Полифониялық шығарма

Бағдарлама бойынша талап етілетін музыкалық репертуар әрбір студенттің техникалық ойнау дәрежесіне байланысты таңдап алынады. Бағдарламаға полифониялық және күрделі формалы шығармалар (соната, вариациялар) еңгізіледі. Бағдарлама репертуары әр түрлі стильде, формада, жанрда болуы тиіс.
Межелік бақылауға тапсырма:
1. Полифониялық шығарма
2. Күрделі формалы шығарма немесе вариация

Бағаларды қою талаптары:
61– 70 балл (өте жақсы):
музыкалық шығармаларды орындау кезінде студенттің орындаушылық шеберлігі пен сахналық мәдениеттілігі жоғары деңгейде болуы;
орындау сапасы кәсіби – орындаушылық талаптарға сай болуы, яғни ойнау техникасы жоғары деңгейде болуы;
өз шығармашылық концепцияның музыка авторларының көркем ойы мен әдебиет мәтініне, композиторлық және орындаушылық мәнерлеу құралдарына сай болуы;

41 – 60 балл (жақсы):
орындаушылық шеберлік пен сахналық мәдениеттілігін көрсете білуі;
орындау сапасы кәсіби – орындаушылық талаптарға сай болуы;
өз шығармашылық концепцияның музыка авторларының көркем ойы мен әдебиет мәтініне, композиторлық және орындаушылық мәнерлеу құралдарына жақын болуы;

21 – 40 балл (қанағат):
орындаушылық шеберлік пен сахналық мәдениеттілігін көрсете алуы;
орындау сапасы – орташа, яғни мәтінін кейбір қателерімен, шығарманы бірнеше рет тоқтап ойнауда;
өз шығармашылық концепцияның музыка авторларының көркем ойы мен әдебиет мәтініне, композиторлық және орындаушылық мәнерлеу құралдарына сай болмауы;

0 – 20 балл (қанағаттанарлықсыз):
аспапта ойналған шығармалар төмен деңгейде орындалуы, шығарманы жатқа білмеуі;
орындаушылық шеберлік пен сахналық мәдениеттілігі төмен деңгейде болуы;
өз шығармашылық концепцияның музыка авторларының көркем ойы мен әдебиет мәтініне, композиторлық және орындаушылық мәнерлеу құралдарына толығымен сай болмауы.

Негізгі музыкалық аспап бойынша үлгі репертуар

Этюдтар
Черни К. Этюдтар. Соч.821; Соч.139, №19, №36, №71, 100; Соч. 599, № 69; Соч.849, №16, Соч.299, №5, №31
Беренс Г. Этюдтар. Соч.70 №33, № 43, №44, №48, №50, №71
Беркович И. Этюдтар.
Шитте А. Этюдтар

Қазақстан және шетел композиторларының шығармалары

Брусиловский Е. Жайдарман
Брусиловский Е. Бесік жыры
Гедике А. Танец
Дастенов Ж. Осенняя мелодия
Жұбанов А. Тәжік биі
Жұбанова Г. Күй
Мелартин Э. Утро
Майкапар С. В садике
Моцарт Л. Юмореска
Прокофьев С. Марш
Хачатурян А. Андантино С-moll

Полифониялық шығармалар

И.С.Бах. Хорошо темперированный клавир жинағы



Ұқсас жұмыстар

Фортепиано шығармашылығының дамуы және стиль ерекшеліктерін анықтау
17 ғасырдың музыкалық мәдениеті
Қазақстандағы камералық-аспаптық жанрдың қалыптасуы мен дамуы
Болашақ музыка пәні мұғалімдерін негізгі музыкалық аспапқа даярлауда өзбетінше жұмыстарының түрлері мен мазмұны
Хорды өңдеу
Жақсы темперацияланған клавир
Сырнай - тілшелі сарнамалы аспап
Сүйемелмен орындалатын шығармаға аннотация жазу
Хормен ән айту тәрбиесі – оқу пәні
Михаил Иванович Глинка творчествосы
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
МҰХАММЕД ХАЙДАР ДУЛАТИ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНДАҒЫ АДАМ МӘСЕЛЕСІН ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ТАЛДАУ
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Көркем шығарманы компазициялық құрылысы жағынан талдау
А.И. Хачатурянның шығармашылық жолы
Бетховеннің симфониялық шығармашылығы
Гайдн симфониялық шығармашылығы. туралы
Даргомыжскийдің вокалдық шығармашылығы
Құддыс Қожамьяровтың өмірі мен шығармашылық жолы
Римский – Корсаковтың опералық шығармашылығы