Саяси маркетинг жүйесіндегі саяси жарнама

Екінші аралық бақылау сұрақтары
1 Саяси шешімдерді қабыл алу мен іске асырудағы эксперттік және академиялық бірлестіктердің дайындау үрдісіндегі рөлі.

2 Партиялық тізімдермен таңдау ерекшелігі.

3 Сайлау науқандардың қорлары, стратегия мен тактикасы.

4 Сайлаудың Далалықтар атты технологиялары және оларды қамтамасыз етуі.

5 PR-қамтамасыз ету мен БАҚ-пен жұмыс.

6 Сайлаулардың заңдылық пен легитимділік күшін қамтамасыз ету.

7 Ақпараттық, аналитикалық және ұйымдастыруды қамтамасыз ету технологиялары.

8 саяси талдаудың пайда болуы мен дамуы.

9 Саяси шешім талдаудың объектісі ретінде: белгілері, түрлері, құрылымы.

10 Саяси талдаушының рөлі мен мәртебесі.

11 Қазіргі кезде саяси коммуникация түрлерінің даму тенденциялары.

12 Саяси саладағы PR функциялары: мемлекеттік үкімет пен басқару органдары PR-бөлімшелерінің ақпараттық қызметі.

13 Саяси саладағы PR функциялары: саяси науқанда коммуникацияны басқару.

14 Сайлау үрдістерінде саяси коммуникацияны құқықтық қамтамасыз ету.

15 Саяси маркетинг жүйесіндегі саяси PR.

16 Саяси маркетинг жүйесіндегі саяси жарнама.

17 Сайлау науқанындағы саясы нарықтың субъектілері, PR толық дәрісханасы ретінде.

18 Қазақстандық саяси мәдениетінің ерекшеліктері, Электоральдық мінез-құлыққа әсер етуі.

19 Сайлау нақанды жоспарлаудағы негізгі кезеңдері.

20 Сайлау науқандардың ақпараттық қорлары.

21 Саяси науқандар ішінде қоғамдық пікірлерді зерттеу.

22 Кондидаттық саяси имиджін құрастыру.

23 Саяси партияның имиджі.

24 БАҚ-ғы PR-ұсыныстардың түрлері.

25 Прессадағы саяси жарнама.

26 Саяси науқандар шеңберіндегі арнайы іс-шаралар.

27 Саяси науқандардағы дағдарысқа қарсы коммуникациялар.

28 Сайлау нақандарда теледебаттар.

29 Сайлау науқандарда сайлаушылармен кездесу.

30 Митингтік коммуникациялардың ерекшеліктері.



Ұқсас жұмыстар

Жарнама агенттігі және оның рөлі
Жарнамалық агенттіктер түрлері
Сайлау науқанында саяси маркетинг пен PR-тің қолдану тәжірибесі
Маркетинг пайда болуының және дамуының алғы шарттары
Маркетинг тұжырымдамалары
Жарнама қызметі рыногын дамыту
Жapнaмaның тeopиялық нeгiздepi
Лекция Маркетинг жүйесіндегі тауар
Банктік маркетинг туралы
Кәсіпорынды басқару жүйесіндегі маркетингтің ролі
Қазіргі дүниежүзінің саяси картасы
Қазақстандағы саяси PR технологияларының сайлау кампанияларындағы қолдану
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)
Салықтардың экономиканы мемлекеттік қаржылық реттеу жүйесіндегі рөлі мен орны
Тауар саясаты фирманың маркетинг қызметінің негізгі құрамдас бөлігі
Маркетинг және қоғаммен байланыс ұқсастықтары мен айырмашылықтары
Қазақ халқының ХVІІІ ғасырдағы саяси жағдайы
XIXғ. аяғ – XXғ. бас. Францияда ІІІ республиканың саяси-әлеуметтік және экономикалық дамуы
Фирманың маркетинг қызметіндегі баға және баға саясаты ЖШС «Adramit Akros» мысалында
Саяси жүйе