Бір ұшы жылжымалы топсалы, екінші ұшы жылжымайтын топсалы тіректер

Студенттердің өзіндік жұмыстарына арналған тапсырмалар.
1-тапсырма. Бір ұшы жылжымалы топсалы, екінші ұшы жылжымайтын топсалы тірекке бекітілген арқалыққа шоғырланған күш F, күш моменті M және бір қалыпты таралған күш q әсер етеді. Арқалық тіректерінің қарымта күштерін анықтау керек. Нұсқаға сәйкес алынатын сұлба 1.22- суретте және сандық мәндер 1.1 - кестеде берілген.

1.22- сурет. Бір ұшы жылжымалы топсалы, екінші ұшы жылжымайтын топсалы тіректер.
1.1-кесте
Шамалар
Нұсқалар

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
F, кН
25
20
15
10
30
25
20
15
10
12
q, кНм
5
2
10
1,5
6
3
8
4,5
7
12
M, кНм
10
20
14
30
60
25
40
10
25
35
2- тапсырма.
Екі жүкті тепе-теңдік жағдайда ұстап тұрған және өзара топса арқылы қосылған сырықтардағы қарымта күштерді анықтау керек . Есептеу барысында сырықтардың салмағы ескерілмейді. Нұсқаға сәйкес алынатын сұлба 1.24-суретте және сандық мәндер 1.2-кестеде берілген.

1.24-сурет. Бір ұшы жылжымалы топсалы, екінші ұшы жылжымайтын топсалы тірек.
1.2-кесте.
Шамалар
Нұсқалар

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
F1, кН
40
20
15
11
30
25
25
17
10
14
F2, кН
0,5
0,8
0,4
0,5
0,8
0,4
0,2
0,8
1,0
0,6



Ұқсас жұмыстар

Шығару көлемін және бөлшектердің партиялық өлшемін есептеу
Сырықтардың деформациясын математикалық тұрғыда ұтымды басқару моделі
Сынақ қондырғысы мен сыналатын үлгі
Мұнаралы жүк көтеру крандарын қолдану
Картоп егетін және жинайтын машиналар комплексі
Қалқымалы шатыры бар резервуарлар жабдықтарының ерекшеліктері
Дәнді, дәнді –бұршақты дақылдар,т күріш және көкеніс егуге арналған машиналар көшет отырғызатын машианалар
Деформацияланатын серпімді жүйелердің тепе-теңдік күйінің орнықтылығы
Инженерлік механика пәні бойынша Құрылыс мамандығының білім алушыларына арналған ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДIСТЕМЕЛIК КЕШЕНІ
Бұрғылау тереңдігі 4000м дейінгі диаметрі 172 мм болатын бұрандалы түптік қозғалтқышты модернизациялау
Екінші деңгейлі банктеріндегі валюталық операциялар
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Қазақстан Рсепубликасының екінші деңгейлі банктерінде бағалы қағаздар нарығын құру
Мақта тазалау кәсіпорын басқарушылық есебін және ішкі аудитін ұйымдастыруды ( Шардара - мақта ЖШС)
Педагогикалық процестің мәні мен мазмұны, құрылымы, қозғаушы күштері мен принциптері
ХІХ ғасырдың екінші жартысы
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы