Қарым - қатынастың коммуникативті жағының сипаттамасы

1-ші межелік бақылауға тапсырма
Тапсырма:
1. Қарым – қатынастың перцептивті жағынан сипаттамасы. Әлеуметтік перцепция түсінігі әлеуметтік перцепцияның кезеңдері және механизмдері: идентификация, эмпатия, рефлексия және аттракция. Қарым – қатынастың коммуникативті жағының сипаттамасы. Қарым – қатынастың интерактивті жағының сипаттамасы.
2.Вербальды емес құралдардың қарым-қатынастағы маңызы. Әңгімелесушілердің ішкі жағдайын, олардың қимыл- қозғалысы, мимикалары арқылы танып білу.
3.Топтағы және ұжымдағы тұлға аралық қатынастар.
4. Педагогикалық қарым – қатынастағы тұлғаралық қарым – қатынас ерекшеліктері.
Әдістемелік нұсқау: тапсырманы берілген сұрақтары бойынша қарастырып, нақты аргументтер, мысалдар дәне дәлелдермен түсіндіріп, конспектілеу керек. Сұрақ бойынша негізгі ұғымдарға анықтама беру керек. Соңында қолданылған деректерді беру қажет.



Ұқсас жұмыстар

Қарым қатынас - қарым-қатынас психологиясының негізгі ұғымы
Қарым қатынастың интеракциялық жағының сипаттамасы
ШЕТ ТІЛІ САБАҒЫНДА МҰҒАЛІМ МЕН ОҚУШЫНЫҢ ҚАРЫМ ҚАТЫНАС ӘДІСТЕРІН ПРАКТИКАЛЫҚ ЗЕРТТЕУ
Жеке тұлғаның дамуында қарым-қатынастың рөлі
Психологиядағы қарым - қатынас
Рухани адамгершілік білім беру жүйесі
Оқытушылар мен студенттер арасындағы тұлға аралық қарым-қатынастың психологиялық ерекшеліктерін айқындау
Басқарушының тұлғалық қасиеттерінің ұжымын психологиялық ахуалына тигізетін әсері
Әлеуметтік саладағы коммуникативтік мәдениет
Әлеуметтік жұмыскердің кәсіби ерекшеліктері
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Адамдар арасындағы қарым-қатынастар
ҚАЗАҚСТАН-РЕСЕЙ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСТАРЫ
Қазақстан республикасының Нидерландымен халықаралық қарым – қатынысы
Қазақстан Республикасы мен Норвегия Корольдігінің қарым – қатынастары
Студенттердің қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыруда педагогика
Қылмыстың объективтік жағының түсінігі мен маңызы
Қарым-қатынас психологиясы
Сорғыш сипаттамасы