Отбасы салтындағы баланы қырқынан шығару рәсімі

2 – межелік бақылау сұрақтары
1. Этностардың дүниетанымын зерттеудің негізгі объектісі (К.Леви-Стросс)
A. Экзотикалық жаратылысына қарай
В Антропологиялық ерекшеліктеріне қарай
С Жалпыадамзаттық құндылықтардың біртұтас мәдени мұрасы негізінде
D. Генетикалық тектеріне қарай
E. Генетикалық, Антропологиялық ерекшеліктеріне қарай

2.Этно мәдени релятивизм дегеніміз?
A. Психологиялық стереотиптердің конфигурациялық типологиясы
В Танымдық деңгейдің модальдік өлшемдері
С Танымдық деңгейдің базалық (детерминизмдік) өлшемдері
D. Психикалық үрдістердегі мәдени байланыстардың ерекшеленуі
E.Этнопсихикалық құбылыстардың салыстырмалы көрсеткіштері

3.Танымдық тестология (ұлттар арасындағы білім деңгейлері)жүйесін қалыптастырған ғалымдар
A. Р.Вудвортс, М.Хаммер
В Г.Триандис, Ф.Тренбург
С А.Бине, Т.Симон
D. Дж.Берри, Ф.Хонгимн
E.Ю.Б.Гиппенрейтер, А.В.Запорожец

4. Пәнаралық байланыстар арқылы креативтік жүйе қалыптастыру
A. Оқу-тәрбие үрдісіндегі модульдік технологиялар
В Хомоинформатикустың танымдық әрекеттері
С Интегративтік һәм интерактивті оқыту жүйесі
D. Білім кеңістігінде қалыптасқан ой-таным һәм мінез-құлқы ерекше дамыған тұлғалармен жұмыс
E. Ұлттық қасиеттерді бойына сіңірген жас ұрпақтың сана-сезім жүйесі

5. Білім кеңістігіндегі феномен проблематикасы
A. Адам танымының субъективті-талдаунамалық ерекшеліктері
В Диалектика заңдылықтарын адам тәжірибе жүзінде бақылай отырып, бойына сіңірген тұлға
D. Білім технологияларының жетістіктері негізінде болашаққа батыл болжам жасайтын ұрпақ
С Кемелденген қоғамға жетуді мақсат тұтқан танымдық әрекеттер
E. Ұлттық құндылықтарды қастерлейтін тұлға

6. Интерактивті білім беру жүйесі
A. Жаңаша білім беру жүйесіндегі адамдар арасындағы педагогикалық қарым-қатынас
В Оқыту жүйесіндегі неодидактикалық проблемалар
С Жас ұрпақтың танымдық деңгейлерін айқындау барысындағы диагностикалық зерттеулер
D. Оқушылар мен ұстаздар арасындағы шығармашылық қарым-қатынастар
E. Модульдік білім беру әдістемелері

7. Жеке тұлғаның конитологиялық даму көрсеткіштері
A. Өз білімін шыңдау мен көтеру арқылы
В Ақпаратты білім технологияларын терең меңгеру барысында қалыптасқан танымдық тәжірибелер
С Жеке тұлғаның танымдық-интеллектуалдық даму тенденциясы үздіксіз іздену негізінде игіліктенеді (Ж.Пиаже )
D. Технотрондық эрадағы хомоэлектроникустың танымдық әрекеттері мен жетістіктері.
E.Этномәденимұралардытехногенеззаманындасақтау мен насихаттауәрекеттері

8. Неоэтностық тәлім-тәрбие жүйесі
A. Адамзат перзентінің этнопедагогикалық-этнопсихологиялық тәжірибелері және оның техногенез өрісіндегі көріністері
В Гипертехносфера кеңістігіндегі неоэтностық қарым-қатынастар және тәлім-тәрбиелік жетістіктер
С Адамтану һәм этнология һақындағы Р. Рэдфилд, В.Вундт, Э. Гердер, И.С.Кон теориялары
D. Әлем кеңістігіндегі протоэтникалық көріністердің этнохронологиялық картасы
E. Этностардың мәдени-рухани конфигурациясы

9. Неоантропологиялық педагогикалық-психология негіздері
A. Білім жүйелерін заман талаптарына сай тестология негізінде өзгертуге тырысқан Ж.Пиаже, А.Маслоу, А.Бине теориялары
В Антропологиялық және эксперименталды-педологиялық құбылыстардағы жас ұрпақтың мінез-құлық ерекшеліктері (Э.Трондайк,К.Д.Ушинский, Л.С. Выготский теориялары)
С Постхомо тұлғасының комплексті даму өрісіндегі технобіліми көрсеткіштері
D. Техноантропоидтың локомоциялық һәм гетероманипулялиялық белсенді әрекеттер жиынтығы
E. Әлемдік ғылыми педагогикалық һәм психологиялық жетістіктер жиынтығы

10. Неокогнитология негіздері
A. Адам бойындағы күрделі мінез-құлық дүниелерінің қоршаған ортадағы құбылыстармен байланысы (Л.Фестингер теориясы негізінде)
В Жаһандану дүниесіндегі хомоинформатикустың аса күрделі ақпараттар ағымдарын санасына сіңіре отырып дүниетанымдық– технофәлсафалық білім негіздерін қалыптастыру үрдістері
С Хомороботикустың этноменталдық һәм техновербалдық ой-тұжырымдары мен әрекеттері
D. Когнитология һақындағы Дж. Брунер, .Д.Бродбент, Д.Сперлинг, У.Найссер, М. Айзенк теориялары
E. Этнокогнитология һақындағы қағидалар

11. Неопедагогика кеңістігіндегі абстракциялық ойлау жүйесі
A. Технотрондық необіліми технологиялар жетістіктерін игіліктендіру барысындағы хомоэлектроникустың күрделі ой-тұжырымдарының негізгі әфсанналары
В Хомотехникус атты гипертехногенез кеңістігіндегі дарынды адамның мінез-құлықтарының ерекшеліктері
С Телеология һәм телекинез қағидаларын жаһандану жүйесіне адаптациялау әрекеттерінің жиынтығы
D. Қиял һәм ойлау жүйесінің біртұтастылығы
E. Эксперименттік бағыттардағы нәтижелер жиынтығы

12. Абайдың қара сөздерінің саны қанша?
A. 41
В 45
С 38
D. 50
E. 48

13. М.Ғабдуллиннің халық тәліміне байланысты еңбегі қалай деп аталады?
A. Ана тілі
В Отбасы тәрбиесі
С Мектеп және қоғам
D. Ата-аналарға кеңес
E. Ана мектебі

14. Табиғатты қорғау тәліміне байланысты халық тыйымы
A. Малды теппе
ВОтпен ойнама
С Жағыңды таянба
D. Көкті жұлма
E. Үйде керілме

15. Ораза кезінде айтылатын діни өлең-жырлар
A. Жар-жар
В Беташар
С Сыңсу
D. Жарапазан
E. Арнау

16. Баланың тұсауын кесу рәсімінде қолданылатын зат
A. Жіп
В Жібекарқан
С Алажіп
D. Семсер
E. Барқыт

17. Халық педагогикасындағы дене тәрбиесінің негізгі құралы
A. Көсемсөз
В Ұлттықойындар
С Шешендікөнер
D. Қолөнер
E. Мәтелдер

18. Ұлы дала философы атанған ғұлама
A. Қорқыт
В Қадырғали
С Мұхамед Хайдар
D. Жармұхаммед
E. Бабыр

19. Этнопедаго гика терминін ғылыми айналымға тұңғыш енгізген ғалым
A. А.Ф.Хинтибидзэ
ВВ.С.Виноградов
С М.Жұмабаев
D.Г.Н.Волков
E.А.Э.Измайлов

20. К.Д.Ушинский орыс халық педагогикасына қандай баға берді?
A.Орыс халқының педагогикалық тәжірибелері диалектика заңдылықтары негізінде дамуы қажет
ВОрыс халқының педагогикалық ғылымы орыс халқының экономикалық, қоғамдық-саяси, мәдени-ағарту және мыңғасырлық тәлім-тәрбиелік ерекшеліктері мен мақсаттарын бейнелеуі шарт
СЕвропа ғұламаларының педагогикалық теорияларына негізделген
D.Әлемдік педагогикалық озық идеяларға сүйенуі
E.Халықтық педагогика элементтерін оқу-тәрбие жұмыстарында пайдалану

21. Ж.Ж.Руссо әулет дәстүрінің негізгі тәлім-тәрбиелік ерекшелігіне қандай баға берді?
A.Әке салты һәм діни дәстүр
ВАта-ананың балаға деген қамқорлығы
СҚоғамдық ортаның тәлімдік ықпалы
D.Халықтың педагогикалық білімі һәм мұралары
E.Озық тәжірибелер

22. Я.А.Коменскийдің халық педагогикасына қатысты тұңғыш ғылыми еңбегі қалай аталды?
A.Ұлы дидактика
ВТәрбие туралы Заң (Colendi)
САна мектебі
D.Әке мектебі
E.Пансофия

23. Қайқауыс данышпанның Қабус-нама кітабы (ХІ ғ) Европа мемлекеттерінде қанай атаумен мәлім болды?
A.Бабур-намэ
ВШах-намэ
САлтун яруқ
D.Кодекс куманикус
E.Насихат-Қазақия

24. Педагогика ғылымын қолданбалы философия деп атаған кім?
A.И.Гербарт
ВС.И.Гессен
СИ.Песталоцци
D.Дж.Лоок
E.В.Фельтре

25. Ұлт тәрбиесі атауын қай жылы қандай қайраткер өз еңбегінде қолданған
A. Ж.Аймауытов (1931)
ВА.Байтұрсынов (1921)
СХ.Досмұхамедов (1925)
D.М.Жұмабаев (1926)
E.Н.Құлжанова (1928)

26. Халық педагогикасы мәселесіне арналған Қазақстанда қай жылдары тұңғыш диссертациялық еңбектер қорғалды?
A.Қ.Жарықбаев (1970), С.Қалиев (1978)
ВӘ.Табылдиев (1981), К.Қожахметова (1998)
СМұқамбаева А.Х (1974), И.Оршыбеков (1973)
D.Ұзақбаева (1980), Р.Дүйсембінова (1978)
E.Н.Сарыбеков (1981), Ж.Асанов (2004)

27. Қазақ даласындағы көне тәлімдік идеялар қандай кітапта баяндалған?
A.Гильгамэш
ВРамаяна
СЩи-Цзинь
D.Авеста
E.Оғыз-нама

28. Этнопедагогика генезисін тану жолдары
A.Этномәдениет
ВЭпистемиологиялық
СГенетикалық
D.Технократиялық
E.Антропосоциогенетика

29. Қазақ халық педагогикасының негізгі қағидасы
A.Бірізділік
ВДәстүрлік
СПәнаралық
D.Біртұтастылық
E.Жүйелілік

30. Ұрпақ тәрбиесінің қайнар көзі
A.Тұрмыстық кезең
ВАдам баласының ана бойында жаратылу кезеңі
СТуыстық кезең
D.Әулеттік кезең
E.Кемеңгерлік кезең

31. Ұлттық тәлімнің негізгі кезеңі
A.Сәбилік кезең
ВАна құрсағындағы кезең
СБалалық кезең
D.Жасөспірімділік кезең
E.Жастық шақ

32. Бесік тәрбиесіндегі баланың жасы
A.Бір жасқа дейінгі кезең
ВБір жас
САлты айлық кезең
D.Тоғыз айлық кезең
E.Үш жасқа дейінгі кезең

33. Балбөбек кезеңі
A.4 жас
В5 жас
С3-5 жас
D.1-3 жас
E.4,5 жас

34. Халық педагогикасындағы сәбилік кезең
A.3-5 жас
В4,5 жас
С4-6 жас
D. 5 жас
E.4-5 жас

35. Балалық кезең
A.7-8 жас
В6-8 жас
С8-10 жас
D.9-10 жас
E.11 жас

36. Жастық кезең
A.14-18 жас
В17-25 жас
С18-29 жас
D.16-27 жас
E.16-29 жас

37. Ұлы дала көшпенділерінің тұрмысында маңызды орын алған тәрбие түрлері
A.Экономикалық тәрбие
ВЖауынгерлік және эстетикалық тәрбие
СПолитехникалық тәрбие
D.Гендерлік тәрбие
E.Экологиялық тәрбие

38. Этномәдени білім мен тәрбие тұжырымдамасының авторы
A.Т.Әлсатов
ВЖ.Наурызбай
СЖ.Асанов
D.С.Ұзақбаева
E.Б.Әбдікәрімұлы

39. Алтын көмбе бағдарламасын жазған ұстаз
A.У.Шәлекенов
ВЖ.Кәрімова
СЖ.Өтеев
D.М.Тұрлыханова
E.Б.Ахметова

40. Кәусар бұлақ (1992)бағдарламасының (З.Ахметова) негізгі мақсаты
A.Оқушыларға кәсіптік бағдар беру
ВХалық педагогикасы мұралары негізінде қыз балаларға ұлттық тәрбие беру
ССтудент жастарға экономикалық тәрбие беру
D.Жастарға құқықтық тәрбие беру
E.Халықтың бейнелеу өнерін насихаттау

41. Дәстүр бағдарламасының авторы
A.С.Иманбаева
ВӘ.Қамақ
СӘ.Садуақасұлы
D.Л.Керімов
E.Б.Өтешова

42. Атамекен бағдарламасының авторы
A.С.Қалиев
ВҚ.Бөллев
СМ.Қыдырбайұлы
D.Н.Сарыбеков
E.Е.Жұматаева

43. Елім-ай бағдарламасының авторы
A.М.Балтабаев
ВБ.Әлмұхамбетов
СЗ.Қари
D.Т.Сабыров
E.Р.Қоянбаев

44. Қазақтың салт-дәстүрлері оқулығының авторлары
A.Н.Қ.Сарыбеков, Қ.Бөлеев ,Ж.Асанов
ВК.Ж.Қожахметова, К.А.Оразбекова, Р.Қ.Дүйсембінова
СТ.М.Әлсатов, Е.Сағындықов, Ә.Табылдиев
D.М.Сарыбеков,Р.Қоянбаев, Т.Ә.Қоңыратбаева
E.С.Қ.Калиев, М.Смайылова, М.Оразаев

45. Тәлім-тәрбие тарихы бағдарламасының авторлары кім?
A.С.Ұзақбаева, С.Ғаббасов
ВӘ.Садуақасов ,Ә.Ашайұлы
СЖ.Наурызбай, З.Әбілова
D.Қ.Жарықбаев, С.Қалиев
E.Ш.К.Беркімбаева, Б.Ы.Мұқанова

46. Қазақ халқының ұлттық ойындарын зерттеген ғалымдар
A.М.Тәнікеев, Ә.Бүркітбаев, Б.Төтенаев
ВС.Т.Иманбаева, Ә.Қ.Қисымова, С.Қ.Әбілдина
СБ.Өтешова, А.Қаплиева, Л.С.Сырымбетова
D.Г.А.Мұратбаева, Е.Жұматаева, А.Көбесов
E.Д.Б.Тұрлыханов, Ә.Қамақов, С.Мұхамбетова

47. Баланы бесікке бөлегенде қандай заттар төселеді?
A.Текемет, Алаша, Өмілдірік, Үзеңгі, Тұмар, Ұршық, Алажіп
ВКөрпе, Шапан, Кебін, Тон, Шәлі, Жүген, Қамшы
СКілем, Төсеніш, Белбеу, Қамзол, Шекпен, Тұсамыс, Белдік
D.Қалы кілем, Байлауыш, Көйлек, Шалбар, Қайыс, Айыл, Киіз
E.Қоржын, Дорба, Желдеме, Сауыт, Шыт, Тұлып, Тоқым

48. Этнопcихологиялық маңызы бар атауды көрсет
A.Тауқымет
ВҒибрат
СТақсірет
D.Тоғысу
E.Кемелдену

49. Құрсақ тойының мағынасы
A.Қыз балалардың ойын-сауыққа қатысуы
ВБір-бірімен сырлас құрбылардың бас қосуы
САлтыбақан сауығы
D.Алтыбақан сауығы
E.Бойына бала біткен жас келіншектің қуанышымен бөлісу

50. Жарысқазан дәстүрі
A.Толғағы жеткен әйелдің аман-есен босануын тілеуге ниет білдірген дастархан салты
ВЖүкті әйелдің бойындағы перзентке ат қою салты
СЕкіқабат әйелдің көңіл-күйін аулау
D.Енесі мен келін арасындағы сыйластық ғұрпы
E.Келін салты

51. Халық педагогикасындағы сүйінші салты
A.Жаушы жіберіп талап қою
ВДәстүр тәртібімен ұрын бару
СЖақсы хабар жеткізген адамға сый-сияпат көрсету
D.Ағайын-туысты той-томалақ һәм өлім-жітім қамына көмеккке шақыру
E.Той қамына мал таңдау

52. Шілдехана дәстүрінің мақсаты
A.Дүниеге келген сәбидің құрметіне арналған той-томалақ рәсімі
ВЖаңа туған нәрестені перзентханадан күту рәсімі
СБалаға ат қою рәсімі
D.Жаңа туған баланы аттастыру ғұрпы
E.Нәрестенің амандығын тілеу

53. Халық тұрмысындағы шашу рәсімі
A.Ойын-сауыққа жиылған жастардың тілектері
ВХалық жиыны алдында тілек білдіру рәсімі
СҰлы оқиға немесе той салтанатына қуанышын білдіру мақсатында жиылған жұртқа алтын, күміс, теңге немесе қант-кәмпит пен өрік-мейіздерді шашу
D.Отбасы салты
E.Ауыл арасындағы келіссөз

54. Баланы тымаққа салу өсіру рәсімі
A.Баланы еркелетіп өсіру
ВБала жұбату
СБаланың дауыс ырғағының дамуына ықпал ету
D.Шала туған нәрестені жетілгенше тымаққа салып жеткізу салты
E.Баланы шәліге орап әлдилеу

55. Әулет дәстүріндегі иткөйлек рәсәмі
A.Баланың кіндігін табалдырықтың астына көміп тастау
ВҚырқынан шыққан баланың көйлегіне тәтті зат түйіп иттің мойнына байлау
СЖас жеткіншекті құлын-тайға отырғызып үйрету
D.Жас ұланға садақпен жебе тартуды үйрету
E.Баланы құлын-тайға отырғызу дәстүрі

56. Отбасы салтындағы баланы қырқынан шығару рәсімі
A.Баланы бесікке бөлеу рәсімі
ВБесік жыры арқылы баланы әлдилеу
СНәрестеге салтанатты түрде ат қою рәсімі
D.Тоқым қағар дәстүрі
E.Жаңа туған нәрестеге қырық күн толған кезінде ыдысқа 41 қасық су құйып шомылдыру рәсімі

57. Халық педагогикасындағы тұсаукесер дәстүрі
A.Жүруге талпынған сәбидің аяғын ала жіппен байлап, қайта кесу
ВСәбидің тілін ширатуға арналған ғұрыптар
ССәбидің бір жасқа толған күнін атап өту рәсімі
D.Сәбидің ата немесе апа деп тұңғыш рет айтқан сөзіне арналған той-E.қуаныш рәсімі

58. Сәбидің қылықтарын тамашалау дәстүрі
A.Халық тағылымындағы айға қарап қолыңды шошайтпа деген тыйым сөздердің мағынасы
ВҚоршаған ортаның табиғатын қорғау
СЖан-жануарлар дүниесін қорғау
D.Діни-мифологиялық түсінік
E.Жер мен Ай планетасының Күн системасының бір бөлігі, яғни Айды жер бетіне тигізетін ықпалы

59. Табиғаттың тылсым күштерін тану
A.Халық тағылымындағы көз тию ұғымының мән-мағынасы
ВҚара энергетикалық күштер арқылы адамды қарғап-сілеу
СДіни-телогиялық дұғалар арқылы адам санасына әсер ету рәсімі
D.Адам бойындағы биоэнергетикалық қуаттың бала организміне тигізген теріс ықпалы
E.Бақсылық діни дәстүрлер

60. Эзотерикалық психологияның бір көрінісі
A.Әулет дәстүріндегі баланы сүндеттеу рәсімі
ВБалаға кекіл қою рәсімі
СМұсылмандық дәстүр бойынша бес жасқа толған баланы сүндеттеу
D.Жас жеткіншекке айдар тағу рәсімі
E.Баланың тілашар тойын салтанаттау

61. Баланың мектеп табалдырығын алғаш аттаған той рәсімі
A.Ата салтындағы тоқым қағар дәстүрі
ВБозбаланың азамат болып ең алғаш алыс шолға шыққан сапарына тілек айтуға арналған әулет мерекесі
СЖас жігіттің асау тұлпарды бағындырған өнерін тамашалау дәстүрі
D.Жас жеткіншектің аламан бәйгеге ат қосып тұңғыш қатысқанын тойлау
E.Бозбаланың аңға шығып тұңғыш олжалы болған күнін тойлау рәсімі

62. Жасөспірімнің азамат ретінде тұңғыш рет той-салтанатына қатысуы
A.Отбасы салтындағы базарлық ұғымы
ВЖақын адамдардың бір-біріне қуанышты хабар құрметіне мал атау дәстүрі
СТой-томалақтан әкелген сыйлық (сарқыт) немесе тәтті тағамдар
D.Ағайын-туыс арасындағы сыйақы
E.Алыс жаққа барып келген адамның ауылдастары мен ағайындарына әкелген сыйлықтары

63. Ертоқым һәм қару-жарақ сыйлау дәстүрі
A.Халық педагогикасындағы Жеті ата тағылымы
ВКөне дәуірден қалыптасып келе жатқан рулық-тайпалық стереотиптер
САтатек шежіресі
D.Әр баланың өзінен бастап жетінші атасына дейінгі туыстық-генеалогиялық жүйе
E.Отбасы дәстүрлері

64. Ауыл шежіресі
A.Халық тағылымындағы ат тергеу ұғымы
ВБүркеншік ат қою
СКелін баланың қайынатасының, жеңгесінің қайнысы еркелетіп ат қоюы
D.Балаға көз тимес үшін қойылған есімдер
E.Адамның аты-жөніне діни-философиялық тұрғыдан назар аудару

65. Адамның мінез-құлқына байланысты бүркеншік атауы
A.Қазақ тұрмысындағы Алтыбақан ойын-сауығының негізгі мән-мақсаты
ВЖастардың өнерпаздық, талғампаздық, шешендік һәм танымдық-интеллектуалдық қасиеттерін шыңдайтын және танытатын этномәдени іс-шара
СТой-томалақ салтанаты
D.Ұлттық ойындар
E.Қыз бен жігіт айтысы

66. Халықтың өнер мұраларын насихаттауға арналған қыз-келіншектер отырысы
A.Отбасы салтындағы жасау ұғымы
ВЕнші үлестіру дәстүрі
САна сүтінің құрметіне арналған той сыйы
D.Құдалық дәстүрі бойынша киіт кигізу рәсімі
E.Құда-құдағиларға арналған киіт рәсімі

67. Ұзатылған қызға берілетін үй-жиһаздары һәм дүние-мүлік
A.Қазақ дәстүріндегі құдалық салты
ВБесік құдалар арасындағы туыстық
СҚыз баланың келісімі негізінде қыз алып қашу рәсімі
D.Болашақ күйеу жігіт туыстарының қыз баланың әке-шешесінің алдынан өтіп, рұқсат алу рәсімі
E.Қалың мал немесе той малын ғұрып бойынша тапсыру рәсімі

68. Ежелгі салт бойынша қызтаңдау рәсімі
A.Той салтанатындағы беташар рәсімі
ВЖар-жар әнін айту
СЕкі жасқа бата беру рәсімі
D.Сыңсу дәстүрі
E.Келін болып түскен қыздың ән-жыр арқылы бетін ашурәсімі

69. Құдаларға арналған жыр-шашу
A.Молшылыққа кенеледі
ВБақытты болады
СКөп шөбере сүйеді
D.Өрісті болады
E.Жұмаққа барады

70. Бала басын ұстап, жағын таянса
A.Қайғылы оқиға болуы мүмкін
ВЖақыны ауырып қалуы мүмкін
СЖолы болмауы мүмкін
D.Мақсатына жете аламауы мүмкін
E.Білімге ынтасы соқпауы мүмкін

71. Мал омыртқасының жұлынын жесе
A.Досыңмен ренжісуің мүмкін
ВҚымбат затың жоғалады
СКөңілің жабырқау болады
D.Жақсы бір затың суға ағып кетеді
E.Ісің алға баспайды

72. Дастархан үстіндегі нанның қоқымын жеген бала
A.Батыр болады
ВӘнші болады
СБай болады
D.Көсем болады
E.Елағасы болады

73. Сәби ойнап жүріп басын төмен жіберіп еңкейсе
A.Қонақ келеді
ВҮйге табыс кіреді
СҚой егіз табады
D.Көктем ерте шығады
E.Сағынған досыңмен кездесесің

74. Балаға бұғана ұстатса
A.Денесіне жара шығады
ВБойы өспей қалады
ССөзге шешен болады
D.Мылжың болып өседі
E.Енжар болып өседі

75. Қыз бала басына ақ жаулық салып ойнаса
A.Ерте бой жетеді
ВЕңбекшіл болады
СЕрте күйеуге шығады
D.Оқымысты болады
E.Мерейі үстем болады

76. Қыз бала басына қара жаулық салып ойнаса
A.Ауа райы бұзылады
ВАғайын-туыс арасында жанжал болады
СӨрістен бір мал кем келеді
D.Қайғылы хабар келеді
E.Шаңырақтан береке қашады

77. Қызбалағажілікұстатса
A.Бағыжанбайқалады
ВШашытүсіпқалады
САяғықисықболыпөседі
D.Күйеугешықпайқалады
E.Тойда ерегес болады

78. Келін бала түйе етін жесе
A.Толғағы жеткен күнінде босана алмайды
ВБала көтере алмайды
СШекесі торсықтай егіз ұл табады
D.Енесімен ренжісіп қалады
E.Жеміс-жидекке жерік болады

79. Түнде күл төкпейді
A.Науқас қариясы бар үй
ВҚырқынан шықпаған сәбиі бар үй
СҚуанышты хабарды тосып отырған үй
D.Қасиетті адамды қонаққа шақырған үй
E.Той-думан жасаған үй

80. Толғағы жеткен әйелге жасалатын ырым
A.Жылқының тұсамысын шешу
ВҮйдегі сандықты босатып қою
СҚалы кілемді далаға жайып қою
D.Итті босатып жіберу
E.Қозы-лақты ерте емізу

81. Дүниеге жаңа келген нәресте шырылдап жыламаса не істейді ?
A.Темір затпен қазанды ұрады
ВБаланы дұғалап отпен аластайды
СӘруақ қолдайгөр деп қатты дауыстайды
D.Баланың денесін алақанмен шапалақтайды
E.Қамшы мен жерді сабалайды

82. Сәби шалқасынан жатып ұйықтаса
A.Ақын болады
ВҒалым болады
СӘкім болады
D.Батыр һәм ержүрек болады
E.Көсем болады

83. Сәби етпетінен жатып ұйықтаса
A.Ойшыл болады
ВКүйші болады
СШешен болады
D.Шопан болады
E.Ұста болады

84. Бесіктің бас жағына қандай зат қояды
A.Пышақ
ВҚамшы
СТұмар
D.Таспиық
E.БЖД

85. Балаға көз тимеуі үшін не істеуге болады?
A.Дұға салады
ВЕмдейді
СҮш кемпірдің алдынан өтіп батасын алады
D.Ұшықтайды
E.Зират басына түнетеді

86. Сәби алақанын шапалақтаса не болады?
A.Қуанышты хабар келеді
ВЖаңбыр жауады
СКүн суытады
D.Жаман хабар кедеді
E.Шаңыраққа олжа келеді

87. Малды қай мезгілде санамайды?
A.Тал түсте
ВЫмырт жабылғанда
СБесін ауғанда
D.Түнде
E.Өрісте

88. Үйге жылан келсе не істейді?
A.Дұға оқиды
ВЖаралайды
ССүт береді
D.Жазым қылады
E.Үркітеді

89. Сүт төгілсе
A.Мал қырылады
ВҚой төлдемейді
СЖұт келеді
D.Қорадағы шөп өртенеді
E.Сиырдың желіні ісінеді

90. Түйе боталаған шаңырақ
A.Тойжасайды
ВҮй сыртына қызыл мата байлайды
СЕнші үлестіреді
D.Туысына мал атайды
E.Шаңырақтың төбесіне көк байрақ іледі

91. Балықтың құйрығын ұстаса
A.Балықкөпболады
ВАуғабалықмолтүседі
САуғабалықазтүседі
D.Балықтарқонысаударады
E.Балықтарқырылады

92. Халық тағылымындағы үш қат көк ұғымы
A.Адам, Табиғат, Жаратылыс
ВҒарыш, Планеталар, Астероидтар
САспан, Жер, Жер асты
D.Күн системасы, Метеоридтер, Ноосфера
E.Атмосфера, Биосфера, Тропосфера

93. Үш ғайып
A.Қуаныш, Өкініш, Қайғы
ВАжал, Қонақ, Несібе
СҒұмыр, Ғанибет, Пақырлық
D.Кесепат, Бейнет, Мақсат
E.Сезім, Көңіл, Ләззәт

94. Үш қуат
A.Ақыл, Жүрек, Тіл
ВСәзім, Іңкәрлік, Намыс
СҚиял, Арман, Жігер
D.Тұңғиық, Тылсым дүние, Табиғат
E.Мұрат, Ынта, Жүрек

95. Елін сату, Халқын алдау, Жеке бастың қамын ойлау
A.Үш тәтті
ВЖан, Жар, Мал
СҰйқы, Сөз, Ән-күй
D.Ас, Тілек, Көңіл
E.Ауыл, Отбасы, Әке

96. Ана, Балалық шақ, Жақсы сөз
A.Үш ақиқат
ВДүние жалған, Жұлдызды аспан, Мәңгілік ғұмыр
СҚымбат шындық, Арзан өтірік, Дауасыз кәрлік
D.Жарқыраған күн, Аязды қыс, Жылы көктем
E.Мөлдір махаббат, Үмітсіз күйініш, Шексіз сезім

97. Атамекен бағдарламасының авторы
A.С.Қалиев
ВҚ.Бөллев
СМ.Қыдырбайұлы
D.Н.Сарыбеков
E.Е.Жұматаева

98. Екінші Аристотель атанған шығыс ғұламасы
A.Авэросса (Ибн Руштд)
ВӘбунасыр әл Фараби
САвиценна (Әбуәли ибн Сина)
D.А.Йассауи
E.Ө.Тілеуқабылұлы

99. Баланы тымаққа салу өсіру рәсімі
A.Баланы еркелетіп өсіру
ВБала жұбату
СБаланың дауыс ырғағының дамуына ықпал ету
D.Шала туған нәрестені жетілгенше тымаққа салып жеткізу салты
E.Баланы шәліге орап әлдилеу

100. Әулет дәстүріндегі иткөйлек рәсәмі
A.Баланың кіндігін табалдырықтың астына көміп тастау
ВҚырқынан шыққан баланың көйлегіне тәтті зат түйіп иттің мойнына байлау
СЖас жеткіншекті құлын-тайға отырғызып үйрету
D.Жас ұланға садақпен жебе тартуды үйрету
E.Баланы құлын-тайға отырғызу дәстүрі



Ұқсас жұмыстар

Қытайдағы қазақтардың отбасылық әдет-ғұрыптары
Қазақ салт-дәстүрлері арқылы оқушыларды имандылыққа тәрбиелеу
ОТБАСЫЛЫҚ ҒҰРЫПТАР ЖӘНЕ БЕТАШАР ЖЫРЫ
Киіз үйдің жасау-жиһазы
Ұлттық тәрбие арқылы мектеп жасына дейінгі балаларды жан - жақты дамыту
Ағылшындар мен қазақ халқының мерекелері
Бала тәрбиесіндегі халықтық ұстанымдар жайлы
Ұлттық салт-дәстүрлер негізінде бастауыш сынып оқушыларын тәрбиелеудегі әдістемелік нұсқау
Сәбилерге арналған салт өлеңдер
Халық ауыз әдебиеті үлгілері арқылы ұлттық мәдени дәстүрге тәрбиелеу
Баланың мектепке келу мәселесі
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару
Көшпелі қазақ өркениетіндегі отбасылық қатынастарды реттеу және әйел құқығының мәртебесі
Қазақстан Республикасының бюджеттік рәсімі
Отбасы құқығы, ұғымы негіздері мен принциптері туралы
Отбасы құқығы, ұғымы негіздері мен принциптері
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
Есеп шығаруға үйретудің жалпы мәселелері
Басқару ұйымастыру үкім шығару қызметіне қажет
Құжаттарды баспаға шығару