Пәнді оқытудың мақсаты

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ
БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
3 деңгейлі СМЖ құжаты
ПОӘК

ПОӘК 042-14. 1.2002-2015
ПОӘК
Студентке арналған Математика 1 пәнінің бағдарламасы
02.09.15 ж. №1 басылым

ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

Математика 1
5В071700 – Жылу энергетика
5В072400 –Технологиялық машиналар және жабдықтар
5B071100 - Геодезия и және картография
5В071200 – Машина жасау
5B073100 - Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау

мамандықтары үшін

СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ

Семей
2015
Алғы сөз
1 ӘЗІРЛЕНГЕН

Құрыстырушы _________ 27.08.2015 ж.
Сакибаева Сандуғаш Рахметолдаевна Математика және математиканы оқыту әдістемесі кафедрасының аға оқытушысы

2 ТАЛҚЫЛАНДЫ

2.1 Математика және математиканы оқыту әдістемесі кафедра отырысында

27.08.2015 ж., № 1 хаттама.

Кафедра меңгерушісі ______________ О.М.Жолымбаев

2.2 Жаратылыстану-математика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында

____ _______________ 2015ж., № ___хаттама.

Төраға ______________ Г.Е.Берікханова

3 БЕКІТІЛДІ

Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлдаған және ұсынылған

____ _______________ 2015ж., № ___хаттама.

ОӘК төрағасы ______________ Искакова

4 АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН

Мазмұны

1
Жалпы ережелер
4
2
Пәндердің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу
5
3
Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар
6
4
Курс форматы
6
5
Курс саясаты
7
6
Баға қою саясаты
7
7
Әдебиет
8

1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер
Сакибаева Сандуғаш Рахметолдаевна, аға оқытушы
Математика және математиканы оқыту әдістемесі кафедрасы
Байланыс ақпараты – оқу ғимараты № 3, кабинет № 224
Сабақ өткізу орны – дәрісхана сабақ кестесі бойынша
Берілген пән бойынша кредит саны -3
1.2 Пәннің мазмұнын қысқаша сипаттау:
Аталмыш курста: Сызықтық алгебра элементтерін, векторларға амалдар қолдану, декарттық және аффиндік координаттар жүйесі, скаляр, векторлық, аралас көбейтінділер, олардың алгебралық және геометриялық қасиеттері, оларды координаталық түрде есептеу, түзу мен жазықтықтың теңдеулерінің әртүрлі түрде берілуі, нүктеден түзуге немесе жазықтыққа дейінгі ара қашықтық, түзу мен жазықтықтың арасындағы бұрыш, эллипс, гипербола, параболның канондық теңдеулері, шектер теориясы, функцияның туындысы оқытылады.
1.3 Пәнді оқытудың мақсаты:
Аталмыш курстың мақсаты студенттерде логикалық ойлауды, математикалық мәдениетті және математикалық интуицияны қалыптастыру болып табылады.
1.4 Пәнді оқытудың негізгі міндеттері:
Пәнді оқып-білудің негізгі мақсаты –математиканың негізгі ұғымдарын және оның әртүрлі салаларда қолданылуын оқып білу, классикалық және қазіргі математиканың негізгі ұғымдарын, заңдарын, теорияларын, сонымен қатар ғылыми әдебиеттерді қолдану. Пәнді еркін меңгеру және мазмұнын түсіну.
1.5 Оқып-білудің нәтижелері:
Оқып-білудің нәтижесінде студент міндетті:
вектордың анықтамасын және векторларға қолданылатын амалдарды;
базистің түзуде, жазықтықта және кеңістікте анықталуын;
декарттық және аффиндік координаталар жүйесінің анықтамасын;
аналитикалық геометрияның қарапайым есептерін шеше білуі;
есептердің шешімін іздестіру кезінде қазіргі кездегі есептеу техникасын пайдаланып, сандық әдістерді қолдану;
жүргізілген математикалық талдау нәтижесінде практикалық ұсыныстар беру.
1.6 Курстың пререквизиттері: орта мектептің бағдарламасы деңгейінде арифметика, алгебра, геометрия курстарын білу.
1.7 Курстың постреквизитері: жоқ

2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАР БӨЛУ
Кесте 1

рс
Тақырыптың аталуы
Сағаттар

Әдебиеттер

Дәріс
Лаб

Прак
БОӨЖ
БӨЖ

1
Сызықтық алгебра
1

2
1,5
3
[7.1.1], [7.1.5]
2
Векторлық алгебра
1

2
1,5
3
[7.1.1], [7.1.5]
3
Жазықтықтағы аналитикалық геометрия.
1

2
1,5
3
[7.1.1], [7.1.5]
4
Кеңістіктегі аналитикалық геометрия
1

2
1,5
3
[7.1.1], [7.1.5]
5
Математикалық анализге кіріспе. Тізбектін шегі. Функцияның шегі.
1

2
1,5
3
[7.1.1], [7.1.5]
6
Бірінші және екінші тамаша шектер. Функцияның үзіліссіздігі. Үзіліс нүктелері және олардың түрлері.
1

2
1,5
3
[7.1.1], [7.1.5]
7
Туынды және дифференциал. Дифференциалдау ережелері, таблица. Күрделі фнукцияның параметрлік және айқын емес функцияларының туындылары.
1

2
1,5
3
[7.1.1], [7.1.5]
8
Дифференциал. Жоғары ретті туындылары. Туындының геометриялық мағынасы. Лопиталь ережесі бойынша ашу.
1

2
1,5
3
[7.1.1], [7.1.5]
9
Функцияның экстремумы. Негізгі теоремалары. Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері
1

2
1,5
3
[7.1.1], [7.1.5]
10
Функцияны ойыс және дөнес аралықтарға зерттеу. Иілу нуктелері. Асимптоталар. Функцияны толық зерттеу
1

2
1,5
3
[7.1.1], [7.1.5]
11
Анықталмаған интеграл және интегралдаудың негізгі әдістері
1

2
1,5
3
[7.1.1], [7.1.5]
12
Рационал функцияны интегралдау.
1

2
1,5
3
[7.1.1], [7.1.5]
13
Тригонометриялық және иррационал функцияларды интегралдау.
1

2
1,5
3
[7.1.1], [7.1.5]
14
Анықталған интеграл. Анықталған интегралды есептеу әдістері.
1

2
1,5
3
[7.1.1], [7.1.5]
15
Анықталған интегралдың кейбір қолданулары.

[7.1.1], [7.1.5]

3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР
Курсты бастамас бұрын ең алдымен студент ұсынылып отырған оқу-әдістемелік құралымен толық танысып шығуы керек, бұдан студенттің кітапттармен жұмысын жеңілдетеді. Қысқаша дәріс материалдарындағы әрбір тақырыптан кейін студенттің өзбетінше дайындалуына сұрақтар берілген.
Дұрыс таңдалған оқу құралы да маңызды. Бірнеше кітаппен жұмыс жасауда көптеген қиындықтар туындайды. Сондықтан ұсынылған әдебиеттердің ішінен біреуін негізгі етіп таңдап алу қажет. Ал қалған әдебиеттерден тақырыпты толықтыру үшін немесе мысал-есептер қарау мақсатында пайдаланған жөн.
Курсты бағдарламалық тақырып бойынша ретімен оқу міндетті. Кітаппен жұмыс кезінде студент міндетті түрде өзбетімен есеп шығаруға дағдылануы керек.
Теориялық білімді практикада (есеп шығаруда) қолдана алған жағдайда ғана оқу материалын студент толық игерді деп есептеуге болады.

4 КУРС ФОРМАТЫ
Қатысу: аудиториялық сабақтарға қатысу міндетті. Егер студент қандай болса да бір себеппен сабаққа келе алмаса, онда ол өтілген барлық материалға міндетті түрде жауапты болады.
Аудиториялық жұмыс: лекция мен практикалық сабақтардың мерзімі – 50 минут. Егер сабақ уақытында (кезінде) студент тәртіп бұзатын болса, онда оқытушы лекция мен практикалық сабақтар өткізілетін оқу аудиториясынан шығарып жіберуге құқылы.
Ұялы телефон: сабақ уақытында өшіріп қою керек.
Үй жұмысы: орындауға міндетті. Оқытушы практикалық сабақтар мен оның бақылауымен өткізілетін өздік жұмыстар кезінде үй жұмысын тексеріп тиісті баллдарын қояды.
Бақылау жұмысы:
1. Оқытушы бақылау жұмысын жүргізгенде тапсырманың (есептер мен мысалдардың) деңгейі күрделілігі өтілген материалдардың көлеміне сай болуы керек.
2. Бақылау жұмысына берілген уақыт мысалдар мен есептердің мөлшеріне байланысты болуға тиіс, бірақ 50 минуттан аспауы керек.
3. Әрбір кредитті оқып білгенен кейін оқытушы аралық бақылау жүргізеді. Оның сұрақтарының тақырыбына оқытушы студенттің өздік жұмысына берілген тапсырмалардан енгізуге құқығы бар.

5 КУРС САЯСАТЫ
Курстың саясаты – бұл оқытушының курсты оқыту барысында студентке қоятын талаптар жүйесі. Ұсынылатын талаптар - барлық тапсырмаларды уақытында, сапалы орындау; себепті жағдаймен қатыспаған сабағын (деканаттың рұқсатымен) қайта тапсыру; өз бетінше кітапханада және үйде дайындық жасау; оқу үрдісіне белсенді қатысу; сабақты жібермеу; сабаққа кешікпей келу.

6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ
Апта және бақылау түрлері бойынша баллдардың реттелуі кестеде келтірілген
Математика 1 пәні бойынша баллдардың реттелуі
Кесте 2
Апта
Бақылау түрі
Жалпы балл
Ескерту
1
2
3
4

1-7 апта арасында барлық дәрісханалық сабақтарға қатысу
30

2
Тақырып бойынша есеп шығару
20
Практикалық сабақ
3
Тақырып бойынша есеп шығару
20
Практикалық сабақ
4
Тақырып бойынша есеп шығару
20
Практикалық сабақ

Жеке үй тапсырмасы №1
40
БӨЖ
5
Тақырып бойынша есеп шығару
20
Практикалық сабақ
6
Тақырып бойынша есеп шығару
20
Практикалық сабақ

Жеке үй тапсырмасы №2
40
БӨЖ
7
Межелік бақылау 1
90
Компьютерлік тест
1-7 апта оқу нәтижесі бойынша жалпы балл
300

8
Тақырып бойынша есеп шығару
16
Практикалық сабақ
9
Тақырып бойынша есеп шығару
14
Практикалық сабақ
10
Тақырып бойынша есеп шығару
14
Практикалық сабақ
11
Тақырып бойынша есеп шығару
14
Практикалық сабақ

Жеке үй тапсырмасы №3
40
БӨЖ
12
Тақырып бойынша есеп шығару
14
Практикалық сабақ
13
Тақырып бойынша есеп шығару
14
Практикалық сабақ
14
Тақырып бойынша есеп шығару
14
Практикалық сабақ

Жеке үй тапсырмасы №4
40
БӨЖ
15
Межелік бақылау 2
90
Компьютерлік тест
8-15 апта оқу нәтижесі бойынша жалпы балл
300


7 ӘДЕБИЕТ
7.1 Негізгі әдебиеттер:
7.1.1 Қабдықайыр, Қ. Жоғары математика Қ. Қабдықайыр; оқулық.- 3-бас., өнд., толықт.- Алматы: Қазақ ун-ті, 2006.- 561 б.
7.1.2 Айдос, Е.Ж. Жоғары математика. Үш бөл. 1- бөл.: оқулық Е.Ж. Айдос.- Алматы: Бастау, 2008.- 238 б.
7.1.3 Айдос, Е.Ж. Жоғары математика. Үш бөл. 2- бөл.: оқулық Е.Ж. Айдос.- Алматы: Бастау, 2008.- 464 б.
7.1.4 Айдос, Е.Ж. Жоғары математика. Үш бөл. 3- бөл.: оқулық Е.Ж. Айдос.- Алматы: Бастау, 2008.- 535 б.
7.1.5 Досымов, Т. Жоғары және сызықты алгебра: оқу құралы Т. Досымов.- Алматы: Қазақ университеті, 1992.- 121б.
7.1.6 Қасымов, Қ. Жоғары математика курсы: (Сызықты алгебра) Қ. Қасымов; Қасымов, Е.- Алматы: Санат, 1997.- 264б.
7.2 Қосымша әдебиеттер:
7.2.1 Жоғары математика пәні бойынша тест тапсырмаларының жинағы Ә.П.Мустафаев, С.К.Калиев, Ф.Х.Вильданова, ж.б.- Семей: Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік ун-т, 2008.- 298 б.
7.2.2 Н.М.Махмеджанов. Жоғары математика есептерінің жинағы: Алматы 2008 ж, -389 б.



Ұқсас жұмыстар

Қазақ тілін талдау оқыту әдістемесі
Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі мамандығы бойынша ЭЛЕКТИВТІК ПӘНДЕР КАТАЛОГЫ
Пәнді оқытудың міндеттері
Оқытудың педагогикалық жаңа технологиясы
Мемлекеттік тілде іс-қағаздарды қашықтан оқыту технологиясы
Пәнді шет тілі арқылы зерделеу
Кіріктірлген оқыту бағдарламасы
Стоматология мамандығы бойынша интернатураның элективті пәндері
Болашақ ағылшын тілі мұғалімдерін кәсіби даярлауда жаңа педагогикалық технологияны пайдалану
Білім беруді цифрландыру
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Еңбекақыны есептеудегі аудиттің мақсаты мен міндеттері
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі
Стратегияның мақсаты, мiндеттерi және оны жүзеге асыру қағидаттары
Сертификаттаудың негізгі мақсаты
Спандияр Көпеев және балалар әдебиеті
Мақсатына жеткен жан