Мақсатты аспект

1 Заттардың, құбылыстар мен үдерістердің ішкі болмысын, табиғатын ашып көрсететін, олардың дму заңдылықтарын, байланыстарын ашып, даралап тұжырымдайтын шынайы ақиқат
1
Ғылым
2
Білім
3
Өнер
4
Іс-әрекет
5
Ғылыми зерттеу
2 Жаңа педагогикалық білімдерді қалыптастыру үдерісі, оқыту,тәрбиелеу және дамыту обьективті заңдылықтарын ашуға бағытталған танымдық іс-әрекеттің түрі.
1
Ғылыми педагогикалық зерттеу
2
Психологиялық зерттеу
3
Педагогикалық зерттеу
4
Зерттеу нәтижесі
5
Өзектілік
3 Дүниені және адамның өзін танып, өзгертуге бағытталған жеке тұлғаныңпсихикалықбелсенділігінің формасы
1
Іс-әрекет
2
Форма
3
Қызмет
4
Мақсат
5
Міндет
4 Сарқылмайтын құбылыс
1
Таным
2
Мақсат
3
Міндет
4
Бағыт
5
Функция
5 Ғылым, ғылыми-педагогикалық, индустриялдық, т.с.с. кез келген ғылым сияқты, адамның кәсіби қызметінің бір саласы болып табылады деп айтқан ғалым
1
А.М.Новиков
2
Я.Коменский
3
К.Д.Ушинский
4
Ж.Ж.Руссо
5
Ж.Пиаже
6 Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің тиімділігінің негізгі неше өлшемі бар
1
5
2
6
3
7
4
8
5
9
7 Курстық жұмысқа талап қойған ғалым
1
М.Р.Дружинин
2
Я.Коменский
3
К.Д.Ушинский
4
Ж.Ж.Руссо
5
Ж.Пиаже
8 Әдістемелік белгілері қанша
1
4
2
5
3
6
4
7
5
8
9 Ғылыми-нәтижелі ізденісті сипаттаған ғалым
1
В.Бурцеля
2
Я.Коменский
3
К.Д.Ушинский
4
Ж.Ж.Руссо
5
Ж.Пиаже
10 Алдын ала сезу
1
Интуиция
2
Таным
3
Сезім
4
Қиял
5
Ойлау
11 Әдіснама термині грекше қандай мағна береді
1
Әдіс жөніндегі ілім
2
Білім
3
Өнер
4
Іс-әрекет
5
Ғылыми зерттеу
12 Қанша өзекті әдіснамалық мәселелер бар
1
5
2
6
3
7
4
8
5
9
13 Әдіснамалық білімнің деңгейлері қанша
1
4
2
5
3
6
4
7
5
8
14 Жеке тұлғаның құндылықты бағдарын зерттеп, қалыптастыруды қамтамасыз ететін педагогикалық үдерісті ұйымдастыруды көздейтін аспект
1
Аксиологиялық (құндылықты) аспект
2
Мақсатты аспект
3
Міндетті аспект
4
Бағытты аспект
5
Функция
15 Антропологиялық принципті алғаш рет зерттеген
1
К.Д.Ушинский
2
Я.Коменский
3
А.М.Новиков
4
Ж.Ж.Руссо
5
Ж.Пиаже
16 Нақты адам тұлғасының дамуы
1
Онтогенез
2
Тұлға
3
Анатомия
4
Гистология
5
Ботаника
17 Жеке тұлғаның тарихи дамуының тууынан бастап қазіргі кезді қамтиды
1
Филогенез
2
Тұлға
3
Анатомия
4
Гистология
5
Ботаника
18 Адам дамуының неше кезеңі бар
1
2
2
5
3
6
4
7
5
8
19 Жүйелік тұрғыдын қарау
1
Жүйелік талап әдісі
2
Тұлға
3
Анатомия
4
Гистология
5
Мақсатты талап әдісі
20 Интуиция
1
Алдын ала сезу
2
Алдын ала ойламау
3
Тынығу
4
Қиял
5
Ойлау
21 Негізгі ұйымдарды логикалық талдау
1
3
2
4
3
5
4
6
5
7
22 Бағдарлама және дидактикалық ғылымның талаптарымен белгіленген оқыту мақсаттарына сәйкес, белгілі бір оқу пәні бойынша ғылыми білімнің негіздері баяндалатын, кітап түріндегі оқытудың негізгі құралы
1
Оқулық
2
Жоба
3
Әдіснама
4
Монография
5
Курстық жұмыс
23 Баспа өнімдерін саяси, ғылыми, білім беру, тәрбиелік т.б. мақсаттарда кеңінен қолдану тұрғысынан зерттейтін ғылым
1
Библиография
2
Жоба
3
Әдіснама
4
Монография
5
Курстық жұмыс
24 Құрамында құжаттар, әдеби туындылар және олардан үзінділер, сонымен бірге оқу пәніндегі сұрақтармен байланысын түсіндіретін мәтіні, әдістемелік нұсқаулары бар оқулық мазмұнын көрнектейтін мәтіндер жинағы
1
Хрестоматия
2
Жоба
3
Әдіснама
4
Монография
5
Курстық жұмыс
25 Хатта немесе баспа сөзде жарық көрген құжат немесе автордың шығармасы.
1
Мәтін
2
Жоба
3
Әдіснама
4
Монография
5
Курстық жұмыс
26 Алғашқы берілгендерді табу және сұрыптау негізінде жүреді
1
Болжамды құру
2
Жоба
3
Әдіснама
4
Монография
5
Курстық жұмыс
27 Нәтижелерді және оларды нәрселердің нақты күймен салыстыруды жалпыдан жалқыға қарай жүретін ой қорытындылары жолымен жүзеге асырылады
1
Болжамды тексеру
2
Жоба
3
Әдіснама
4
Монография
5
Курстық жұмыс
28 Шындыққа сәйкестігі дәлелденуі қажет теориялық тұрғыдан негізделген пікірлер жиынтығы
1
Зерттеу болжамы
2
Жоба
3
Әдіснама
4
Монография
5
Курстық жұмыс
29 Кейбір құбылыстардың өмір сүруі туралы жорамал
1
Болжам
2
Жоба
3
Әдіснама
4
Монография
5
Курстық жұмыс
30 Теориялық жүйе негізіндегі анықтаушы ұғым
1
Жетекші идея
2
Болжам
3
Жоба
4
Әдіснама
5
Монография
31 Ғылыми жетекшінің міндеттері
1
5
2
2
3
3
4
4
5
6
32 Педагогикалық зерттеудің заңдылықтарын ашу, әдіс-тәсілдерін табу
1
Зерттеу мақсаты
2
Психологиялық зерттеу
3
Педагогикалық зерттеу
4
Зерттеу нәтижесі
5
Өзектілік
33 Ғылыми мәселені зерттеуде ғылымның жалпы жағдайы бойынша мақсаты, зерттеу пәні бойынша оның дәлдігі анықталады
1
Зерттеу міндеттері
2
Психологиялық зерттеу
3
Педагогикалық зерттеу
4
Зерттеу нәтижесі
5
Өзектілік
34 Зерттеу жұмысы жүргізілетін педаго-гикалық кеңістік. (мұғалімдер немесе оқушылар ұжымы, педагогикалық үрдіс, мектептің тәрбие жұмысы, бір пәннің әдістемесі)
1
Зерттеу объектісі
2
Мақсат
3
Міндет
4
Бағыт
5
Функция
35 объектінің бір нақтылы зерттеу бөлшегі
1
Зерттеу пәні
2
Мақсат
3
Міндет
4
Бағыт
5
Функция
36 Барлық зерттеу жұмысында жетекшілік ететін теориялық ережесі
1
Зерттеудің алғашқы тұжырымдамасы
2
Мақсат
3
Міндет
4
Бағыт
5
Функция
37 Проблеманы шешудің жобасы
1
Ғылыми гипотеза (болжам)
2
Зерттеудің алғашқы тұжырымдамасы
3
Мақсат
4
Міндет
5
Бағыт
38 Әдістер, тәсілдер жиынтығы
1
Зерттеу әдістері
2
Зерттеудің алғашқы тұжырымдамасы
3
Мақсат
4
Міндет
5
Бағыт
39 Зерттеу нешеге бөлінеді
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
40 Зерттеу этаптары, оның жүргізілу тәртібін анықтауда зерттеу әдістемесінің құрылымдық элементтерімен байланысқан негізгі идея
1
Зерттеу әдістемесі
2
Ғылыми гипотеза (болжам)
3
Зерттеудің алғашқы тұжырымдамасы
4
Бағыт
5
Мақсат
41 Нақты, анық, дәл анықталган өзекті мәселе (проблема)
1
Тақырып
2
Білім
3
Өнер
4
Іс-әрекет
5
Ғылыми зерттеу
42 Зерттеу жұмысы жүргізілетін педагогикалық кеңістік зерттеудегі кейбір ақпараттардың, теория және практикадағы объективті касиеттердің байланысының жиынтығы
1
Объект
2
Психологиялық зерттеу
3
Педагогикалық зерттеу
4
Зерттеу нәтижесі
5
Өзектілік
43 Нақты анықталған объект
1
Зерттеу пәні
2
Форма
3
Қызмет
4
Мақсат
5
Міндет
44 Қысқа, дәл анықталып, қалыптасады
1
4
2
5
3
6
4
7
5
8
45 Зерттеу материалың талдау жұмысының жалпы ережелері:
1
А.М.Новиков
2
Я.Коменский
3
К.Д.Ушинский
4
Ж.Ж.Руссо
5
Ж.Пиаже
46 Ойдың дамуы немесе белгілі бір тарихи кезеңдегі тенденциялардың ашылуы, яғни жасалған заңдар мен тұжырымдардың бақылау аймағынан басқа аймаққа ауысуы
1
Экстрополояция
2
Форма
3
Қызмет
4
Мақсат
5
Міндет
47 Құбылыстардың динамикалық қатарында көрінбейтін, бірақ, осы қатар мүшелерінің арақатынасынан ашу негізінде параметрлерді, функцияларды, көрсеткіштерді табу
1
Интерполяция
2
Форма
3
Қызмет
4
Мақсат
5
Міндет
48 Шынайы түрде бар үрдістер мен құбылыстардың логикалық, информациялық және графикалық құрылымын жасау
1
Модельдеу
2
Форма
3
Қызмет
4
Мақсат
5
Міндет
49 Эксперттің немесе эксперттердің тұжырымдары мен ойлары
1
Эксперттік бағалау
2
Форма
3
Қызмет
4
Мақсат
5
Міндет
50 Үлкен жалпы бір мақсатты бірнеше топтарға бөлу
1
Декомпозиция
2
Форма
3
Қызмет
4
Мақсат
5
Міндет
51 Зерттелуге келетін варианттарды іріктеп алып, маңызы жоқ фактілерді алып тастау
1
Селекция
2
Білім
3
Өнер
4
Іс-әрекет
5
Ғылыми зерттеу
52 Зерттелетін мәселемен байланысты жұмыс үшін іріктелген әдебиет көздерінің жүйесі
1
Библиография құрастыру
2
Декомпозиция
3
Селекция
4
Эксперттік бағалау
5
Интерполяция
53 Жұмыстың мазмұнын қысқаша баяндау
1
Рефераттау
2
Декомпозиция
3
Селекция
4
Эксперттік бағалау
5
Интерполяция
54 Жұмыстың басты идеялары мен ережелерін бөліп көрсету негізнде жасалатын ерекше жазбалар жүргізу
1
Конспектілеу
2
Декомпозиция
3
Селекция
4
Эксперттік бағалау
5
Интерполяция
55 Кітаптың және мақаланың жалпы мазмұнының қысқаша жазбасы
1
Аннотациялау
2
Декомпозиция
3
Селекция
4
Эксперттік бағалау
5
Интерполяция
56 Әдеби көздерде кездесетін сөйлемдерді, нақтылы немесе сандық деректерді сөзбе-сөз жасау
1
Үзінді алу
2
Декомпозиция
3
Селекция
4
Эксперттік бағалау
5
Интерполяция
57 Нәтижесінде оқушылармен оларды оқытуда, дамытуда және тәрбиелеуде табылған кемшіліктерді жою жолдары бойынша жалпы көзқарас
1
педагогикалық консилиум
2
Декомпозиция
3
Селекция
4
Эксперттік бағалау
5
Интерполяция
58 Проблеманың базалық және шалғайлық ұғымдарын пайдалану
1
Терминологиялық
2
Декомпозиция
3
Селекция
4
Эксперттік бағалау
5
Интерполяция
59 Талдау неше нысанда болады
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
60 Абстракциялаудың ( дерексіздендіру) неше түрі бар
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
61 Фактілер мен оқиғалар нақтыланатын әдіс
1
Деректі (құжатты)
2
Білім
3
Өнер
4
Іс-әрекет
5
Ғылыми зерттеу
62 Белгілі сыныптың белгілі бір сапасын анықтау және осы сапаның барлығын немесе жоқтығын сан бойынша білу
1
Тіркеу
2
Декомпозиция
3
Селекция
4
Эксперттік бағалау
5
Өзектілік
63 Жиналған деректердің белгілі бір жүйемен орналасуы, объектілердің осы қатардағы орындарын анықтау
1
Шәкілдеу
2
Тіркеу
3
Декомпозиция
4
Селекция
5
Эксперттік бағалау
64 Социометрияның баға шкалалары
1
4
2
5
3
6
4
7
5
8
65 Эксперимент жүргізу негізінен неше кезеңнен тұрады
1
3
2
4
3
5
4
6
5
7
66 Эксперимент жүргізудің бірінші кезеңі
1
Анықтауыш
2
Қалыптастырушы
3
Бақылау
4
Сауалнама
5
Нәтижелік
67 Эксперимент жүргізудің екінші кезеңі
1
Қалыптастырушы
2
Бақылау
3
Сауалнама
4
Нәтижелік
5
Анықтауыш
68 Эксперимент жүргізудің үшінші кезеңі
1
Бақылау
2
Сауалнама
3
Нәтижелік
4
Анықтауыш
5
Қалыптастырушы
69 Латын сөзі бекіту, мақұлдау дегенді білдіреді.
1
Апробация
2
Абстракция
3
Сауалнама
4
Эксперимент
5
Нәтиже
70 Апробация сөзінің мағынасы латын тілінен аудармасы
1
Бекіту
2
Міндеттеу
3
Сезім
4
Қиял
5
Ойлау
71 Педагогикалық теория мен практиканың саласында әр түрлі формаларда жүргізіледі
1
Баспасөз насихаты
2
Ауысша насихат
3
Жазбаша насихат
4
Әдістеме
5
Құрал
72 Озық мұғалімдердің жұмыстарының мәні мен негізгі идеяларының мазмұны анықталады
1
Ауысша насихат
2
Баспасөз насихаты
3
Жазбаша насихат
4
Әдістеме
5
Құрал
73 Қандай болса да мақсатқа жетудің басшалақ өнері
1
Стратегия
2
Жоба
3
Тактика
4
Монография
5
Жоспар
74 Қандай болса да мақсатқа жетудің жолдары немесе әдістері
1
Тактика
2
Жоба
3
Жоспар
4
Стратегия
5
Жоба
75 Анкеталық сұрақтары неше бөлімнен тұрады
1
3
2
5
3
6
4
7
5
8
76 Жекелеген сипаттамаларды жалпы сипаттамаға біріктіру.
1
Агрегирование
2
Жоба
3
Әдіснама
4
Монография
5
Курстық жұмыс
77 Көптеген бірыңғай заттар мен құбылыстардың жалпы белгілерін анықтау
1
Талдап қорыту
2
Жекелеп қорыту
3
Әдіснама
4
Монография
5
Курстық жұмыс
78 Бір затты немесе құбылысты зерттеп, талдау үшін зерттеушіге қажетті бір қасиетін бөліп алу үдерісі
1
Жекелеп қорыту
2
Талдап қорыту
3
Әдіснама
4
Монография
5
Курстық жұмыс
79 Грек.analogia – сәйкестік – зат немесе құбылыстар арасындаығ ұқсастық, екі заттың немесе құбылыстың ортақ қасиетін түйіндау, ой қорытындысының бір түрі, бір заттың қасиеттерін басқаларға ұқсастығы негізінде анықтау
1
Ұқсастық
2
Болжам
3
Жоба
4
Әдіснама
5
Монография
80 Лат. modulus –үлгі, өлшем нысан және оған қатынастық мәндерді көрсететін көрнекілік құралдардың бірі
1
Модель
2
Жоба
3
Жоспар
4
Стратегия
5
Жоба
81 Деректердің, құбылыстардың, қасиеттердің, белгілердің өсуі немесе төмендеуін анықтау үшін қолданылады
1
Тізбектеу әдісі
2
Психологиялық зерттеу
3
Педагогикалық зерттеу
4
Зерттеу нәтижесі
5
Өзектілік
82 Педагогикалық зерттеулер ішіндегі кең тараған әдіс, ол зерттеу объектісінің белгілі бір қасиеттерін ашып, есептеу үшін қолданылады
1
Тіркеу әдісі
2
Психологиялық зерттеу
3
Педагогикалық зерттеу
4
Зерттеу нәтижесі
5
Өзектілік
83 Іс-әрекетті белгілі бір жақтарын құзырлы эксперттермен бағалауы
1
Рейтинг
2
Нәтиже
3
Міндет
4
Бағыт
5
Көрсеткіш
84 Лат.societas-қоғам және metrio- өлшеймін шағын топтағы тұлғааралық қатынастардың ерекшелігін зерттеу әдісі
1
Социометрия
2
Бақылау
3
Эксперимент
4
Сауалнама
5
Тест
85 Я.Морено ( 1892-1974) қандай әдістің негізін қалады
1
Социометрия
2
Бақылау
3
Эксперимент
4
Сауалнама
5
Тест
86 Социометрия әдісінің негізін қалаушы
1
Я.Морено
2
Я.Коменский
3
К.Д.Ушинский
4
Ж.Ж.Руссо
5
Ж.Пиаже
87 Латын тілінен аударғанда тәжірибе, сынама сөзінің мағынасы
1
Эксперимент
2
Бақылау
3
Баға
4
Сауалнама
5
Тест
88 Эксперимент сөзінің латын тілінен аудармасы
1
Тәжірибе
2
Бақылау
3
Тест
4
Тексеру
5
Реттеу
89 Озық тәжірибенің критерийлері
1
9
2
10
3
11
4
12
5
13



Ұқсас жұмыстар

Мамандықты таңдаудағы мотив
Perfect форма қолданылатын жағдай
CLIL сабақтарындағы математикалық тіл
МАРКЕТИНГТІҢ ШЫҒУЫ МЕН ДАМУ ТАРИХЫ
Мектеп математика курсындағы математикалық статистика элементтері
Инновациялық жоба
Балабақша мен мектеп жұмысының сабақтастығы
Педагогтің технологиялық компетенттілігінің теориялық аспектілері
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯДАҒЫ ЖАҢА ӨЛШЕМДІ ӘДІСТЕМЕЛІК ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІНІҢ ҒЫЛЫМИ-ТЕОРЕТИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Адам ресурстары
Орта және кіші бизнес субъектілерінің дамуын мемлекеттік қолдауды жүзеге асырудың салықтық аспектілері
ЖМҚ химиясы курсын оқытудың әдістемелік аспектілері
Орталық банктердің пайда болуының тарихи аспектілері
Ұжымдық қарым - қатынастың псхолингвистикалық аспектілері
Төтенше жағдайдың психологиялық аспектілері
Фитоценоздың аспектісі
Электролиттер ерітіндісін оқытудың әдістемелік аспектілері тақырыбы бойынша теориялық (дәріс) материалды оқып білу
Білім беру мазмұнын төрт аспектіде қарастыруға болады
Биоалуантүрліліктің геоэкологиялық аспектілері
Аммиак синтезі мен азот қышқылын өндіру оқытудың әдістемелік аспектері тақырыбы бойынша теориялық (дәріс) материалды оқып білу