Деңгейлеп оқыту
Әдістеме үнемі жетілдіруді қажет ететін, үнемі жаңаны табатын өнер, - деген пікірді айтқан кім?
Ж.Аймауытов
М. Дулатов
Қ. Бекқожин
Ы.Алтынсарин
Ш.Кәрібаев
Кіріспе сабақты мазмұнына қарай нешеге бөлеміз?
4
5
6
2
3
Дара оқыту, Рөлге бөліп оқыту, Хормен оқыту қандай шығармаларды оқытудын түрлері болып табылады?
Көркем шығарма
Драмалық шығарма
Лирикалық шығарма
Әдеби шығарма
Ешқандай
Қазіргі уақытта шығарманы талдаудың неше түрлі әдісі бар?
4
5
6
3
2
- Міндетті деңгей
- Алгоритмдік деңгей
- Эвристикалық деңгей
- Шығармашылық деңгей сатыларынан тұратын жаңа технологиянын атауы?
Дамыта оқыту
Сто бағдарламасы
Интерактивті оқыту
Деңгейлеп оқыту
Модульдік оқыту
Интерактивті оқыту қай жылы интернет желісінің дамуына байланысты қолданысқа еніп еді?
1986 ж.
1990 ж.
1995 ж.
1981 ж.
1985 ж.
Әдістеменің қолданбалы ғылым екендігін және ол жалпы дидактиканы негізге ала отырып алуан түрге ене алатынын айқындап көрсеткен көрнекті педагог?
А.Байтұрсынұлы
М.Қалиева
Б.Әбілғазиев
М.Жұмабаев
Ж.Аймауытов
Модульдік оқыту қай жылдары АҚШ-тың оқу жүйесіне енгізіле бастады?
1960 ж.
1950 ж.
1965 ж.
1961 ж.
1955 ж.
Оза оқыту технологиясының авторы?
С.Н.Лысенкова
В.Занков
Б.Әбілғазиев
К.Д.Вазина
Ю.В.Павло
Дамыта оқыту теориясын алғаш ғылыми негізде дәйектеген?
А В.В.Давыдов
К.Ушинский
В.В.Эльконин
Г.Пестолоцкий
Л.С.Выготский
Диагностика, Ізденіс тенденциясы, Ой қорыту сәті деп қай технологияда бөліп оқытамыз?
Оза оқыту
Деңгейлік-саралап оқыту
Модульдік оқыту
СТО
Интерактивті оқыту
Болжау кестесі қай технологияға тән?
Оза оқыту
Интерактивті оқыту
Модульдік оқыту
СТО
Жобалау
РАФТ әдісі қай технологияда қолданылады?
Оза оқыту
Деңгейлік-саралап оқыту
Модульдік оқыту
СТО
Интерактивті оқыту
Эстетикалық тәрбие беру ісі негізгі үш жолмен жүргізіліп келеді. Соларды көрсетіңіз.
Жеке пәндерді оқыту үрдісіндегі, сабақтан тыс уақыттардағы, ата-ана арасындағы эстетикалық тәрбие.
Жеке пәндерді оқыту үрдісіндегі, сыныптан тыс уақыттардағы, ұжым арасындағы эстетикалық тәрбие.
Жалпы пәндерді оқыту үрдісіндегі, демалыс уақыттардағы, мектеп тұрмысындағы эстетикалық тәрбие.
Жеке пәндерді оқыту үрдісіндегі, сабақтан тыс уақыттардағы, мектеп тұрмысындағы эстетикалық тәрбие.
Тәрбие үрдісіндегі, қоғамдық жұмыстардағы, мектеп тұрмысындағы эстетикалық тәрбие.
Үйірме мүшелерінің саны орта мөлшермен алғанда қанша адамнан құралы керек?
15 – 20 адамнан аспауы керек.
5 – 10 адамнан аспауы керек.
25 – 30 адамнан аспауы керек.
Мұғалімнің қалауына қарай құралады.
Адамның саны маңызды рөл атқармайды.
Мектепте баяндама жасау жұмысы қанша уақытқа негізделген?
Уақытқа негізделмейді.
Мұғалімнің шартына қарай.
15-20 минутты қамтиды.
5-7 минуттан аспауы керек.
10-15 минуттан аспауы керек.
Мәтіндегі тыныс белгілеріне тоқталып оқуды кідірістің қай түріне жатқызамыз?
Логикалық кідіріске.
Психологиялық кідіріске.
Грамматикалық кідіріске.
Дауыс кідірісіне.
Дұрыс жауабы жоқ.
Бес жолды өлең стратегиясы қай технологияға тән?
Дамыта оқу.
Сын тұрғысынан ойлау.
Деңгейлеп оқыту.
Модульдік оқыту.
Блоктап оқыту.
Деңгейлеп оқыту сыныпты неше деңгейге бөледі?
Төрт деңгейге.
Екі деңгейге.
Үш деңгейге.
Бес деңгейге.
Деңгейге бөлмейді.
Инсерт стратегиясы СТО технологиясының қай кезеңінде жүзеге асады?
Топтастыру.
Мағынаны ажырату.
Қызығушылықты арттыру.
Ой толғаныс.
Топқа бөлу.
СТО технологиясының талаптары қандай?
Топтастыру, ой толғаныс.
Деңгейлеп оқыту, топқа бөлу.
Мағынаны ажырату.
Қызығушылықты ояту, мағынаны ажырату, ой толғаныс.
Венн диаграммасы, топқа бөлу, ой толғаныс.
Дауыс кідірісі нешеге бөлінеді?
2.
3.
4.
5.
6.
Дамыта оқыту технологиясының мақсатын белгілеңіз?
Шығарма жаздыру.
Түсініксіз сөздермен жұмыс жасау.
Мәтінмен жұмыс жасау.
Оқушылардың ойлау қабілетін жан-жақты дамыту.
Көркем шығармаларға түрлі талдаулар жасау.
Сабақты сұрақ-жауап түрінде өткізу қандай әдіске жатады?
Дәрістік әдіс.
Түсіндіру әдісі.
Әңгіме әдісі.
Эксперименттік әдіс.
Баяндау әдісі.
Интеграциялап оқытудағы, интеграция қандай мағынаны білдіреді:
Біртұтас, бүтін деген мағынаны білдіреді
Деңгейлеп, біртіндеп
Қашықтан, алыстан
Барлығы дұрыс
Дұрыс жауап жоқ
Жаңа тақырып оқу бағдарламасында берілген уақытынан бұрын әр сабақта қысқаша түсіндіріліп отырылады.Бұл қай әдіс?
Оза оқыту
Деңгейлік-саралап оқыту
Модульдік оқыту
СТО
Интерактивті оқыту
Мысалдарды талдаудың ең тиімді әдісі не?
рөлге бөліп оқу, инсценировка жасау
әңгімелеу, әңгімелесу
баяндау, мәнерлеп оқу
зерттеу әдісі
көрнекілік әдісі
Бастауыш сыныптарда сауат ашу жүйесінде деңгейлеп оқытуды жетілдіру әдістемесін теориялық жағынан негіздеу
Сауат ашу жүйесінде деңгейлеп дамыта оқытудың теориялық негіздері
Деңгейлеп оқытудың ерекшеліктері
Деңгейлеп, саралап оқыту технологиясы арқылы студенттердің тұлғалық қасиетін қалыптастыру
Деңгейлеп оқыту технологиясының ерекшеліктері
Бастауыш мектептегі математика сабағында деңгейлеп саралап оқыту технологиясын қолданудың маңызы
ДЕҢГЕЙЛЕП САРАЛАП ОҚЫТУ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Деңгейлеп саралап оқыту педагогикалық технологиясында тапсырмаларды жүйелеу
Деңгейлеп саралап оқыту технологиясы жайлы мәлімет
Деңгейлеп - саралап оқыту технологияларды пайдаланудың теориялық негіздері
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қашықтықтан оқыту
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Мектепте тарихты оқыту әдістемесі пәні
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ
Оқыту және ғылыми метоликалық жоспардағы кабинеттің міндеті.