Негізгі алгоритмдік құрылымдарды оқыту әдістемесі

Бақылау жұмыстары
№1 жұмыс

1. Тапсырмалар:
Мектеп оқулығы мен дидактикалық материалдар жинағын пайдалана отырып, келесі тапсырмаларды орында.
1. Ақпарат және информатика ғылымы тақырыбы бойынша сабақ жоспарының үлгісін дайында.
2. Көрнекі – дидактикалық материалдарын дайында.
3. Оқушының дайындық деңгейіне қойылатын талаптарды анықта.
Бақылау сұрақтары:
1. Ақпарат және информатика ғылымы тақырыбы мектептің қай сыныбында оқытылады?
2. Осы тақырыпқа бөлінген сағат көлемі қандай?
3. Ақпарат және информатика ғылымы тақырыбының мақсаты?
4. Осы сабақты қандай программалық және дидактикалық материалдармен қамтамасыз етуге болады?
5. Сабақ қандай типте өтеді?
6. Оқушылардың білімі мен біліктіліктеріне қойылатын талаптар.

2. Тапсырмалар:
Мектеп оқулығы мен дидактикалық материалдар жинағын пайдалана отырып, келесі тапсырмаларды орында.
1. Санау жүйелері тақырыбы бойынша сабақ жоспарының үлгісін дайында.
2. Көрнекі – дидактикалық материалдарын дайында.
3. Оқушының дайындық деңгейіне қойылатын талаптарды анықта.
Бақылау сұрақтары:
1. Санау жүйелері тақырыбы мектептің қай сыныбында оқытылады?
2. Осы тақырыпқа бөлінген сағат көлемі қандай?
3. Санау жүйелері тақырыбының мақсаты?
4. Осы сабақты қандай программалық және дидактикалық материалдармен қамтамасыз етуге болады?
5. Сабақ қандай типте өтеді?
6. Оқушылардың білімі мен біліктіліктеріне қойылатын талаптар.

3.Тапсырмалар:
Мектеп оқулығы мен дидактикалық материалдар жинағын пайдалана отырып, келесі тапсырмаларды орында.
1. Алгоритмдеу негіздері тақырыбы бойынша сабақ жоспарының үлгісін дайында.
2. Көрнекі – дидактикалық материалдарын дайында.
3. Оқушының дайындық деңгейіне қойылатын талаптарды анықта.
Бақылау сұрақтары:
1. Алгоритмдеу негіздері тақырыбы мектептің қай сыныбында оқытылады?
2. Осы тақырыпқа бөлінген сағат көлемі қандай?
3. Алгоритмдеу негіздері тақырыбының мақсаты?
4. Осы сабақты қандай программалық және дидактикалық материалдармен қамтамасыз етуге болады?
5. Сабақ қандай типте өтеді?
6. Оқушылардың білімі мен біліктіліктеріне қойылатын талаптар.

4. Тапсырмалар:
Мектеп оқулығы мен дидактикалық материалдар жинағын пайдалана отырып, келесі тапсырмаларды орында.
1. Компьютер құрылымы тақырыбы бойынша сабақ жоспарының үлгісін дайында.
2. Көрнекі – дидактикалық материалдарын дайында.
3. Оқушының дайындық деңгейіне қойылатын талаптарды анықта.
Бақылау сұрақтары:
1. Компьютер құрылымы тақырыбы мектептің қай сыныбында оқытылады?
2. Осы тақырыпқа бөлінген сағат көлемі қандай?
3. Компьютер құрылымы тақырыбының мақсаты?
4. Осы сабақты қандай программалық және дидактикалық материалдармен қамтамасыз етуге болады?
5. Сабақ қандай типте өтеді?
6. Оқушылардың білімі мен біліктіліктеріне қойылатын талаптар.

5.Тапсырмалар:
Мектеп оқулығы мен дидактикалық материалдар жинағын пайдалана отырып, келесі тапсырмаларды орында.
1. Компьютерлік графика тақырыбы бойынша сабақ жоспарының үлгісін дайында.
2. Көрнекі – дидактикалық материалдарын дайында.
3. Оқушының дайындық деңгейіне қойылатын талаптарды анықта.
Бақылау сұрақтары:
1. Компьютерлік графика тақырыбы мектептің қай сыныбында оқытылады?
2. Осы тақырыпқа бөлінген сағат көлемі қандай?
3. Компьютерлік графика тақырыбының мақсаты?
4. Осы сабақты қандай программалық және дидактикалық материалдармен қамтамасыз етуге болады?
5. Сабақ қандай типте өтеді?
6. Оқушылардың білімі мен біліктіліктеріне қойылатын талаптар

№2 жұмыс 8-15 апта аралығында

1.Тапсырмалар:
Мектеп оқулығы мен дидактикалық материалдар жинағын пайдалана отырып, келесі тапсырмаларды орында.
1. Мәтіндік редакторлар тақырыбы бойынша сабақ жоспарының үлгісін дайында.
2. Көрнекі – дидактикалық материалдарын дайында.
3. Оқушының дайындық деңгейіне қойылатын талаптарды анықта.
Бақылау сұрақтары:
1. Мәтіндік редакторлар тақырыбы мектептің қай сыныбында оқытылады?
2. Осы тақырыпқа бөлінген сағат көлемі қандай?
3. Мәтіндік редакторлар тақырыбының мақсаты?
4. Осы сабақты қандай программалық және дидактикалық материалдармен қамтамасыз етуге болады?
5. Сабақ қандай типте өтеді?
6. Оқушылардың білімі мен біліктіліктеріне қойылатын талаптар

2.Тапсырмалар:
Мектеп оқулығы мен дидактикалық материалдар жинағын пайдалана отырып, келесі тапсырмаларды орында.
1. Кестелік процессорлар тақырыбы бойынша сабақ жоспарының үлгісін дайында.
2. Көрнекі – дидактикалық материалдарын дайында.
3. Оқушының дайындық деңгейіне қойылатын талаптарды анықта.
Бақылау сұрақтары:
1. Кестелік процессорлар тақырыбы мектептің қай сыныбында оқытылады?
2. Осы тақырыпқа бөлінген сағат көлемі қандай?
3. Кестелік процессорлар тақырыбының мақсаты?
4. Осы сабақты қандай программалық және дидактикалық материалдармен қамтамасыз етуге болады?
5. Сабақ қандай типте өтеді?
6. Оқушылардың білімі мен біліктіліктеріне қойылатын талаптар

3.Тапсырмалар:
Мектеп оқулығы мен дидактикалық материалдар жинағын пайдалана отырып, келесі тапсырмаларды орында.
1. Мәліметтер қоры тақырыбы бойынша сабақ жоспарының үлгісін дайында.
2. Көрнекі – дидактикалық материалдарын дайында.
3. Оқушының дайындық деңгейіне қойылатын талаптарды анықта.
Бақылау сұрақтары:
1. Мәліметтер қоры тақырыбы мектептің қай сыныбында оқытылады?
2. Осы тақырыпқа бөлінген сағат көлемі қандай?
3. Мәліметтер қоры тақырыбының мақсаты?
4. Осы сабақты қандай программалық және дидактикалық материалдармен қамтамасыз етуге болады?
5. Сабақ қандай типте өтеді?
6. Оқушылардың білімі мен біліктіліктеріне қойылатын талаптар

4. Тапсырмалар:
Мектеп оқулығы мен дидактикалық материалдар жинағын пайдалана отырып, келесі тапсырмаларды орында.
1. Программалау тілдері тақырыбы бойынша сабақ жоспарының үлгісін дайында.
2. Көрнекі – дидактикалық материалдарын дайында.
3. Оқушының дайындық деңгейіне қойылатын талаптарды анықта.
Бақылау сұрақтары:
1. Программалау тілдері тақырыбы мектептің қай сыныбында оқытылады?
2. Осы тақырыпқа бөлінген сағат көлемі қандай?
3. Программалау тілдері тақырыбының мақсаты?
4. Осы сабақты қандай программалық және дидактикалық материалдармен қамтамасыз етуге болады?
5. Сабақ қандай типте өтеді?
6. Оқушылардың білімі мен біліктіліктеріне қойылатын талаптар

5.Тапсырмалар:
Мектеп оқулығы мен дидактикалық материалдар жинағын пайдалана отырып, келесі тапсырмаларды орында.
1. Модельдеу тақырыбы бойынша сабақ жоспарының үлгісін дайында.
2. Көрнекі – дидактикалық материалдарын дайында.
3. Оқушының дайындық деңгейіне қойылатын талаптарды анықта.
Бақылау сұрақтары:
1. Модельдеу қоры тақырыбы мектептің қай сыныбында оқытылады?
2. Осы тақырыпқа бөлінген сағат көлемі қандай?
3. Модельдеу тақырыбының мақсаты?
4. Осы сабақты қандай программалық және дидактикалық материалдармен қамтамасыз етуге болады?
5. Сабақ қандай типте өтеді?
6. Оқушылардың білімі мен біліктіліктеріне қойылатын талаптар

Материалды меңгергендігін бағалауға арналған сұрақтар
1-ағымдық бағалау сұрақтары (1-7 апта бойынша)
1. Педагогикалық білім жүйесіндегі информатика курсын оқыту әдістемесі. Оның пәні мен мақсаттары. Информатика ғылым және орта мектептегі оқу пәні ретінде.
2. Жалпы білім беретін орта мектепте информатиканы оқытудың әдістемелік жүйесі. Оның негізгі бөліктерінің жалпы сипаттамасы (оқытудың мазмұны, мақсаты, әдістері, түрлері мен құралдары).
3. Информатика және есептеуіш техника негіздеріне кіріспе. Мектепте информатиканы оқыту мақсаттары жүйесінің өзгеруі. Компьютерлік сауаттылық, білімділік, ақпараттық мәдениет.
4. Жалпы білім беретін орта мектепте информатиканы оқытудың мақсаттары мен міндеттері. Информатика курсының педагогикалық (жалпы білім беретін) функциясы.
5. Жалпы білім беретін орта мектептерде информатика негіздерін оқытудың құрылымы. Информатика және есептеуіш техника мектеп курсының даму болашағы.
6. Информатика негіздерін оқытуға қажетті құжаттар. Орта жалпы білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты. Информатика бойынша жалпы білім беру стандартының функциялары мен орны. Стандарттың негізгі құрылымы және негізгі бөліктері. Оқушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар мен білім мазмұнының міндетті минимумы. Білім беру стандарты және оқушыларды, мұғалімдерді, білім беру орындарын аттестациялау. Білім беру орындарының негізгі (базистік) оқыту жоспары.
7. Мектептегі информатика пәні тарауларының мазмұны мен құрылымы. Жалпы орта білім беретін орта мектептерде информатика негіздерін үздіксіз оқытудың үш кезеңдік құрылымы. Әрбір кезеңнің мақсаттары.
8. Информатика аумағында мектеп білімінің мазмұнын қалыптастыру. Мектептегі информатика курсы түсінігін қалыптастыру.Бастауыш мектепте информатиканың кіріктіріліп оқытылуы. Бастауыш мектепте информатиканың кіріктіріліп оқытылудың қажеттілігі. Оның мақсаттары мен міндеттері.
9. Төменгі кластарда информатика негіздерін оқытудың құрылымы: жеке курс, информатикадан практикум, математиканы, тілді және дүниетануды оқыту мазмұнына информатика элементтерін қосу. 1-6 сыныптарда информатика курсының мазмұнына шолу.
10. Мектептің информатика курсы бойынша бағдарламалар мен оқулықтарға талдау. Оқу бағдарламалары мен оқулықтарға қойылатын талаптар. Негізгі бағдарламаларға және мектеп информатика курсы бойынша оқулықтарға талдау жасау.
11. Информатика бойынша оқу-әдістемелік құралдар, олардың мазмұны, қызметі және оларды пайдалану ерекшеліктері.
12. Мектептің жоғарғы буынында информатиканы саралап оқыту. Оқыту мазмұнын саралау шеңберінде информатика саласы бойынша білім беруді жалғастыру қажеттілігі. Информатиканы тереңдетіп оқыту
13. Информатика курсын бағдарламалық қамтамасыз ету. Информатика курсы бойынша бағдарламалық қамтамасыз етудің түрлері мен қызметі (курс тараулары мен жеке тақырыптар бойынша). Педагогикалық бағдарламалық құралдар (ПБҚ), олардың топтамасы. ПБҚ-ға қойылатын негізгі талаптар. ПБҚ-ның сапасын бағалау.
14. Оқытуда телекоммуникациялық технологиялар мен мультимедиа құралдарын пайдалану
15. Информатика кабинетінде оқушылардың жұмысын ұйымдастыру. Мектептегі информатика кабинетіне қойылатын негізгі талаптар. Кабинетті жабдықтау және оған қызмет ету. Оқушы мен мұғалімнің жұмыс орны. Техника кауіпсіздігіне қойылатын талаптар. Оқу есептеуіш техника кешені (ОЕТК), оның құрамы мен қызметі. Жергілікті желі, оны оқу үрдісінде пайдалану. ОЕТК қойылатын талаптар (техникалық, эргономикалық,) санитарлық-гигиеналық және т.б). Компьютерлік техникада жұмыс істеудің санитарлық- гигиеналық жұмыс істеу нормалары. Оқытудың техникалық құралдарын пайдаланудың дидактикалық мүмкіндіктері.

2-ағымдық бағалау сұрақтары (8-15 апта бойынша)
1. Информатика сабағында жергілікті және ауқымды желілерді қолдану.
2. Информатика курсы бойынша оқу үрдісін жоспарлау және іске асыру. Оқу үрдісінін тақырыптық жоспары және сабақ жоспары. Сабақтың конспектісі және оның құрамы. Сабақтың дидактикалық мақсаты және оның қорытынды нәтижесі. Информатика сабағының құрылымы, оған қойылатын талаптар.
3. Оқыту әдістері мен ұйымдастыру формаларын ұйымдастыру. Оқытудың жеке тұлғаға бағытталған технологиясы. Оқу әрекетінің ұжымдық және жекеше түрлерінің үйлесуі. Оқушылардың сабақтағы өз бетіндік әрекеті. Информатика бойынша оқушылардың сабақтан тыс әрекетін ұйымдастыру.
4. Оқыту нәтижесін тексеру мен бағалауды ұйымдастыру. Оқу үрдісінде оқыту нәтижесін бағалау мен тексеру қызметтері (бақылаушы, диагностикалық және түзетуші, оқытушы, тәрбиелеуші және мотивациялық). Информатика сабағында білімді тексерудің түрлері (ағымдық, тақырыптық, қорытынды). Бағалау критерийлері (меңгеру деңгейі, білім мен біліктіліктің сапалық сипаттамалары). Оқушылардың дайындық деңгейін тексеру мен бағалауда компьютерді қолдану. Білім беру стандарттарын енгізу шарттарында тексеру мен бағалаудың ерекшеліктері.
5. Ақпараттың берілуі және ақпараттық процесстер мазмұндық сызығын оқыту әдістемесі. Информатика курсында санау жүйесін және логика негіздерін оқыту.Алгоритмдік мазмұндық сызығын оқыту әдістемесі. Алгоритмдеу негіздерін оқыту әдістемесі. Негізгі алгоритмдік құрылымдарды оқыту әдістемесі. Көмекші алгоритм, алгоритм-функция, рекурсия.
6. Программалау тілдері және оларды мектеп информатика курсында қолдану мүмкіндіктері. Тізбектей бөлшектеу және жинақтау әдістерімен құрылымдық программалар жасау.
7. Компьютердің құрылысын оқытудың мазмұны мен әдістемесі, олардың қызметі, сипаттамалары, өзара әрекеттері және топтамасы.
8. Аппараттық қамтамасыз етудің арифметикалық және логикалық негіздері. Компьютер алгоритмді орындаушы ретінде. Есептеу техникасының даму тарихы. ЭЕМ-нің даму кезеңдері. Компьютердің құрылысы және жұмыс істеу принциптері.
9. Компьютерде мәтіндік, сандық, графикалық және дыбыстық ақпараттарды беруді оқыту.
10. Формальдау және модельдеу мазмұндық сызығын оқыту әдістемесі.
11. Ақпараттық моделдеу кезеңдерінің реті. Компьютер көмегімен есептерді шешу және дайындау технологиясы. Электрондық кестені қолданып ақпараттық моделдеу.
12. Программалық қамтамасыз етудің әр түрін меңгеру әдістемесі. Компьютермен жұмыс ітеу дағдысын қалыптастыру мен дамыту.
13. Мәтіндік және графикалық ақпарттармен, электрондық кестемен және мәліметтер қорымен жұмыс істеу технологиясын оқыту. Компьютерлік технологияны оқыту әдістемесі.
14. Жаңа программалық оқыту құралдарын меңгеру әдістемесі. Мектеп пәндерін оқытуда ақпараттық технология құралдарын пайдалану мүмкіндігі.
15. Аралас сабақтарды өткізу әдістемесі.



Ұқсас жұмыстар

ОҚУШЫЛАРДЫҢ АЛГОРИТМДІК ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТІН ОҚЫТУ МЕН ОНЫ ЖЕТІЛДІРУ
Информатиканы оқыту әдістемесі (ИОӘ)
Блоксхема алгоритмнің графикалық өңделуі.
Алгоритим құру және өңдеу тәсілдерін оқыту әдістері
Алгоритмдердің түрлері
Математика пәннің оқыту әдістемесі
Алгоритм тілін оқыту әдістемесі
Алгоритмдерді оқыту әдістемесі
Тармақталған алгоритмдерді программалау
Информатиканы бастауыш сыныптарда оқытудың мақсаттары
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қашықтықтан оқыту
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Негізгі қорларды қйта жандандыру тәсілі – күрделі қаржыны жұмсау
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Тауар саясаты фирманың маркетинг қызметінің негізгі құрамдас бөлігі
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі