Дамыта оқыту технологиясы - күрделі құрылымды, біртұтас педагогикалық жүйе

Білім беру жүйесін басқаратын органдар
Білім беру жүйесін басқарушы органдардың шешімдері
Білім беру саласындағы технологиялар
Білім беру жүйесін басқарудың жалпы қағидалары
Қазақстан Республикасы Үкіметі
-білім беруді дамыту жөніндегі мемлекеттік саясатты әзірлейді және іске асырады.
-жоғары білім алуға ақы төлеу үшін білім беру грантын беру ережелерін бекітеді;
-"Өркен" грантын беру қағидаларын және оның мөлшерін бекітеді;
Модульдік оқыту технологиясы- ойын түрлері
арқылы баланың қиялын дамытуға, зейінін
тәрбиелеуге, халықтық педагогикамен
қаруландырып, терең білім беруге негізделген.

-педагогикалық жүйелер басқарымын демократияластыру жəне гуманизациялау. Бұл басшылардың, мұғалімдердің, оқушылар мен олардың ата-аналарының өзіндік іс-əрекеттері мен ынтасының дамуына жол ашады. Ал бұлардың орындалуы пікір алмасу жəне басқару шешімдерінің қабылдануына байланысты жариялылықты қажет етеді;
Білім беру саласындағы уәкілетті орган
білім беру сапасын басқаруды, білім беру ұйымдары ұсынатын білім беру қызметін әдістемелік және әдіснамалық қамтамасыз етуді жүзеге асырады;
"Болашақ" халықаралық стипендиясы бойынша шығыс нормаларын, оқуға және тағылымдамадан өтуге арналған үлгілік шарттарды бекітеді;
Қашықтықтан оқыту технологиясы-жұмыстан қол үзбей қолайлы уақытта кез келген жерде ақпараттық-коммуникациялық технологиялар көмегімен оқу.
қашықтықтан оқыту технологиясы студенттердің тьютор (оқытушы-кеңесші) басқаруымен дербес оқуына негізделген. Семестр бойы кесте бойынша онлайн режимінде кеңестер беріледі.
-орталықты басқару мен өзіндік басқарымдарды оңтайлы үйлестіру. Мұндай басқару үйлесімдері əкімшілік жəне қоғамдық органдар басшыларының іс-əрекетін мектептің бүкіл ұжымы мүддесіне орай жүргізілуін қамтамасыз етеді; басқару шешімдерін талқылау жəне қабылдауды, кəсіби деңгейде іске асыруға жағдайлар жасайды; жүйедегі барша құрылымдық бөлімдерді өз жұмыстарында бірін-бірі қайталаудан құтқарып, əрекеттерін жоғары деңгейде орайластырып баруға мүмкіндік береді;
Білім беру саласындағы жергілікті өкілді және атқарушы органдар
Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес азаматтардың құқықтары мен заңды мүдделерін қамтамасыз ету жөніндегі өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.
Кредиттік оқыту технологиясы-білім алушы мен оқытушының өз жұмысы көлемінің біріздендірілген өлшем бірлігі ретінде кредитті қолдану арқылы, білім алушының пәндерді таңдауы және реттілікпен оқуын өз бетінше жоспарлауы негізінде оқыту
- жеке басқару жəне ұжымдасқан жетекшілік бірлігі. Бұл принципті ұстанудағы мақсат- біртұтас педагогикалық процесті басқару барысында субъективизм мен əміршілдікке жол бермеу. Ұжымдасқан жетекшілік сонымен бірге тапсырылған іске деген ұжым мүшелерінің əрбірінің жеке жауапкершілігін жоққа шығармайды. Ал жеке басқару тəртіп жəне жөн-жосақ қамтамасыз етіп, педагогикалық процесс қатысушыларының өз өкілеттіктерін нақты шектеп, ретімен орындап жүруін қадағалайды.
Білім беру жүйесін басқару органдарын ақпараттық қамтамасыз ету
Білім беру жүйесін басқару органдарын толық, дұрыс, салыстырмалы ақпаратпен уақтылы қамтамасыз ету мақсатында Қазақстан Республикасында білім беруді тиімді басқарудың мүмкіндіктерін қамтамасыз ететін білім берудің бірыңғай ақпараттық жүйесі құрылады және жұмыс істейді.
Дамыта оқыту технологиясы-күрделі құрылымды, біртұтас педагогикалық жүйе. Оның нәтижесінде әр оқушының өзін ‑ өзі өзгертуші субьект дәрежесіне көтерілуі көзделіп, оқыту барысында соған лайық жағдай жасалады. Дамыта оқытудың дәстүрлі оқытудан айырмашылығы: көздеген мақсатында, мәнінде, мазмұнында дамытушылардың негізгі факторында. Мұғалімнің рөлі мен атқаратын қызметінде, әдіс тәсілінде, т.б.

Жүйенің құрылымы қалай болса мектептің байланыстары мен қатынастарының дамуы соған тікелей байланысты болмақ. Жүйенің үшінші компоненті оның өзіндік ерекшеліктері мен сипаттарынан туындайды. Дегенмен олардың өзара әрекеттесуі арқылы жүйенің жаңа сапасы қалыптасады. Компоненттердің тұрақты түрде өзара жақындауға ұмтылуы жүйенің тұтастығын айқындайды.



Ұқсас жұмыстар

Дамыта оқыту технологиясымен жұмыс жасау
Дамыта оқытудың дәстүрлі оқытудан ерекшелігі
Педагогикалық технологиялардың қызметтері
Дамыта оқыту технологиясының түрлері
Дәстүрлі және инновациялық оқытудың салыстырмалы ерекшеліктері
Модульдік оқыту технологиясы жайлы
Дамыта оқыту технологиясы туралы
Жаңа ақпараттық педагогикалық технологиялар пәнінен оқу-әдістемелік кешен
Модульдік технологияның гипотезасы
Педагогикалық технологиялардың негізгі мақсаттары
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Салық жүйесi
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қашықтықтан оқыту
Мемлекеттік бюджет жүйесінің экономикалық мазмұны
Негізгі қорларды қйта жандандыру тәсілі – күрделі қаржыны жұмсау
Салық жүйесі және оның қазіргі кездегі қызмет етуі
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу