов
$$$192 Б
192 . Тұңғыш музыка-драма техникумы қай жылы ашылды?
а) 1930 жылы
в) 1931 жылы
б)* 1932 жылы
г) 1935 жылы
$$$193 В
193 . Қазақтың халық аспатары оркестрін алғаш құрған адам кім?
а) А.В.Затаевич
в)* А.Қ.Жұбанов
б) Е.Г.Брусиловский
г) Б.Г.Ерзакович
$$$194 В
194 . Импровизация дегеніміз не?
а) Шығарманы қысқа мерзімде ойлап шығару
б) Халық әуендеріне сүйене отыра шығарма туындау
в)* Қолма-қол,суырыпсалма әдіспен музыка шығару
г) Шығарманың шарықтау түйіні
$$$195 В
195 . А.Қ.Жұбановтың музыкатану ғылымындағы жазған еңбегін көрсет:
а) Қазақ-ұлт аспаптары
в)* Замана бұлбұлдары
б) Ән өнері және уақыт
г) Саз теориясы
$$$196 Г
196 . Күйдің неше түрі бар?
а) Бес
в) Алты
б) Екі
г)* Үш
$$$197 А
197 . Этюд дегеніміз не?
а)* Орындаушылық қабілетті дамытуға арналған шығарма
б) Орындаушылардың шеберлігін көрсететін пьеса
в) Аспапкерге арналған күрделі шығарма
г) Хорға арналған жаттығу
$$$198 Г
198 . Екпіндер жалпы негізінен нешеге бөлінеді?
а) Онға
в) Беске
б) Алтыға
г) *Үшке
$$$199 Б
199 . Сарыарқа симфониялық сюитасының авторы кім?
а) М.Төлебаев
в) А.Жұбанов
б) *Е.Брусиловский
г) Қ.Қожамяров
$$$200 В
200 . Ариоза дегеніміз не?
а) Вокалдық шығарма
в)* Операда жеке орындалатын ән
б) Операның бір бөлімі
г) Хормен орындалатын шығарма
Барлық журналда берілген тапсырмаларды, файл папкаларыңды көрсетіп, оны қорғау керек!!!
1. Жалпы білім беретін мектепте музыкадан Д.Б.Кабалевскийдің бағдарламасы (1-8 сынып)
2. Жалпы білім беретін қазақ мектебінде Елім-ай бағдарламасы (құрастырғандар: М.Балтабаев, Т.Қышқашбаев, Б.Өтемұратова және т.б. Топ жетекшісі: М.Балтабаев) 1-4 сыныптар
3. Жалпы білім беретін қазақ мектебіндегі музыкадан Мұрагер бағдарламасы (құрастырған А.И.Райымбергенов)
4. Жалпы білім беретін қазақ мектебіндегі музыкадан бағдарлама (құрастырғандар: Ш.Б.Құлманова, Р.Б.Сүлейменоваа, М.А.Оразалиева) – А.,Мектеп, 1992
5. Музыка мұғалімінің көркемдік –педагогикалық қызметі
6. Музыка мұғалімінің кәсіби қызметтері, оның жеке тұлғалық позициясы және көркемдік-педагогикалық қызметі
7. Музыка мұғалімі-қоғамның көркемдік мәдениетінің қайраткері
8. Отандық ғылымдар мен педагог-музыканттардың еңбектеріндегі жаппай музыкалық білім берудің әдістемелік аспектісі
9. Шетел зерттеулеріндегі музыканы оқытудың әдістемелері
Студенттердің бойында музыка–педагогикалық мәдениетінің негізін қалыптастыру және болашақ бастауыш мектеп мұғалімдерін оқушыларға музыкалық тәрбие беру жұмысына даярлау
Хормен ән айту тәрбиесі – оқу пәні
Мектеп оқушысын вокалды хор өнеріне баулудың әдістемелік технологиясы
Балалардың музыкалық аспаптарына сипаттама
Музыкалық қызметтің түрлері
Бастауыш мектепте музыка пәнін оқытудың маңызы
Мұқан Төлебаевтың музыкалық мұрасының тәрбиелік мәні
«Хорды дирижерлау пәнінің теориялық негіздері»
«Вокалдық-хор тәрбиелеу» пәнінен дәрістің қысқаша конспектісі
OҚУШЫЛАРҒА МУЗЫКАЛЫҚ ТӘРБИЕ БЕРУДЕГІ ВОКАЛ ЖӘНЕ ХОР ӨНЕРІНІҢ МАҢЫЗЫ
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
МҰХАММЕД ХАЙДАР ДУЛАТИ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНДАҒЫ АДАМ МӘСЕЛЕСІН ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ТАЛДАУ
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Көркем шығарманы компазициялық құрылысы жағынан талдау
А.И. Хачатурянның шығармашылық жолы
Бетховеннің симфониялық шығармашылығы
Гайдн симфониялық шығармашылығы. туралы
Даргомыжскийдің вокалдық шығармашылығы
Құддыс Қожамьяровтың өмірі мен шығармашылық жолы
Римский – Корсаковтың опералық шығармашылығы