Фирма стратегиясын Котлердің бағыты бойынша қалыптастыру
Стратегиялық менеджмент пәнінен екінші межелік бақылау сұрақтары
1. Корпоративтік мәдениет анықтамасын беріңіз.
2. Корпоративтік мәдениет күшін атаңыз?
3. Корпоративтік мәдениетті ұстап тұру үшін қандай шаралар қолдану қажет?
4. Бәсекелес күреске қандай факторлар әсер етеді?
5. М. Портер бойынша бәсекелестіктің бес күшін атаңыз? Бұл күштерді қалай анықтайды?
6. Орталық ринг бәсекелестіктік күресін қалай түсінуге болады?
7. Портфелдік матрицаны қалай бөлуге болады?
8. Мак-Кинзи талдау әдісінің маңызы неде?
9. Кәсіпорынның бәсекелестік басымдылықтарын анықтау үшін не білу керек?
10. Бәсекелестік басымдылықтарға жету үшін негізгі стратегияларды атаңыз?
11. Нақты кәсіпорындардың қызметін қарастырыңыз (газет және журнал материалдарын қолдануға болады) және олардың бәсекелестік басымдылықтарын анықтаңыз.
12. Бәсекелестікті арттыру үшін Қазақстанда не істелінді?
13. Мемлекеттің бәсекелестігін арттырудың шетелдік тәжірибесі
14. Баға жасау стратегияларын атаңыз?
15. Фирма стратегиясын Котлердің бағыты бойынша қалыптастыру
16. Фирманың стратегиясы қанша бөлімнен тұруы керек?
17. Экпортер мен импортердң стратегиялық мақсаты неде?
18. Қаржы институттарында стратегиялық менеджмент мысалы
19. Ұйымның дағдарыс кезіндегі жағдайы және оны басқару әдісін ұсыныңыз
20. Дағдарысқа қарсы басқару терминін қалай түсінесіз?
21. Қалыптастыруды қай бағыттармен жүргізу керек?
22. Ұйымдастырудың әдісін және стратегиясын атаңыз?
Кәсіпорында маркетингтік қызметті ұйымдастыру
«DreamPro» компаниясының даму стратегиясы
Шағын және орта бизнестің даму стратегиясы
Баспа өнімдері саласындағы кәсіпорындағы маркетингтік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері
Маркетингтің мәні, мазмұны және эволюциясы. Маркетинг теориясы
Маркетинг түрлері және олардың Қазақстанда даму тенденциялары
Өндірістік құрылымның түрлері
Фирманың маркетинг қызметін басқару әдістемесі
Маркетинг теориясы
Кәсіпорын қызметінде маркетингті ұйымдастырудың теориялық негіздері
Фирманың баға саясаты және баға стратегиясы нарық құрылымының әсерін талдау
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Тауар саясаты фирманың маркетинг қызметінің негізгі құрамдас бөлігі
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Халық ертегілернің бала дүниетанымын қалыптастырудың маңызы
Индустриялық-инновациялық стратегияның басты бағыты – бәсекеге қабiлеттi өнеркәсiптi дамыту
Фирманың маркетинг қызметіндегі баға және баға саясаты ЖШС «Adramit Akros» мысалында
Брокерлік фирманың қор операциялары жобаларына сараптама жасауды ұйымдастыру
Елімізде патриоттық тәрбиені қалыптастыру міндеттері.
Студенттердің қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыруда педагогика