Критериалды бағалау
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ ПӘНІНЕН
1-МЕЖЕЛІК СҰРАҚТАРЫ
І-Теориялық сұрақтар
1. Жеке бағдарлы оқытудағы бағалау жүйесінің ерекшелігі.
2. Оқушының жетістіктерін бағалау мақсаты.
3. Оқушының жетестігін бағалау принциптері.
4. Оқушының жетістігін бағалау түрлері.
5. 12 – жылдық білім беру кезінде қолданылатын бағалау жүйесі
6. Оқу жетістіктерін критерийлік бағалау туралы жалпы түсінік
7. Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың критерийлері
8. Критериалды бағалаудың негізгі принциптері мен функциялары
9. Критериалды бағалаудың тиімділігі
10. Педагогикада оқушылардың жетістігін бағалау жүйесі
11. Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың қазіргі заманғы әдістеріне анализ
12. Қазақстандағы оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау концепциясы,мазмұны.
13. Мектептің оқу үрдісінде критериалды бағалау технологиясының моделі
14. Мектептің оқу үрдісінде критериалды бағалау технологиясының моделі
15. Оқушылардың оқу жетістіктерін мектептік бағалаудың халықаралық моделдеріне қысқаша талдау
ІІ-Глоссариймен жұмыс
1. Критериалды бағалау–
2. Критериалды бағалаудың кіріктірілген моделі (КБКМ):
3. Жетістік критерийлері –
4. Балл қою критерийлері –
5. Оқу мақсаты -
6. Оқудың міндеті -
7. Қалыптастырушы бағалау (ҚБ)-
8. Ішкі жиынтық бағалау (ІЖБ)
9. Сыртқы жиынтық бағалау (СЖБ)
10. Модерация –
11. Тоқсандық баға:
12. Мұғалімдердің кәсіби қауымдастығы (МКҚ):
13. Баға –
14. Бағалау –
15. Белгі –
16. Дескрипторлар –
17. Диагностикалық бағалау –
18. Критерий –
19. Критерийлік бағалау жүйесі -
20. Өзін-өзі бағалау –
21. Портфолио
22. Рефлексия –
23. Рубрикатор –
24. Суммативті (қорытынды) бағалау -
25. Талдау
26. Формативті (қалыптастырушы) бағалау–
27. Формативті (қалыптастырушы) бағалаудың мақсаты
28. Ынталандыру –
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ ПӘНІНЕН 2-МЕЖЕЛІК СҰРАҚТАРЫ
І-Теориялық сұрақтар
1. Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарында оқу жетістіктерін сырттай бағалау мәселелері
2. Қазіргі заманғы мектептердің талаптары тұрғысынан оқытудағы портфолио
3. Кембридж тәсілімен оқыту және оқу үшін бағалау
4. Формативті (қалыптастырушы) бағалау жүйесі
5. Суммативті (жиынтық) бағалау жүйесі
6. Топпен бірге жұмыс кезінде оқушылардың оқудағы жетістіктерін бағалау.
7. Топтық жұмыстың бағалануы.
8. Топтық жұмыс барысында өзін-өзі бағалауы.
9. Бақылау жұмыстарының түрлері және оларды бағалау
10. Білім беру сапасының деңгейінің халықаралық PISA, TIMSS және PIRLS мониторинг зерттеулері арқылы анализі.
11. Оқушылардың математикалық, жаратылыстану-ғылыми және оқу сауаттылықтарын дамыту бойынша PISA, TIMSS зерттеулерінің тапсырмалары мазмұны
12. Оқушылардың жобалық жұмыстарын бағалау
13. Формативті бағалау,әдістері, практикасы.
14. Суммативті бағалау, әдістері, практикасы.
15. Рейтингілік бағалау, әдістемесі, практикасы
16. Кредиттік жүйені бағалау, практикасы
ІІ-Тақырыптық тест сұрақтары