Шетел педагогикасы мен мектептерінің тарихы

Ф-ӘД-001026

ҚОЖА АХМЕТ ЯСАУИ АТЫНДАҒЫ ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ҚАЗАҚ-ТҮРІК УНИВЕРСИТЕТІ

ТАРИХ-ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ

ЖАЛПЫ ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ЭТНОПЕДАГОГИКА КАФЕДРАСЫ

Бекітемін
Факультет деканы, т.ғ.к.,
профессор Жетібаев К.М. _____________________
Хаттама №1 27.08.2013ж.

Педагогика тарихы пәнінің
СИЛЛАБУСЫ

Мамандығы:
5В010100 – Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Оқу формасы:
күндізгі
Курс:
3
Семестр:
5
Тобы:
ПМД-111

Ү сем.

ҮІ сем.

Барлығы:
Барлық сағат саны:
135

135
Кредит саны:
3

3
Лекция:
30

30
Лабораториялық сабақ:

Семинар (практикалық):
15

15
СОӨЖ:
45

45
СӨЖ:
90

90
Блок (РБ):
аб

аб
Қорытынды бақылау:
Емтихан

Емтихан

Силлабусты құрастырған: п,ғ.к,доцент, Кішібаева Д,Ж.
Мекен жайы: Түркістан қаласы. Қ. Мұңайтпасов 43 тел: 2-51-21

Жұмыс уақыты: 9.00 – 17.00 ХҚТУ, 7- оқу ғимараты, Жалпы педагогика және этнопедагогика кафедрасы, ОБСӨЖ қабылдау бейсенбі



ТҮРКІСТАН - 2013

5В0501010-Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандығы бойынша Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі типтік оқу бағдарламасы 2007ж. негізінде силлабус дайындалған.

Силлабусты дайындаған: п.ғ.к., доцент Кішібаева Д.Ж.

Силлабус кафедраның № 1 26 08. 2013 ж. мәжілісінде талқыланды.

Кафедра меңгерушісі ____________ п.ғ.к., доцент м.а. Рысбекова А.Қ.

Силлабус факультеттің № 1 27 08. 2013 ж. ОӘК-де қаралып, мақұлданды.

Оқу-әдістемілік кеңес төрайымы, п.ғ.к., доцент м.а.: _________ Ү.Мелдебекова

1. КІРІСПЕ

Пән туралы қысқаша сипаттама. Педагогика тарихы оқу пәні болашақ педагог-психологтарды кәсіби дайындауда үлкен рөл атқарады. Аталған курс студенттердің педагогика теориясын талдауды және тарихи қүбылыстарға диалектикалық түрғыдан қарауды меңгеруіне көмектеседі, тәрбие процесінің, сондай - ақ педагогика теориясының даму процесінің ішкі заңдылықтарын танып білуге жол ашады.. Білім - тәрбие институттарының дамуы - ауқымы мен нәтижесі уақыт ағымымен қоғам үшін маңызды бола түскен көпжақты, кей уақыттарда қарама - қайшылықты процесс. Педагогика тарихы оқу пәнін жалпы және педагогикалық мәдениеттің қүрамдас бөлігі ретінде оқыту педагогикалық ой- пікірдің негізгі даму бағыттары туралы түсінік береді. Ол тарихи дамудың әр түрлі кезеңдеріне сәйкес қоғам мен мектептің өзара қарым - қатынасының сипатын, сонымен бірге білім сферасының адамзат өміріндегі жинақталған мәдени және әлеуметтік қүндылықтарды молайтудағы және оны сақтаудағы рөлін түсінуге мүмкіндік береді.
Пәннің мақсаты: Студенттерге ойын әрекетінің ерекшелігін, оның түрлері туралы білім беріп, ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру.
Пәннің міндеттері:
- студенттерде өркениеттік - антропологиялық түрғыдан тарихи - педагогикалық білім жүйесін қалыптастыруға мүмкіндік жасау;
- тәрбие ісімен айналысқан көрнекті ойшылдармен, түрлі тарихи дәуірлердегі және халықтардағы педагогтармен таныстыру;
- жетекші педагогикалық мәселелерді тарихи -салыстырмалы сипатта қарастыру;
- педагогикалық мүраға қызығушылығын және оны зерттеуге, меңгеруге үйрету;
- тарихи-педагогикалық әдебиеттермен жүмыс істеудің бастапқы біліктерін қалыптастыру;
- педагогикалық сана мен тарихи -педагогикалық идеяларға өзіндік жеке бағасын беру біліктілігін қалыптастыруына ықпал жасау.
Білімі:
- болашақ мамандарды терең де жан - жақты біліммен, біліктілікпен қаруландыру;
- кәсіби педагогикалық білімнің ғылыми негіздерін қалыптастыру;
- болашақ педагогтың педагогикалық ойлауы мен көзқарасын қалыптастыру;
- болашақ маманның түлғалық - кәсіби түрғыда
өзін - өзі жетілдіру қажеттілігін қалыптастыру.
Білігі: Қазақстан Республикасының жоғары білім беру мемлекеттік стандартына сәйкес болашақ балабақша тәрбиешісі жалпы педагогикалық және арнайы кәсіби білім, білік, дағдыларын қалыптастыру процесі болып табылады.
Құзыреттері: Курс студенттердің теориялық - әдіснамалық даярлығына бағдарланған, мектептегі педагогикалық жұмыстарды ұйымдастырудың ғылыми негіздерін және басқаруды игеруін көздейді. Сонымен қатар жалпы педагогикалық ой-өрісін кеңейтуге ықпал жасап, өткеннің педагогикалық тәжірибесіне дүрыс қатынасты жасап шығарады.
Пререквизиттер: Педагогика, Ғылыми педагогикалық зерттеу әдістемесі, Тәрбие жүмысының әдістемесі, Педагогикалық шеберлік.
Постреквизиттер: Қазақстандағы педагогикалық ғылым, Әлем халықтарының педагогикасы, Этнопедагогика, Шетелдік педагогика ғылымының дамуы.
Қысқартылған сөздер: СӨЖ - студенттердің өзіндік жұмысы. ОБСӨЖ - оқытушы басшылығымен орындалатын СӨЖ

2. ЖҰМЫС ОҚУ ЖОСПАРЫНАН КӨШІРМЕ


Семестрлер
Аудиториялық сабақтар
Аудиториядан тыс сабақтар

лекция
прак
Сем
лабор
ОБСӨЖ
СӨЖ
1
5
30
-
15
-
45
45

Барлығы
30
-
15
-
45
45

3. ЛЕКЦИЯНЫҢ КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАРЫ:


күні
Лекция тақырыбы және оның жоспары
Кред, сағат саны
әдебиеттер
(әдебиеттер №, реті, тарауы, беті)
1

Педагогика тарихы курсының теориялық-әдіснамалық негіздері. Педагогика тарихы курсы пәні және міндеттері.
Педагогика тарихының әдіснамалық негізі.
2
№1, 2, 3.
2

Шетел педагогикасы мен мектептерінің тарихы.
Алғашқы қауымдағы тәрбие. Тәрбиенің пайда болуы.
Ежелгі мектеп пен тәрбие.
2
№1, 2, 5, 6.
3

Ортағасыр дәуіріндегі тәрбие мен мектеп және педагогикалық ойлар. Батыс Европа елдеріндегі мектеп пен тәрбие (ХҮІІ ғасырдың ортасы – ХҮІІІ ғасырдың аяғы)
2
№1,2,3,4,5,8.
4

Батыс Европа елдеріндегі ХІХ –ХХ ғасырлардағы мектеп пен тәрбие
Жалпы көзқарас. Философиядағы педагогикалық ойлар. Мектептердің дамуының негізгі бағыттары. ХІХ ғ. педагогика классиктері.
2
№2,3,4,5,6,7,8
5

Ресей тарихындағы тәрбие, мектеп және педагогика.
Х-ХҮІІI ғас. Ресейдегі тәрбие мен білім беру.
Ағарту ісінің дамуының бастау алуы. Ресейде христиандықты қабылдап және мектептер дамуының басталуы. Шіркеулік діни педагогика.
2
№8,9,10,12,13,15,
6

ХҮІІІ ғасырлардағы Ресейдегі ағарту, мектеп және педагогика. Халықтық педагогика құралдары. Білім беру мен тәрбиелеу теориясы мен тәжірибесі.
2
№7,8,9,10,11
7

XIX гасыр мен XX ғасырдың басындағы Ресейдегі білім беру және тәрбиелеу. Оқу тәрбие мәселелері. Педагогикалық теориялар және оларды білім тәрбие беру тәжрибесінде жүзеге асыру.
2
№10,11,12,13,14
8

Кеңес дәуріндегі Ресей мектебі мен педагогикасы.
А.С. Макаренконың тәрбие жүйесі және педагогикалық қызмет. В.А. Сухомлинскийдің тәрбиені гуманистік тұрғыдан қарау.
2
№11,12,13,16
9

Ресейдегі қазіргі мектеп және педагогика. Ғылым мен гуманизм үшінші мыңжылдықтың әлемаралық құндылығы. Қазіргі педагогикалық техналогиялар объективті қажеттілік. Педагогикалық технологияларға шолу. Тұлғаға бағытталған технологиялар. Негізгі тұжырымдамалық идеялар.
2
№14,15,16,17.
10

Қазақстан тарихындағы тәрбие, мектеп және педагогикалық ой -пікірлер.
Ерте заманнан Қазақ хандығының қүрылуына (ҮІ-ХҮIIғғ.) дейінгі Қазақс Қазақ халқының педагогикалық мәдениетіні даму тарихы. Қоғамдық процестің (ежелгі түркілердің жазба ескерткіштері). тандағы педагогикалық ой-пікірлер.
2
№16,17,18,19,20
11

ХҮ ғасыр мен XIX ғасырдың бірінші жартысы аралығындағы Қазақстандағы педагогикалық ой-пікірлер. Асан Қайғы, Шалкиіз жырларының тәрбиелік қолданбалы идеяны эстетикалық мәні. Орыс емес халықтарының ағарту ісіндегі патша саясаты.
2
№1,2,4,6, 10,11
12

XIX ғасырдың екінші жартысындағы Қазақстандағы педагогикалық ой-пікірлер. Мұсылмандық мектептерді реформалау. Жаңа әдістемелік мектептер мен медреселер.
2
№7,8,9,10,11
13

Қазақстандағы мектеп пен педагогикасы.(20-30жж). ХХ ғ басында Қазақстандағы қоғамдық-педагогикалық қозғалыс. Ұлттық мәдениет және ана тілде оқытатын пәндер ашу туралы ойлар. Этнопедагогика және этнопсихология мәселелерін қарастыру.
2
№8,9,10,11,12
14

ХХ ғаысрдың 40-60 жылдарында Қазақстандағы педагогикалық теорияның дамуының негізгі мәселелері. Р.Лембергтің ғылыми мұрасындағы педагогикалық мәселелер. Р. Лемберг – Қазақстан педагогикасын дамытуға үлес қосқан (1883-1965)
2
№10,11,12,13,14
15

Егеменді Қазақстандағы мектеп және педагогика (1992ж. қазіргі күнге дейін) Бастауыш, орта және жоғарғы мектептің даму тенденцияялары.Қазіргі оқу тәрбие орындары. ҚР Конституциясының білім беру жөніндегі акспектілері.
2
№13,14,15,16,17.

Барлығы:
30

4. ПРАКТИКАЛЫҚ (СЕМИНАРЛЫҚ ) САБАҚТЫҢ КҮНТІЗБЕЛІК – ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАРЫ



Күні
Жұмыс атаулары
Кред,
сағат саны
Тапсырма ларды
тексеру түрі
Әдебиеттер
(әдебиет №,реті, тарауы, беті)
1

Педагогика тарихы курсының теориялық-әдіснамалық негіздері. Педагогика тарихы курсы пәні және міндеттері.
Педагогика тарихының әдіснамалық негізі.
1
Негізгі ұғымдар бойынша пікір-талас, кітаппен жұмыс
№1, 2, 3.
2

Шетел педагогикасы мен мектептерінің тарихы.
Ежелгі Үндістандағы мектеп пен тәрбие. Жерорта теңізіндегі Антикалық әлем тәрбиесі мен мектеп. Ежелгі римдегі мектп пен тәрбие.
1
Педагогикалық әдебиетпен жұмыс
№1, 2, 5, 6.
3

Ортағасыр дәуіріндегі тәрбие мен мектеп және педагогикалық ойлар. Батыс Европа елдеріндегі мектеп пен тәрбие (ХҮІІ ғасырдың ортасы – ХҮІІІ ғасырдың аяғы). Ортағасырлық Шығыстағы мектеп пен тәрбие. Ортағасырлық Үнді және Қытайдағы тәрбиелеу мен оқыту. Қайта өрлеу және реформация дәуіріндегі педагогикалық ойлар.
1
Сұрақ-жауап ұйымдастыру
№1,2,3,4,5,8.
4

Батыс Европа елдеріндегі ХІХ –ХХ ғасырлардағы мектеп пен тәрбие. Иммануил Кант, И.Финте, Ф. Шлейермахер т.б. педагогикалық идеялары. Қазіргі шетелдік мектеп және педагогика. Педагогикалық ойлардың дамуы мен негізгі бағыттары.
1
Негізгі ұғымдар бойынша пікір-талас, кітаппен жұмыс
№2,3,4,5,6,7,8
5

Ресей тарихындағы тәрбие, мектеп және педагогика.
Х-ХҮІІI ғас. Ресейдегі тәрбие мен білім беру. Баланың жанұядағы тәрбиесі. Оқытудың типтері. Туысқандық мектептер және академиялар.
1
Педагогикалық әдебиетпен жұмыс
№8,9,10,12,13,15,
6

ХҮІІІ ғасырлардағы Ресейдегі ағарту, мектеп және педагогика. Тұнғыш мемлекеттік тәрбие білім мекемелері. Халықтық тәрбие және халықтық мектеп.
1
Негізгі ұғымдар бойынша пікір-талас, кітаппен жұмыс
№7,8,9,10,11
7

XIX гасыр мен XX ғасырдың басындағы Ресейдегі білім беру және тәрбиелеу. Ресейдегі оқу орындарының типі. В.Я. Стоюниннің педагогикалық идеялары.
1
Педагогикалық әдебиетпен жұмыс
№10,11,12,13,14
8

Кеңес дәуріндегі Ресей мектебі мен педагогикасы. Халық ағарту комиссариатының алғашқы тәжірибие мектептер. А.С. Макаренконың педагогика теориясындағы негізгі жүйе.
1
Сұрақ-жауап ұйымдастыру
№11,12,13,16
9

Ресейдегі қазіргі мектеп және педагогика. Ш.А. Амонвилидің гумандық тұлғалық технологиясы. Орта және жоғары мектептің даму тенденциялары. Қазіргі жағдайда үздіксіз білім берудің тенденциялары.
1
Негізгі ұғымдар бойынша пікір-талас, кітаппен жұмыс
№14,15,16,17.
10

Қазақстан тарихындағы тәрбие, мектеп және педагогикалық ой -пікірлер.
Ерте заманнан Қазақ хандығының қүрылуына (ҮІ-ХҮIIғғ.) дейінгі Қазақстандағы педагогикалық ой-пікірлер.Қазақ халық педагогикасы. Мұсылмандық мектептер мен медреселердегі білім беру мақсаты мазмұны оқыту әдістері.
1
Педагогикалық әдебиетпен жұмыс
№16,17,18,19,20
11

ХҮ ғасыр мен XIX ғасырдың бірінші жартысы аралығындағы Қазақстандағы педагогикалық ой-пікірлер. Алғашқы орыс ұлттық мектептер.
1
Сұрақ-жауап ұйымдастыру
№1,2,4,6, 10,11
12

XIX ғасырдың екінші жартысындағы Қазақстандағы педагогикалық ой-пікірлер. Ш.Уалихановтың көзқарасындағы білім беру оқыту және тәрбиелеу жүйесіне байланысты мәселелер.
1
Негізгі ұғымдар бойынша пікір-талас, кітаппен жұмыс
№7,8,9,10,11
13

Қазақстандағы мектеп пен педагогикасы.(20-30жж). А. Байтұрсыновтың қоғамдық, ұйымдастырушылық және ғылыми педагогикалық қызмет. М.Жұмабаевтың педагогикалық көзқарас.
1
Педагогикалық әдебиетпен жұмыс
№8,9,10,11,12
14

ХХ ғаысрдың 40-60 жылдарында Қазақстандағы педагогикалық теорияның дамуының негізгі мәселелері. А.Н. Сембаевтың – қазақ мектебінің тарихын тұнғыш зерттеген ғалым. Т.Тәжібаевтың – қазақтың тұңғыш психолог ғалымы. Қ.Бержановтың педагогикалық мұрасы.
1
Сұрақ-жауап ұйымдастыру
№10,11,12,13,14
15

Егеменді Қазақстандағы мектеп және педагогика (1992ж. қазіргі күнге дейін). ҚР білім заңы. ҚР Жоғары білім беру Заңы
1
Педагогикалық әдебиетпен жұмыс
№13,14,15,16,17.

Барлығы:
15

5. ЛАБОРАТОРИЯЛЫҚ САБАҚТЫҢ КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАРЫ



Күні
Жұмыс атаулары
Кред.,
сағат саны
Тапсырма ларды
тексеру түрі
Әдебиеттер
(әдебиет №,реті, тарауы, беті)

6. СТУДЕНТТІҢ ӨЗІНДІК ЖҰМЫС (СӨЖ) ТАҚЫРЫПТАРЫ

СӨЖ тақырыптары
Тапсырманы орындау формасы (реферат, доклад, т.б)
Тапсырманы қабылдау мерзімі
Тапсырманы қабылдау орны (каб№, уақыты)
1
Ежелгі грек ойшылдарының ағартушылық ой-пікірлері
Баяндама
1 апта
Кафедра.
2
Шығыс ойшылдарының тәлім-тәрбиелік ой-пікірлері мен идеялары
Реферат
1 апта
Кафедра.
3
Әл-Фарабидің педагогикалық ой-пікірі.
Пікір алысу
2 апта
Кафедра.
4
К.Д. Ушинский тәрбие теориясы
Баяндама
2 апта
Кафедра.
5
Қ.Бержановтың қазақ педагогикасының дамуына қосқан үлестері мен зерттеулері.
Баяндама
3 апта
Кафедра.
6
ҚР Білім мен тәрбие беру ісін тарихи-педагогикалық тұрғыдан қарастыру
Реферат
3 апта
Кафедра.
7
Діни негізде білім беретін мектеп түрлері
Пікір алысу
4 апта
Кафедра.
8
Азаматтық білім негіздерін беретін мектеп түрлері
Баяндама
4 апта
Кафедра.
9
Орыс жазу таңбасының мектептегі білім беру жүйесіне ендірілуі.
Реферат
5 апта
Кафедра.
10
Орыс мектептерін ашудағы патшалық өкіметтің негізгі ұстанымдары.
Пікір алысу
5 апта
Кафедра.
11
Қазақ үлттық бастауыш мектептерінің құрылу тарихы.
Баяндама
6 апта
Кафедра.
12
Ауылдық мектептердің білім берудегі оқу бағдарламаларының сипаты.
Баяндама
7 апта
Кафедра.
13
Ы.Алтынсариннің педагогикалық қызметі.
Реферат
8 апта
Кафедра.
14
Орыс жазу таңбасы негізінде жазылған алғашқы оқу қүралдаы мен оқу кітаптары.
Пікір алысу
9 апта
Кафедра.
15
Қалалық және ауылдық мектептердің өзіндік ерекшелігі, оқу-тәрбие жүмыстарының бағыты.
Баяндама
10 апта
Кафедра.
16
Патшалық Ресей өкіметінің оқу-ағарту жүмыстарындағы саяси-идеологиялық бағыты.
Реферат
11 апта
Кафедра.
17
Білім берудің отаршылдық сипатқа ие болуы.
Пікір алысу
12 апта
Кафедра.
18
Мұсылмандық мектептерге орыс тілін ендіру және пән ретінде міндеттеу.
Баяндама
13 апта
Кафедра.
19
Азаматтық білім негіздерін беретін мектеп түрлері
Баяндама
14 апта
Кафедра.
20
Мұсылмандық мектептердің жұмыстарын тежеудегі Пашалық Ресей өкіметінің қолданған іс-шаралары (ережелер, құпия нүсқаулар, т.б.).

Реферат
15 апта
Кафедра.

7. ОҚУЛЫҚТАР, WEB САЙТТАР ТІЗІМІ:
Негізгі әдебиеттер:
1. Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаевтің Қазақстан-2050 - Қалыптасқан мемлекеттің жаңа стратегиялық бағыты Жолдау. Елорда. 15 желтоқсан. Астана, 2012.
2. Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігінің Білім туралы заңы. Астана, 2007.
3. Hay D.B,& Kinchin, 1 (2008) Using concept mapping to measure learning quality.Education & Training.
4. Кітапханадағы жаңа әдебиеттер тізімі:
1. Вигман Л.С. Педагогика Москва 2004ж.
2. Каракулов К.Ж. Педагогика оқулық Шымкент 2008ж.
3. Байжанова З. Жалпы педагогика Алматы 2008ж.
4. Кравченко А.И. Психология и педагогика Москва 2001ж.
5. Набуова Р. Білім беру ұйымдарында тәрбие берудің стратегиялық бағыттары Алматы 2012ж.
6. Харламов И.Ф. Педагогика Москва 2007ж.
7. Әбиев Ж.Ә., Бабаев С.Б., Құдиярова А.М. Педагогика Алматы 2004ж.
8. Күнпейіс Ж.Қ. Педагогика Түркістан 2013ж.
9. Құрманалиева Ш. Ғалымова Ә. Педагогика Астана 2008 ж.
10. Мұсаева С.А., Бегалиев Т.Б., Жас ерекшелік педагогикасы Астана 2006ж.
11. Құрманалиева Ш.Х., Мұқанова Б.Ж. Ғалымова Ә.У., Ильясова Р.К. Педагогика Астана 2007ж.
12. Подласый И.П. Педагогика Москва 2003ж.
13. Жаздықбаева М. Педагогика Кентау 2007ж.
14. Бабаев С.Б., Оңалбек Ж.К. Жалпы педагогика Алматы 2005ж.
15. Бабаев С.Б., Қожагелдиева С. Педагогика (көрнекі материалдар) Түркістан 2011ж.
16. Омарова Р.С. Мектеп оқушыларының шығармашылық қызығушылығын қалыптастыру теориясы және практика Ақтобе 2008ж.
17. Тәжібаева С. Мектепте тәрбие жұмысын ұйымдастыру технологиясы Алматы 2008ж.
18. Бахишева С.М. Педагогикалық жобалау теориясы мен технологиясы Алматы 2011ж.
19. Дүйсембінова Р.Қ. Кәсіби педагогика Алматы 2012ж.
20. Мынбаева А.К., Садвакасова З.М. Искуство преподавания концепции и инновационные методы обучения Алматы 2011 ж.
Қосымша әдебиеттер:
5. Davis,T.S (2007) Mapping patterns of perceptions:A community-based approach tj cultural competence assessment.
6. www.ccsenet.orgies.
7. http:www.siencepub

8. БАҚЫЛАУ ТҮРЛЕРІ:

Емтихан – жазбаша-ауызша. 2013-2014 оқу жылы, 5 - семестр

9. СТУДЕНТТЕРДІҢ БІЛІМІН БАҒАЛАУ ЕРЕЖЕСІ

Университетте кредиттік оқу жүйесі бойынша оқитын студент топтарда білімі мен біліктілігін бақылау және бағалау рейтингтік жүйе аркылы жүзеге асырылады. Рейтингтік балл екі бөліктен қүралады: біріншісі - рейтингтік балдың 40 % үлесін күрайды, ол студенттердің күнделікті аудиториялык, бақылау және СӨЖ тапсырмаларын орындағаны үшін алатын балдарының қосындысы, екіншісі — 60 %, емтихан балы болып табылады. Студент қажетті балды алу үшін не істейді?
• Күнделікті сабаққа қатысу белсенділігі мен үй, аудиториялық тапсырмаларды орындағаны үшін қойылатын бағалар - Б1;
• Бақылау және СӨЖ тапсырмаларын орындағаны үшін алатын балы ~Б2;
• Студенттердің окытушы басшылығымен орындайтын жүмыстары үшін алатын балы - БЗ;
• Қорытынды бақылау емтихан балы - БЕ; Осы балдардьщ қосындысы студенттердің рейтингтік көрсеткіші болып саналады:
К = (Б1+Б2+БЗ) х 0,4 + БЕ х 0,6


Бақылау түрі
Балл

Апта

Қорытынды ұпайдың пайыздық баламасы

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16

1
Күнделікті аудитория
лық сабаққа қатысу
0,3
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+

0,3 х 15 = 4,5
2
Конспект, магистрант
тың ғылыми жұмыстағы жетістігі
2

+

+

2 х 2 = 4
3
Күнделікті сабақ тапсырмаларын орындау белсенділігі
1,3
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+

1,3 х 15 = 19,5
4
МӨЖ
0,8
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+

0,8 х 15 = 12
5
Аралық бақылау
30

+

+

30 х 2 = 60
6
Емтихан

+
40
Қорытынды балл
100

Бағалау шкаласы

Әріптік бағалау
%-тік баламасы
Дәстүрлі бағалау жүйесі бойынша
А
95-100%
Өте жақсы
А-
90-94

В+
85-89
Жаксы
В
80-84

В -
75-79

С+
70-74
Қанағаттанарлық
С
65-69

С-
60-64

Д+
55-59

Д
50-54

Ғ
0-49
Қанағаттанғысыз


Студенттердің сабақтары мен жұмыстары
Ұсынылатын балдардың мөлшері (% түрінде)
1
Аудиториялық лекциялық тақыраптарды игеруі (ОБСӨЖ коса)
15
2
Аудиторияда практикалық сабақтарды орындауы (ОБСӨЖ қоса)
30
3
СӨЖ нәтижелері
5
4
Аралық бақылау-оқытылған бөлім жүйесімен.
5
5
Аралық бақылау-оқытылған бөлім жүйесімен.
5
6
АБ нәтижесі
60
7
Қорытынды бақылау (емтихан ауызша-жазбаша түрінде)
40
Пән бойынша үлгерім деңгейі
100%

10. КАФЕДРА ЖӘНЕ ОҚЫТУШЫ ТАРАПЫНАН СТУДЕНТТЕРГЕ
ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР
Студент берілген тапсырмаларды дер кезінде орындап практикалык және ОБСӨЖ сабақтарында белсенділік көрсетуі шарт. Бекітілген тәртіп бойынша магистрант үш сагаттан артық сабақ жіберуге болмайды. Егер үш сабақтан (еш себепсіз) қалса, онда оқытушы оның аталған оқу курсынан шығарылғаны туралы деканат бөліміне мәлімдеу керек.
Студенттердің құқықтары: Өзіне қиындық келтірген, түсініксіз теориялық мәселелерді аудиторияда оқытушыдан сұрау. Үлгере алмай қалған семинар, СӨЖ тапсырмаларын сол аптадан кешіктірмей аудиториядан тыс уақытта тапсыру.
Студенттердің жұмысы: СӨЖ тапсырмалары өтілген тақырыптар және бөлімдер бойынша беріледі. СӨЖ тапсырмаларын қабылдау белгіленген кесте бойынша жүргізіледі және оның кешіктірілмеуі тиіс. Бекітілген уақыттан кешіктірілген жұмыс ҚАБЫЛДАНБАЙДЫ!



Ұқсас жұмыстар

Педагогика тарихы курсының мазмұны
ҚАЗАҚ ХАЛҚЫНЫҢ МӘДЕНИ - ТАИХИ МҰРАЛАРЫН ОҚУШЫЛАР ТӘРБИЕСҚНДЕ ПАЙДАЛАНУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ НЕГҚЗДЕРҚ
Халық педагогикасы – этнопедагогиканың зерттеу объектісі
Музыкалық тәрбиенің тенденциялары
Болашақ мұғалімдерді 12-жылдық мектеп оқушыларына ұлттық тәрбие беруге дайындау тұжырымдамасы
Музыкалық білім беру педагогикасының жалпы мәселелері
Бастауыш сынып оқушыларының тілін дамытуда этнопедагогика материалдарын пайдалану (Ана тілін оқыту үдерісі негізінде)
Бастауыш мектепте математиканы оқытуда этнопедагогика элементтерін сабақта қолдану
М. Дулатовтың педагогикалық идеяларының теориялық негіздері
Салыстырмалы педагогиканың функциялары мен міндеттері
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Дербес компьютерлердің шығу тарихы
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Валюталық нарықтың және валюталық операциялардың ерекшеліктері мен дамуы