Сыныптан тыс жұмыстар


1. Биологияны оқыту процесінде оқушылардың білімін бағалау.
2. Биологиядан үй жұмыстары оқыту формасының бірі ретінде, үй жұмыстарының түрлері.
3. Биология кабинеті, оны ұйымдастыружәне жабдықтау. Биология кабинетіне қойылатын талаптар. Биология кабинетіндегі көрнекі құралдардың жіктелуі.
4. Биология сабақтарына қойылатын талаптар. Биология сабақтарының түрлері, олардың құрылымы. Дәстүрліемессабақтар Мектептегі Биология курсының пәнаралық және пәнішілік байланыстары.
5. Мектептегі Биология курсының пәнаралық және пәнішілік байланыстары.
6. Зоологиясы пәнінен зертханалық сабақтардың өткізілу әдістемесі
7. Сыныптан тыс жұмыстар.
8. Мектеп курсында жаңа педагогикалық технологияларды қолдану тиімділігі?
9. Дамыта оқыту технологиясы
10. Сын тұрғысынан ойлау технологиясы
11. Жобалық технология
12. Модульдік оқыту технологиясы
13. Қашықтықтан оқыту технологиясы

Іс-әрекет негізіндегі сабақ құрылымы. Сабақ құрылымы.
Лабораториялық жұмыстарды ұйымдастыру мен өткізу ерекшеліктері. Экскурсиялар, олардың биологияны оқыту жүйесіндегі және жекелеген пән сабақтары жүйесіндегі орны. Экскурсия кезінде оқушыларды оқытудың тәрбиелеудің және дамытудың әдістері мен әдістемелік тәсілдердің құрылымы және ерекшеліктері. Экскурсия нәтижелерінөндеужәнеолардысабақкезіндепайдалану.
Сыныптан тыс және мектептен тыс жұмыс.
Сыныптан тыс жұмыстардың түрлері: топтық, көпшілік, жеке. Жас табиғат зертеушілер үйрімдері, олардың мазмұны. Юнаттардың зерттеу жұмысы және олардың қоғамдық пайдалы жұмысты ұйымдастыру мен өткізуіне қатысу. Тематикалық биологиялық кештерді, олимпиадаларды, көпшілік қоғамдық пайдалы шараларды, КВН-ді ұйымдастыру, апталықтар, диспуттар өткізу. Биология пәні бойынша сыныптан тыс оқуды ұйымдастыру. Әдебиеттерге шолу жасау.
Биологияныоқытудыңматериалдықбазасы.

Биология кабинеті, оны ұйымдастурыжәнежабдықтау. Биология кабинетінеқойылатынталаптар. Класс, лаборанттықбөлме. Көрнекіқұралдардытаңдау мен сақтаупринциптері. Биология кабинетініңлабораторлықжәнеэкскурсиялықжабдықтары. Тірітабиғатбұрышы. Өсімдіктерді мен жануарлардытандаужәнеолардытірітабиғатбұрышындаорналастыру. Өсімдіктер мен жануарлардыкүтудіұйымдастыру. Мектепоқу-тәрбиеучаскесі. Учаскетерриториясынұйымдастыру. Учаскебөлімдеріжәнеолардыпайдаланумақсаты, Негізгідақылдар мен сорттардыбөлімдербойыншаорналастыру. Жануарлардыучаскеніңзоологиялықбөліміндеорналастыружәнеұстау. Оқушылардыңтәжірибелік-практикалықжұмыстарыныңнәтижелерінқорытындылау.



Ұқсас жұмыстар

Сыныптан тыс жұмыстар
Шетел тілін оқытудағы сыныптан тыс жұмыстар
Химиядан жүгізілетін сыныптан тыс жұмыстардың түрлері
Әдебиеттен сыныптан тыс жұмыстарының зерттелуі
Ағылшын тілі мектепте сабақ уақытында немесе сабақтан тыс уақытта өткізілетін оқытудың түрі
Химияда жүргізілетін сыныптан тыс жұмыстар
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫМЕН ЖҮРГІЗІЛЕТІН СЫНЫПТАН ТЫС ЖҰМЫСТАРЫ
Бастауыш мектеп оқушыларының дүние танымдық білімдерін арттыруда сыныптан тыс жұмыстардың тиімді түрлері мен әдістерін анықтау
Сыныптан тыс жұмыстарда оқушыларға тәрбие берудің ғылыми -теориялық негіздері
Сыныптан тыс жұмыстарда оқушыларға тәрбие берудің жолдары
Батыс Еуропа елдері экономикалық интеграциясының ерекшеліктері
ХІХ ғасырдың екінші жартысы
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Өнімді өткізу, жұмыстар мен қызмет көрсетулерден түсетін табыс, оның өсу факторлары және оны жоспарлау
Қаржылық лизингті жүзеге асыру барысында қатысушы субъектілер анықталып,міндеттері және құқықтары белгіленеді
Бағалы қағаздар нарығының кәсіпқой қатысушылары және олардың қызметтері.
Батыс Қазақстан облысы туралы
Батыс Қазақстан облысы
Дәстүрден тыс сабақ өту әдісі
Ж.Жабаевтың өмірімен және көптеген ақындармен айтыстары