Мемлекетгік орган мемлекетгік басқару субъектісі ретінде

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ
СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ

3 деңгейлі СМЖ құжаты
ӘН

ӘН 042-18-2.1.-2015

Мемлекеттік басқару теориясы пәні бойынша курстық жұмысты орындауға арналған әдістемелік нұсқау

Басылым № 1
08.09.2015ж.

5В051000 – Мемлекеттік және жергілікті басқару мамандықтарына арналған
Мемлекеттік басқару теориясы пәні бойынша курстық жұмысты орындауға арналған
ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ

Семей 2015

Алғы сөз


Құрастырушы __________ __28__ _08__ 2015ж., Самиева Гүлмира Төлеуғалиқызы, аға оқытушы, Менеджмент және маркетинг кафедрасы

ТАЛҚЫЛАҒАН
2.1. Менеджмент және маркетинг кафедрасының отырысында.

__28__ __08____ 2015ж. №_1___Хаттама

Кафедра меңгерушісі ___________ А. Койчубаев

БЕКІТІЛДІ
2.2. Экономика, құқық және гуманитарлық ғылымдар факультетінің Оқу- әдістемелік Бюросының отырысында.

__08__ ____09____ 2015ж. № _1_ Хаттама

ОӘБ төрағасы____________________ С. Тойкин

1.Курстық жұмысты орындау бойынша оқу-әдістемелік нұсқаулар

Курстык жұмыс жазудың максаты: Әрбір студент өзінің болашақ мамандығын қалыптастыратын пәндерді оқып-үйрету барысында алған теориялык білімдерін одан әрі тереңдетіп, жетілдіре беруі үшін күнделікті болып жатқан (алда да болатын) экономикалық және әлеуметтік процестерді баскарудың тәжірибесін мемлекеттік, салалык және аймақтық тұрғыдан жеткілікті талдап, соның арқасында баскару тәжірибесінің салыстырмалы жетістіктері мен кемшіліктерін анықтай отырып, соңғыларын одан әрі болдырмаудың жолдары мен әдістерін ғылыми-методологиялык және ұйымдастырушылық жағынан негіздей білуге тиіс. Сондықтан дәл осы мақсатқа кол жеткізу үшін осы пән бойынша курстык жұмыс жазу керектігі оқу жоспарында қаралған.
Курстык жұмыстың мәні, жазу әдістемесі мен сатылары: Курстық жұмыстың мәні - жинастырылтан ресми, әдеби-статистикалык және болжамдык материалдарды жүйелі түрде саралап талдап, одан алынған тұжырымдар мен қорытындыларды алынған такырыпты терең ашып беру үшін белгілі логикалык сәйкестілікке келтіруге және осылардың барлығын өз сөзбен жазып шығуға үйрету болып табылады. Осы тұрғыдан алғанда студенттердің жазбаша жұмыстары дипломдык жұмыс жазумен аякталуға тиіс. Курстық жұмыс жазу барысында мынадай әдістемелік нұсқау сакталғаны жөн:
- тақырыптын ғылыми-әдістемелік астарын толык меңгеру үшін керекті әдебиетті аныктап, оны оқып-үйреніп, өзіне жарамды дегендерін жазбаша жинактау;
- ғылыми-теориялык тұжырымдарды қоғамдық өмірдің тәжірибесінде болып жаткан жағдайлармен салыстыра қарастыру үшін ресми материалдар мен динамикалық, құрылымдық, мөлшерлік және сапалық көрсеткіштерді терең талдау;
- тақырыпты тандап алғандағы мақсатқа кол жеткізу үшін жоғарыда аталған жұмыстарды логикалық бірізділікке келтіру, зерттеу объектісінің басқару механизмдерін одан әрі жетілдіру және экономикалық – әлеуметтік тиімділігін арттыру жолдары мен әдістерін негіздеу.
Курстық жұмысты орындау ұйымдастыру жағынан келгенде мынадай сатылардан өтуге тиіс:
- кафедра мәжілісінде алдын ала бекітілген тақырыптар тізімі студентгерге беріледі;
- әрбір студент өзіне оңтайлы тақырыпты таңдап алып, ол бойынша әдебиеттер тізімін жасағаннан кейін жұмыстың мазмұнының (жоспарының) жобасын жасақтап, оны кафедрадан бекітілетін ғылыми жетекшімен бірлесе отырып жетілдіреді;
- жоғарыдағы "әдістемелік нұскауларға" сәйкес жазылған курстық жұмыс ғылыми жетекшіге тапсырылады;
- ғылыми жетекшінің кеңесі бойынша курстық жұмыс түзетіледі және жетілдіріледі. Ғылыми жетекші жұмысты жарамды деп таппаса, онда бұл жұмыс корғауға жіберілмейді;
- ғылыми жетекші жазылған жұмысты жарамды деп тапқан жағдайда ол кафедра шешімімен құрылған арнайы комис­сия алдында тиісті дәрежеде қорғалады.
Курстық жұмысты қорғау барысында студент тандап алған тақырыбын өздігімен түбегейлі зерттегенін, барлық талданған әдеби-статистикалық материалдарды түгел меңгергенін, талдаудың негізгі корытындыларын тұжырымдағанын, қойылған теориялық және практикалық сұрақтарға жауап бере алатынын дәлелдеп шығуы тиіс. Олай болмаған жағдайда комиссия курстық жұмысқа теріс баға беріп, оның түзетіліп жазылуына мерзім тағайындайды.
Курстқы жұмыс А4 (210x297) ГОСТ 2.30.1-68 "ЕАКД.-Форматы" бойынша бір бетіне жазылып, ал кесте немесе суреттер кезінде А 3 (297x420) форматы қолданыла береді.
Курстық жұмыс келесі талаптармен жазылады: сол, жоғарғы, төменгі 20 мм – ден кем болмауы тиіс, оң жолдың шеті 10 мм – ден аспауы тиіс.
Абзацтар 1,25 см – дей арақашықтықта, интервал -1,5 см болуы тиіс. Бет 30-35 беттен кем болмауы керек.
Курстық жұмыстың құрылымдық элементтерінің аттарын, негізігі бөлімдерінің бөлімшелерінің аттарын жол ортасында және үлкен әріптермен аяғында нүктесіз. Бөлімше аттарында сөзді тасымалдауға болмайды.
Кіші бөлімшелердің және бөлімшелердің аттарын үлкен әріптермен, абзацпен, ал қалған сөздерді кіші әріптермен жазуға болады.
Бөлімше атауынан кейін нүкте қойылмайды және асты сызылмайды. Егер бөлімше аты бірнеше сөйлемдерден құралса, олар нүктемен ажыратылады.
Бөлімше атауменен және текст арасында 2 см – ден кем емес болуы қажет. Яғни екі интервал. Бөлімше атауыменен және кіші бөлімшенің атауыменен 1 см – ден кем емесе болуы қажет.
Курстық жұмыстың беттерін араб цифрларыменен белгілеу қажет. Беттің нөмері оң жақтың төменгі жағында нүктесіз және сызықшасыз жазылуы тиіс.
Алғашқы бет, мазмұндама, қосымшалар есептеледі, алайда нөмір жазылмайды.
А 3 форматындағы бет бір бет болып саналады.
Қолданылған әдебиеттер тізімінде міндетті түрде заңдар, нормативтік құқықтық актілер, жарғылыр, бағдарламалар (соңғы түзетулер мен өзгерістер енгізіген), газеттер, журналдар, оқулықтар (соңғы 5 жыл бойынша), ғаламтор сайттары (сілтеме көрсетілуі тиіс) жазылуы керек.
Бірінші заңдар, нормативтік құқықтық актілер, жарғылыр, бағдарламалар, екінші оқулықтар, үшінші газеттер, журналдар, төртінші ғаламтор сайттар жазылады.
Міндетті түрде кестеге, суреттерге, қолданған әдебиеттерге сілтеме жасалады. Сілтемені мәтінде квадрат жақшаныңы ішіне жазады. Мысалы, Мәтін ... ... ...[2].
Суреттерді араб цифрларымен (қосымшалардағы суреттерден басқасы) толассыз түрде нөмірлейді. Егер сурет жалғыз болса, ол Сурет 1 деп жазылады. Сурет сөзі және оның атауы жол ортасында орналастырылады.
Әр қосымшаның суреттері жеке нөмірленеді (араб цифрлармен). Қосымша белгісі сан алдында жазылады. Мысалы, - Сурет А.3.
Суреттерді бөлім шектерінде нөмірлеуге болады. Бұл жағдайда суреттің нөмерінде нүктемен бөлінген бөлім нөмері мен суреттің реттік нөмері жазылады. Мысалы - сурет 1.1
Суреттердің түсіндірмесі болуы керек. Оны суреттен кейін жазады, оның астында суреттің нөмері мен аты жазылады. Мысалы, Сурет 1- Банк жүйесінің құрылымы.
Суреттерге сілтеме жасалғанда келесі түрде жазу керек: егер толассыз нөмірлеу болса, сурет 2-ге сәйкес... , егер бөлім шегінде нөмірленсе сурет 1.2 –ге сәйкес
Кестелер көрсеткіштерді ыңғайлы және көрнекі түрде көрсету және салыстыру үшін қолданылады. Әр кестенің аты болу керек. Ол нақты, қысқа және кестенің мазмұнын ашу керек. Кесте атауының алдында бір жолға нөмері бар Кесте (қызыл жолдан) деген сөз жазылады.
Кестелерді араб цифрларымен (қосымшалардағы суреттерден басқасы) толассыз түрде нөмірлейді.
Әр қосымшаның кестесі жеке нөмірленеді (араб цифрлармен). Қосымша белгісі сан алдында жазылады. Мысалы, - Кесте В.1, егер ол қосымша В-да болса.
Кестелерді бөлім шектерінде нөмірлеуге болады. Бұл жағдайда кестенің нөмерінде нүктемен бөлінген бөлім нөмері мен кестенің реттік нөмері жазылады. Мысалы - кесте 1.1
Әр кестеге текстіде сілтеме жасалыну тиіс. Сілтеме жасалғанда келесі түрде жазу керек: егер толассыз нөмірлеу болса, кесте 2-ге сәйкес... , егер бөлім шегінде нөмірленсе кесте 1.2 –ге сәйкес
Жолдары көп кестелерді келесі бетке тасымалдауға болады. Кесте бөлігін келесі бетке тасымалдағанда Кесте сөзі және оның нөмері, кестенің сол жақ бөлігінде үстінен жазылады. Кестенің қалған бөліктерінде Кестенің жалғасы сөзі жазылады. Кестені басқа бетке тасымалдағанда оның аты тек оның бірінші бөлігінде жазылады. Кестені келесі бетке тасымалдағанда оны төменнен шектемейді.
Көлеміне қарай кестені оған сілтеме жасалынған тексттің артынан тікелей орналастырады немесе келесі бетке, қажет болғанда қосымшаға енгізіледі.
Барлық қосымшаларға сілтеме жасалыну керек. Қосымшаларды сілтемелер беру ретіне қарай орналастырады.
Әр қосымшаны жаңа беттен бастайды. Қосымша сөзі және оның белгісі беттің жоғарғы бөлігінің ортасында орналастырады.
Қосымшаның аты бас әріптен басталады.
Қосымшаны орыс алфавитінің бас әріптерімен белгілейді, Е, З, Й, О, Ч, Ы, Ь,Ъ әріптерден басқасынан. Қосымша сөзінен кейін оның жүйелілігін көрсететін әріп жазылады.
Егер есепте бір қосымша болса оны Қосымша А деп жазады
Қосымшалар жалпы есептің бет санына қосылады.

2. Курстық жұмыс тақырыптары
1. Мемлекеттік басқарудағы өзін-өзі басқарушылық өзгерістердің тенденциясы.
2.Қазіргі жағдайда мемлекеттік баскару стилін дамыту мәселелері.
З.Мемлекеттік басқару субъектісін тиімді ұйымдастыру мен қызмет етуінің мәселелері.
4.Басқару қызметінің өнімділігін арттыру мәселелері.
5.Мемлекеттік басқару мен басқарушылық шешімдерде заңдылықты қамтамасыз етудегі тәртіптің рөлі.
6. Қоғамдық пікір мемлекеттік басқаруды бағалау құралы ретінде
7.Мемлекетгік орган мемлекетгік басқару субъектісі ретінде.
8.Қазақстандағы мемлекеттік басқарудь құқықтық реттеу құрылымы және оны жетілдіру бағыттары.
9. Мемлекеттік басқарудың теориялық аспектісі.
10. Мемлекеттің пайда болуы және оны ұйымдастыру қажеттілігі
11. Мемлекет нысандары
12. Ел экономикасы мемлекеттік басқарудың объектісі ретінде.
13. Қазақстандағы мемлекеттік құрылыс процесі және мемлекеттік баскарудың конституциялык негіздері.
14. Мемлекет қоғамның саяси жүйесінің негізгі элементі ретінде.
15. Мемлекетгік билік экономикалық және саяси жүйенің қалыптасуына ықпал етуші негізгі фактор ретінде.
16. Мемлекеттік органдардың ұйымдастырылуы мен қызмет етуінің қағидалары.
17. Мемлекеттік орган мемлекеітік механизмнің негізгі эле­менті ретінде.
18.Мемлекеттік басқарудың ақпараттың жүйесі және оны жетілдіру қажетгілігі.
19.Елдің экономикалық қауіпсіздігін қамтамасыз етудегі мемлекеттік органдардың қызметін жетілдіру мәселелері.
20.Қазақстандағы экономикалык қылмыспен күресу жөніндегі мемлекеттік органдар қызметін жетілдіру мәселелсрі.
21.Мемлекеттік басқару жүйесінде ақпараттар ағынын ұйымдастыру және олардың шындыққа жанасуы.
22.Мемлекегтің әр түрлі жүйелсрі мен нысандарының сипаттамасы.
23.Басқару қызметінің стилін жетілдіру жәнс мемлекеттік басқарудағы жауапкершілік.
24.Мемлекет қоғамдық үрдістерді басқару субъектісі ретінде,
25.Экономика дамуындағы мемлекет рөлі және оның негізгі қызметтері.
26.Азаматтық қоғамдағы мемлекеттік саясат.
27.Мемлекетгегі президенттік басқару нысандарындағы мемлекеттік баскару ерекшелікіері (белгілі елдер үлгісінде).
28.Мемлекеттегі парламеінттік басқару нысандарындағы мемлекеттік басқару ерекшеліктері (белгілі елдер үлгісінде).
29.Мемлекеттегі унитарлық құрылым нысанындағы мемлекеггік басқару ерекшіліктері.
30.Мемлекеттегі федеративті құрылым нысанындағы мемлекетгік басқару ерекшеліктері.
ЗІ.Мемлекеттік басқару жүйесінің тұрақтылығы мен серпінділігі.
32.Мемлекеттік басқару максаттарын құқықтық және басқа да ресурстармен камтамасыз ету мәселелері.
33.Қазақстан Республикасыныгі мемлекеттік басқару органдарының жүйесі және олардың функнионалдық міндеттері.
34.Қазақстандағы басқарушылық қызметтің құрылымы.
35.Елдегі мемлекеттік құрылым мен ұлттық процестердің өзара байланыстылығы.
Зб.Мемлекеттік баскару әдістері мен қағидаларының ерекшеліктері.
37.Мемлекеттік басқаруды құқықтық реттеудің негізгі нысандары.
38.Қазақстандағы мемлекеттік басқаруды құқыктық реттеудің құрылымы және оны жетілдіру бағыттары.
39.Мемлекеттік басқарудың мәнісі мен объективті- субъективті негіздсрі.
40.Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік кызметгің құқықтық және ұйымдастырушылық камтамасыз етілуі.
41.Мемлекеттік қызметті ұйымдастырудың шетелдік тәжірибесі (белгілі елдер үлгісінде).
42.Экономикасы дамыған елдердегі мемлекеттік басқарудың ұйымдастырушылық құрылымының үлгілері.
43.Бұқаралық ақпарат құралдары мемлекеттегі мемлекеттік биліктің төртінші тармағы ретінде.
44.Мемлекеттік басқарудағы акпараттық жүйе түсінігі және оның техникалық базасын дамыту қажеттілігі.
45.Мемлекеттік басқару ісінің функционалдык аспектісі.
46.Бағалау мемлекеттік басқаруды жетілдіру көздері және та­ну нәтижелері.
47.Ел азаматтарының жүгінуі мемлекетгік басқаруды бағалау нысандары ретінде.
48.Мемлекеттік басқару жүйесі және негізгі элементтері.
49.Мемлекетгік басқарудың әдістемелік негіздері.
50.Мемлекеттік басқару ісінде саяси режим түсінігі және оның түрлері.
51 .Мемлекеттік баскарудың объективті қажеттілігі, мүмкіндігі, шегі.
52.Мемлекеттік басқарудың әлеуметтік және экономикалык тиімділігі.
53. Мемлекетгік басқару және баскару қызметі шешімдерінің әлеуметтік тиімділігі.
54. Мемлекеттік басқару ісінде заңдылықты қамтамасыз ету мен тәртіп мәселелері
55. Мемлекетгік баскарудың әр түрлі жүйелерінің сипаттамасы.
56.Басқару ісінің стилін жетілдіру және мемлекетгік басқарудағы жауапкершілік.
57.Мемлекеттік басқарудың негізгі әдістері жэне олардың басыңқылыгы.
58.Қазіргі жағдайда мемлекеттік басқару қағидаларын колдану мәселслері.
59.Әлеуметтік - экономикалық ағымдарды баскаруда мемлекеттік және қоғамдық ұйымдардың арақатынасы.
60.Мемлекеттік басқару қоғамдык даму институты ретінде және оның ерекшеліктері.
6І.Басқарудың негізгі қағидалары мен әдістері.
62.Мемлекеттік баскарудың ұйымдық негіздері.
63.Мемлекеттік басқару қоғамдық даму институты ретінде және оның ерекшеліктері.
64.Мемлекеттік басқарудың уйымдастырылуы және оның негізгі нысандары.
65.Басқару деңгейлері бойынша мемлекеттің экономикалық функцияларының бөлінуі.
66.Мемлекеттік басқарудың объективті қажеттілігі.
67.Мемлекеттік саясатты жүзеге асыруды анықтайтын факторлар.
68.Қазақстан Республикасы билік органдарының ұйымдастырушылық құрылымы.
69. Басқарудың қоғамдағы рөлі.
70.Мемлекетгік басқарудың мәнісі және негіздері
71. Мемлекеттік басқару ісіндегі құқықтық қамтылуды жетілдіру
72.Мемлекеттік басқару нәтижелерін кешенді бағалау және басқару тиімділігі түрлері.
73.Қазақстандағы мемлекеттік құрылыстың, мемлекеттіліктіи тарихи аспектісі.
74.Мемлекеттік басқару қағидаларын негіздеу, олардың ны­сандары және қолдану тиімділігі.
75.Қазакстан Республикасы мен жақын және алыс шет мемлекеттердің мемлекеттік билік органдарының жүйесін салыстыру.
76.Қазақстан Республикасы Конституциясының қоғамның дамуына ықпалы.
77.Мемлекеттік қызметке кадрларды іріктеудін қазіргі жүйесі.

3. Әдебиеттер тізімі
1 Негізгі әдебиеттер

1. Қазақстан Республикасының Конституциясы. Алматы, Юрист, 2003
2. Ихданов М.С Мемлекеттік басқару теориясы. Алматы, 2007
3. Жоламан К.Д. Мемлекет және құқық теориясы. Алматы. 2007
4. Жоламанов Қ.Д. Мемлекет және құқық теориясы. Алматы. 2011
5. Атаманчук. Г.В. Теория государственного управления. Курс лекции. М., 2007.
6. Богачек И.А. Философия управления. Очерки профессионального управленца. СПб., 2005.
7. Дауранов И.Н. Организация государственного управления: Монография. Алматы: издательство НВШГУ, 2007
8. Мамыров Н.К., Саханова А.Н. и др. Государство и бизнес. – Алматы: Экономика, 2005.
9. Чиркин В.Е. Государственное управление. –М.: Юрист, 2003

2 Қосымша әдебиеттер

1. Атаманчук В.Г. Современная концепция государственного управления преподавания. Ростов-на-Дону, 2003
2. Ағдарбеов Т. Мемлекет және құқық, Алматы, 2003
3. Баянов.Е. Әкімшілік құқық. Алматы. 2007
4. Оболонский.А.В. Человек и государственное управление. Москва.2004
5. Сафаров.Р.А. Общественные мнение и государственное мнение.Москва. 2003
6. Мұқтар Е.С. Жергілікті басқару және өзін-өзі басқару ҚазҰУ хабаршысы. Экон.серия.2007 №3 (55)
7.Избанов М. Мемлекеттік қызметші-беделі-мемлекеттің беделі Егемен Қазақстан 2007, 6 ақпан
8. Алдашева.А Ресми ісқағаздары. Астана. 2000
9. Торегожина М.Б. Экономиканы мемлекеттік реттеу. Алматы. 2008
10. Қайкен. Ж.Б. Экономиканы мемлекеттік реттеу. Семей. 2009

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ

Факультет____________________________________________________________________
Мамандығы________________________________________________________________
Кафедра______________________________________________________________________

КУРСТЫҚ ЖҰМЫС
Тақырыбы:_______________________________________________________________________________________________________

Орындады :
___________
курс
_______________
оқу формасы

Аты-жөні___________________
Қолы_________________

Жұмыс жетекшісі:
Лауазымы, атағы
____________________
Аты-жөні___________________
Бағасы______________
Қолы
_________________
______________20__ж.
___________20___ж.

Семей 2015 ж.



Ұқсас жұмыстар

Жұмыс берушінің құқықтық мәртебесі
Мемлекеттік мүліктерді жекешелендірудің түсінігі
Салық қызметі
Қылмыстық құқық бойынша жалған құжат түсінігі
Еңбек құқығы субъектісі
Мемлекеттік меншіктің үлесі
Мемлекеттің салық қызметті. Салық қызметтің мемлекеттік басқару. Салық комитетінің құқықтық мәртебесі. Салық органдар қызметкерілірінің құқықтық мәртебесі
Билік ұғымы және ол туралы тұжырымдамалар. Ақпарат күралдары
Атқарушы билік органдарының әкімшілік құқықтық мәртебесі
МЕМЛЕКЕТТІК МЕНШІК ҚҰҚЫҒЫНЫҢ ОБЪЕКТІЛЕРІ
Басқару процесiнiң мазмұны
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Мұнаймен ластанған топырақтан бөлініп алынған микроорганизмдердің микробтық құрамын зерттеу
Ақша қаражаттарының қоры қаржы қатынастарының материалдық-заттық көрінісі ретінде
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
Мақта тазалау кәсіпорын басқарушылық есебін және ішкі аудитін ұйымдастыруды ( Шардара - мақта ЖШС)
Талдықорған өңіріндегі тарихи – археологиялық туризмді дамыту мүмкіндіктері