Музыканы оқыту
1 аттестация тест тапсырмалары
1.Музыкалық білім берудегеніміз:
А) Музкалық білім беру педагогикасының заңдылықтары,
В) Музыкалық тәрбие,оқыту,даму ұғымдарының бірілігінде қарастырады.
С) Музыка пәні мұғалімнің музыкалық білім беру процестерінің әдістері,
Д)Музыкалық өнердің ықпалы арқылы баланың жеке басын қалыптастырады,
Е) Теориялық білімдерін практика жүзінде қолдана білуге үйрететі,
2. Музыкалық оқыту әдістемесі:
А) Музыкалық ұғымы қоғамдық құбылыс ретінде қолданылады.
В)Музыкалық өнер баланың жеке басын қалыптастырады ,
С)Нақты музыкалық шығармаларды қабылдауға көмектеседі,
Д) Музыкаға эстетикалық көзқарасын қалыптастыру деген сөз,
Е)Музыкалық білім беру процестерінің әдістерін, құралдарын және ұйымдастыру формаларын зерттеуге,практика жүзінде қолдана білуге үйрететін пән.
3.Музыкалық тәрбие бұл:
А) Музыкалық Ұғымы қоғамдық құбылыс ретінде кең және тар мағынасында қолданылады.
В)Нақты музкалық шығармаларды қабылдауға көмектесетін білімдер,
С) Екі жақты процес,
Д) Музыкалық оқытудың негізін музыкалық білім, іскерлік, көзқарастар құрайды,
Е) Нақты музыкалық шығармаларды қабылдауға көмектеседі,
4.Бала-бақшадағы музыкалық тәрбие дегеніміз:
А) Музыкалық шығарманы эстетикалық тұрғыдан қабылдауға байланысты анықталады,
В)Музыкалық өнердің ықпалы арқылы баланың жеке басын қалыптастыру.
С)Музыкалық білім беру педагогикасының заңдылықтарын зерттейді,
Д) Тәрбиешілер мен тәрбиеленушілердің өзара тиімді іс-әрекеті,
Е) Педагогтар мен балалардың өзара іс-әрекеті,
5.Музыкалық білім бұл:
А) Музыкалық іс-әрекетте жинақталған тәжірибені ұрпаққа меңгерту,жалпы музыкалық мәдениетін қалыптастыру.
В)Музыка өнері жөніндегі біртұтас ұғымды қалыптастыруға мүмкіндік беретін білімдер,нақты музыкалық шығармаларды қабылдауға көмектесетін білімдер.
С) Меңгерілген білім мен өмір тәжірбиесі,
Д) Музыкалық тәрбие,оқыту,даму ұғымдарының бірілігінде қарастырады.
Е)Музыкалық шығарманың мазмұнын, сипатын,бағытын анықтайтын білім.
6.Музыканы оқыту:
А) Музыка саласындағы теориялық және практикалық әрекеттерді саналы түрде нақты,дәлме-дәл орындауға даяр болу.
В) Музыкалық ынтасын,қажеттерін,музыкаға эстетикалық көзқарасын қалыптастыру деген сөз.
С) екі жақты процесс, бұл Музыкалық білім мазмұнын меңгерту бағытталған оқытушы мен оқыушылардың арнайы, мақсатты бағытталған өзара әрекеттестігі.
Д) Музыкалық оқытудың негізін музыкалық білім, іскерлік, көзқарастар құрайды,
Е) Музыка өнері жөніндегі біртұтас ұғымды қалыптастыруға мүмкіндік беретін білімдер,
7.Музыкалық іскерлік дегеніміз:
А) Музыкамен әуесқой ретінде өз бетімен шұғылдану әрекеттерін жүзеге асыруға көмектеседі.
В) Музыкалық іс-әрекетте жинақталған тәжірбиені кейінгі ұрпақтарға меңгерту.
С) Меңгерілген білім мен өмір тәжірбиесі негізінде музыка саласындағы теориялық және практикалық әрекеттерді саналы түрде нақты,дәлме-дәл орындауға даяр болу.
Д) нақты музыкалық шығармаларды қабылдауға көмектесетін білімдер.
Е) Қойлған мақсатқа жетуге бағытталған тәрбиешілер мен тәрбиеленушілердің өзара тиімді іс-әрекеті,
8.Музыканы оқыту теориясы:
А) Теориялық білімдерін практика жүзінде қолдана білуге үйрететі,
В) Музыка өнері жөніндегі біртұтас ұғымды қалыптастыруға мүмкіндік беретін білімдер,
С) Сазгерлік, орындаушылық, оқытушылық, музыканы зерттеу т.б.
Д) Жалпы музыкалық мәдениетін қалыптастыру.
Е) Музыкалық білім беру педагогикасының заңдылықтары мен негізгі қағидаларын зерттейтін пән.
9. Музыкант- педагогтың мәдениеті:
А) Жалпы музыкалық мәдениетін қалыптастыру.
В) ол өзіндік даму,өзін-өзі тәрбиелеу,
С) Өзін-өзі іске асыруға бағыттау мақсатында педагогтар мен балалардың өзара іс- әрекеттері.
Д) Түрлі педагогикалық көзқарастарды салыстыра білу, пайымдау және өзінің қорытқан пікірін қорғау,оны ғылыми негіздей алу қабілеті.
Е) Тәрбиенің қандай да бір талаптарын іске асыру бойынша қолданбалы ұстанымдары.
10. Тәрбие дегеніміз ... ?
А) Өзін –өзі тәрбиелеу әрекетінің субьектісі ретінде,оған өзінің тұлғалық қасиеттерін қалыптастыру.
В) Бір негізде реттеген тәрбиелеу әдістерінің жүйесі.
С) Қойлған мақсатқа жетуге бағытталған тәрбиешілер мен тәрбиеленушілердің өзара тиімді іс-әрекеті,
Д) Тәрбиелеу әрекетінде туындайтын адамдар арасындағы өзара қатынас түрлері,
Е) Тәрбиелік қарым-қатынастар рухани, адамгершілік т.б.
11.Тәрбиелік үдеріс:
А)Қоғамдық өндiрiстiк және мәдени өмiрдiң белсендi қатысушысын даярлауды мақсат етiп қойған, жеке адамды қалыптастырудың жүйелi процесi
В)Оқушылардың жеке іс-қағаздары,
С) ол өзіндік даму,өзін-өзі тәрбиелеу,өзін-өзі іске асыруға бағыттау мақсатында педагогтар мен балалардың өзара іс-әрекеттері.
Д)Тәрбие жұмысының жоспары.
Е)Жеке тұлғаны тәрбиелеудегі саналылық қажеттіліктің сәйкестілігі.
12.Тәрбие жұмысы бұл ... .?
А)Жеке тұлғаның жан-жақты дамуы.
В)Дүниетанымды және мінез – құлық негіздерін қалыптастыруда,
С) тәрбие процесінің мазмұнында өмір сүретін және көрініс беретін ұйымдастыру тәсілі.
Д) Анағұрлым толық өзіндік дамуы мен өзін-өзі табысты көрсету мақсатында ересектер мен балалардың бірлескен мақсатты бағытталған қызмет.
Е) Тәрбие процесін жоспарлауда әрекет бағытын анықтау.
13.Тәрбиелік жүйе деп отырғаніміз:
А) Оқыту процесінің тәрбие процесіне тәуелділігі.
В) Тәрбиеге қатысты ретке келтірілген ашық әлеуметтік-педагогикалық және психологиялық педагогикалық жүйе.
С)Тәрбиеніңқоғамталаптарынасайкелуі.
Д)Iшкi және сыртқы басқарылатын, басқарылмайтын факторлардың ықпалымен жеке адамның жетiлу процесi
Е)Білімді тұрақты сенімге және практикалық іс - әркетке айналдыру жүйесі.
14.Өзін-өзі тәрбиелеу:
А)Субьективтік мақсатта жеке тұлғаның мүддесіне мақсатты түрде құрылатын және оның қасиеті мен қабілетінің дамуын саналы басқаратын үдеріс.
В)Адамның тәртібі мен іс-әрекеті арқылы оның санасын, көзқарсы мен сенімін анықтау.
С)Адамның өзіне-өзі берген қысқаша бұйрығы, нұсқауы.
Д)Мақсатты анықтау, белгіленген жұмысты орындау,
Е)Адамның өзіне сын тұрғысынан қарауына және өзін-өзі жетілдіруіне.
15.Қазіргі заманғы тәрбиеші:
А) Тәрбиеші балаларды қарапайы ұғымдармен, қоршаған ортамен таныстыру, яғни оқыту, тәрбиелеу, дамыту қажет.
В) Балаларды адамгершілікке, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
С) бұл сауатты маман, бағдарламаны және
әдістемелік шараларды анықтай алатын талдау мен өзін-өзі бақылау тәсілдерін меңгерген кәсіби шебер.
Д) Педагогикалық технологияларды қолдана білетін адам.
Е) балалабақша және мектептегі балалар арасындағы қарым-қатынасты анықтайды.
16.Тәрбие қағидасы бұл ... ?
А) Тәрбиеленушілермен, олардық ата-аналарымен қарым-қатынас жасау.
В) Тәрбиеленушілерге эмоциональды – еріктік ықпал жасау.
С) Тәрбиеленушінің рухани әліміне ене алу,
Д) тәрбиешінің балаларды топтастыра алуы.
Е)Тәрбиешілер міндетті түрде сақтайтын.тәрбиені ұйымдастырудың аса маңызды ережелері,бастапқы ережесі.
17.Аккомпанемент дегеніміз?
A)Солисті,хорды,ансамбльді,биді,гимнастикалық жаттығуларды және т.б.музыкамен сүйемелдеу.
В)Музыкалық шығарманың мазмұның,сипатын,бағытын анықтайтын ұғым.
С)Бірнеше бөлімнен тұратын оркестрге арналған музыкалық шығарма.
Д)Музыка дыбысының сипатын көрсететін нақыш.
Е) Дыбыстың графикалық бейнесі.
18. Дыбысты белгілердің көмегімен жарты тон немесе бір тонға көтеретін немесе кемітетін белгі:
А)Лявониха
В) Краковяк
С)Фермата
Д)Альтерация
Е)Лявониха
19. Бірнеше орындаушыға арналған музыкалық шығарма:
А) Вальс
В) Ансамбль
С)Краковяк
Д)Балет
Е)Би
20. Дыбыс биіктіктері әр түрлі дыбыстарды белгілі бір тәртіппен жоғары не төмен орналастыру тізбегі:
А)Танго
В)Пантомима
С) Диапазон
Д)Доля
Е) Гамма
21. Әндік дауыс немесе белгілі бір аспаптың дыбыс аумағы:
А) Диапазон
В)Мажор
С)Доля
Д)Жанр
Е)Минор
22. Дыбыстың күшеюін немесе әлсіреуін орындаудың бейнелі құралы ретінде пайдалану:
А)Полонез
В) Бегунец
С) Динамика
Д) Пантомима
Е) Доля
23. Cозылыңқылықты анықтыайтын дыбыс қасиеті:
А)Галоп
В)Полька
С) Фермата
Д) Ұзақтық,длительность
Е) Тон
24. Музыка уақытының бірлігі,ол күшті және әлсіз болып бөлінеді бұл:
А) Доля
В) Фермата
С)Нюанс
Д) Мотив
Е) Вольта
25. Үндеспейтын,құлаққа жағымсыз дыдыстардың қосындысы:
А)Вариация
В)Диссонанс
С) Динамика
Д) Диатоника
Е) Гимн
26. Музыкалық шығарманың мазмұның,сипатын, бағытын анықтайтын ұғым:
А) Ырғақ
В) Танго
С)Жанр
Д) Вальс
Е) Нота
27. Биіктігі жағынан екі түрлі дыбыстардың ара қашықтығы.оның төменгсі негізгі,жоғарысы шоқтығы деп аталады бұл
А) Пантомима
В) Диапазон
С) Бегунец
Д) Танго
Е)Интервал
28. Нотаның аты мен дыбыстың аты мен дыбыстың биктігін көрсететін таңба,ол ноталық жолдың басында қойылады:
А) Шаг вальса
В) Мазурка
С)Ноталық кілт,ключ
Д) Хоровод
Е) Лявониха
29. Музыкалық дыбыстарды әшекейлеу:
А) Диссонанс
В)Мелизмы
С)Марш
Д) Регистр
Е) Романс
30. Көбінесе музыканың жарқын,қуанышты күйін жеткізетін дыбыстық лад:
А) Доля
В) Кварта
С) Дуолі
Д)Доля
Е)Мажор
Бастауыш сыныпта хор өнерін үйретудің мақсаты мен міндеттері
Студенттердің бойында музыка–педагогикалық мәдениетінің негізін қалыптастыру және болашақ бастауыш мектеп мұғалімдерін оқушыларға музыкалық тәрбие беру жұмысына даярлау
Балалар бақшасындағы балалардың музыка арқылы ұлттық дүниетанымының қалыптасу моделі
Орта топ балаларын музыка тыңдауға үйретудің ерекшеліктері (4-5 жас)
Ересек топтағы мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық қабылдау ерекшеліктері
Мектептегі музыкалық тәрбие әдістемесі
МУЗЫКА ЖӘНЕ ӘДІС
Оқу әдістемелік құрал «Музыкалық этнография»
Музыка сабағында мектеп жасына дейінгі балаларға музыканы қабылдауды оқыту әдістемесі
Музыка тыңдау сабағының әдістемесі
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қашықтықтан оқыту
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Мектепте тарихты оқыту әдістемесі пәні
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ
Оқыту және ғылыми метоликалық жоспардағы кабинеттің міндеті.