Жас ерекшелік педагогикасы

Мұғалімдер біліктілігін көтерудің негізгі формасы:
A) Бұқаралық ақпарат құралдары
B) Өзін-өзі жігерлендіру, өзін-өзі анықтау
C) Педагогикалық инновацияның мониторингі
D) Білімін жетілдіру институттары
E) Ғылыми-зерттеушілік іс-әрекет

Педагогтың ұйымдастырушылық іс-әрекеті іске асырылады:
A) Интернет арқылы
B) Бұқаралық ақпарат құралдары арқылы
C) Педагогикалық әдебиеттерді оқуы арқылы
D) Оқушылардың алуан түрлі іс-әрекеттерін ұйымдастыру арқылы
E) Басқарудың авторитарлық стилі арқылы

Педагогикалық қабілеттілік:
A) Шығармашылық
B) Интеллект
C) Педагогикалық такт
D) Тұтас педагогикалық процестің екі жақты сипатын іске асыру
E) Педагогтың кәсіби педагогикалық іс-әрекетін жүзеге асыруға бағытталған тұлғалық қасиеттерінің жиынтығы

Кәсіби өзін-өзі тәрбиелеу – бұл:
A) Өзінің кәсіби-маңызды сапаларын дамыту бойынша саналы жұмысы
B) Балаларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық теориясын білуі
C) Алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибені тарату
D) Педагогтың кәсіби педагогикалық іс-әрекетін жүзеге асыруға бағытталған тұлғалық қасиеттерінің жиынтығы
E) Мектептің білім беру процесін технологияландыру

Мұғалімнің негізгі қызметі:
A) Білім беру кеңістігін демократияландыру, ізгілендіру
B) Тұлғаны оқыту, тәрбиелеу, дамыту, қалыптастыру процестерін басқару
C) Көрнекілікті демонстрациялау, иллюстрациялау
D) Диагностика, балалар іс-әрекетінің мониторингі
E) Тексерушілік, бақылаушылық, бағалаушылық

Педагогикалық болжау:
A) Педагогтың өз іс-әрекетінің нәтижесін алдын-ала байқау біліктілігі
B) Педагогтың коммуникативті біліктілігі
C) Педагогтың перцептивті біліктілігі
D) Педагогтың ұжымдық-шығармашылық істі ұйымдастыру біліктілігі
E) Педагогтың оқушылардың оқу-танымдық процесін басқару біліктілігі

Өзін-өзі түзету тікелей байланысты:
A) Адамның өзіне-өзі қысқаша бұйрық пен нұсқау беруіне
B) Адамның өзіне сын тұрғысынан қарауына және өзін-өзі жетілдіруіне
C) Адамның өз іс-әрекетін, көңіл-күйін түсінуіне
D) Адамның өзін-өзі жоғары бағалауына
E) Адамның өзін іс жүзінде көрсетуіне

Оқушылардың дамуының жастық кезеңдері:
A) Рухани, қоғамдық, әлеуметтік
B) Физиологиялық, психологиялық, әлеуметтік
C) Балабақшаға дейінгі, мектепке дейінгі, мектептік
D) Кіші, жеткіншек, жоғары кезеңдер
E) Мектепке дейінгі, мектептік, студенттік кезеңдер

Кіші мектептік жас сипаттайды:
A) Дербестік, жауапкершілік, белсенді азаматтық ұстаным, әлеуметтік жетілу
B) Оқуға қызығушылығының төмендеуі, пессимизм, селқостық, өзінің Менін іздеу
C) Тұрақты ықылас, көңіл, мінез-құлықтың қалыптасуы
D) Ойлаудың сыншылдығы, организмнің жыныстық жетілуі, еліктеу, ашушаңдық
E) Еріксіз ықылас, қимыл белсенділігі, естің көрнекі-бейнелі сипаты, жаңа әлеуметтік ортаға ену

Оқушылардың жас ерекшеліктерімен түсіндіріледі:
A) Оқушылардың білімі, білігі және дағдысы
B) Балалардың сол немесе басқа жастағы психологиялық-физиологиялық ерекшеліктері
C) Дарындылығы, таланттылығы, қабілеттілігі
D) Оқушылардың темпераменттерінің типі
E) Ұлдар мен қыздардың даму ерекшеліктері

Акселерация :
A) Тұлғаның тұтас қалыптасуы
B) Әлеуметтік, этикалық проблемаларға қызығушылығының дамуы, алдына қойылған мақсатқа жетуге ұмтылуы
C) Кіші жастағы оқушылар мен жеткіншектердің балалық және жеткіншек шақтағы жедел дамуы
D) Тұлғаның өзін-өзі дамытуы мен өзін-өзі жетілдіруі
E) Жоғары сынып оқушыларының ақыл-ойының жедел дамуы

Жеткіншек шақ мынадай қасиеттерді сипаттайды:
A) Дербестік, жауапкершілік, белсенді азаматтық ұстаным, әлеуметтік жетілу
B) Мұғалімнің беделін сыйлау, оптимизм, білімге жоғары қызығушылық
C) Тұрақты ықылас, көңіл, мінез-құлықтың қалыптасуы, өзіндік Менінің қалыптасуы
D) Ойлаудың сыншылдығы, организмнің жыныстық жетілуі, еліктеу, ашушаңдық
E) Еріксіз ықылас, қимыл белсенділігі, естің көрнекі-бейнелі сипаты, жаңа әлеуметтік ортаға ену

Темперамент типтері оқушылардың дара ерекшеліктері ретінде:
A) Лидер, конформист, пессимист, скептик
B) Либерал, демократ, сангвиник, флегматик
C) Оптимист, пессимист, эгоист
D) Активист, патриот, альтруист
E) Сангвиник, флегматик, меланхолик, холерик

Жас ерекшелік – бұл:
A) Адам өмірінің белгілі кезеңіндегі анатомиялық-физиологиялық және психикалық сапасы мен қасиетін анықтайтын сипаттамасы
B) Адамның үздіксіз өзгеру ерекшелктері
C) Белгілі бір жасқа сәйкес жеке тұлғаға тән психикалық жаңа қасиеттер
D) Сапалық айырмашылығы мен жасына байланысты сипатталуы
E) Мектеп жасындағы оқушылардың оқу әрекетін қалыптастыру процесі

Жас кезеңдерге бөлу дегеніміз:
A) Анатомиялық-физиологиялық және психикалық қасиеттермен өмір кезеңін анықтау
B) Белгілі бір ғылым саласын қызықтыратын өмірдің және дамудың бір бөлігі
C) Мектеп жасындағы оқушының дамуы
D) Ұжымдық өмірде адамгершілік тәрбие мен тәжірибені, әдет-дағдыларды қалыптастыру
E) Әлеуметтік өмір жүйесін қалыптастыру

Педагогикалық процестің заңдары мен заңдылықтарын зерттейтін ғылым саласы:
A) Жалпы педагогика
B) Салыстырмалы педагогика
C) Арнайы педагогика
D) Педагогика тарихы
E) Жас ерекшелік педагогикасы

Тұтас педагогикалық процестің элементарлы бөлшегі:
A) Оқушы
B) Оқу пәні
C) Сабақ
D) Педагогикалық жағдаят
E) Мұғалім

Тұтас педагогикалық процестің тәрбиелік тетіктері (механизмдері) :
A) Оқушылардың оқуға ұмтылуы
B) Сынып сағаттары, тәрбиелік іс-шаралар, байқаулар, олимпиадалар, жарыстар
C) Ұлдар мен қыздар арасындағы қарым-қатынас
D) Жазалау, мадақтау, жарыс
E) Ата-аналар мен балалар, мұғалімдер мен оқушылар арасындағы қарым-қатынас

Мектептің тұтас педагогикалық процесінің негізгі компоненттері:
A) Мектеп, әкімшілік, мұғалімдер, оқушылар, сыныптар, отбасы, мектептен тыс мекемелер
B) Оқушылардың білім, білігі, дағдысы
C) Заңдар, заңдылықтар, қағидалар
D) Педогогтар, оқушылар, мақсат, міндеттер, мазмұн, құралдар, формалар, әдістер мен тәсілдер, тапсырмалар, нәтиже
E) Оқыту, тәрбиелеу, дамыту, оқушылар тұлғасын қалыптастыру

Педагогикалық процестегі негізгі педагогикалық ықпал ету құралдары:
A) Іс-әрекет, ойын, еңбек, қарым-қатынас
B) Оқушы, мұғалім, ата-аналар
C) Адамгершілік, еңбек, ақыл-ой тәрбиесі
D) Тәрбиелеу, оқыту, білім беру
E) Әлеуметтендіру, ізгілендіру, демократияландыру

Педагогикалық процестің негізгі заңдылықтары:
A) Педагогикалық процесс бірсәттік, сабақ сияқты уақыттың жеке аралығында қызмет атқарады
B) Педагогикалық процестің компоненттері бір-біріне тәуелсіз, дербес, маңызы бірдей
C) Оқытудағы көрнекілік қағидасы
D) Педагогикалық процестің қызмет етуі қоғамның әлеуметтік-экономикалық қажеттілігімен байланысты емес
E) Оқу орнының педагогикалық процесі қоғамның әлеуметтік-экономикалық қажеттілігімен негізделеді

Тұтас педагогикалық процестің заңдылықтарының бірі:
A) Педагогтың басқарушылық және жетекшілік рөлімен байланысты бір жақты сипаты ие процесс
B) Оқытудағы саналылық, белсенділік дербестілік қағидасы
C) Оқытудың көрнекілік қағидасы
D) Педагог пен оқушылардың әрекеттестігімен, екі жақтың міндетті түрдегі іс-әрекетімен байланысты екі жақты сипатқа ие процесс
E) Педагогикалық процесс бірсәттік, сабақ сияқты уақыттың жеке аралығында қызмет атқарады

Педагогика ғылымында педагогикалық процестің заңдылығын зерттеген:
A) МЖұмабаев, ЖАймауытов, ЫАлтынсарин
B) АВМудрик, ПИПодласый, ПИПидкасистый
C) ЯАКоменский, ВРатке, ЖЖРуссо, ИГПесталоцци
D) ЮКБабанский, БТЛихачев, ВАСластенин, НДХмель
E) РГЛемберг, АДистервег

Дүниетаным – бұл:
A) Ақиқат дүниеге, қоршаған болмысқа және ондағы адамның алар орнына деген көзқарастар жүйесі
B) Ұлттық салт-дәстүрлердің жаңаруы
C) Әлемдік білім кеңістігі
D) Кәсіптілік, шеберлік, құзіреттілік
E) Әлемді қабылдау, диагностика, болжау

Дүниетанымның құрылымын құрайды:
A) Мақсат, міндеттер, мазмұн, құралдар, әдістер мен тәсілдер
B) Іс-әрекетті ұйымдастыру формалары, тапсырмалар
C) Білім, көзқарас, сенім, идеалдар, мінез-құлық тетігі
D) Жеке тұлға, индивид, даралық
E) Жеке тұлғаның өзіндік Мені

Сенім – бұл:
A) Жеке тұлғаның ішкі ұстанымына айналған білім
B) Материалды жаттап алуы
C) Жеке тұлғаның өз пікірін қорғауы
D) Теориялық білімді есте сақтауы
E) Өз пікірін жариялауы

Дүниетанымның компонентіне жатпайды:
A) Білім
B) Көзқарас
C) Сенім
D) Мінез-құлық тетігі
E) Жарыс

ЛИБожовичтің зерттеуі бойынша дүниетаным туындайды:
A) Мектепке дейінгі кезеңде
B) Бастауыш мектепте
C) Жеткіншек шақта
D) Жоғары сыныпта
E) Студенттік жылдарда

Дүниетанымның компоненттері:
A) Қоғамдық, мемлекеттік, ұлттық компоненттер
B) Интеллектілік, эмоционалдық, практикалық-әрекеттік компоненттер
C) Бақылаушылық, бақарушылық, орындаушылық, жасампаздық
D) Әлеуметтік, психологиялық, педагогикалық
E) Тәрбиелеушілік, дамытушылық, қалыптастырушылық компоненттер

Дүниетанымның негізгі қызметі:
A) Тәрбиелеушілік, дамытушылық
B) Әлеуметтік, психологиялық, педагогикалық
C) Ізгілік, демократиялық
D) Ақпаратты-бейнелі, бағдарлы-реттеуші, бағалау
E) Бақылаушылық, бақарушылық, орындаушылық, жасампаздық

Дүниетанымның ақпаратты-бейнелі қызметі байланысты:
A) Қоршаған ортадағы оқиғалар мен құбылыстарды қабылдау тәсіліне және оның адам санасында бейнеленуіне
B) Адамның тәртібі мен іс-әрекеті арқылы оның санасын, көзқарсы мен сенімін анықтауға
C) Адамның қоршаған орта құбылыстарын өз көзқарасы мен сенімдері, өзінің дүниетанымы тұрғысынан бағалауына
D) Адамның мінез-құлық өзгерістеріне байланысты
E) Барлық сыртқы және ішкі әсерлерге байланысты

Дүниетанымның бағдарлы-реттеуші қызметі байланысты:
A) Адамның қоршаған орта құбылыстарын өз көзқарасы мен сенімдері, өзінің дүниетанымы тұрғысынан бағалауына
B) Адамның мінез-құлық өзгерістеріне байланысты
C) Адамның тәртібі мен іс-әрекеті арқылы оның санасын, көзқарсы мен сенімін анықтауға
D) Барлық сыртқы және ішкі әсерлерге байланысты
E) Қоршаған ортадағы оқиғалар мен құбылыстарды қабылдау тәсіліне және оның адам санасында бейнеленуіне

Дүниетанымның бағалау қызметі байланысты:
A) Адамның мінез-құлық өзгерістеріне байланысты
B) Адамның тәртібі мен іс-әрекеті арқылы оның санасын, көзқарсы мен сенімін анықтауға
C) Барлық сыртқы және ішкі әсерлерге байланысты
D) Қоршаған ортадағы оқиғалар мен құбылыстарды қабылдау тәсіліне және оның адам санасында бейнеленуіне
E) Адамның қоршаған орта құбылыстарын өз көзқарасы мен сенімдері, өзінің дүниетанымы тұрғысынан бағалауына

Дүниетанымды қалыптастыруды анықтайтын шарттар:
A) Адамдарға ізгілік қарым-қатынас
B) Толеранттық, өнегелік
C) Табиғат пен қоршаған ортаға сүйіспеншілік
D) Білімді тұрақты сенімге және практикалық іс-әрекетке айналдыру
E) Адамгершілік сезім, мұрат

Жалпы білім беру – бұл:
A) Оқушының білім, білік, дағдылар жүйесі
B) Оқушыға өндірістік қарапайым құралдармен жұмыс істеу дағдысын меңгерту
C) Өндірістің барлық процестерінің негізгі қағидаларымен таныстыру
D) Оқушыларды табиғат және қоғам туралы маңызды ғылымдардың негіздерімен таныстыру, дүниетанымдық көзқарасын кеңейту, адамгершілік-эстетикалық мәдениетін дамыту
E) Адамды белгілі бір кәсіптік қызметке дайындау



Ұқсас жұмыстар

Педагогика ғылымының қалыптасуы
Педагогикалық тәрбие туралы ғылым
Қазіргі білім берудің дамуындағы негізгі тенденциялар жайында
Республикасының Заңы тілі
Этнопедагогика мен этнопсихологияның ортақ белгілері
Педагогика - тәрбие туралы ғылым
Педагогика ғылымының құрылымы
Советтік педагогиканың қалыптасуы
Мектептің оқу – тәрбие ісінде халық педагогикасын пайдалану
Халық педагогикасының негізгі қағидалары және оның ғылыми педагогикамен байланысы. Қорытынды
Батыс Еуропа елдері экономикалық интеграциясының ерекшеліктері
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Экономикадағы дағдарыстық жағдайдағы мемлекеттік бюджеттің ерекшеліктері
Қазақстан Республикасындағы ақша реформалары және оның ерекшелiктерi
Валюталық нарықтың және валюталық операциялардың ерекшеліктері мен дамуы
Жүк көтергіштігі 6-тонна жүктік автомобиль жасап, арнайы бөлімде ілініс муфтасының құрылысын жобалау
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
ӨМІРҰЛЫ ЖАСЫБАЙ
Азияның басты өзендерінің географиялық ерекшеліктері