Отбасы тәрбие әдісіне жататындар

Тәрбие жұмысының әдістемесі пәні бойынша тест сұрақтары
2- НҰСҚА

1. Экологиялық тәрбиенің міндеті:
А) дене және спорттық қоғамдық маңызы және мәні туралы білімдер жүйесі мен оқушыларды байыту
В) мектеп оқушыларын көркем өнер шығармашылығына тарту
С) оқушыларда мәдени мінез-құлық және тәртіп қалыптастыру
D) табиғатқа ұқыпты қатынас қалыптастыру және табиғатты қорғау іс-әрекетін ұйымдастыру
Е) оқушылардың ақыл-ой қабілетін дамыту

2. Эстетикалық тәрбиенің мәні:
А) эстетикалық мінез-құлық нормаларын қалыптастыру
В) еңбексүйгіштікпен тәртіптілікке тәрбиелеу
С) оқушылардың әртүрлі көркемдік-эстетикалық іс-әрекетін ұйымдастыру
D) әлеуметтік жауапкершілікке және өз Отанына сүйіспеншілікке тәрбиелеу
Е) оқушыларды идеялық бағыттылыққа тәрбиеле

3. Оқушылардың кәсіби бағдарына енгізіледі:
А) кәсіби ағарту, кәсіби кеңес беру (концультация), кәсіби диагностика, кәсіби бейімділік
В) кәсіби кеңес беру, кәсіби диагностика, құқықтық ұйымдастырушылық жұмыс
С) кәсіби диагностика, кәсіптік оқыту, еңбек тәрбиесі
D) кәсіби кеңес беру, кәсіпті таңдау, ағарту, өздігінен білім алу
Е) кәсіби бағдар, кәсіби біліктілік

4. Дене тәрбиесінің міндеттері болып табылады:
А) дененің дұрыс дамуына әсер ету, организмді шынықтыру, қозғалыс сапасын дамыту, салауатты өмір салтын қалыптастыру
В) білім, біліктілік пен дағдылар жүйесін қалыптастыру
С) оқушының ақыл-ой дағдысы мен біліктілігін қалыптастыру
D) оқушының жүйелі оқуға қызығушылығын қалыптастыру
Е) оқушының эстетикалық талғамын қалыптастыру

5. Еңбек тәрбиенің міндетіне жатады:
А) қоғамдық пайдалы, өндірістік іс-әрекет тәжірибесінің және теориялық білімді практикада қолдану біліктерін қалыптастыру
В) адамның нақты қоғамдағы нақты уақыттағы құндылықтарды, нормаларды, ұстанымдарды, үлгі-үнегелерді меңгеруге және әлеуметтік байланыстар мен тәжірибені қайта өңдеуі
С) мінез-құлықтың этикалық нормаларын қалыптастыру
D) өзінін отанына деген сүйіспеншілікті қалыптастыру
Е) оқушылардың идеялық бағыттарын қалыптастыру

6. Оқушылардың тәрбиелік деңгейін зерттеу әдістеріне жатпайтындар:
А) сабақ барысында мұғалімнің оқушыларды бақылауы
В) адамгершілік тақырыбына шағын шығарма жазу
С) оқушылармен әңгімелесу
D) кинотеатрға бару
Е) тәрбие теориясы

7. Тәрбиенің мақсатына жетудеге әдіс-тәсілдер кешенін пайдалану процедурасы
А) әдіс
В) тәсіл
С) әдістеме
D) акт
Е) құрал

8. Оқушының іс-әрекетін және мінез-құлқын ынталандыру әдістеріне жатады:
А) жаттығу
В) үлгі
С) мадақтау
D) тәрбие сағаты
Е) пікір-талас

9. Мінез-құлық пен іс-әрекетті ынталандыру әдістері тобына жатпайды:
А) мадақтау
В) сендіру
С) үйрету
D) жаттығу
Е) әңгіме

10. Оқушылардың мінез-құлқын және іс-әректін мотивациялау және ынталандыру әдісіне жататындар:
А) лекция
В) мысал келтіру әдісі
С) байқау
D) жаттығу
Е) жазалау

11. Тәрбие әдістерін таңдау төмендегі факторлармен айқындалады:
А) оқытудың мақсаты мен міндеттері
В) тәрбишінің педагогикалық білімі мен тәжірибелік мүмкіндіктері
С) тәрбие міндеттері
D) тәрбиеленушілер саны
Е) тәрбиешінің тәжірибелік мүмкіндікткері

12. Өзін-өзі тәрбиелеу әдісі:
А) салауатты қоғамдық пікір қалыптастыру.
В) мадақтау және жазалау
С) ұжымда жағымды дәстүр туғызу
D) оқушының тәртібін қадағалау
Е) өзін басқа адамның орнына қою

13. Отбасы тәрбие әдісіне жататындар:
А) гуманизациялау демократияландыру
В) үлгі, әңгіме, әртүрлі істерді қолдау
С) мұғалімдермен кездесу
D) ата-аналар комитетінің отырысын өткізу және қатысу
Е) баланың қажеті мен қызығушылығын дамыту

14. Оқушылардың сенімінің объективті көрінісі:
А) жиналыста сөйлеу
В) сабақтағы жауабы
С) пікірталасқа қатысу
D) оқушылар іс-әректі мен қылықтары
Е) іскерлік ойындарға

15. Дүниетаным құрылымына кіретін компененттері:
А) ғылыми білім, біліктілік, дағдылар
В) қоғамдық пікір, ғылымға қатынасы
С) құндылық бағдарлары, көзін жеткізу, діни көзқарасы
D) ғылыми білім жинақтары, білімге қатынасы, сенімі, қылықтары
Е) экономикалық білімі, табиғатқа қарым-қатынас

16. Өз-өзіне қысқа нұсқау жасауы:
А) көз жеткізуі
В) өзін-өзі бақылау
С) өзін-өзі бұйрық беру
D) өзін-өзі сендіру
Е) өзін-өзі тиянақтау

17. Мектептегі негізгі тәрбиелік қызметке жетекші:
А) сынып жетекшісі
В) мектеп директоры
С) пән мұғалімі
D) сынып әкімі
Е) мектептің оқу-тәрбие меңгерушілері

18. Сынып жетекшісінің атқаратын қызметіне:
А) администрациялық-шаруашылық
В) оқушыларды теориялық және тәжірибе жағынан дайындау
С) тәрбиелік, ұйымдастыушылық
D) педагогикалық кеңесті ұйымдастыру және өткізу
Е) мектептен тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру

19. Сынып жетекшісі құрастырады:
А) тақырыптық жоспарды
В) оқу жоспарын
С) әдістемелік жұмыс жоспарын
D) тәрбие жұмысының жоспары
Е) күнтізбелік жоспар

20. Тұлғаны әлеуметтендіру институтына жататындар:
А) форма, әдіс, тәсіл
В) отбасы, мектеп, мектептен тыс мекемелер
С) диспут, тәрбие сағаты, конференция
D) педагогикалық кеңес, әдістемелік бірлестік
Е) ата-аналар жиналысы

21. Тәрбиенің формаларына жатады:
А) тақырыптық кеш
В) сурет көрмесі
С) таблица (сызба)
D) сөзжұмбақ шешу
Е) тақпақ оқу

22. Мектеп пен отбасы арасындағы қарым-қатынас формасына жатпайды:
А) ата-аналар жиналысы
В) денешынықтыру жиналыс
С) туристік сапар
D) еңбек жұмысы
Е) әдебиетті бірлесіп оқу

23. Оқушылардың сабақтан тыс іс-әрекетінің формаларына жатады:
А) олимпиада, лекторлық , қызығушылығы бойынша клубтар
В) танымдық, құндылық-бағдар, қоғамдық -саяси
С) ізгілік, демократиялық, педагогикалық ынтымақтастық
D) оқушылардың рейтингісін анықтау
Е) анкета

24. Тәрбиелік іс-шараларды өткізудегі жүйелі фактор болып табылады:
А) құрал
В) форма
С) нәтиже
D) мазмұн
Е) мақсат

25. Шығармашылық ұжымдық іс-әрекет әдісіне жататын кезең:
А) жеке жұмыс диагностикасы
В) болжамдық зерттеу
С) сыныптағы белсенділікті таңдау
D) ұжымдық жоспарлау
Е) оқушының өзіндік меңгеруін қолдану

26. Мұғалімнің шешімі тиімді болмайды, егер ол:
А) диагностикаға сүйенбесе
В) ата-аналармен келісілмесе
С) мектеп әкімшілігі қолдамасы
D) оқушыларды тарту және қызықтыру жүзеге аспаса
Е) оның өзіндік қызығушылығы ескерілмесе

27. Оқушыларды тәрбиелейтін ұжым:
А) тұрғылықты жеріндегі достары
В) құрбылары
С) қызығушылығы бойынша достары
D) ұжым
Е) сынып ұжымы

28.А.С.Макаренко балалар ұжымын дамытуда төмендегі сатыларды қарастырды:
А) екі
В) үш
С) төрт
D) бес
Е) бестен жоғары

29. А.С. Макаренко балалар ұжымын дамытуда мына преспективаларды бөліп қарастырады:
А) қол жетпейтін, аздап қол жетпейтін, толық қол жетпейтін
В) жалпы, жеке, топтық
С) жақын, орта, алыс
D) мектепке дейінгі, жасөспірімдік, жеткіншек
Е) балалық, ата-аналық

30. Педагог қызметіндегі негізгі функция;
A) Мақсатқа сәйкес функция
В) Басқарушы функция
С) Жоспарлау функциясы
D) Бағалау функциясы
Е) Бақылау функциясы



Ұқсас жұмыстар

Оқушылардың функционалдық сауаттылығы
Бала дамуындағы ата-ананың рөлі. Отбасылық тәрбиенің қателіктері
Мектепке дейінгі мекемелерде музыкалық аспапты қолдану жолдары
Оқушыларға қолөнер бұйымдарын көркем өңдеуді үйретуде еңбекті ұйымдастыру негіздері
Қайта тәрбиелеу педагогикасы пәнінің оқу әдістемелік нұсқауы лекция тезистері
Ұстаз ұлы тұлға
Тұлғаны дамыту және тәрбиелеу
Әлеуметтік педагогика пәні
ТӘРБИЕ ПРИНЦИПТЕРІН ТАЛДАУ
Құқық жүйесі: түсінігі, негізгі белгілері және элементтері
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Көшпелі қазақ өркениетіндегі отбасылық қатынастарды реттеу және әйел құқығының мәртебесі
Елімізде патриоттық тәрбиені қалыптастыру міндеттері.
ТӘРБИЕНІҢ ӘДІСТЕРІ
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Отбасы құқығы, ұғымы негіздері мен принциптері туралы
Отбасы құқығы, ұғымы негіздері мен принциптері
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
Ертегілер – халықтық тәрбие жүйесінде
Педагогика тарихында оқушыларға эстетикалық тәрбие беру жайлы ой-пікірлер