Инфоқұрылымдық жүйенің моделін құру

Құрметті мемлекеттік комиссиясының төрағасы және комиссия мүшелері

Сіздердің алдарыңызға тақырыбы: Теміржол ќызметкерініњ АЖО жасау атты дипломдық жұмыс ұсынылады.

Көлік – Қазақстан өндіріс инфражүйесінің ең маңызды бөлімі. Оның тұрақты және нәтижелі жұмыс жасауы, экономиканы көтерудің және тұрақты және нәтижелі жұмыс жасауы, экономиканы көтерудің және қайтақұрулардың, бүтіндік қамтамасыз етуінің, ұлттық қауіпсіздіктің және ел қорғаныс қабілетінің, халық жағдайының деңгейінің жақсаруы және өмір сүруге қажетті тұрақтану шартымен келеді.
Экономиканы реформалаудың түбегейлі шарттарына және Қазақстанның геосаясаттық өзгертулеріне жақсы ойластырылған көліктік керек.
Нәтижелі жұмыс жасау көліктік жүйелерде жолаушыларды тасуға автоматтандырылған есептер жүйелері жоспарланып енгізуде, вагондардың және контейнерлердің, локомотивтардың дислокация бақылауының, қолдану талдауының және вагондық бақтардың жөнге салулары, басқаруды компьютеризациялау тасымал процеспен замандас ақпараттық құралдардың негізінде жасалады.
Диплом алдындағы жұмыс мақсатым автоматтандырылған жұмысшы орындағы диспетчерлер теміржолдық вокзалдардағы жолдық билеттерді шапшаң дайындауға және жолаушыларды тасулармен басқарумен өңделіп келеді.
Тап осы автоматтандырылған жүйе өңдеуіне арналған мақсаттарды шешуде шеңбер келесіге қажетті:
1. Қазақстан Республикасының теміржолдық көлігі туралы, теміржолдық тасулардың облысында заң шығару туралы, жолаушы тасулардың ұйымы туралы қажетті материал жинау және теміржолдық көлік сауда жұмысына.
2. Жолаушы тасулардың ұйымы жалпы негіздерін зерттеу, станциялардың жұмыс ұйымындағы жолаушы тасулармен, жолаушылардың тасу шарттары.
3. Инфоқұрылымдық жүйенің моделін құру.
4. Физикалық мәліметтер базасының моделін құру.
5. Жоба таңдалған түрін іске асыру.
Бағдарламаға негізгі талабы жұмыс ыңғайлылығы болып келеді, кассир жолдық билет дайындауына арналған уақыттардың минимумын шығын қылу, не кезектер жоюға белеттіктерді кассаларда рұқсат етеді.
Зерттеу объектісіне Семей қаласындағы теміржолдық станция вокзалы болып, сонымен қатар жолаушы тасулардың ұйым процесі жатады
Берілген дипломдық жұмыс жолаушыларды тасымалдайтын ақпараттық - басқару жүйесінде теміржол ќызметкері диспетчерініњ жұмысын автоматтандыру үшін арналған. Бұл жүйе арқылы ақпаратты енгізуге, мәлімдемелерді сақтауға және редактілеуге ыңғайлы. Жолаушыларға билеттерді жылдам сатуды жүзеге асырады, пойыздардағы, вагондардағы бос орындардың барысы туралы және т.б. хабарды да алуға мүмкіндік береді.

Елдердің жалпы көліктік жүйесіне теміржолдық көлік бастаушы орынға ие болады. Оның ролі анықтайды: әмбебаптық және жүйелілік тасымалдауларды - климат және жыл уақыттарының жағдайларын, биік - қабілеттілік және темір жолдардың кең тармақты ауы. Көліктік жүйеде нәтижелі жұмыс жасауы үшін ең алдымен, казіргі заманда ақпараттық құралдардың негізінде жолаушы тасымалдаудың автоматтандырылған жүйелерін енгізу есебі болып табылады.
Осы дипломдық алдындағы тәжірбе алу жұмыс нәтижесінде теміржол ќызметкерініњ автоматтандырылған жүйесін өңдіру болып табылады. Жүйе келесі қимылдарды орындауға мүмкіншілік береді:
- теміржол билеттерінің маңызды сатылу процесін ыңғайлату және тездету;
- жіберілетін қателердің мүмкіншілігін қысқарту;
- сапасын арттыру және жолаушыларға қызмет ету жылдамдығы;
- пойыздар туралы, вагондарда орындардың бар болуы туралы мәліметтерді жедел алу.
Бағдарлама қарапайым интерфейсті және интуициялық ыңғайлы

Пойыздар туралы мәлімдеу бес кестеден тұрады, кілтті алаңдар арқылы бір-бірімен байланысқан. Бірінші кестеде пойыздардың нөмірлері беріледі. Екінші кесте пойыздардан әрбір қозғалыс графигін анықтайды: жүру күні, жүру уақыты, жету күні, жету уақыты, пойыз түрі (алыс, жергілікті, қалааймақтық ), пойыз үлгісі (жедел жолаушы ).
Үшінші кесте әрбір пойыздың қозғалыс сапар желісін анықтайды: станция реттік нөмірі, станция аты, станцияға келіп жету күні және уақыты, станциядан жүру уақыты, алдындағы станцияның ара қашықтығы.
Төменгілер екі кесте: вагондарда – вагон нөмірі туралы мәлімдеме береді, вагон үлгісі (купелік, плацкартты, ортақ, люкс, жүктік, пошталық) және вагондарға орналастырады.
Оның үлгісімен сәйкестікте әрбір вагонға арналған орын кестесін автоматты толтыруға рұқсат етеді. Вагондардағы орындарды толтыру алдымен пойыздар туралы мәліметтерді енгізілгенді соң орындалады. Вагондағы орындардың саны әрбір вагон үшін параметрлер үлгісі қосымшасынан алады .
Тиісті билетті сатып үшін алдымен диспетчер пойыз нөмірін таңдауға, содан соң жол жүру күнін, вагон және орын номерін таңдау қажет.
Егер билет балалар үлгісімен сатылса, онда билет бағасы билет құны жартысымен сатылады.
Бос орынды жылдам іздеуге арналған қимылда, пойыз нөмірін, қажетті жүру күнін таңдау және терезенің төменгі бөлімінде жүру станцияны және бару станцияны таңдау және табу.

Бұл дипломдық жобаның мақсаты – теміржол ќызметкерініњ жұмыс орнын автоматтандыру болып табылады.
Жобаға мәліметтерді басқару сызбасының алгоритмі, қолданбалы интерфейс өңделуі, бағдарламаның логикалық, блок схемасы, бағдарлама листингі, экономикалық көрсеткіштердің қорытынды кестесі кіргізілген.



Ұқсас жұмыстар

Жолаушыларды тасымалдауды ұйымдастыру
Бағдарламалық және аппараттық қамтамасыз етуді таңдау
«Теміржолдық касса» мәліметтер базасы
БАҒДАРЛАМА ӘЗІРЛЕУ ОРТАСЫ
Мектептегi оқушылар ұйымындағы тәлiм-тәрбие жүйесi
Сандық және символдық ақпаратты компьютерлік модельдеу
Ақпараттық жүйелерді жобалау әдістері
Есептердің математикалық моделін құру
CASE - құралдарын ендіру және меңгеру технологиялары
Автоматты басқару жүйесін жобалау
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Қазақстандағы банктік жүйенің даму кезеңдері туралы
Қазақстан Рсепубликасының екінші деңгейлі банктерінде бағалы қағаздар нарығын құру
Delphi программасы - зерттелінетін процесстің алгоритмін компьютерде жүзеге асыратын программа құру
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Бизнес жоспарын құру жолдары
БОНИТТЕУ ӘДІСІН ҚҰРУ ШКАЛАСЫ. ТОПЫРАҚ ЭТАЛОНЫ
ЖҚКЖ-ДЕГІ ЖАЛПЫ ЖҮЙЕНІҢ ЖҰМЫС ІСТЕУІ ЖӘНЕ МІНЕЗДЕМЕЛЕРІ
Банкiлердi құрудың және олардың қызметiнiң негiздемесi мен шарттары
Жүйенің логикалық және физикалық құрылымын жасау