Оқытушының кәсіби сапасы

Тест тапсырмалары

1. Оқытушының кәсіби сапасы:
А) байқағыштық, ұқыптылық, қайырымдылық
В) педагогикалық шеберлік, педагогикалық интуиция
С) педагогикалық ойлау, кәсіптік бағдар, кәсіби ізденіс, кәсіби кеңес, педагогикалық икемділік
Д) педагогикалық процесті жүйелі көре алу, ұғыну, ұжымшылдық, көпшілдік, қоғамдық белсенділік, педагогикалық мәдениет, адамгершілік
2. Оқытушының студенттермен және студенттердің өзара қарым-қатынасы:
А) оқытудың негізгі принциптері
В) педагогикалық процестің құралдары, формасы және әдісі
С) педагогикалық процестің тәрбиелік механизмі
Д) тәрбие процесінің мәні
3. Өзіндік жұмыс - бұл:
А) мамандықтың белгілі білімдер жүйесімен қаруландырып, жүзеге асырылатын семинар жұмысының әр түрлілілігі.
В) студенттердің аудиториялық практикалық жұмыстарының бір түрі
С) студенттердің практикалық жұмыстарының бір түрі
Д) студенттердің белгілі бір білімдер жүйесін меңгеру бойынша жүргізілетін әрекеті
4. Оқытушының кәсіби іс-әрекетінің объектісі:
A) педагогикалық процесс
B) оқушыларды тәрбиелеу
C) оқу процесі
D) сабақтар мен тәрбиелік іс-шараларды ұйымдастыру
5. Педагогтың іс-әрекетіндегі қай функция негізгі болып саналады?
A) бағалайтын
B) жоспарлау
C) басқарушылық
D) мақсатқа сәйкестілік
6. Кәсіби бағдарлылық қызмет мыналардан тұрады:
A) кәсіби ағарту, кәсіби кеңес беру
B) кәсіби кеңес беру, кәсіби диагностика, кәсіби таңдау
C) кәсіби ағарту, кәсіби кеңес беру, кәсіби диагностика, кәсіби таңдау, кәсіби адаптация
D) кәсіби кеңес беру, кәсіби диагностика, кәсіби адаптация
7. Дүниетанымды қалыптастыру құрылымына кіретін компоненттер:
A) ғылыми білім жиынтығы, көзқарасы, сенімі, адамның (адамгершілігі) идеалы
B) қоғамдық пікір
C) құндылық бағыт-бағдар
D) мақсатқа бағыттау
8. Идеалды педагог – бұл:
A) педагогикалық процесті жоғары деңгейде жүргізуші
B) оқытушының даярлығының мақсатын жақсы түсінуге мүмкіндік беретін абстрактілі бейне
C) белгілі бір ғылыми идеяны насихаттайтын оқытушы
D) топтағы тәртіптің үлгілі болуына тырысатын оқытушы
9. Жеке тұлғаның даралығы – бұл:
A) индивидтің тұлғасының және психологиясының өзіндік ерекшелігі, қайталанбастығы, оның темпераментінен, мінез-құлқынан, эмоционалдық, интеллектуалдық салаларынан, қабілеттілігінен, қажеттілігінен көрніс береді
B) адам қайталанбайтын адамзат өкілі ретінде
C) адам әлеуметтік қатынастардың субъектісі ретінде
D) ойлау, сөйлеу қабілеті бар тіршілік иесі
10. Құндылық қарым-қатынас – бұл:
A) материалдық құндылықтар процесінің жемісі
B) технологтың іс-әрекет, іскерліктері мен дағдылары жиынтығы
C) адамның жоғарғы адамгершілік құндылықтарға, басқа да адамдарға, өмірге, қоғамға, еңбекке қатынасы
D) кәсіптік іскерлікті қалыптастыруға деген қатынасы
11. Педагогикалық такт – бұл:
A) ілтипаттылық
B) келісушілік
C) студентпен өзара әрекет жасай білу және сезімді шектей білу
D) қаталдық және талап қоюшылық
12. Коммуникативтік іскерліктің негізгі компоненттері:
A) басқа адамды түсіне білу және қабылдау, көзқарастарының жақындығы
B) есту қабілетін дамыту
C) өзінің пікірін міндеттеу, жүктеу
D) коммуникация құралдары
13.Педагогикалық іс-әрекет
A) оқу тәрбие істерін нәтижеге жеткізетін әрекеттер құрылымы
B) адамдардың қалыптасуының негізі
C) педагогикалық процесті басқару
D) объективті өмірмен байланыстылық
14. Ұстаздық шеберлік жүйелері
А) гуманистік бағыттылық, кәсіптік білгірлік, педагогтық іс-әрекетке бейімділік
B) педагогикалық ықпал, әсер ету, кәсіпке бейімділік
C) педагогтық іс-әрекетке бейімділік
D) педагогикалық бағыттылық
15. ЖМ оқытушының қабілеттілігі
А) кәсіптік, дәлелді, моральдық, т.б. жеке басына тән қабілеттіліктер
B)оқыта білу, үйрете білу
С) тындата білу, моральдық
Д) қарым-катынас жасау
16. Білім дегеніміз:
А) ғылымның негізгі деректерін түсіну, есте ұстау, қайта жаңғырту, қолдану білігі және теориялық жалпылау
B) идеялардың дүниеге көзқарасы
C) қоршаған орта жөніндегі бағалық пікір
D) алдын ала болжау
17. Білік дегеніміз
A) тәжірибеде алған білімдерді қолдану, автоматтық деңгейге жеткізілген жақсы жүйеге келген әрекет
B) тәжірибеде игерілген білімдерді қолдануды меңгеру тәсілдері
C) білімдерді бекітуге бағытталған әрекет
D) білімдерді мағыналауға бағытталған әрекет
І8. Оқу процесінің компонентін табыңыз:
A) білім, білік, дағды
B) шыдамдылық
C) акселерация
В) кәсіптік бағдарлау
19. Оқытудың функциялары:
A) білім беру
B) тәрбиелеу
C) білім беру, тәрбиелеу, дамыту
D) окыту және дамыту
20. Студенттердің өзіндік жұмысы – бұл ... ... .
А) жоспарды анықтай білу қабілеті
В) оқытушының көмегімен орындалған әрекет
С) оқытушының тікелей көмегінсіз орындалған,сапалы түрде жоспарланып, ұйымдастырылып, әдістемелік тұрғыдан бағытталатын жұмыс
D) оқыту мен тәрбие жұмысының тиімділігі арттыратын қарым-қатынас
21. В.А. Крутецкий төмендегідей педагогикалық қабілеттілікті ұсынады:
А) зерттеушілік, жобалау, құрастырушылық
В) дидактикалық, академиялық, перцептивті, дұрыс сөйлей білу, ұйымдастырушылық
С) қарым-қатынастық, кәсіпкерлік
D) моральдық , жеке басына тән қабілеттілік
22. Оқытушының кәсіби іс-әрекетінің объектісі:
A) педагогикалық процесс
B) оқушыларды тәрбиелеу
C) оқу процесі
D) сабақтар мен тәрбиелік іс-шараларды ұйымдастыру
23. Профессиограмма дегеніміз – бұл...
А) кәсіби шеберлік
В) жеке тұлғаның кәсіби білім, білік алуы
С) қоғам талабына сай маман дайындау заңдылықтарын анықтау
D) белгілі бір қызметті атқару сапасын, ойлау қабілеттілігі ерекшелігін
іске қосатын жүйе
24. Педагогикалық қарым-қатынас көрсетеді:
А) Білім беру процесі субьектілерінің өзара әрекеттестік формасын.
В) Ұжымның қоғамдық көзқарасының қалыптасуын.
С) Оқушылар іс-әрекетін басқаруды.
Д) Педагогикалық ұжымның іс-әрекетін әкімшілік бақылауды.
25. Оқытушы профессиограммасы – бұл:
А) Мамандықтар тізімі.
В) Оқытушы сауаттылығы, білімділігі, зиялылығы.
С) Оқытушы тұлғасына қойылатын кәсіби талаптардың жиынтығы.
Д) Оқытушының ғылыми дәрежесі.
26. Құзіреттілік:
А) Теориялық білім деңгейі.
В) Адамның мәдениеті.
С) Ақыл-ой өрісінің кеңдігі.
Д) Білімді әрекетке келтіру
27. Білім беру философиясы дегеніміз:
А) Адам өміріндегі түрлі кезеңдеріндегі оқыту, тәрбиелеу және дамытудағы құндылық-бағдарлық, мазмұндық-процессуалдық, нәтижелік компоненттері жайлы ғылымаралық білімдер жүйесі.
В) Барлық әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдарды ықпалдастырудағы философиялық мәселелер жүйесі.
С) Білім беру саласындағы философиялық мәселелер.
Д) Жалпы адамзаттық құндылықтарды қалыптастыру мәселелері.

28. Білім берудегі құзіреттілік тұрғының мәні:
А) Оқытушы мен студенттің ынтымақтастығын күшейту.
Е) Педагогикалық процесті ізгілендіру.
С) Әлеуметтік-гуманитарлық және жаратылыстану пәндері арақатынасының үйлесуі.
Д) Теориялық білімді тәжірибеде жүзеге асыру және табысты нәтижеге жету.
Е) Педагогикалық процесті ізгілендіру.
29. Қазіргі педагогикалық парадигмада білім беру қарастырылады:
А) Мемелекеттік, қоғамдық, жеке тұлғалық тұрғыдан.
В) Материалдық, экономикалық, қоғамдық тұрғыдан.
С) Рухани-адамгершілік, мәдени, материалдық тұрғыдан.
Д) Эстетикалық, экономикалық, тарихи тұрғыдан.
30. Қоғамның ақпараттық мәдениеті мынадай түсінік береді:
А) Қазіргі программалық жабдықтамаларды білу
В) Шетел тілдерін білу және оларды өз жұмысында пайдалана білу
С) Ақпараттармен белгілі бір мақсатқа жұмыс істей білу және оны алу, өндеу, тасымалдау жолында ақпараттық технологияларды пайдалану
Д) Компьютер жұмысын басқару



Ұқсас жұмыстар

Педагогикалық шеберлік атты арнаулы курс
Педагог-психологтың өзін-өзі тәрбиелеуі және кәсіби шеберлігін қалыптастыруы
Педагогикалық қарым - қатынастағы сөйлеу мәдениеті мен шешендік өнер
Жоғары мектепте бейорганикалық химияны интерактивті оқыту әдістерін қолданып оқытудың ғылыми- әдістемелік негіздері
Психология пәнінің оқытушысы қызметін ұйымдастыру
Студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру
Болашақ жоғарғы мектеп оқытушыларының кәсіби-педагогикалық біліктілігін Университет магистратурасының білім беру жүйесінде қалыптастыру
Қазіргі білім берудегі интеграциялық процестер
Кәсіби құзыреттілік және кәсіби құзыреттілік
Медициналық жоғарғы оқу орындарындағы оқу үрдісі
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Отандық өнеркәсіп кәсіпорындарын қайта құрылымдаудағы машина жасау өнеркәсібінің маңызы
Қазақстанның аграрлық өнеркәсіп кешені және машина жасау өнеркәсібі
КӘСIПОРЫН ӨНIМIНIҢ САПАСЫН СТАНДАРТТАУ ЖӘНЕ СЕРТИФИКАТТАУ
Қазіргі кезде күрделі мәселелердің бәрі кәсіби басқару
Кәсіби құндылықтар түсінігінің мазмұны
Қазіргі педагогтың кәсіби біліктілігі
ОРЫС КӘСІБИ МУЗЫКА КОМПАЗИТЕРЛЕРІ
Мұнайхимия өнеркәсібінің қоршаған ортаға әсері