Қазақстан және шетел композиторларының шығармалары
Бағдарлама бойынша талап етілетін музыкалық репертуар әрбір студенттің техникалық ойнау дәрежесіне байланысты таңдап алынады. Бағдарламаға классиктердің немесе Қазақстан мен шетел композиторлардың шығармалары және техникалық этюдтер еңгізіледі. Бағдарлама репертуары әр түрлі стильде, формада, жанрда болуы тиіс.
Межелік бақылауға тапсырма:
1. Этюд (жатқа орындау)
2. Әр түрлі стилдегі пьеса (жатқа орындау)
3. Күрделі формалы шығарма (жатқа орындау)
Бағаларды қою талаптары:
61– 70 балл (өте жақсы):
музыкалық шығармаларды орындау кезінде студенттің орындаушылық шеберлігі пен сахналық мәдениеттілігі жоғары деңгейде болуы;
орындау сапасы кәсіби – орындаушылық талаптарға сай болуы, яғни ойнау техникасы жоғары деңгейде болуы;
өз шығармашылық концепцияның музыка авторларының көркем ойы мен әдебиет мәтініне, композиторлық және орындаушылық мәнерлеу құралдарына сай болуы;
41 – 60 балл (жақсы):
орындаушылық шеберлік пен сахналық мәдениеттілігін көрсете білуі;
орындау сапасы кәсіби – орындаушылық талаптарға сай болуы;
өз шығармашылық концепцияның музыка авторларының көркем ойы мен әдебиет мәтініне, композиторлық және орындаушылық мәнерлеу құралдарына жақын болуы;
21 – 40 балл (қанағат):
орындаушылық шеберлік пен сахналық мәдениеттілігін көрсете алуы;
орындау сапасы – орташа, яғни мәтінін кейбір қателерімен, шығарманы бірнеше рет тоқтап ойнауда;
өз шығармашылық концепцияның музыка авторларының көркем ойы мен әдебиет мәтініне, композиторлық және орындаушылық мәнерлеу құралдарына сай болмауы;
0 – 20 балл (қанағаттанарлықсыз):
аспапта ойналған шығармалар төмен деңгейде орындалуы, шығарманы жатқа білмеуі;
орындаушылық шеберлік пен сахналық мәдениеттілігі төмен деңгейде болуы;
өз шығармашылық концепцияның музыка авторларының көркем ойы мен әдебиет мәтініне, композиторлық және орындаушылық мәнерлеу құралдарына толығымен сай болмауы.
Қосымша музыкалық аспап және синтезаторда ойнау
бойынша үлгі репертуар
Этюдтар
Черни К. Этюдтар. Соч.821; Соч.139, №19, №36, №71, 100; Соч. 599, № 69; Соч.849, №16, Соч.299, №5, №31
Беренс Г. Этюдтар. Соч.70 №33, № 43, №44, №48, №50, №71
Беркович И. Этюдтар.
Шитте А. Этюдтар
Қазақстан және шетел композиторларының шығармалары
Брусиловский Е. Жайдарман
Брусиловский Е. Бесік жыры
Гедике А. Танец
Дастенов Ж. Осенняя мелодия
Жұбанов А. Тәжік биі
Жұбанова Г. Күй
Мелартин Э. Утро
Майкапар С. В садике
Моцарт Л. Юмореска
Прокофьев С. Марш
Хачатурян А. Андантино С-moll
Күрделі формадағы шығармалар
Бетховен Л. Сонатина
Бетховен Л. Сонатина F-dur
Гендель Г. Чакона
Голубовская Н. Вариации на тему русской народной песни
Глиэр Р. Сонатина. Соч.168 1 бөлім
Жилинский Л. Сонатина
Кабалевский Д Легкие вариации на тему русской народной темы. Соч.51 №1
Клементи М. Сонатина. Соч.36 №1
Кулау Ф. Вариациялар
Литкова И. Вариации на белорусскую песню Савка и Гришка делали дуду
Салютринская Т. Сонатина
Хамиди Л. Сонатина
Чичков Ю. Маленькая сонатина. С- dur
Құрманғазы атындағы Мемлекеттік академиялық халық аспаптары оркестрі
Бибігүл Ахметқызы Төлегенова қазақ әншісі
Қазақстанның музыка және балет өнері
Қазақстанның саксофонда орындаушылық өнері
Қазақ композиторларының балаларға арналған шығармаларының педагогикалық маңызы мен тәрбиелік мәні
Музыкалық білім беру тарихы
Театр және музыка өнері
XХ ғасырдағы батыс еуропа музыкасы
Қазақстанда театр өнері
Қазақ музыкасының, операсының дамуы жайында
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері