RAD әдістемесінің шектемелері
Ақпараттық жүйелерді жобалау пәнінен 2 межелік бақылауға арналған сұрақтары
1. АЖ өмірлік циклы. АЖ ПҚ ӨЦ құрылымы.
2. АЖ ПҚ ӨЦ кезеңдері.
3. АЖ ПҚ ӨЦ модельдері.
4. АЖ жобалау әдістемесі.
5. АЖ канондық жобалау.
6. АЖ типтік жобалау.
7. АЖ жобалаудың RAD әдістемесі. RAD әдістемесінің негізгі ерекшеліктері.
8. RAD әдістемесі аясында өмірлік цикл фазалары: анализ фазасы және жобалауды жоспарлау фазасы.
9. RAD әдістемесі аясында өмірлік цикл фазалары: тұрғызу фазасы, ендіру фазасы.
10. RAD әдістемесінің шектемелері.
11. Объектно-ориентированное проектирование. Визуальное программирование.
12. Case – құралдар. Case – құралдардың классификациясы.
13. SADT әдістемесі.
14. BPwin 4.0 қосымшасының міндеті және онда жұмыс істеу ерекшеліктері.
Институционалды бағыт
Мақсат функциясы және математикалық программалау есебінің шектемелері
Дифференциалдық теңдеулерді мектепте оқыту
Лагранж әдісі туралы
Оқушылардың білімін жетілдіру кезіндегі тест жүйесінің тиімділігі
Қонақ үй қызметінің жетілдірілуі, негізгі бағыттары
Дифференциалдық теңдеулерді оқытудың әдістемесі
Веб - сайт дизайні
ДИФФЕРЕНЦИАЛДЫҚ ТЕҢДЕУЛЕРДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Процедуралар және түрлерімен сипаты
Қазақ радиодағы әлеуметтік экономикалық бағдарламалардың қисындары
Қазіргі уақытта қалыпты температурада тұтқырлығы жоғары мүнайларды, немесе парафин мөлшері
Социологиялық парадигмалар
Радиоактивтіктің ашылуы
Радиацияға толы сфера
Пероны кері бағытта ығыстырады.
Радиоактивті түтін аймақтан асып, 10 - нан аса мемлекеттің 145 мың шаршы шақырым жерін ластады, кем дегенде 5 миллион халық зардап шекті
Мектептің 7 - сыныбын бітірген соң Түрксіб темір жолында құрылысшы, кейіннен Сталинград трактор зауытында жұмысшы, соғыс алдындағы жылдарда Алматы қаласындағы циркте артист болды
Бұлардың түжырымы бойынша жұмыртқа тек дайын организмнің дамуына қолайлы қоректік ортаның қызметін атқарады
Радионуклидтердің СИЯП аймағында таралуы