Білім беруде педагогикалық және ақпараттық коммуникациялық технологияларды пайдалану


Білім берудегі АКТ
2 – межелік бақылау сұрақтары

1. Оқу бағдарламалық құралдар мен жүйелерді жасау барысында жасанды интеллекті жүйелерінің мүмкіндіктерін іске асыру.
2. Білім беруде АКТ-ы пайдаланудың әдістемелік қырлары.
3. Оқу мақсатындағы ақпараттандыру және коммуникация құралдарын пайдалану мүмкіндіктерін талдау.
4. Ақпараттық технологиялар. Электрондық басылымдарға қойылатын талаптар.
5. Білім беруде педагогикалық және ақпараттық коммуникациялық технологияларды пайдалану.
6. Жалпы білім беру жүйесінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану.
7. Ақпараттық – коммуникациялық технологияларды пайдалану арқылы білім беру деңгейін көтеру
8. Оқыту мақсатындағы компьютерлік оқу құралдарын жасау кезеңдері
9. Оқушылардың интеллектуалдық мәдениетін қалыптастырудағы жаңа ақпараттық технологиялардың рөлі
10. Ақпараттық және коммуникациялық технологияларға не жатады?
11. Білім беруді ақпараттандыру ретінде не түсініледі?
12. Білім беруді ақпараттандыруқұралдарына не жатады?
13. Білім беруді ақпараттандыру ұғымы ақпараттық және телекоммуникациялық технлогияларды білім беру аясында пайдалану ұғымынан немен ерекшеленеді?
14. Компьютерлерге арналған программалық құралдардың негізгі категорияларын атаңыз.
15. Білім беруді ақпараттандыру тұрғысынан қандай ақпараттық және
телекоммуникациялық технлогиялар неғұрлым маңызды?
16. Интернет желісінде жарияланған ақпараттық ресурстарды қолданудың қандай негативті салдары болуы мүмкін?
17. Оқыту үрдісіне АКТ құралдарын енгізудің негізгі бағытын сипаттаңыз.
18. Білім беру жүйесінің АКТ құралдарын қолданудағы мүмкін қажеттіліктер топтарын атаңыз.
19. Білім беруді ақпараттандыру құралдарын қолдану оқушылар тәрбиесіне қалай әсер ете алады?
20. Білім беруді ақпараттандыру қоғамды ақпараттандыруға қанда ықпал жасайды?



Ұқсас жұмыстар

АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУ
Дүниетану сабағында АКТ қамтудың тиімділігі
КӘСІПТІК БІЛІМ БЕРУ - КЕЛЕШЕК КЕПІЛІ
Қазақ тілі сабақтарында АКТ пайдалану жолдары
Бастауыш сыныпта етістікті оқытуда ақпараттық технологияларды қолдану
Білімді ақпараттандыру және оқыту мәселелері
Мектеп оқушыларының кәсіби құзырлығын қалыптастыруды теориялық тұрғыдан негіздеу
Оқу үрдісінде АКТ-ды пайдалану. АКТ анықтамасы және түрлері
Студенттердің кәсіптік құзырлықтарын қалыптастырудағы педагогикалық шарттар
Білім берудегі АКТ сауаттылығы Білім беруді ақпараттандырудың тарихи алғы шарттары
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері