Ғылыми білімнің түсініктері
1.Ғылыми білім түсінігі
2.Ғылымның негізгі мақсаты
3.Ғылыми-зерттеу жұмыстардың сатылары
4. Ғылыми зерттеудің бағытын таңдау
5.Ғылыми білімнің түсініктері
6.Ғылыми зерттеулерді орындау этаптары
7.Ғылыми зерттеу классификациясының белгілері
8.Ақпаратты тасымалдаушылар
9.Ақпараттың кірілетін және кірілмейтін ағымдарының сипаттамасы
10.Ғылыми бағыттар мен мәселелер
11.Ғылыми-техникалық шығармашылықтың методологиясы мен теориясының элементтері
12.Тәжірибелерді ұйымдастыру мен тәжірибелердің түрлері
13.Тақырыптарды немесе мәселелерді таңдау сатылары
14.Өндіріске ғылыми нәтижелерді енгізу және олардың экономикалық тиімділігін анықтау
1. Шынайы дүниені тану әдістері заттарды тікелей қабылдауға және сезім мүшелерінің көмегімен зерттеуші жақтан процесске араласуынсыз көрінуіне негізделген.
А) Бақылау
В) Салыстыру
С) Есеп
Д) Өлшеу
2. Материальдық дүниенің нысандары арасында айырмашылықтарды белгілеу немесе олардағы сезім мүшелері көмегімен, сонымен қатар арнайы құрылғылардың көмегімен жүзеге асатын жалпы дүниені табу
А) Бақылау
В) Салыстыру
С) Есеп
Д) Өлшеу
3. Бір типті нысандардың көлемдік қатынастарын анықтайтын сандарды немесе осы не басқа қасиеттерін сипаттайтын параметрлерді табу
А) Бақылау
В) Салыстыру
С) Есеп
Д) Өлшеу
4. Кейбір көлемдерді оның эталонымен салыстыру жолымен анықтаудың физикалық процесінің сандық мағынасы
А) Бақылау
В) Салыстыру
С) Есеп
Д) Өлшеу
5. Көрсетілген гипотезалардың шынайылығын тексеру немесе шынайы дүниенің заңдылығы айқындалатын адам тәжірибесі аясының бірі
А) Теңдестіру
В) Абстракциялау
С) Жалпылау
Д) Сынақ
6. Бастапқы, негізгі, бейнені табатын берілген түр нысандарын сипаттайтын ортақ түсінікті анықтау. Бұл жаңа ғылыми түсініктерді, заңдар және жаңа теорияларды жасайтын әдіс.
А) Теңдестіру
В) Абстракциялау
С) Жалпылау
Д) Сынақ
7. Маңызды емес қасиеттерден, байланыстардан, заттардың қатынастарынан және зерттеушіні қызықтыратын бірнеше жақтардың бөлінуінен ойша арылу.
А) Теңдестіру
В) Абстракциялау
С) Жалпылау
Д) Сынақ
8. Ерекше түрдің өзіндік қасиеттерімен байланысты заттарды біріктіру жолымен түсініктерді жасау.
А) Теңдестіру
В) Абстракциялау
С) Жалпылау
Д) Сынақ
9. Нысанды көрсету немесе қандайда бір белгілі қалыптағы жасанды тілді (математика, химия және т.б.) белгілі түрде көрсету және шынайы нысандарды зерттеуге мүмкіндікпен қамтамасыз ету және олардың қасиеттерін сәйкес белгілерін арқылы формальды зерттеу.
А) Формализация
В) Синтез
С) Индукция
Д) Дедукция
10. Заттың бөлек жақтарын бір тұтастыққа біріктіру.
А) Формализация
В) Синтез
С) Индукция
Д) Дедукция
11. Кейбір гипотезалардың фактілерінен ой тұжырымдау (жалпы бекітілген)
А) Формализация
В) Синтез
С) Индукция
Д) Дедукция
12. Барлық көпшіліктің жалпы қасиеттерінің біліміне негізделе отырып көпшіліктің кейбір элементтерінің қорытындысын ой тұжырымдау.
А) Формализация
В) Синтез
С) Индукция
Д) Дедукция
13. Кейбір тұжырымдар дәйексіз қабылданып, кейін олар белгілі логикалық ережелер бойынша қалған білімдерді алуға қолданылатын ғылыми теорияны құру әдістері.
А) Тарихи әдіс
В) Аксиомалық әдіс
С) Сынама жасау
Д) Гипотетикалық әдіс
14. Бөлшектеу көмегімен тану әдісі немесе зерттеу заттарын (нысан, қасиеттер және т.б.) бөлшектерге бөлу. Осыған орай сынама аналитикалық зерттеу әдісінің негізін құрайды.
А) Тарихи әдіс
В) Аксиомалық әдіс
С) Сынама жасау
Д) Болжамдық әдіс
15. Танудың бұл әдісі физикалық, химиялық және сол сияқты зерттеу құбылысының болмысының ғылыми болжамын жасауды болжайды.
А) Тарихи әдіс
В) Аксиомалық әдіс
С) Сынама жасау
Д) Болжамдық әдіс
16. Пайда болуды зерттеу, хронологиялық тізімде нысандардың дамуы және жасалуы, нәтижесінде зерттеуші зерттелетін нысан (құбылыс) туралы даму процесінде қосымша білім алатын әдістерді болжайды.
А) Тарихи әдіс
В) Аксиомалық әдіс
С) Сынама жасау
Д) Болжамдық әдіс
17. Жалғыз ұқсас жағдай, қарастырылған құбылыстың себебі болып табылатыны болжамдалады.
А)Жалғыз ұқсастық әдісі
В)Жалғыз айырмашылық әдісі
С)Өзгеріске жалғасқан әдіс
Д)Қалдық әдісі
18.Жағдайлардың жалғыз айырмашылығы, құбылыстың себебі болып табылатыны болжамдалады.
А)Жалғыз ұқсастық әдісі
В)Жалғыз айырмашылық әдісі
С)Өзгеріске жалғасқан әдіс
Д)Қалдық әдісі
19.Бір құбылыстың өзгерісі екінші құбылыстың өзгеруіне әкеледі, осылайша осы екі құбылыс байланыстың себебі болады.
А)Жалғыз ұқсастық әдісі
В)Жалғыз айырмашылық әдісі
С)Өзгеріске жалғасқан әдіс
Д)Қалдық әдісі
20.Құбылыс бөлігінің себебі анықталған жағдайлардың жиынтығы болып табылады, ал осы құбылыстың қалдығы қалдық жағдайларды тудыратыны белгілі.
А)Жалғыз ұқсастық әдісі
В)Жалғыз айырмашылық әдісі
С)Өзгеріске жалғасқан әдіс
Д)Қалдық әдісі
Әлем бейнесі және әлемнің тілдік бейнесі ұғымдары
Сандар жүйелері
Индивидуалдылық теориясы адам индивидуалдылығын зерттеудің жүйелі моделі
Информатика ғылымы және орта мектепте оқу пәні ретінде
Әлеуметтік мәртебенің факторы ретінде білімнің рөлін көрсету
Орыс аудиториясында қазақ тілі сабағын жүргізу мәселесі
Оқушылардың өзіндік іс-әрекеттерін ұйымдастыру және танымдық қабілеттерін дамыту
: Білім беру саласындағы әлеуметтік жұмыс
Ғылым және оның қоғам өміріндегі рөлі
Білімдендіру философиясы дүниетанымының жаңа үлгісі (ғылыми мақалалар жинағы)
азіргі кезде компьютерлік математика өте маңызды және де информатика мен математикада ғылыми бағыт ретінде кеңінен даму үстінде
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Философия және саясаттану факультетінің 2006 жылы 19 желтоқсандағы Ғылыми кеңесінің мәжілісінің № 3 хаттамасынан
Өндірісті ғылыми-техникалық тұрғыдан дайындауды ұйымдастыруды жетілдіру
Оқыту және ғылыми метоликалық жоспардағы кабинеттің міндеті.
Генетиканың негізгі түсініктері туралы
Ғылыми танымның әдістері
Ғылыми-техникалық революция және өндіргіш күштердің орналасуы
Сақтандыру құқығының негізгі түсініктері
Генетиканың негізгі түсініктері