Бенчмаркинга типтері мен этаптары



1. Аралық аттестацияға дайындалу.

2. Сапаны жалпы басқару концепциясы жүйенің негізгі принциптері мен бизнес тәжірибеде қолдану.
3. Сапаны бақылау құралдарын мәселені талдау кезінде қалай қолданады?

4. Процесстік басқарудың функциональді басқарудан ерекшелігі.
5. Компания бизнес-үрдіс қалай ерекшелейді?
6. Бизнес- үрдісін жетілдірудің негізгі тәсілдемесі.

7. Жүйелі ойлау архетипы мен оларды жеңу стратегиясын қалай анықтайды?
8. Формализацияланған және формализацияланбаған білімнің өзара байланысы.
9. Ұйымдастыру білімінің пайда болу этаптары.

10. Бенчмаркинга типтері мен этаптары
11. Клиенттер талаптарына байланысты компаниядағы сигмалар деңгейін есептеу.
12. Баланстандырылған көрсеткіштер жүйесін енгізудің бағдарламасын жасау.



Ұқсас жұмыстар

Бенчмаркинг әдістемесінің талдау кезеңдері
Есептеуіш машиналардың негізгі кластары
Мәліметтер базасының обьектілері
Гормон мөлшерін кері байланыс механизмі арқылы реттеу
Деректер базасына сұраныстар жасау
Модельдеу этаптары жайлы
Басқару процесінің интеграциясы
Дедифференциялану және каллустың пайда болуы
Әлеуметтік-экономикалық жоспарлаудың жүйесі
Философияның негізгі сұрақтары мен негізгі бағыттары. Негізгі философиялық доктриналар
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Валюталық нарықтың және валюталық операциялардың ерекшеліктері мен дамуы
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары