Когнетивтік лингвистика және тіл білімінің салалары


Құрастырушы: Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының доценті Әбікенов М.Т.
Қазақ тілі теориясы мен әдістемесі кафедрасының отырысында бекітілген.
09.09.2014 ж. № 1 хаттама

Кафедра меңгерушісі, доцент: Мұқанова Қ.Қ.

Қазақ филологиясы факультетінің Оқу-әдістемелік кеңесінде талқыланған.
10.09.2014 ж. № 1 хаттама

Қазақ филологиясы факультеті
ОӘК төрайымы, ф.ғ.к.: Сәмекбаева Э.М.

1. Бақылау жұмысын орындауға арналған түсіндіру жазбасы.
Бақылау жұмыс берілген тақырып бойынша пәндік ғылыми еңбектерді өздігінен игеруге, пысықтауға бейімдейтін маңызыды тапсырманың бірі. Когнетивті лингвистика курсының бақылау жұмысын орындау кезінде студенттер прагмалингвистика саласы бойынша жалпы теориялық мәселері туралы мол мағлұмат алуға мүмкіндік бар.
2. Бақылау жұмысының орындалуына арналған әдістемелік нұсқаулар.
Когнетивті лингвистика пәнінен бақылау жұмысын жазу студент үшін алғашқы ғылыми- шығармашылық жұмыс болып табылады. Бұл пән бойынша бақылау жұмысын жазу барысында қазақ тілінің прагмалингвистика саласын жан- жақты зерттеу.
3. Жұмыстың рәсімделуі.
Бақылау жұмысына дәптер бастаған ыңғайлы. Мұқаба бетінде ЖОО, факультетінің атауы, топ нөмірі, тіркеу мерзімі белгіленеді. Бірінші бетінде жұмыстың жоспары жазылады. Жоспар үш бөлімнен: кіріспе, негізгі бөлім және қорытынды. Бақылау жұмыстың соңғы бетінде пайдаланған әдебиеттер тізімі мынандай тәртіпте көрсетілуі тиіс.
1. Автор
Қолданылған әдебиеттің атауы
Қай жерден шыққан, баспаның атауы, жылы, беттері көрсетеледі.

1. Когнетивтік лингвистика пәнінің зерттеу объектісі,
2. Даму қалыптасу тарихы
3. Когнетивтік ғылым, оның басқа ғылымдармен сабақтастығы.
4. Когнитологияның жеке тармақтары.
5. Когнетивтік лингвистика және терминология
6. Поэтикалық мәтіннің когнетивтік аспектіде қарастырылуы.
7. Тілдік таным және ғаламды зерделеу
8. Тіл мен таным бірлестігі
9. Тіл мен сана
10. Когнетивтік лингвистика және тіл білімінің салалары
11. Поэтикалық мәтіндегі когнетивтік модель қалыптастыратын таңбалар мен бірліктер
12. Концепт табиғаты және концептуалдық құрылым
13. Концептуалдық құрылым
14. Концептуалдық талдау жүргізу үлгілері
15. Көркем мәтінге толық концептілік, концептуалдық талдау жүргізу үлгілері

4. ӘДЕБИЕТТЕР
4.1.О.Мороховская,О.ТәжімұратҚазақ тілі мен орыс тілінің салғастырмалы грамматикасы. Сопоставительная грамматика казахского и русского языка: оқу құралы-2010ж
4.2.Аханов К. Грамматика териясының негіздері. Алматы,2010ж
4.3. Балақаев М. Қазақ әдеби тілі Алматы 2007ж
4.4. Тектіғұл О. Қазақ тілінің тарихи грамматикасы Алматы 2012ж.
4.5. Г.Сыздықова Қазіргі қазақ тілі морфологиясы Алматы 2012ж.
4.6. Жаналина Л. Сопоставительное словообразование русского и казахского языков. Алматы, 1998.
4.7. Исаев С., Нуркина Г. Сопоставительная типология казахского и русского языков. Алматы,1996.
4.8. Балақаев М. Қазіргі қазақ тілінің мәселелері Алматы 2008ж.
4.9. Розенталь Д., Голуб И, Теленкова Современный русский язык. М, 2000ж.
4.10. Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университеті Қазақ тілінің функцональды грамматикасы Алматы 2013ж
4.11. Жұбанов. Қазақ тілі жөніндегі зерттеулер. А., 2010ж. – 608 б.
4

Cемей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті
Қазақ филологиясы факультеті
Қазақ тілінің ториясы мен әдістемесі кафедрасы

Жай сөйлем синтаксисі пәні бойынша студенттерге арналған ӨЗДІК жұмыстарына әдістемелік нұсқау

Семей, 2014-15 жыл

Құрастырушы: Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының доценті Әбікенов М.Т.
Қазақ тілі теориясы мен әдістемесі кафедрасының отырысында бекітілген.
09.09.2014 ж. № 1 хаттама

Кафедра меңгерушісі, доцент: Мұқанова Қ.Қ.

Қазақ филологиясы факультетінің Оқу-әдістемелік кеңесінде талқыланған.
10.09.2014 ж. № 1 хаттама

Қазақ филологиясы факультеті
ОӘК төрайымы, ф.ғ.к.: Сәмекбаева Э.М.

1. Бақылау жұмысын орындауға арналған түсіндіру жазбасы.
Бақылау жұмыс берілген тақырып бойынша пәндік ғылыми еңбектерді өздігінен игеруге, пысықтауға бейімдейтін маңызыды тапсырманың бірі. Жай сөйлем синтаксисі курсының бақылау жұмысын орындау кезінде студенттер нормативтік қазақ тілі, стинтаксисі, морфологияс саласы бойынша жалпы теориялық мәселері туралы мол мағлұмат алуға мүмкіндік бар.
2. Бақылау жұмысының орындалуына арналған әдістемелік нұсқаулар.
Жай сөйлем синтаксисі пәнінен бақылау жұмысын жазу студент үшін алғашқы ғылыми- шығармашылық жұмыс болып табылады. Бұл пән бойынша бақылау жұмысын жазу барысында қазақ тілінің сөз тіркестерін жан- жақты зерттеу.
3. Жұмыстың рәсімделуі.
Бақылау жұмысына дәптер бастаған ыңғайлы. Мұқаба бетінде ЖОО, факультетінің атауы, топ нөмірі, тіркеу мерзімі белгіленеді. Бірінші бетінде жұмыстың жоспары жазылады. Жоспар үш бөлімнен: кіріспе, негізгі бөлім және қорытынды. Бақылау жұмыстың соңғы бетінде пайдаланған әдебиеттер тізімі мынандай тәртіпте көрсетілуі тиіс.
1. Автор
Қолданылған әдебиеттің атауы
Қай жерден шыққан, баспаның атауы, жылы, беттері көрсетеледі.

1. Жай сөйлем синтаксисі пәнінің зерттеу объектісі,
2. Даму қалыптасу тарихы
3. Сөз тіркесі, оның басқа ғылымдармен сабақтастығы.
4. Сөз тіркестерінің түрлері
5. Жай сөйлем синтаксисі және сөз тіркесі
6. Сөйлес мүшелері және олардың қалыптасу жолдары
7. Тұрлаулы мүшелер
8. Тұрлаусыз мүшелер
9. Сөйлем мүшелерінің жасалу жолдары

10. Сөйлем түрлері
11. Сөйлем құрылымы
12. Құрмалас сөйлем түрлері
13. Сабақтас құрмалас түрлері

4. ӘДЕБИЕТТЕР
4.1.О.Мороховская,О.ТәжімұратҚазақ тілі мен орыс тілінің салғастырмалы грамматикасы. Сопоставительная грамматика казахского и русского языка: оқу құралы-2010ж
4.2.Аханов К. Грамматика териясының негіздері. Алматы,2010ж
4.3. Балақаев М. Қазақ әдеби тілі Алматы 2007ж
4.4. Тектіғұл О. Қазақ тілінің тарихи грамматикасы Алматы 2012ж.
4.5. Г.Сыздықова Қазіргі қазақ тілі морфологиясы Алматы 2012ж.
4.6. Жаналина Л. Сопоставительное словообразование русского и казахского языков. Алматы, 1998.
4.7. Исаев С., Нуркина Г. Сопоставительная типология казахского и русского языков. Алматы,1996.
4.8. Балақаев М. Қазіргі қазақ тілінің мәселелері Алматы 2008ж.
4.9. Розенталь Д., Голуб И, Теленкова Современный русский язык. М, 2000ж.
4.10. Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университеті Қазақ тілінің функцональды грамматикасы Алматы 2013ж
4.11. Жұбанов. Қазақ тілі жөніндегі зерттеулер. А., 2010ж. – 608 б.

Cемей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті
Қазақ филологиясы факультеті
Қазақ тілінің ториясы мен әдістемесі кафедрасы

Қазіргі қазақ тілі тарихы пәні бойынша студенттерге арналған ӨЗДІК жұмыстарын орындауға араналған әдістемелік нұсқау

Семей, 2014 жыл

Құрастырушы: Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының доценті Әбікенов М.Т.
Қазақ тілі теориясы мен әдістемесі кафедрасының отырысында бекітілген.
09.09.2014 ж. № 1 хаттама

Кафедра меңгерушісі, доцент: Мұқанова Қ.Қ.

Қазақ филологиясы факультетінің Оқу-әдістемелік кеңесінде талқыланған.
10.09.2014 ж. № 1 хаттама

Қазақ филологиясы факультеті
ОӘК төрайымы, ф.ғ.к.: Сәмекбаева Э.М.

1. Бақылау жұмысын орындауға арналған түсіндіру жазбасы.
Бақылау жұмыс берілген тақырып бойынша пәндік ғылыми еңбектерді өздігінен игеруге, пысықтауға бейімдейтін маңызыды тапсырманың бірі. Қазіргі қазақ тілі тарихы курсының бақылау жұмысын орындау кезінде студенттер прагмалингвистика саласы бойынша жалпы теориялық мәселері туралы мол мағлұмат алуға мүмкіндік бар.
2. Бақылау жұмысының орындалуына арналған әдістемелік нұсқаулар.
Қазіргі қазақ тілі пәнінен бақылау жұмысын жазу студент үшін алғашқы ғылыми- шығармашылық жұмыс болып табылады. Бұл пән бойынша бақылау жұмысын жазу барысында қазақ тілінің сөз тіркестерін жан- жақты зерттеу.
3. Жұмыстың рәсімделуі.
Бақылау жұмысына дәптер бастаған ыңғайлы. Мұқаба бетінде ЖОО, факультетінің атауы, топ нөмірі, тіркеу мерзімі белгіленеді. Бірінші бетінде жұмыстың жоспары жазылады. Жоспар үш бөлімнен: кіріспе, негізгі бөлім және қорытынды. Бақылау жұмыстың соңғы бетінде пайдаланған әдебиеттер тізімі мынандай тәртіпте көрсетілуі тиіс.
1. Автор
Қолданылған әдебиеттің атауы
Қай жерден шыққан, баспаның атауы, жылы, беттері көрсетеледі.
1. Қазіргі қазақ тілі тарихы пәнінің зерттеу объектісі,
2. Даму қалыптасу тарихы
3. Қазақ даласындағы жазу оның даму қалыптасу тарихы
4. Орхон Ескерткіш жазбалары
5. Таңба симбиотика
6. Қазақ жазуындағы реноссанс (Қайта өрлеу)
7. Тілдік таным және ғаламды зерделеу
8. Тіл мен таным бірлестігі
9. Тіл мен сана
10. Қазақ жазуларының өзгеруі, өсіп дамуы.
11. Қазіргі қазақ тілі тарихындағы жалғаулер тарихы
12. Қазақ жазуы және оның зерттелу мәселелері
13. Концептуалдық құрылым
14. Қазақ тілі тарихы және лингвомәдени жүйесі.
15. Көркем мәтінге толық концептілік, концептуалдық талдау жүргізу үлгілері

4. ӘДЕБИЕТТЕР
4.1.О.Мороховская,О.ТәжімұратҚазақ тілі мен орыс тілінің салғастырмалы грамматикасы. Сопоставительная грамматика казахского и русского языка: оқу құралы-2010ж
4.2.Аханов К. Грамматика териясының негіздері. Алматы,2010ж
4.3. Балақаев М. Қазақ әдеби тілі Алматы 2007ж
4.4. Тектіғұл О. Қазақ тілінің тарихи грамматикасы Алматы 2012ж.
4.5. Г.Сыздықова Қазіргі қазақ тілі морфологиясы Алматы 2012ж.
4.6. Жаналина Л. Сопоставительное словообразование русского и казахского языков. Алматы, 1998.
4.7. Исаев С., Нуркина Г. Сопоставительная типология казахского и русского языков. Алматы,1996.
4.8. Балақаев М. Қазіргі қазақ тілінің мәселелері Алматы 2008ж.
4.9. Розенталь Д., Голуб И, Теленкова Современный русский язык. М, 2000ж.
4.10. Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университеті Қазақ тілінің функцональды грамматикасы Алматы 2013ж
4.11. Жұбанов. Қазақ тілі жөніндегі зерттеулер. А., 2010ж. – 608 б.



Ұқсас жұмыстар

Жалпы тіл білімінің нысаны мен негізгі проблемалары, салалары
Тіл білімі ғылымы туралы түсінік
Тіл білімі тарихында
Қазақ хандығы тұсындағы заң жүйесі негізінде оқушыларға құқықтық тәрбие беру
Тіл білімі және оның салалары
В. фон Гумбольдтың және Ф.де Соссюрдің лингвистикалық көзқарастары
Тілдің құрылымы
В.фон гумбольдтың және ф.де соссюрдің лингвистикалық еңбектерінің маңызы
XVI-XVIII ғасыр лингвистикасы
Тіл білімі туралы жалпы түсінік
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Кәсіпорынның бәсеке қабілеттілігін жетілдіру жолдары